Oja, tuurlijk..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Noca ook trouwens, als je dan toch bezig bent Venom
Zekersquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Tenminste, hij heeft mij verteld dat het bij hem ook gelukt is, van plaats wisselen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Weg Ronald de Boer-award...
Slechte tvp...
Moet je wel goed lezen natuurlijk Venom, want ook ik ga jullie daar lastig vallenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers
Of eigenlijk is het Joagertje gelukt.
Waarom van plek gewisseld dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers
Of eigenlijk is het Joagertje gelukt.
Afgezien van de penalty (ik voorspelde al dat ie zou missen, niet moeilijk natuurlijk), vond ik hem erg sterk invallen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef detulp050 het volgende:
Zo, Kruiswijk staat weer minder in de belangstelling van andere clubs na vanavond
Vond ik ook. Maar Foppe heeft blind vertrouwen in het duo Vlaar-Donk. Al gingen Vlaar en Donk gebroederlijk in de fout bij de 0-1...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Afgezien van de penalty (ik voorspelde al dat ie zou missen, niet moeilijk natuurlijk), vond ik hem erg sterk invallen.
Ik denk toch dat mensen (misschien scouts nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Afgezien van de penalty (ik voorspelde al dat ie zou missen, niet moeilijk natuurlijk), vond ik hem erg sterk invallen.
Kan Akkrum dat aan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:13 schreef Grunner het volgende:
Laat ze het maar mooi in het dorp van Foppe vieren.
Ik heb vage geruchten gehoord gisteren dat ze het inderdaad in Heerenveen gaan vieren..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:13 schreef Grunner het volgende:
En wat als Nederland de finale straks ook nog wint? Ik heb gehoord dat ze dan eventueel gehuldigd zullen worden op de Grote Markt. Of is dat de grootste onzin? Dat laatste mag ik toch hopen. De Grote Markt is van Groningen en daar horen randstedelingen als Babel en Maduro en dergelijke niet thuis. Dat bordes moet toch echt van hun verschoond blijven. Laat ze het maar mooi in het dorp van Foppe vieren.
Voetballend en passend vond ik hem zelfs beter, dan Vlaar en Donk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef W2O het volgende:
Kruiswijk was goed idd.
LIjkt me gezien het feit dat ze resideren in Friesland ook logischer. Hoewel het makkelijker is om het direct in Groningen te doen. Hoewel ik aan de andere kant weer denk dat het ook niet geheel onlogisch is dat ze de huldiging gewoon zondag elders in het land doen. Utrecht of Amsterdam ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb vage geruchten gehoord gisteren dat ze het inderdaad in Heerenveen gaan vieren..!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:13 schreef Grunner het volgende:
[..]
Vond ik ook. Maar Foppe heeft blind vertrouwen in het duo Vlaar-Donk. Al gingen Vlaar en Donk gebroederlijk in de fout bij de 0-1...
En wat als Nederland de finale straks ook nog wint? Ik heb gehoord dat ze dan eventueel gehuldigd zullen worden op de Grote Markt. Of is dat de grootste onzin? Dat laatste mag ik toch hopen. De Grote Markt is van Groningen en daar horen randstedelingen als Babel en Maduro en dergelijke niet thuis. Dat bordes moet toch echt van hun verschoond blijven. Laat ze het maar mooi in het dorp van Foppe vieren.
Iddquote:
Wat optredens inderdaad en het laatste uurtje nog even weer Armin van Buuren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Idd. Maar goed, hoorde vanmiddag dat er zaterdagavond in de stad iig wel een groot feest in op de grote markt als afsluiting van het EK, weet iet of een daadwerkelijke huldiging daar dan ook zal plaatsvinden.
Tja. De één loopt graag in een oranje pyjama of een bos wortelen aan zijn oren, de ander hoeft helemaal niets van dat alles te hebben. Ik hoor duidelijk tot die laatste groep. En ik ben waarschijnlijk wat chauvinistischer dan jijquote:
Weer Armin?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat optredens inderdaad en het laatste uurtje nog even weer Armin van Buuren.
Ik ga gewoon thuis kijken en sixties vieren daarna
En daarom misgun je het gelijk de rest van de stad? Lekker egoistisch..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Grunner het volgende:
[..]
Tja. De één loopt graag in een oranje pyjama of een bos wortelen aan zijn oren, de ander hoeft helemaal niets van dat alles te hebben. Ik hoor duidelijk tot die laatste groep. En ik ben waarschijnlijk wat chauvinistischer dan jij![]()
Ik heb ook helemaal niets met het Nederlands elftal, maar wat boeit het jou nou als die jongens gehuldigd worden op de Grote Markt? Mag dan alleen Kruiswijk gehuldigd worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Grunner het volgende:
[..]
Tja. De één loopt graag in een oranje pyjama of een bos wortelen aan zijn oren, de ander hoeft helemaal niets van dat alles te hebben. Ik hoor duidelijk tot die laatste groep. En ik ben waarschijnlijk wat chauvinistischer dan jij![]()
Juizt!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mag dan alleen Kruiswijk gehuldigd worden?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Grunner het volgende:
[..]
Tja. De één loopt graag in een oranje pyjama of een bos wortelen aan zijn oren,
verder was het wel leuk?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef Prosac het volgende:
ik had vorige week wel een Oranje hoed op, maar ik voelde me eigenlijk een buitenbeentje zo in mijn zwarte overhemd.
Oma's met oranje haar, Opa's met een oranje versierde wandelstok, kinderen met superirritante toeters, hockeysletjes met oranje boa's en brallen wie toch die ene surrrrinamerrr is, hoge piefen die het bij wijze van drukker hadden met een beursanalyse dan er op het veld gebeurde en mensen die al "zitten!!!" riepen op het moment dat ik licht omhoog kwam omdat het even spannend werd.
owh ja, en of ik op wilde houden met het gebruik van scheldwoorden.![]()
Kom kom, Grunner. Ik ben het natuurlijk met je eens dat de gemiddelde oranjefan een mongoli is. Er bestaat een grote groep die niet zozeer betrokken is met het spelletje als bijvoorbeeld de FCG-aanhang op Noord, maar die het leuk vindt om hun dagelijkse vinex-leventje te ontvluchten door een bos wortelen aan zijn oren te hangen en dan met allerlei soortgelijke 'leen-van-frisia-figuren' samen in een stadion te gaan zitten. Het gaat ze om het groepsgevoel; lekker met z'n allen mal doen, want das toch tof; zo'n opblaaskroontje op je knar? Voetbal op zich doet ze minder. Je zal ze dan ook zelden door de week tegenkomen bij een competitiewedstrijd uit ere- of eerste divisie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:13 schreef Grunner het volgende:
Waarom? Vlaar teert nog altijd op zijn wedstrijden bij AZ. Bij Feyenoord heeft ie weinig laten zien. En als Rigters die gelijkmaker niet had gemaakt in de laatste minuut had ie na afloop weer staan janken voor de camera. Onbegrijpelijk dat zo iemand zelfs aanvoerder is...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Kruiswijk speelde inderdaad goed. Maakt eigenlijk wel aanspraak op een basisplek. Maar Foppe slachtoffert Vlaar echt niet en dat is te begrijpen.
Het is inderdaad wel makkelijk kritiek hebben als je toch wint.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarom? Vlaar teert nog altijd op zijn wedstrijden bij AZ. Bij Feyenoord heeft ie weinig laten zien. En als Rigters die gelijkmaker niet had gemaakt in de laatste minuut had ie na afloop weer staan janken voor de camera. Onbegrijpelijk dat zo iemand zelfs aanvoerder is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |