Scherp!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef detulp050 het volgende:
Het was zo'n leuk duo met Gijs Koopmans
quote:FC wil drie talenten contracteren
GRONINGEN - FC Groningen wil een drietal talentvolle jeugdspelers langer voor de club behouden. De club is in gesprek met Stef Nijland, Jeroen Veldmate en Serdar Öztürk om ze een meerjarig contract te laten ondertekenen. Alledrie speelden het afgelopen seizoen bij de A-junioren van de FC.
Bron: RTVNoord
Wie denk je dat de döner kebab maakt tijdens de spelerslunch??quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nijland en Veldmate begrijp ik, maar wat doet de vader van Öztürk precies bij de club?
Is dat niet de neef van Hasret?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie denk je dat de döner kebab maakt tijdens de spelerslunch??
quote:Heerenveen betaalde teveel voor Nielsen
SC Heerenveen presenteerde dinsdag Kristian Bak Nielsen. De verdediger werd voor twee miljoen euro overgenomen van FC Midtjylland, maar was eigenlijk goedkoper.
De Deen had namelijk een ontsnappingsclausule van een miljoen euro in zijn contract staan. Hier wist Heerenveen niks van, waardoor er twee miljoen betaald werd. Directeur Jens Örgard van de Deense club is dan ook erg tevreden. "Heerenveen krijgt onze beste speler, Kristian heeft een mooi contract en wij houden er een prima bedrag aan over. Dat is nodig, want we hebben een bedrijf te runnen", zegt hij in de Leeuwarder Courant.
Het is al de derde opmerkelijke actie van Heerenveen op de transfermarkt in amper drie maanden tijd. Door te lang wachten gingen niet de Friezen, maar ging AZ aan de haal met spits Ari da Silva. Eerder al dacht men in het Noorden Laurent Delorge gekocht te hebben, maar de Belg van ADO Den Haag stapte toch over naar Ajax.
Daarom miste hij ook ws.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef The_Verve het volgende:
Eigenlijk wisten we wel dat ie zou missen. Kan me ook niet voorstellen hoe ie zou reageren wanneer ie hem wel had gemaakt eerlijk gezegd.
"Oooooooh. Kut, fuck, shit. Als ik deze penalty scoor moet ik volledig uit m'n dak gaan!quote:
had tie zelf ook niet geweten, derhalve bewust gemist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef The_Verve het volgende:
Eigenlijk wisten we wel dat ie zou missen. Kan me ook niet voorstellen hoe ie zou reageren wanneer ie hem wel had gemaakt eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Oooooooh. Kut, fuck, shit. Als ik deze penalty scoor moet ik volledig uit m'n dak gaan!"
Ik was bijna bezweken, ik heb het al zwaar met 10 pingels, maar nu gewoon 32 stuks. moet verboden worden, je kon gewoon zien dat Kruiswijk zou missen, die jongen heeft nog nooit gescoord en had eigenlijk weinig zin in die pingelquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Oooooooh. Kut, fuck, shit. Als ik deze penalty scoor moet ik volledig uit m'n dak gaan!"
Ik zat trouwens letterlijk achter de bank toen Kruiswijk de strafschop nam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |