tvp en link ?quote:
Wat begreep je niet aan de zin "en nee linux is geen optie"?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef devvertje het volgende:
'goede mail server voor windows'
leer met Linux om te gaan en bouw echte servers :< .. sendmail
Sendmail? Nah, Postfix FTW!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef devvertje het volgende:
'goede mail server voor windows'
leer met Linux om te gaan en bouw echte servers :< .. sendmail
Als er had gestaan "man zoekt leuke vrouw" dan had jij ook gevraagd "waarom geen man?".quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Drommelsch85 het volgende:
Dan mogen we ook wel ff weten waarom niet?
tuurlijk:quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Drommelsch85 het volgende:
Dan mogen we ook wel ff weten waarom niet?
Als je al windows server draait, waarom niet gewoon de SMTP service gebruiken die daar al bij zit?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:16 schreef mschol het volgende:
ik ben dus op zoek naar een goede mail server voor windows die iig gratis of niet al te duur is.
het liefst kan hij ook nog geintergreerd worden in AD
ik heb nu kerio mailserver draaien echter kost die 339,- vind ik wat teveel voor een mail server..
de interface daarvan vind ik zeer prettig werken. dus zo'n soort interface zou ik ook niet erg vinden
en nee linux is geen optie.
iemand?
hmm.. ik verwachtte qua instellings mogelijkheden er niet zoveel van vandaar dat ik er niet naar gekeken heb..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je al windows server draait, waarom niet gewoon de SMTP service gebruiken die daar al bij zit?
Je bedoelt Exchange? Dan moet TS nog wel een aparte Exchange licentie kopen (tenzij ie SBS draait)quote:Op zondag 15 juli 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je al windows server draait, waarom niet gewoon de SMTP service gebruiken die daar al bij zit?
Nee, niet exchange. Windows Server heeft gewoon een meegeleverde SMTP/POP3 service.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Je bedoelt Exchange? Dan moet TS nog wel een aparte Exchange licentie kopen (tenzij ie SBS draait)
Ik draai zelf al jaren zeer tevreden met Mdaemon. Alleen is die niet gratis.
Kijkhier ff: http://www.ilopia.com/Articles/WindowsServer2003/EmailServer.aspxquote:Op zondag 15 juli 2007 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ik verwachtte qua instellings mogelijkheden er niet zoveel van vandaar dat ik er niet naar gekeken heb..
ga er nu naar kijken iig (andere tips blijven welkom)
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Je bedoelt Exchange? Dan moet TS nog wel een aparte Exchange licentie kopen (tenzij ie SBS draait)
Ik draai zelf al jaren zeer tevreden met Mdaemon. Alleen is die niet gratis.
Leer lezen, hij wil geen linux. Ga ergens anders spelen met je linuxposts!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:56 schreef devvertje het volgende:
Linux FTW
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Leer lezen, hij wil geen linux. Ga ergens anders spelen met je linuxposts!
quote:
"Linux" is slechts een kernel, en lost de vraag van de TS dus niet op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |