Denk je?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Grulez het volgende:
Pff beetje ziekjes, spierpijn en de heledag moe. Zal wel door het weekend komen ofzo...
Heel goed!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh ! En feliciteer mij met het overwinnen van mijn verlegenheid.
Ik heb zojuist een vreemd persoon aangesproken en er een uur een gesprek mee gehad. 14.gif
gefeliciteerd! Is hij leuk? Wordt het wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh ! En feliciteer mij met het overwinnen van mijn verlegenheid.
Ik heb zojuist een vreemd persoon aangesproken en er een uur een gesprek mee gehad. 14.gif
Jazeker. En ik heb heel wat mensen boos gemaakt door de hele dag een plek bezet te houden terwijl het zo druk is dat ze bijna op de grond gaan zitten om te leren.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker en vast. Nog een beetje kunnen leren, ondanks mijn afwezigheid?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef maok het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Is hij leuk? Wordt het wat?![]()
Doe m de groetjesquote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jazeker. En ik heb heel wat mensen boos gemaakt door de hele dag een plek bezet te houden terwijl het zo druk is dat ze bijna op de grond gaan zitten om te leren.. Maar ik ben klaar met printen, dus ik vertrek nog even naar boven. Hele printkaart doorheen gegaan vandaag... Daarna naar Alex, eten.
.
Leuk zeg! Als ik een gesprek met mensen heb op straat is dat vaak omdat ze MIJ aanspreken en vervolgens hun hele ziektebeeld over me heen storten. Klagende mensen, alleen die spreken me aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Geloof het of niet, maar dat is eigenlijk geeneens waarom ik een gesprek begon
.
Hij zat op zn hurken (op klompen! ) bij de vijver de duiven te voeren en aangezien ik nou echt een dierenliefhebber ben (en ook heel erg van duiven houd) ging ik zo van 'Mag ik een foto maken ^^' En toen mocht dat, en daarna hadden we een uur een gesprek over duiven
! (ook wel even over kraaien ed)
Hij woont in Emmenen kan in Grunn heel slecht een kamer vinden en hij is voeger
![]()
Was ook maar een grapje maar wel een goede openingszin 'Mag ik een foto maken' die onthoud ikquote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Geloof het of niet, maar dat is eigenlijk geeneens waarom ik een gesprek begon
.
Hij zat op zn hurken (op klompen! ) bij de vijver de duiven te voeren en aangezien ik nou echt een dierenliefhebber ben (en ook heel erg van duiven houd) ging ik zo van 'Mag ik een foto maken ^^' En toen mocht dat, en daarna hadden we een uur een gesprek over duiven
! (ook wel even over kraaien ed)
Hij woont in Emmenen kan in Grunn heel slecht een kamer vinden en hij is voeger
![]()
Of om je een abonnement aan te smeren zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk zeg! Als ik een gesprek met mensen heb op straat is dat vaak omdat ze MIJ aanspreken en vervolgens hun hele ziektebeeld over me heen storten. Klagende mensen, alleen die spreken me aan..
Ga maar eens op je hurken zitten met vogelvoer of kruimels in je handquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat vind je nou leuk aan die vliegende ratten?
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef maok het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje maar wel een goede openingszin 'Mag ik een foto maken' die onthoud ik![]()
Wat voor vreemde mensen trek jij aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk zeg! Als ik een gesprek met mensen heb op straat is dat vaak omdat ze MIJ aanspreken en vervolgens hun hele ziektebeeld over me heen storten. Klagende mensen, alleen die spreken me aan..
Wel es gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
Zo'n rat die uit mn hand eet vind ik niks. Maarja als je het leuk vindt, laat je vooral niet tegenhouden![]()
Nou zeg! Bij voorbaat al nee zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |