Verrassend.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Chrispeter het volgende:
Dan staan ze waarschijnlijk weer ergens anders. Ik heb het ook via via gehoord (een of andere sukkel, blijkt wel weer). Nouja paniek om niets weer dus.
Daar is het vast heel spannend! In dat hoekjequote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef freecell het volgende:
neej?
Ik wil wél spannend!
* freecell kruipt in een hoekje
Neequote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daar is het vast heel spannend! In dat hoekje.
En dat noemt zich nou een echte student?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Grulez het volgende:
Pff beetje ziekjes, spierpijn en de heledag moe. Zal wel door het weekend komen ofzo...
Ik ben vandaag juist weer op kantoorquote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt wel alsof er telkens meer posters in dit topic ziekjes worden.
Geen woorden, maar daden.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef S-Two het volgende:
Trouwens Gollem hé, leg me jouw onderschrift eens even uit, * S-Two kan echt totaal geen Gronings
Denk je?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Grulez het volgende:
Pff beetje ziekjes, spierpijn en de heledag moe. Zal wel door het weekend komen ofzo...
Heel goed!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh ! En feliciteer mij met het overwinnen van mijn verlegenheid.
Ik heb zojuist een vreemd persoon aangesproken en er een uur een gesprek mee gehad. 14.gif
gefeliciteerd! Is hij leuk? Wordt het wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh ! En feliciteer mij met het overwinnen van mijn verlegenheid.
Ik heb zojuist een vreemd persoon aangesproken en er een uur een gesprek mee gehad. 14.gif
Jazeker. En ik heb heel wat mensen boos gemaakt door de hele dag een plek bezet te houden terwijl het zo druk is dat ze bijna op de grond gaan zitten om te leren.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker en vast. Nog een beetje kunnen leren, ondanks mijn afwezigheid?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef maok het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Is hij leuk? Wordt het wat?![]()
Doe m de groetjesquote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jazeker. En ik heb heel wat mensen boos gemaakt door de hele dag een plek bezet te houden terwijl het zo druk is dat ze bijna op de grond gaan zitten om te leren.. Maar ik ben klaar met printen, dus ik vertrek nog even naar boven. Hele printkaart doorheen gegaan vandaag... Daarna naar Alex, eten.
.
Leuk zeg! Als ik een gesprek met mensen heb op straat is dat vaak omdat ze MIJ aanspreken en vervolgens hun hele ziektebeeld over me heen storten. Klagende mensen, alleen die spreken me aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Geloof het of niet, maar dat is eigenlijk geeneens waarom ik een gesprek begon
.
Hij zat op zn hurken (op klompen! ) bij de vijver de duiven te voeren en aangezien ik nou echt een dierenliefhebber ben (en ook heel erg van duiven houd) ging ik zo van 'Mag ik een foto maken ^^' En toen mocht dat, en daarna hadden we een uur een gesprek over duiven
! (ook wel even over kraaien ed)
Hij woont in Emmenen kan in Grunn heel slecht een kamer vinden en hij is voeger
![]()
Was ook maar een grapje maar wel een goede openingszin 'Mag ik een foto maken' die onthoud ikquote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Geloof het of niet, maar dat is eigenlijk geeneens waarom ik een gesprek begon
.
Hij zat op zn hurken (op klompen! ) bij de vijver de duiven te voeren en aangezien ik nou echt een dierenliefhebber ben (en ook heel erg van duiven houd) ging ik zo van 'Mag ik een foto maken ^^' En toen mocht dat, en daarna hadden we een uur een gesprek over duiven
![]()
Of om je een abonnement aan te smeren zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk zeg! Als ik een gesprek met mensen heb op straat is dat vaak omdat ze MIJ aanspreken en vervolgens hun hele ziektebeeld over me heen storten. Klagende mensen, alleen die spreken me aan..
Ga maar eens op je hurken zitten met vogelvoer of kruimels in je handquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat vind je nou leuk aan die vliegende ratten?
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef maok het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje maar wel een goede openingszin 'Mag ik een foto maken' die onthoud ik![]()
Wat voor vreemde mensen trek jij aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk zeg! Als ik een gesprek met mensen heb op straat is dat vaak omdat ze MIJ aanspreken en vervolgens hun hele ziektebeeld over me heen storten. Klagende mensen, alleen die spreken me aan..
Wel es gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
Zo'n rat die uit mn hand eet vind ik niks. Maarja als je het leuk vindt, laat je vooral niet tegenhouden![]()
Nou zeg! Bij voorbaat al nee zeggen.quote:
Aanstellertquote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef maok het volgende:
Ik ben wel eens de echte toerist gaan uithangen in a'dam. Zo'n zakje voer kopen en dan de duiven voeren. Ik werd helemaal bedolven door die beesten, was heel eng, allemaal van die pikkende beesten overal op me.![]()
Dierenmishandeling!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja die dude had zelf 72 wedstrijdduiven in een 6 meter lange duiventil!
Deed ook geen pijn maar het waren er wel heel veel.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aanstellert.
Als je het gewoon in je hand houdt in een kommetje valt het best mee![]()
Ja, ik heb dat ook gedaan in Adam![]()
En ze hebben zelfs botte snaveltjes! Dat doet heul geen pijn.
14.gifquote:
Ik vind het leukquote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef maok het volgende:
[..]
Deed ook geen pijn maar het waren er wel heel veel.
Hoe is mijn dude ?quote:
Dierenbeulquote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Oeh duiven, leuke beesten. Kan je altijd zo lekker bang maken.Loopt er 1tje voor je, 1x op de grond stampen en ze zijn weg.
En dan een persoon aanvliegen. Altijd grappig.
Ik voel weer een aandrang om te gaan gamen. Maar ik moet eerst nog ff boodschapjes doen. Is ff kieken of de c1k bij paddepoel al weer open is.
Emmenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
.
![]()
quote:
Neh. Dan zou ik tegen ze aanschoppen of erachter gaan rennen. En dat doe ik alleen als er een duif voor me loopt. (dat op de grond stampen danquote:
Ja, dusquote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Neh. Dan zou ik tegen ze aanschoppen of erachter gaan rennen. En dat doe ik alleen als er een duif voor me loopt. (dat op de grond stampen dan) En ze vliegen anders toch wel weg.
Daarbij scheelt het echt enorm hoe je eruit ziet... Als ik 's winters in m'n te dure lange zwarte jas over de Heerestraat liep, naast m'n (inmiddels ex-)vriendje met een nog veel duurdere jas en schoenen van 600 euro, dan werden we ECHT niet aangesproken door Amnesty of zo, laat staan door Greenpeace.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of om je een abonnement aan te smeren zeker...
net was hij gewoon open hoor, vorige week ook...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Oeh duiven, leuke beesten. Kan je altijd zo lekker bang maken.Loopt er 1tje voor je, 1x op de grond stampen en ze zijn weg.
Ik voel weer een aandrang om te gaan gamen. Maar ik moet eerst nog ff boodschapjes doen. Is ff kieken of de c1k bij paddepoel al weer open is.
Op Ameland op vakantie werd er ook regelmatig op Meeuwen "gevist"quote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Vorige week maandag niet, zover ik me herinner. Toen was ie dicht omdat ze aan het verbouwen waren dus ging ik naar de Edah en wat pauperwinkel is dat zeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef teigan het volgende:
[..]
net was hij gewoon open hoor, vorige week ook...
CENTRAAL STATION!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Aryon het volgende:
[..]
Vorige week maandag niet, zover ik me herinner. Toen was ie dicht omdat ze aan het verbouwen waren dus ging ik naar de Edah en wat pauperwinkel is dat zeg.
@ CS. Ja maar het is extra leuk om ze te laten schrikken.
Jouw 'garp'quote:
Ik vind die van jou ook leuk, een schuin ringetje wil ik ook. Toen ik mijn wenkbrauwpiercing nog had wilde ik er al eentje maar 2 gezichts piercings vind ik bij mij wat te veel van het goede. Maar mijn wenkbrauwpiercing is er inmiddels al een paar jaar uit maar nu stel ik het steeds uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo Maok !
Ik lees dat jij een lippiercing wil!
Lippiercings FTW!![]()
(Duh dat ik dat zeg
)
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef teigan het volgende:
Wat een plensbui ineens zeg..
NEE!! NIET DE BLITZZ!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook leuk, een schuin ringetje wil ik ook. Toen ik mijn wenkbrauwpiercing nog had wilde ik er al eentje maar 2 gezichts piercings vind ik bij mij wat te veel van het goede. Maar mijn wenkbrauwpiercing is er inmiddels al een paar jaar uit maar nu stel ik het steeds uit.
Een lippiercing is ook leuker icm een bril, maar mijn wenkbrauwpiercing had ik eerder dan ik bril drager ben geworden.
Om even ontopic te blijven, ik wil hem denk ik laten zetten bij die tatooshop in de poelestraat, dat is een goede toch?
Toen ik nog in Zwolle woonde ben ik speciaal naar Olst gegaan omdat ik niet naar de enige tatoo/piercingshop die er op dat moment in Zwolle zat wilde.
Daar heb ik mijn piercing ook laten zetten.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
NEE!! NIET DE BLITZZ!
Die is heel slecht, en dat zal niet alleen ik zeggen.
Je kan beter naar de nieuweweg --> Passion for Piercing.
Dat is zeg maar als bij de Blitzz bent, gewoon even straat oversteken en dan loop je er vanzelf langs. (Aan je rechterhand).
Hou je mondquote:Op maandag 18 juni 2007 15:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn piercing ook laten zetten.
Stoer Joh, doe maar weer rebelsquote:
auww! Miltstekenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, vanaf 12 uur zitten SPSS'en bij de prof op de kamer. Lunch geskipt en nu maar even een banaan eten dan, want ik moet om 17 uur eten, aangezien ik om 19 uur moet spinnen (minder dan 2 uur tijd tussen eten en intensief sporten = steek in m'n zij).
Dan ga ik daar binnenkort eens kijken, en als ze het sierraad wat ik wil niet hebben maakt het ook niet zoveel uit. Er zal toch eerst een staafje in moeten ofzo. Het ringetje wat ik wil, hebben ze wel bij Blitzz, kan ik altijd nog naartoe om die te halen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
NEE!! NIET DE BLITZZ!
Die is heel slecht, en dat zal niet alleen ik zeggen.
Je kan beter naar de nieuweweg --> Passion for Piercing.
Dat is zeg maar als bij de Blitzz bent, gewoon even straat oversteken en dan loop je er vanzelf langs. (Aan je rechterhand).
Wenkbrauw is daar geloof ik 45,-
Heerlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:41 schreef teigan het volgende:
Wat een plensbui ineens zeg..
Het zijn de darmen waar dat gebeurtquote:Op maandag 18 juni 2007 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
auww! Miltsteken
Heb jij nog iemand neergestoken?
![]()
Het ruikt altijd zo lekker na de regenquote:
Je moet niet bij de Blitzz laten zetten hoor. Echt niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef maok het volgende:
[..]
Dan ga ik daar binnenkort eens kijken, en als ze het sierraad wat ik wil niet hebben maakt het ook niet zoveel uit. Er zal toch eerst een staafje in moeten ofzo. Het ringetje wat ik wil, hebben ze wel bij Blitzz, kan ik altijd nog naartoe om die te halen.
Je kan het ook gewoon thuis doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:51 schreef maok het volgende:
[..]
Dan ga ik daar binnenkort eens kijken, en als ze het sierraad wat ik wil niet hebben maakt het ook niet zoveel uit. Er zal toch eerst een staafje in moeten ofzo. Het ringetje wat ik wil, hebben ze wel bij Blitzz, kan ik altijd nog naartoe om die te halen.
Heb je soms een vest van de TPG ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit alsof ik heel goed de weg weet in Groningen. Mensen spreken mij altijd aan om de weg te vragen.
En duiven zijn helemaal niet cool, want ze vliegen altijd met z'n allen op op het moment dat ik langs fiets. Dat heb ik kraaien nog nooit zien doen
.
Misschien weet je ook wel heel erg goed de weg in Groningenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie eruit alsof ik heel goed de weg weet in Groningen. Mensen spreken mij altijd aan om de weg te vragen.
Zo lang ze de boel maar niet te veel vervuilen met hun uitwerpselen.quote:En duiven zijn helemaal niet cool, want ze vliegen altijd met z'n allen op op het moment dat ik langs fiets. Dat heb ik kraaien nog nooit zien doen
.
Dat doen ze zelfs zonder TNT kledingquote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je soms een vest van de TPG ofzo?
Want toen ik nog dingen bezorgde vroegen mensen ook altijd aan mij waar alles was enzo.
Je gaat er gewoon heen omdat hij bert heet.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet niet bij de Blitzz laten zetten hoor. Echt niet.
Ze raggen hem er zo doorheen, willen nauwelijks informatie verschaffen of lachen je uit als je iets niet weet, het is niet eens in een apart kamertje (wat wel zo fijn is) en ze zijn heel erg commercieel ingesteld (i.t.t. Bert die het echt doet omdat hij mensen blij wil maken met een piercing) en best arrogant.
Je kan beter bij Bert.
Er hoeft niet eerst een staafje in, je kan ook gelijk een ringetje doen, dan zit er wel een bolletje aan (zodat je hem vast kan pakken) en hij zal iets groter zijn ivm het zwellen van je lip.
IBG?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doen ze zelfs zonder TNT kleding![]()
Zo heeft mijn moeder haar oren gepierct vroegerquote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon thuis doen.
Dat zag ik laatst in zoeen film he.
Dan pakten ze een aansteker een naald ofzo, die verhitten ze, door hun oor, of ergens anders doorheen, dan keihard auw roepen omdat ie al weer is afgekoeld, en daarna je piercing er in stoppen.
Ofzoiets.
Oh ja, Janneke maakt ook altijd rare geluidjes. Niet echt miauwtjes, maar echt *prrroe*, zoals jij ook al zegt hahaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef freecell het volgende:
Het regent
En onze kat wil op het balkon zitten
Ik geloof dat ze toch niet helemaal goed is.
Ze doet ook een soort van *prrrrroooee* naar leuke dingen en naar prooien.
Raar beest
ooh, schattig.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef freecell het volgende:
Het regent
Raar beest
ik was net voor de plensbui thuis (wel wat druppels gevoeld though). M'n Duitse huisgenote komt net binnenlopen en die is wél zeiknat gewordenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef Aryon het volgende:
Hmm.. Lekker fietsen door de plensbui. Ga je heen, niks aan de hand, kom je uit de c1000, staan er opeens allemaal mensen voor de uitgang. Toch maar gaan fietsen, anders moest ik zo lang wachten en binnen 5 min. was ik doorweekt. Maar toen heb ik meteen maar schone kleren aangetrokken.
Mijn TNT kleding is nog niet geleverd, vandaar dat ik dat zegquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef freecell het volgende:
Het regent
Raar beest
Hoort erbij.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef Aryon het volgende:
Hmm.. Lekker fietsen door de plensbui. Ga je heen, niks aan de hand, kom je uit de c1000, staan er opeens allemaal mensen voor de uitgang. Toch maar gaan fietsen, anders moest ik zo lang wachten en binnen 5 min. was ik doorweekt. Maar toen heb ik meteen maar schone kleren aangetrokken.
Ik heb het begrepen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet niet bij de Blitzz laten zetten hoor. Echt niet.
Ze raggen hem er zo doorheen, willen nauwelijks informatie verschaffen of lachen je uit als je iets niet weet, het is niet eens in een apart kamertje (wat wel zo fijn is) en ze zijn heel erg commercieel ingesteld (i.t.t. Bert die het echt doet omdat hij mensen blij wil maken met een piercing) en best arrogant.
Je kan beter bij Bert.
Er hoeft niet eerst een staafje in, je kan ook gelijk een ringetje doen, dan zit er wel een bolletje aan (zodat je hem vast kan pakken) en hij zal iets groter zijn ivm het zwellen van je lip.
TNT heeft wel toffe pakjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn TNT kleding is nog niet geleverd, vandaar dat ik dat zeg![]()
Werk dan ook in een dorp als postbode. Lekker bijbaantje in de buitenlucht.
Klopt. Zaterdagmiddag ook al meegemaakt en toen vond ik het ook niet zo erg. Alleen toen moest ik nog van luchtmachtbasis Volkel 40 min. lopen naar de parkeerplaats.quote:
Jij wilt niet 4 weken lang met een ontstoken piercing rondlopen?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb het begrepen.
Ik ben er trouwens wel eens naar binnengelopen voor info, niet uitgelachen.
Maar bij het sierraad wat er eerst in gaat vind ik het vooral belangrijk dat het wondje snel kan genezen en dat het makkelijk schoon te maken is, of dat een ringetje of staafje is maakt me niet zo veel uit.
Dat hebben ze bijna een jaar geleden al gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
TNT heeft wel toffe pakjes.
Die nieuwe dan.
ik heb ze hier in groningen nog niet gezien trouwens.
Maar lijkt me dat ze die gewoon nationaal invoeren toch?
Die van ons vindt altijd dat ze te weinig aandacht krijgtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef Aryon het volgende:
De gangpoes maakt altijd zulke geluiden als zij te weinig aandacht krijgt. Best lief hoor, behalve als ze het doet om 3 uur 's nachts.
Wij hadden op school een doucheruimte voor gym.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Klopt. Zaterdagmiddag ook al meegemaakt en toen vond ik het ook niet zo erg. Alleen toen moest ik nog van luchtmachtbasis Volkel 40 min. lopen naar de parkeerplaats.Toen was ik pas doorweekt, lekker soppen in je schoenen. Vind regen meestal niet zo erg, zolang ik maar niet als ik natgeregend ben school heb of iets anders belangrijks.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Janneke maakt ook altijd rare geluidjes. Niet echt miauwtjes, maar echt *prrroe*, zoals jij ook al zegt haha.
Ik vind het wel zielig voor de gangpoes, ze heeft echt bijna geen ruimte en mag de gang niet af anders loopt ze weg. Neem dan geen poes, lijkt me. Maar ja dat is zijn keuze. Verder is het wel een lieve poes, maar als de 'eigenaar' er niet is, dan vind ze al dat ze te weinig aandacht heeft en ze bedelt altijd om voedsel. En dat is moeilijk te weerstaan met van die lieve ogen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van ons vindt altijd dat ze te weinig aandacht krijgt. Ik durf te wedden dat ze meer aandacht krijgt dan de gemiddelde poes. Altijd op schoot, altijd aaien en knuffelen etc.
Kan kloppen, maar zag ze dit jaar pas gebruikt worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben ze bijna een jaar geleden al gedaan![]()
Oh ja open dagen. Ben vorig jaar aan het werk geweest op de basis in Leeuwarden. En vrijdag had ik mazzel met een bui, omdat ik toen net onder een afdakje stond.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Klopt. Zaterdagmiddag ook al meegemaakt en toen vond ik het ook niet zo erg. Alleen toen moest ik nog van luchtmachtbasis Volkel 40 min. lopen naar de parkeerplaats.Toen was ik pas doorweekt, lekker soppen in je schoenen. Vind regen meestal niet zo erg, zolang ik maar niet als ik natgeregend ben school heb of iets anders belangrijks.
Ik ken een kat, en die is zooo aardig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
echt?
Wat fijn
Ik dacht dat onze kat gewoon een beetje gestoord was!
Ja ach he.. Wanneer is het geen 35 graden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wij hadden op school een doucheruimte voor gym.
En daar gingen ze gewoon vrijwillig met kleding en al onder hoor.
Behalve als het buiten geen 35 graden was.
Maar ach, wanneer is het nou geen 35 graden?
omg, wat schattig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo vond ik haar vanmorgen toen ik onder de douche vandaan kwam:
[img=578xnull]http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/HPIM3696.jpg[/img]
inzoom:
[img=578xnull]http://i40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/HPIM3695.jpg[/img]
Mja, maar dat doen ze meestal als je er al 1 hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb het begrepen.
Ik ben er trouwens wel eens naar binnengelopen voor info, niet uitgelachen.
Maar bij het sierraad wat er eerst in gaat vind ik het vooral belangrijk dat het wondje snel kan genezen en dat het makkelijk schoon te maken is, of dat een ringetje of staafje is maakt me niet zo veel uit.
Tuurlijk wel. Maar je moet het risico niet al te groot maken, des te spannender het is of het gaat lukken een ontsteking te krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij wilt niet 4 weken lang met een ontstoken piercing rondlopen?
Wat is dat nou.
Vooral als het in die ruimte ook nog eens koud en vochtig is, waardoor je vele uren extra met die natte kleding zit.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja ach he.. Wanneer is het geen 35 graden.Sowieso met natgeregende kleren ergens zitten is verrot als je verder helemaal geen droge kleren hebt.
Dat had ik in New Yorkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Slaapt TARA normaal met een knuffel?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo vond ik haar vanmorgen toen ik onder de douche vandaan kwam:
[afbeelding]
inzoom:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef maok het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je moet het risico niet al te groot maken, des te spannender het is of het gaat lukken een ontsteking te krijgen.![]()
Sinds we getrouwd zijn niet meer, ik heb dat ding eruit gegooidquote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef maok het volgende:
[..]
Slaapt TARA normaal met een knuffel?
(lief zeg)
Lieve foto's idd.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef maok het volgende:
[..]
Slaapt TARA normaal met een knuffel?
(lief zeg)
Onder welke steen ben je dan vandaan gekropenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar zag ze dit jaar pas gebruikt worden.
(in diemen-zuid nog wel.)
Hier in groningen heb ik dit hele jaar eigelijk geen postbodes gezien, voor zover ik me kan herinneren dan eh.
Dus nog steeds een knuffelquote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Sinds we getrouwd zijn niet meer, ik heb dat ding eruit gegooid
Tenzij je mij beschouwt als knuffel. Maar hoezo?
Hij heeft jaina net zo vast als ik vroeger mijn knuffelquote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Postbodes bezorgen niet snachts.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder welke steen ben je dan vandaan gekropen![]()
En dat pikte hij?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Lief issie hè?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
[..]
Hij heeft jaina net zo vast als ik vroeger mijn knuffel
* maok vindt Freecell ook best knuffelbaar
zo sliep ik vroeger ook iddquote:Op maandag 18 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
[..]
Hij heeft jaina net zo vast als ik vroeger mijn knuffel
* maok vindt Freecell ook best knuffelbaar
Als je 26 bent?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat pikte hij?
Ik zou dat echt niet pikken hoor, als mensen mijn knuffel af zouden pakken.
Niet dat ik knuffels heb ofzo, maar als ze ze toch zouden afpakken! nou! danne! dan weet ik het wel hoor.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Geinige foto's, Freecell!.
Er gebeurt hier van alles. Zonet kwam Janneke binnenstormen met een propje plastic folie in haar bek wat ze vlug op tafel legde en Neele (huisgenote) erachteraan. En zonet hoorde ik ook iets vallen oid en direct "Taco!" erachteraan
.
Ze zijn een beetje vervelend vandaag. Vanochtend ook al.
Leskitten!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom zitten jouw huisgenoten achter plastic aan?
En de andere kat heet Taco?Lollige naam.
Onze Jaina heeft een bijnaam als er iets fout gaat:
KIO (kat in opleiding)
Nouja, hier normaal niet.quote:
gefeli met het overwinnen van je verlegenheid. je maakt me nieuwsgierig met waar je Alexxxxx voor bedankt en ging geschiedenis niet goed?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Alexxxxx: Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou !![]()
Je snapt m wel!
Hoops&Yoyo ftw eh?
Ik heb gesch. se gehad.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je 26 bent?
Ik heb nog gevraagd of hij hem zelf echt wilde houden, maar hij mocht er wel uit.
Hij zag er namelijk ookuit alsof er 26 jaar elke nacht bij geslapen was
Was die dicht dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Kleurtjes, inhoud, suggesties zijn welkom uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind de nieuwe OP iets te zwart.
Ik had een grote hond die alleen nog maar op mijn voeteneinde lag (of soms onder mijn kussen omdat ik graag wat hoger sliep met mijn hoofd), that's all. Ding is er ook nog wel. Ligt tussen de verhuisspullenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat pikte hij?
Ik zou dat echt niet pikken hoor, als mensen mijn knuffel af zouden pakken.
Niet dat ik knuffels heb ofzo, maar als ze ze toch zouden afpakken! nou! danne! dan weet ik het wel hoor.
goquote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb de OP aangepast.
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden, wou hem even laten keuren, alvorens definitief te wijzigen.
Vind je het niets, ---> VETO!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Welkom in het Groningen topic. Hier komen Groningers van Fok! bij elkaar, om te kletsen, af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren! Wij hebben niet echt regels, maar houdt het netjes, ga niet abnormaal lopen doen, en houd je aan de policy van Fok! natuurlijk.
[afbeelding]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 |
[sub]De OP
Game on!
--
Poll: Nieuwe OP, stay or go?Stay! Go!
Tussenstand:
[afbeelding verwijderd]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het donkere juist wel stijlvol, maar er mag inderdaad ook nog wel een collage met wat sfeerfoto's in de OPquote:Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OP is inderdaad iets te donker, en de linkjes kan inderdaad beter naar de profielen.
Ook mis ik wat sfeerfoto's van de stad.
Maar verder ziet hij er puik uit en mag hij wmb als nieuwe OP gebruikt worden
Bier en tieten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:43 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het donkere juist wel stijlvol, maar er mag inderdaad ook nog wel een collage met wat sfeerfoto's in de OP
Maar die is wel lasig bij te houden (kan maar door 1 persoon otm) dan zou er dus eigenlijk een andere moeten komen. Deze staan ook nog allemaal mensen in die er niet meer wonen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Grulez het volgende:
Ik vind die plattegrond in de huidige OP eigenlijk wel leuk...
Nocaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sebasser, Teigan, Alexxxx, Renesite, ChipsZak, zo een paar namen waarvan de avatars vergeten zijn
En ik die zonder avatar isquote:Op maandag 18 juni 2007 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sebasser, Teigan, Alexxxx, Renesite, ChipsZak, zo een paar namen waarvan de avatars vergeten zijn
Met zo'n donker achtergrond kunnen we ook witte blokjes toevoegen. Of je maakt even een avatar.quote:
Maak je ergens druk om.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Tangarine het volgende:
ik vind hem wel tof, maar ik zie niet helemaal waarom de link van fc groningen tussen groningen.nl en gemeentegroningen staat?tis gewoon 'een' vereniging, er zijn vast nuttigere links.
Ik zie wel. Ben altijd al wat dwars geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef maok het volgende:
[..]
Met zo'n donker achtergrond kunnen we ook witte blokjes toevoegen. Of je maakt even een avatar.
Inderdaad, er kan natuurlijk bij het rijtje 'overige links' een linkje naartoe en ook gelijk naar andere sites zoals de RUG en de Hanze en dan de foto links onder een apart kopje.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Tangarine het volgende:
ik vind hem wel tof, maar ik zie niet helemaal waarom de link van fc groningen tussen groningen.nl en gemeentegroningen staat?tis gewoon 'een' vereniging, er zijn vast nuttigere links.
Daar ben ik het niet mee eens. Mag de link dan wel blijven? Dom museum.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef Tangarine het volgende:
het gaat om het idee, dom voetbal, link dan iets als het museum ofzo
voetbalhatert ben je ook hèquote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Tangarine het volgende:
quote:
ik weet het goed gemaakt: geen link naar welke vereniging / uitgaansgelegenheid dan ookquote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Mag de link dan wel blijven? Dom museum.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Alexxxxx: Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou Thankyou !![]()
Je snapt m wel!
Hoops&Yoyo ftw eh?
Ik heb gesch. se gehad.
Mag ik er niet in?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb de OP aangepast.
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden, wou hem even laten keuren, alvorens definitief te wijzigen.
Vind je het niets, ---> VETO!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welkom in het Groningen topic. Hier komen Groningers van Fok! bij elkaar, om te kletsen, af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren! Wij hebben niet echt regels, maar houdt het netjes, ga niet abnormaal lopen doen, en houd je aan de policy van Fok! natuurlijk.
[afbeelding]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65
66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78
[afbeelding]
Officiële links:Groningen.nl FC Groningen.nl Gemeente Groningen
Overige links:Mooie foto's van de Stad Meer mooie foto's van de Stad Nog meer mooie foto's van de Stad En nog meer... Groningen in Beeld Stad en omgeving... Oude foto's van de Stad Diverse foto's van de Stad NoordNL, Historische foto's
[afbeelding]
De OP
Game on!
--
Poll: Nieuwe OP, stay or go?Stay! Go!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, hoi, ik ben gewoon Alexxxxxxquote:Op maandag 18 juni 2007 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De OP is niet bedoeld voor clowns![]()
Kloontje naast zijn eigen accountquote:Op maandag 18 juni 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Waarom heeft Alexxx ineens een andere username?.
Dan nogquote:Op maandag 18 juni 2007 18:09 schreef Tangarine het volgende:
ik denk dat het vooral als voorbeeld bedoeld was...
Over het Klimaatquote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ChipsZak, waar gaat je AK over?
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook in de OP met mijn plaatje hoor....
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:39 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook in de OP met mijn plaatje hoor....
Eens. Ik zal eens kijken bij die foto's (van de links) en dan wat leuks brouwen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OP is inderdaad iets te donker, en de linkjes kan inderdaad beter naar de profielen.
Ook mis ik wat sfeerfoto's van de stad.
Maar verder ziet hij er puik uit en mag hij wmb als nieuwe OP gebruikt worden
Hmmm, misschien kan ik 2 kleur sets maken, kunnen we kiezen of wat mij betreft afwisselen ^^.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was ook mijn intentie, maar ik wou daar even de tijd niet voor nemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:33 schreef maok het volgende:
De plaatjes linken nu naar het plaatje zelf, ze zouden eigenlijk naar de profielen of gewoon nergens naar moeten linken
Dat vond ik ook, maar hij was al te groot om in de OP te passen, en hij is enorm out - dated.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Grulez het volgende:
Ik vind die plattegrond in de huidige OP eigenlijk wel leuk...
Hehe, zoals ik eerder uitlegde, dit is ter illustratie. Wordt nog uitgebreid met alle UI's, en links naar profiel/fobo/whatever you likequote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben toch ook wel enigzins beledigd dat ik niet al in dat OP-plaatje sta
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:09 schreef Tangarine het volgende:
ik denk dat het vooral als voorbeeld bedoeld was...
Beetje nutteloos, maar deels ter illustratie.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef Tangarine het volgende:
Fc hoort er niet bijquote:Op maandag 18 juni 2007 19:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jo0Lz, ik vind je OP heel netjes!
En de FC hoort er ook bij vind ik, dus die mag blijven.
Goed, had vanmiddag een excursie naar hoerenveen, die redelijk saai was. Maja wat wil je als je naar friesland gaat.
Neequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jo0Lz, ik vind je OP heel netjes!
En de FC hoort er niet bij vind ik, dus die weg.
Goed, had vanmiddag een excursie naar Heerenveen, dat mooi was. Maja wat wil je als je naar Fryslân gaat.
Als dat zo zou zijn, was ik bijna alleen in dit topic.quote:
Ja!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Lol, soms denk je echt dat katjes je kunnen begrijpen. Janneke liep net weg bij Mark om bij mij te gaan liggen. Mark begon haar daarop een beetje uit te schelden en toen zei ze *prrroeww* en ging ze weer terug naar hem
.
En jaja, ik hoor bij spinning te zitten nu, maar ik was te laat.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
Ik zei laatst tegen Jaina: "nee, je muis ligt verder naar links!"
Zij: Mieuw?![]()
*gaat naar rechts*
Ik: nee, andere links!
*Jaina gaat naar links en pakt muis*
En gisteren, Jaina rende over mn toetsenbord.
Ik: heb je niet wat beters te doen beest? Ga je wassen ofzo!
Jaina: mieuw? *waswaswas*
Haiquote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef Sebasser het volgende:
hai
Kom maar een keertje thee drinken/filmpje kijken ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hai![]()
Als mijn toetsweek voorbij ist kom ik wel weer een xtje langs hoorIk ben je niet vergeten
, wees maar niet bang.
Mn account voor als ik geen tijd/zin heb om te moddenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Waarom heeft Alexxx ineens een andere username?.
Zaten jullie buiten te eten dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Dangel het volgende:
Ik (DaD) zit hier nu in een boxershort van Alex..
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Kom maar een keertje thee drinken/filmpje kijken ofzo
krijg ik ook nog eens een uitnodiging dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Kom maar een keertje thee drinken/filmpje kijken ofzo
EN NU BEN JE NAAKT EN ZIET ALEXXXXX JE HELEMAAL ONTBLOOT!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Dangel het volgende:
We waren aan het wandelen in een parkachtigding, toen het ineens keihard ging. Eerst nog proberen te schuilen onder de bomen, maar dat hielp ook al snel niet meer. Toen is Alex naar huis gesprint om de auto te halen om vervolgens mij weer op te halen. En nu liggen al m'n kleren op de verwarming.
Ik ben heul niet helemaal naakt, en ik kan met een gerust hart zeggen dat Do2 mijn lichaam van heel wat dichterbij heeft bekeken dan Alex (en gelikt en gezoend en en en... you get the point).quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
EN NU BEN JE NAAKT EN ZIET ALEXXXXX JE HELEMAAL ONTBLOOT!
ARME DO2![]()
Je hebt alleen een boxershort aan!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben heul niet helemaal naakt, en ik kan met een gerust hart zeggen dat Do2 mijn lichaam van heel wat dichterbij heeft bekeken dan Alex (en gelikt en gezoend en en en... you get the point).
Nu een heeeeel groot onsexy t-shirt en een pyamabroek, ook te groot en dus onsexy. Maak je geen zorgen ChipsZak.quote:
Ik wed dat je er zelfs dan nog mooi uitziet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nu een heeeeel groot onsexy t-shirt en een pyamabroek, ook te groot en dus onsexy. Maak je geen zorgen ChipsZak..
Sterf met een gezwel in je anusquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wed dat je er zelfs dan nog mooi uitziet.
nou dat is ongetwijfeld Alex. DaD is een fatsoenlijk meisje, dus die zegt dat soort dingen nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Sterf met een gezwel in je anus
En kom er nu maar eens achter wie dit typte
Lijkt me niet erg lastig.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Sterf met een gezwel in je anus
En kom er nu maar eens achter wie dit typte
Nouja zegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga jij nou maar thee leuten bij tangarine, sensatiezoekster.
Gaan we zeker een keer doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef teigan het volgende:
Btw, na de proefwerkweek en rapportenvergaderingen doen we nog een keer de PoTC 2 kijken bij ons thuis?
Idd Nieuwe Boteringe. Als je op een oud barrel 31 kunt halen, dan moet het met elke andere fiets beter gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef Aryon het volgende:
Wat een gezelligheid weer hier. Ik ga lekker achter de bar staan. En ik ga es ff kijken hoe snel ik kan fietsen bij dat snelheidsmeetding bij de nieuwe boteringe (toch?)
Neh, beetje druk en een beetje afwezigquote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
He Rene, lang niet gezien hier.![]()
Tentamens?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh, beetje druk en een beetje afwezig
Nee, ik weet het niet, veel aan het hoofd ofzo.quote:
Neh, het is een pre vakantie dipje.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien kun je het van je af schrijven.
MILFquote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Een vrouw van 36 wil met mij daten. Ik heb gezegd dat ik eerst een foto wil zien voor ik beslis
.
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef Viking84 het volgende:
En aangezien ik uitstraling en ogen het aantrekkelijkst vind, gaat het lastig met een zak over haar hoofd. Of ik moet er een foto van een lekker ding opplakken
.
nope.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
@Rene: Of had het te maken met dat topic van jou in de KLB?
Mn ex-schoonmoeder heeft ook kinderen ondanks haar geaardheid hoor?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen MILF, want het is een lesbo.
En aangezien ik uitstraling en ogen het aantrekkelijkst vind aan een vrouw, gaat het lastig met een zak over haar hoofd. Of ik moet er een foto van een lekker ding opplakken
.
Deze niet, hoop ik. Want dan doe ik haar eenmalig, mits leuk, en daarna bekijkt ze het maar.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mn ex-schoonmoeder heeft ook kinderen ondanks haar geaardheid hoor?
Hoe dan ook, ik wens je veel liefde toequote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze niet, hoop ik. Want dan doe ik haar eenmalig, mits leuk, en daarna bekijkt ze het maar.
Kinderen. Ze heeft trouwens jaren met een vrouw samengeleefd en niets gezegd over kinderen, dus er zal wel geen kind zijn
.
Weltrusten, schat!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik wens je veel liefde toe
Ik ga op bed, welterusten lieve mensen...
succes!quote:
dudequote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:27 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen
Ik pak zo de bus naar Assen, omdat m'n fiets daar nog staat.... en dan fiets ik lekker weer naar Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |