het meisje van je dromen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, de tofste kassapersoon gaat weg!!!! Hele AH is nu stront
Nah, bij ons het manusje van alles. Het beter dan VSK persoon. Ze kan alles, is aardig, iedereen mag dr, ze is soms zoo sarcastisch en recht voor de raap: "Bel F. dan? Misschien kan die invallen." "Hij? Nee, hij valt nooit in, hij wil nooit, hij mag blij zijn dat hij zijn contracturen ingepland krijgt."quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef -Sum- het volgende:
[..]
kut is dat
bij mij was het de VSen het werd ook echt stront daarna
ben nog niet overtuigdquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, bij ons het manusje van alles. Het beter dan VSK persoon. Ze kan alles, is aardig, iedereen mag dr, ze is soms zoo sarcastisch en recht voor de raap: "Bel F. dan? Misschien kan die invallen." "Hij? Nee, hij valt nooit in, hij wil nooit, hij mag blij zijn dat hij zijn contracturen ingepland krijgt."
Ze is een vervent hyverquote:
Martin doet me iets dagen, maar ik ken hem dan weer nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef Stammies het volgende:
Nou, mijn nieuwe SM heet Martin Mooi. Komt uit Groningen en hij begint misschien maandag as al. Het gaat eigenlijk goed met de winkel, zo zonder SM. Alleen we zijn allemaal een beetje onervaren, dus af en toe gaat nog wel eens wat misAch daar leren we van.
ben benieuwd hoeveel geklaag ik morgen van klanten ga horenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef kmaestro het volgende:
Hamstereeeeeeeeeeee
(zonder bulkacties)
whehehehehe, wij hebben ook ooi C1000-producten kregenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Robbadefrissa het volgende:
Lol! wij kregen gister Perfekt ontbijtkoek binnen!
ja melk hequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehehehe, wij hebben ook ooi C1000-producten kregen
en het is ook niet bij 1 keer geblevenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
ja melk he
beetje schande voor de AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |