Vaginatopics dan altijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Sebasser het volgende:
Flikker er water overheen en stop met die kuttopics.
Wel de stekker in het stopcontact laten zitten en de computer met de handen aanraken graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Sebasser het volgende:
Flikker er water overheen en stop met die kuttopics.
Ik dacht dat de TS het over de PC had waarmee hij nu op FOK! zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel de stekker in het stopcontact laten zitten en de computer met de handen aanraken graag
Doodverwensing!! Yvonne, BAN!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel de stekker in het stopcontact laten zitten en de computer met de handen aanraken graag
banaanvraag!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Doodverwensing!! Yvonne, BAN!
Ik ben geen toastje, zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tot over een paar jaar mauro&broakhaust.
Van 220 ga je niet dood.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Doodverwensing!! Yvonne, BAN!
Eg welquote:
Ik kan je uit ervaring zeggen nee.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:48 schreef bijdehand het volgende:
Sterf (net niet) Maar heb veel pijn!!
Gewoon met je kleine slurf er overheen pissen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En ik maar denke dat dat ding er juist is om je PC tegen het vuur te beschermen, maar nee hoor. Hij staat nu in de hens en ook beheurlijk in de lichterlaaie. Wat kennik da tegen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |