Ja maar ik zou niet weten hoe...quote:Op zondag 15 juli 2007 04:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
PC opgewarmd? Dat klinkt alsof er iets nog niet geinitialiseerd is, kun je niet voor het een of ander een iets grotere vertraging instellen in het BIOS?
pleur onder aparaatbeheer je video kaart eens weg, en geef hem eens een rebootquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:56 schreef johnny1001 het volgende:
haha
de safe mode kom ik gewoon in NA het hangende scherm :p
maar ik weet niet wat ik in die safemode moet doen dan...
Ik heb het probleem gevonden: het werd veroorzaakt door een USB to PS2 convertor stekkertje dat ik gebruikte om mijn USB keyboard aan te sluiten. Met het keyboard direct op USB is het probleem tot nu toe niet meer voorgekomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:39 schreef SeLang het volgende:
Btw: ik heb tegenwoordig ook dat mijn PC bij opstarten meestal (zeg 75% van de tijd) hangt in het bootscherm.
(na checken van discs, etc maar voordat hij windows opstart). Het probleem is bij mij altijd oplosbaar door de reset knop in te drukken (geen poweroff). Dan begint hij opnieuw maar dan start hij wel door.
Ook typisch: als ik in de BIOS de memorytest aanzet (duurt een minuut extra) dan boot hij wel altijd perfect. Het lijkt net alsof de PC goed boot als hij opgewarmd is.
Ik vermoed dus een hardware probleem, maar waar?
wat gebeurt er als ik dit doe? en hoe krijg ik dat weer terug in mijn apparaatbeheer naderhand?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pleur onder aparaatbeheer je video kaart eens weg, en geef hem eens een reboot![]()
DIT is het probleem dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:51 schreef johnny1001 het volgende:
ik heb het probleem bij mij nog steeds. het is mij trouwens wel opgevallen dat sinds een tijdje mijn multicardreader het niet meer doet (misschien wel sinds het probleem zich voordoet ???). in 'deze computer' staan de verwijderbare schijven niet meer, en als ik een card erin doe, gaat er ook geen ledje branden. het is geintergreerd in mn floppydrive, die het wel weer doet.
kan ik bv eens een en ander loskoppelen (bv floppy/cardreader) en dit eruit gooien bij bootsequence (moet dat daar?), kijken of ie dan WEL doorstart. of krijg ik hier andere problemen mee??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |