Nog niet, maar 5 maanden Noorwegen moet toch iets op kunnen leveren nietwaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:15 schreef jpg97 het volgende:
Ah je hebt een Zweeds vriendje op de kop getikt
Het kan nog korter als je in plaats van Ctrl+Alt de RECHTER-Alt pakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Conorach het volgende:
CTRL ALT L = ø
CTRL ALT W = å
CTRL ALT Z = æ
En voor de hoofdletters kun je er gewoon een SHIFT bij toevoegen, dus CTRL-ALT-SHIFT-Z voor een Æ. Ook handiger dan weer een extra alt-code uit het hoofd leren voor een hoofdletter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Conorach het volgende:
CTRL ALT L = ø
CTRL ALT W = å
CTRL ALT Z = æ
Nog handiger: rechter-Alt+Shift+Z voor een Æ, scheelt toch weer een toets.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef gday het volgende:
[..]
En voor de hoofdletters kun je er gewoon een SHIFT bij toevoegen, dus CTRL-ALT-SHIFT-Z voor een Æ. Ook handiger dan weer een extra alt-code uit het hoofd leren voor een hoofdletter.
Goed hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef gday het volgende:
[..]
... altijd die mensen die denken dat in Zweden de 'ø' wordt gebruikt.Zoals Bolletje een tijd geleden ook 'echte Zweedse brødly' verkocht. Gelukkig is dat inmiddels aangepast. Nu mag ik me in plaats daarvan storen aan 'gehåkt bullår' van (ik geloof) Knorr Wereldgerechten.
Maar, altijd goed als mensen actief een Noordse taal willen gaan bezigen, TS! Hulde! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |