Je gaat er gewoon heen omdat hij bert heet.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet niet bij de Blitzz laten zetten hoor. Echt niet.
Ze raggen hem er zo doorheen, willen nauwelijks informatie verschaffen of lachen je uit als je iets niet weet, het is niet eens in een apart kamertje (wat wel zo fijn is) en ze zijn heel erg commercieel ingesteld (i.t.t. Bert die het echt doet omdat hij mensen blij wil maken met een piercing) en best arrogant.
Je kan beter bij Bert.
Er hoeft niet eerst een staafje in, je kan ook gelijk een ringetje doen, dan zit er wel een bolletje aan (zodat je hem vast kan pakken) en hij zal iets groter zijn ivm het zwellen van je lip.
IBG?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doen ze zelfs zonder TNT kleding![]()
Zo heeft mijn moeder haar oren gepierct vroegerquote:Op maandag 18 juni 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon thuis doen.
Dat zag ik laatst in zoeen film he.
Dan pakten ze een aansteker een naald ofzo, die verhitten ze, door hun oor, of ergens anders doorheen, dan keihard auw roepen omdat ie al weer is afgekoeld, en daarna je piercing er in stoppen.
Ofzoiets.
Oh ja, Janneke maakt ook altijd rare geluidjes. Niet echt miauwtjes, maar echt *prrroe*, zoals jij ook al zegt hahaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef freecell het volgende:
Het regent
En onze kat wil op het balkon zitten
Ik geloof dat ze toch niet helemaal goed is.
Ze doet ook een soort van *prrrrroooee* naar leuke dingen en naar prooien.
Raar beest
ooh, schattig.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef freecell het volgende:
Het regent
Raar beest
ik was net voor de plensbui thuis (wel wat druppels gevoeld though). M'n Duitse huisgenote komt net binnenlopen en die is wél zeiknat gewordenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef Aryon het volgende:
Hmm.. Lekker fietsen door de plensbui. Ga je heen, niks aan de hand, kom je uit de c1000, staan er opeens allemaal mensen voor de uitgang. Toch maar gaan fietsen, anders moest ik zo lang wachten en binnen 5 min. was ik doorweekt. Maar toen heb ik meteen maar schone kleren aangetrokken.
Mijn TNT kleding is nog niet geleverd, vandaar dat ik dat zegquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef freecell het volgende:
Het regent
Raar beest
Hoort erbij.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:58 schreef Aryon het volgende:
Hmm.. Lekker fietsen door de plensbui. Ga je heen, niks aan de hand, kom je uit de c1000, staan er opeens allemaal mensen voor de uitgang. Toch maar gaan fietsen, anders moest ik zo lang wachten en binnen 5 min. was ik doorweekt. Maar toen heb ik meteen maar schone kleren aangetrokken.
Ik heb het begrepen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet niet bij de Blitzz laten zetten hoor. Echt niet.
Ze raggen hem er zo doorheen, willen nauwelijks informatie verschaffen of lachen je uit als je iets niet weet, het is niet eens in een apart kamertje (wat wel zo fijn is) en ze zijn heel erg commercieel ingesteld (i.t.t. Bert die het echt doet omdat hij mensen blij wil maken met een piercing) en best arrogant.
Je kan beter bij Bert.
Er hoeft niet eerst een staafje in, je kan ook gelijk een ringetje doen, dan zit er wel een bolletje aan (zodat je hem vast kan pakken) en hij zal iets groter zijn ivm het zwellen van je lip.
TNT heeft wel toffe pakjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn TNT kleding is nog niet geleverd, vandaar dat ik dat zeg![]()
Werk dan ook in een dorp als postbode. Lekker bijbaantje in de buitenlucht.
Klopt. Zaterdagmiddag ook al meegemaakt en toen vond ik het ook niet zo erg. Alleen toen moest ik nog van luchtmachtbasis Volkel 40 min. lopen naar de parkeerplaats.quote:
Jij wilt niet 4 weken lang met een ontstoken piercing rondlopen?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb het begrepen.
Ik ben er trouwens wel eens naar binnengelopen voor info, niet uitgelachen.
Maar bij het sierraad wat er eerst in gaat vind ik het vooral belangrijk dat het wondje snel kan genezen en dat het makkelijk schoon te maken is, of dat een ringetje of staafje is maakt me niet zo veel uit.
Dat hebben ze bijna een jaar geleden al gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
TNT heeft wel toffe pakjes.
Die nieuwe dan.
ik heb ze hier in groningen nog niet gezien trouwens.
Maar lijkt me dat ze die gewoon nationaal invoeren toch?
Die van ons vindt altijd dat ze te weinig aandacht krijgtquote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef Aryon het volgende:
De gangpoes maakt altijd zulke geluiden als zij te weinig aandacht krijgt. Best lief hoor, behalve als ze het doet om 3 uur 's nachts.
Wij hadden op school een doucheruimte voor gym.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Klopt. Zaterdagmiddag ook al meegemaakt en toen vond ik het ook niet zo erg. Alleen toen moest ik nog van luchtmachtbasis Volkel 40 min. lopen naar de parkeerplaats.Toen was ik pas doorweekt, lekker soppen in je schoenen. Vind regen meestal niet zo erg, zolang ik maar niet als ik natgeregend ben school heb of iets anders belangrijks.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Janneke maakt ook altijd rare geluidjes. Niet echt miauwtjes, maar echt *prrroe*, zoals jij ook al zegt haha.
Ik vind het wel zielig voor de gangpoes, ze heeft echt bijna geen ruimte en mag de gang niet af anders loopt ze weg. Neem dan geen poes, lijkt me. Maar ja dat is zijn keuze. Verder is het wel een lieve poes, maar als de 'eigenaar' er niet is, dan vind ze al dat ze te weinig aandacht heeft en ze bedelt altijd om voedsel. En dat is moeilijk te weerstaan met van die lieve ogen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van ons vindt altijd dat ze te weinig aandacht krijgt. Ik durf te wedden dat ze meer aandacht krijgt dan de gemiddelde poes. Altijd op schoot, altijd aaien en knuffelen etc.
Kan kloppen, maar zag ze dit jaar pas gebruikt worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben ze bijna een jaar geleden al gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |