als de belgen dat vinden zit het wel goed lijkt me.quote:De Braziliaanse doelman is inmiddels een begrip op het Kiel.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:08 schreef venomsnake het volgende:
Krijgt Salmon dan toch zijn transfer naar het buitenland??
[..]
Goede opvolger voor Alves.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
zou tijd worden, laatste keer moesten we zelfs 'waar is nou die hel' zingen.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:24 schreef Grunner het volgende:
Laat hem maar mooi naar Friesland gaan. Dan kan ie helemaal een hel verwachten als hij hier weer komt...
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
zou tijd worden, laatste keer moesten we zelfs 'waar is nou die hel' zingen.
Ach, iedereen weet toch dat de enige echte heksenketel in Heerenveen is?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
zou tijd worden, laatste keer moesten we zelfs 'waar is nou die hel' zingen.
Oh? Waar zeg je dat dan?quote:ik zeg alleen dat het nu vooral gezellig in de Euroborg is, in plaats van die zogenaamde hel.
Ja jong, tuurlijk. Het hele stadion gaat fluiten als er een aansteker wordt gegooid? Alsof ze dat op Zuid kunnen zien... Vuurwerk zal nog altijd met gejuich worden ontvangen, maar dat is er in de Euroborg amper geweest, alleen tegen Partizan en toen werd dat inderdaad met gejuich ontvangen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef MaxPower het volgende:
op jullie eigen forum wordt die Heerenveensfeer die er in de Euroborg hangt ook verfoeid. Uitgefloten door het hele stadion als er eens een aansteker naar de keeper wordt gegooid. In het Oosterpark werd vuurwerk met gejuich ontvangen.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
dat zeg ik toch niet?
Ach, het zal mij een zorg zijn at er gegooid wordt. Maar als het even kan wil ik niet met mijn bek achter een net op Noord. Dat gebeurt bij uitwedstrijden al vaak genoeg.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:37 schreef MaxPower het volgende:
op jullie eigen forum wordt die Heerenveensfeer die er in de Euroborg hangt ook verfoeid. Uitgefloten door het hele stadion als er eens een aansteker naar de keeper wordt gegooid. In het Oosterpark werd vuurwerk met gejuich ontvangen.
Voor Nederlandse begrippen is de sfeer in Groningen erg goed en het kan er behoorlijk tekeer gaan. En daarom is er ooit eens door de media en club het woord hel aan verbonden. Goede sfeer of een hel, ach, het komt op hetzelfde neer. Dus die zogenaamde hel is er in mijn ogen wel degelijk, al stelt het in vergelijking met Turkije niet veel voor, maar we zijn in Nederland. Uiteraard moet je dat woord niet te letterlijk nemen. Of heb jij in deze context een definitie voor een hel? Dat lijkt me niet, want die is er niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef MaxPower het volgende:
dan zijn we het toch eens? en kan je moeilijk blijven volhouden dat het een zogenaamde hel is in de Euroborg.
Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje een pannenkoek.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef methodmich het volgende:
Marcel Pannekoek (in nieuwe spelling Pannenkoek) gaat het voorlopig niet meer worden.... Hij gaat met de voormalig assistent van Ron Jans mee naar eersteklasser Harkemase Boys.
Scherp!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef detulp050 het volgende:
Het was zo'n leuk duo met Gijs Koopmans
quote:FC wil drie talenten contracteren
GRONINGEN - FC Groningen wil een drietal talentvolle jeugdspelers langer voor de club behouden. De club is in gesprek met Stef Nijland, Jeroen Veldmate en Serdar Öztürk om ze een meerjarig contract te laten ondertekenen. Alledrie speelden het afgelopen seizoen bij de A-junioren van de FC.
Bron: RTVNoord
Wie denk je dat de döner kebab maakt tijdens de spelerslunch??quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nijland en Veldmate begrijp ik, maar wat doet de vader van Öztürk precies bij de club?
Is dat niet de neef van Hasret?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie denk je dat de döner kebab maakt tijdens de spelerslunch??
quote:Heerenveen betaalde teveel voor Nielsen
SC Heerenveen presenteerde dinsdag Kristian Bak Nielsen. De verdediger werd voor twee miljoen euro overgenomen van FC Midtjylland, maar was eigenlijk goedkoper.
De Deen had namelijk een ontsnappingsclausule van een miljoen euro in zijn contract staan. Hier wist Heerenveen niks van, waardoor er twee miljoen betaald werd. Directeur Jens Örgard van de Deense club is dan ook erg tevreden. "Heerenveen krijgt onze beste speler, Kristian heeft een mooi contract en wij houden er een prima bedrag aan over. Dat is nodig, want we hebben een bedrijf te runnen", zegt hij in de Leeuwarder Courant.
Het is al de derde opmerkelijke actie van Heerenveen op de transfermarkt in amper drie maanden tijd. Door te lang wachten gingen niet de Friezen, maar ging AZ aan de haal met spits Ari da Silva. Eerder al dacht men in het Noorden Laurent Delorge gekocht te hebben, maar de Belg van ADO Den Haag stapte toch over naar Ajax.
Daarom miste hij ook ws.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef The_Verve het volgende:
Eigenlijk wisten we wel dat ie zou missen. Kan me ook niet voorstellen hoe ie zou reageren wanneer ie hem wel had gemaakt eerlijk gezegd.
"Oooooooh. Kut, fuck, shit. Als ik deze penalty scoor moet ik volledig uit m'n dak gaan!quote:
had tie zelf ook niet geweten, derhalve bewust gemist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef The_Verve het volgende:
Eigenlijk wisten we wel dat ie zou missen. Kan me ook niet voorstellen hoe ie zou reageren wanneer ie hem wel had gemaakt eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Oooooooh. Kut, fuck, shit. Als ik deze penalty scoor moet ik volledig uit m'n dak gaan!"
Ik was bijna bezweken, ik heb het al zwaar met 10 pingels, maar nu gewoon 32 stuks. moet verboden worden, je kon gewoon zien dat Kruiswijk zou missen, die jongen heeft nog nooit gescoord en had eigenlijk weinig zin in die pingelquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Oooooooh. Kut, fuck, shit. Als ik deze penalty scoor moet ik volledig uit m'n dak gaan!"
Ik zat trouwens letterlijk achter de bank toen Kruiswijk de strafschop nam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |