Zaten jullie buiten te eten dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Dangel het volgende:
Ik (DaD) zit hier nu in een boxershort van Alex..
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Kom maar een keertje thee drinken/filmpje kijken ofzo
krijg ik ook nog eens een uitnodiging dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Kom maar een keertje thee drinken/filmpje kijken ofzo
EN NU BEN JE NAAKT EN ZIET ALEXXXXX JE HELEMAAL ONTBLOOT!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Dangel het volgende:
We waren aan het wandelen in een parkachtigding, toen het ineens keihard ging. Eerst nog proberen te schuilen onder de bomen, maar dat hielp ook al snel niet meer. Toen is Alex naar huis gesprint om de auto te halen om vervolgens mij weer op te halen. En nu liggen al m'n kleren op de verwarming.
Ik ben heul niet helemaal naakt, en ik kan met een gerust hart zeggen dat Do2 mijn lichaam van heel wat dichterbij heeft bekeken dan Alex (en gelikt en gezoend en en en... you get the point).quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
EN NU BEN JE NAAKT EN ZIET ALEXXXXX JE HELEMAAL ONTBLOOT!
ARME DO2![]()
Je hebt alleen een boxershort aan!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben heul niet helemaal naakt, en ik kan met een gerust hart zeggen dat Do2 mijn lichaam van heel wat dichterbij heeft bekeken dan Alex (en gelikt en gezoend en en en... you get the point).
Nu een heeeeel groot onsexy t-shirt en een pyamabroek, ook te groot en dus onsexy. Maak je geen zorgen ChipsZak.quote:
Ik wed dat je er zelfs dan nog mooi uitziet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nu een heeeeel groot onsexy t-shirt en een pyamabroek, ook te groot en dus onsexy. Maak je geen zorgen ChipsZak..
Sterf met een gezwel in je anusquote:Op maandag 18 juni 2007 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wed dat je er zelfs dan nog mooi uitziet.
nou dat is ongetwijfeld Alex. DaD is een fatsoenlijk meisje, dus die zegt dat soort dingen nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Sterf met een gezwel in je anus
En kom er nu maar eens achter wie dit typte
Lijkt me niet erg lastig.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:15 schreef Dangel het volgende:
[..]
Sterf met een gezwel in je anus
En kom er nu maar eens achter wie dit typte
Nouja zegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga jij nou maar thee leuten bij tangarine, sensatiezoekster.
Gaan we zeker een keer doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef teigan het volgende:
Btw, na de proefwerkweek en rapportenvergaderingen doen we nog een keer de PoTC 2 kijken bij ons thuis?
Idd Nieuwe Boteringe. Als je op een oud barrel 31 kunt halen, dan moet het met elke andere fiets beter gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef Aryon het volgende:
Wat een gezelligheid weer hier. Ik ga lekker achter de bar staan. En ik ga es ff kijken hoe snel ik kan fietsen bij dat snelheidsmeetding bij de nieuwe boteringe (toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |