Nee, Cannavaro is een topverdedigerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je volgt hem niet dus. Alle Spaanse en Italiaanse topclubs hopen hem over te nemen deze zomer. Dat is niet zonder reden. Cannavaro is trouwens nog kleiner.
Uhm ja, eigenlijk wel ja.quote:
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm ja, eigenlijk wel ja.![]()
Glasgow Rangers en PSV zijn het eens over de prijs van Beasley, die zo'n 700.000 pond zou bedragen, beduidend lager dan de eerder genoemde ¤ 3.000.000,- dus.![]()
3miljoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ongeveer 1 miljoen euro.. .tja weet niet hoeveel hij gekost heeft?
Inderdaad, gewoon lozen van overbodige spelers. Alles wat je krijgt is toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:04 schreef leolinedance het volgende:
700.000 pond, beetje weinig. Maar niet heel erg onredelijk. Wel een salarispost minder![]()
Van het netwerk.toquote:Ronno schreef:
Mijn vader doet de medische keuringen van PSV-spelers in het St. Anna Ziekenhuis...
Morgen wordt Perez gekeurd...
't zal dus wel rond zijn.
Ik ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ik heb wel een goed gevoel bij Perez...
Aangepastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:49 schreef KELDER het volgende:
PS: zijn van 245 naar 247 gegaan, omdat 246 ontbrak
Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
Wist vantevoren dat jij hier op ging reagerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt ook overdreven hoor.
Neem PSV-Zone niet zo serieus eigenlijk maar ga er wel vanuit dat het zo goed als rond is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef leolinedance het volgende:
PSV en Ajax akkoord over Perez
Bas - Datum: 12-06-2007 - Bron: PSVZone.nl
Exclusief - PSV en Ajax hebben gisterenavond een akkoord bereikt over Kenneth Perez. De Deen en de landskampioen kwamen eerder deze week al een contract voor drie seizoenen overeen. Perez zal woensdag worden gekeurd waarna hij waarschijnlijk diezelfde dag nog zijn handtekening onder het contract zet.
Perez kwam dit sinds dit seizoen uit voor Ajax maar zat niet op een lijn met coach Henk ten Cate waardoor een transfer de noodzakelijke uitweg is.
Ik weet niet, ik denk dat dat wel enigszins overdreven wordt en dat iedereen elkaar hierover maar napraat. Ik denk dat bijvoorbeelde de mentaliteit van Perez helemaal niet zo slecht is, Lazovic zal wel wat Kezman trekjes hebben, maar daar hebben we bij PSV ook nooit echt last van gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
Hoe staan jullie tegenover de komst van Lazovic en de (eventuele) komst van Perez? Het kunnen beiden lastige jongens zijn. Zolang er gewonnen wordt in Eindhoven zul je ze niet horen maar ik ben benieuwd wat er gebeurt mocht er een mindere periode zijn intrede doen. Zeker omdat Koeman niet echt bekend staat als een 'peoples manager'. Hoe zien jullie dit?
AZ zou ook grote namen gaan halen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef dndiek het volgende:
AZ zou toch spelers van Ajax en PSV gaan halen.... daar is weinig van te merken
als ze zulke talenten als dembele blijven scouten maak ik me komend seizoen toch weer zorgen over het hobbyclubje van scheringa hoor.. Maar tot nog toe is PSV veruit de club die het best aankoopbeleid voert. Hopelijk ruim voor september klaar zijn met de selectie, zodat iedereen al beetje aan elkaar gewend is, en niemand last-minute laten gaan (tenzij het een superbedrag is)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
AZ zou ook grote namen gaan halen...
Ook nog niet veel van te merken, alleen maar talenten gescout daar!
Koevermans miss weg, Arveladze die miss stopt! Ben benieuwd wie er gaan komen daar!
Beasley voor 1M is wel reeel, niet veel, maar het is iig nog wat geld!
mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie heeft zn seizoenkaart aanvraag voor komend seizoen al ingediend?
ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Domme vraag natuurlijkquote:
Ik heb mijn PSV Clubcard....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VBL awards 06-07 bespreektopic #2
Leandro als uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als er een reden is dat Lazovic en Perez botsen (dus mislukken) bij PSV, het het ontbreken van Cocu is. Mocht Phillip besluiten te te treden in de technische staf, zal dat een belangrijk verschil maken denk ik.
Aan de andere kant: de rust en de gemoedelijkheid van de Herdgang werkt eigenlijk altijd zalvend...
Snap niet dat er nu vooraf al gesproken wordt over het botsen cq mislukken van Lazovic en Perez.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat als er een reden is dat Lazovic en Perez botsen (dus mislukken) bij PSV, het het ontbreken van Cocu is. Mocht Phillip besluiten te te treden in de technische staf, zal dat een belangrijk verschil maken denk ik.
Aan de andere kant: de rust en de gemoedelijkheid van de Herdgang werkt eigenlijk altijd zalvend...
Heeft Koeman ondertussen al een extra cursus spaans gedaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Het zou niet de 1e keer zijn!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV
Worden we voor de 4e keer op rij kampioen?
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn!
PSV is wel de enige club die dat gepresteerd heeft overigens![]()
ajax loopt al ruim 20 jaar achter de feiten aan als het op het aantal behaalde landstitels over die periode aankomt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Yep![]()
We hebben een record![]()
En als we weer kampioen worden zie ik Ajax de komende jaren niet verbeteren
Waarom niet? Dat lijkt me de enige reden dat het zou mislukken, ze hebben kwaliteit genoeg. Is toch niet zo gek...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap niet dat er nu vooraf al gesproken wordt over het botsen cq mislukken van Lazovic en Perez.
En dan ook nog redenen erbij gaan verzinnen dat als het gebeurt het daardoor komt.
http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=542quote:Schandalig: Kenneth Perez weg en mogelijk naar directe concurrent ?
Datum: 11 juni 2007 Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 10:38 Categorie: Ajax Nieuws
Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden.
Naast Huntelaar en Sneijder zijn er de afgelopen jaren maar weinig spelers geweest met een dergelijk rendement. En dan nog het gegeven dat Kenneth bijna het gehele seizoen als wisselspeler begon.
Maar goed, Ten Cate en Van Geel zullen de wijsheid in pacht hebben en wij zullen het wel helemaal niet begrijpen. Ongetwijfeld zal er voor deze heren een goede reden zijn om Perez na een jaar weer te laten gaan. Maar om nu een directe concurrent te gaan versterken gaat er bij ons totaal niet in.
Wij zien de bui volgend seizoen al hangen: Perez de winnende treffer tegen ……
Waarom zou je vooraf al praten over het mislukken van nieuwe aankopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me de enige reden dat het zou mislukken, ze hebben kwaliteit genoeg. Is toch niet zo gek...?
van Aanholt bedoel je denk ik TerreurRobje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Aanhalt al verkocht?
Bron: http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=780quote:Chelsea wil onder 21-international Da Costa
Zondag 10 Juni 2007 15:29 uur
Chelsea wil op korte termijn Manuel Da Costa overnemen van PSV en hem nog één seizoen, á la Alex, stallen bij PSV. José Mourinho heeft de Portugese onder 21 international aan het werk gezien in Jong Portugal en diep onder de indruk gekomen van de PSV-verdediger. De transfersom van 9 miljoen is geen enkel bezwaar voor de club uit Londen. “Tot op heden heb ik nog niets vernomen van Chelsea. Maar het is één van de grote clubs en ik voel me vereerd dat mijn naam in verband gebracht wordt met de club”, aldus Da Costa die vandaag met Jong Portugal op het EK onder 21 speelt tegen België.
onder welke steen leef jij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft Koeman ondertussen al een extra cursus spaans gedaan?
Zou bijna zeggen strik erom.....voor 9 miljoen euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bron: http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=780
Maar zelfs als hij dit seizoen als een topverdediger speelt (wat ik zeker niet uitsluit gezien z'n talent) dan is 9 miljoen euro gewoon een schitterend bedrag en bijna een subsidie te noemen als je nagaat dat PSV Da Costa dan ook nog een seizoen mag hurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen strik erom.....voor 9 miljoen euro.
Maar vind dat hij dit seizoen de kans moet krijgen zich te bewijzen, hij heeft al bewezen met een ervaren man langs zich zeer goed te kunnen presteren.
Weet alleen niet of die bron betrouwbaar is maar anders mag hij wel wegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar zelfs als hij dit seizoen als een topverdediger speelt (wat ik zeker niet uitsluit gezien z'n talent) dan is 9 miljoen euro gewoon een schitterend bedrag en bijna een subsidie te noemen als je nagaat dat PSV Da Costa dan ook nog een seizoen mag huren.
Bedoel ik inderdaad, snel getypt. Doe eens verkopen en centjes aan ons geven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
van Aanholt bedoel je denk ik TerreurRobje.
Hij schijnt zelf niet te willen en ook zijn ouders staan er niet positief tegenover dus als het goed is zit ie voorlopig nog wel even bij PSV.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedoel ik inderdaad, snel getypt. Doe eens verkopen en centjes aan ons geven.
Ik had 't in 't vorige topic ook al gepost en de oorspronkelijke bron is Eurosport.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet alleen niet of die bron betrouwbaar is maar anders mag hij wel weg
tweede helft speelde hij heel aardig hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef AminBen het volgende:
Da Costa was tegen Jong Belgie trouwens de weg kwijt.
Goede bronquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Aldus PSVZone.nl, mocht dat betrouwbaar zijn.
Normaal gesproken wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef Lemming22 het volgende:
De reden dat de transfer niet door zou gaan is volgens PSVzone dat Ajax hem niet aan een concurrent wil verkopen. Alsof ze dat niet bij het eerste contact hadden kunnen bedenken. Ik geloof PSVzone op dit moment even niet![]()
Vind het toch wel erg weinig eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Leso_Varen het volgende:
700.000 pond is niet erg veel, maar denk ik wel genoeg voor Beasley.
ik ga het aan het na mn vakantie zeker halen, ik vind het weer erg mooi. Ben alleen bang dat het na een paar keer dragen al onherstelbaar smoezelig zal zijn (leve de brabantse gezelligheid!)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef RijstNatie het volgende:
ik zit er aan te denken om het nieuwe uitshirt van psv te kopen... zal ik het doen
Vreemde vraag... Die dingen zijn al verdeeld (en ik heb er éénquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Das waar ja. Tot hoelang liep dat contract eigenlijk? Ik vraag me ook af wat ManC dan had willen betalen, want daar is die deal toch op stukgelopen uiteindelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind het toch wel erg weinig eerlijk gezegd. Het is nou ook niet zo dat ze daar armlastig zijn...
Dus jij denkt dat het aan perez ligt? Volgens mij had die jongen helemaal geen problemen bij az toen hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Ach, beetje hoop doet leven.
Hoop alleen voor psv dat koeman met hem om kan gaan.
Vertel, vertel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En zo zijn er nog wel meer die nadat ze weg waren nog ff in de pers een "boekje" hebben opengedaan over ajax....
Perez had geen problemen daarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het aan perez ligt? Volgens mij had die jongen helemaal geen problemen bij az toen hoor...
Denk eerder dat het aan de "harde" club ajax ligt....
Zie nog de beelden van een scheldende Schneider aan het adres van Sonck....
En zo zijn er nog wel meer die nadat ze weg waren nog ff in de pers een "boekje" hebben opengedaan over ajax....
Het blijft maar terugkomen, sterkte voor hem en z'n familie!quote:12/6/2007 - Piet de Visser met spoed geopereerd
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Piet de Visser met spoed is geopereerd afgelopen week. daarbij is een tumor uit zijn onderbuik verwijderd. Hij kreeg eerder al vijf by-passes en werd geopereerd aan kanker in de slokdarm en de maag. Inmiddels is hij echter al weer naast de velden gesignaleerd. De Visser in het AD: "Ik moet het gras ruiken. Het gras en de bal vormen voor mij het beste medicijn."
Ik vind hem ook echt superquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef RijstNatie het volgende:
ik zit er aan te denken om het nieuwe uitshirt van psv te kopen... zal ik het doen
Uiteindelijk zal hij helaas wel komen. Ajax kan hem niet tot nauwelijks echt tegenhouden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat denken jullie .... komt Perez nou of niet ?
Yessquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij helaas wel komen. Ajax kan hem niet tot nauwelijks echt tegenhouden.
Wat overigens allemaal zachtaardige Belgen waren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zie nog de beelden van een scheldende Schneider aan het adres van Sonck....
Ik ben absoluut geen fan van Ten Cate, maar alles liever dan Koeman.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef ganzenherder het volgende:
Je kan zeggen van Perez wat je wil maar een goede smaak heeft hij wel![]()
Ben ik blij dat Ten Cate niet naar PSV is gegaan achteraf...
Wil die de politiek in ofzo. Laatst over de VVD en zijn voorkeur voor Verdonk, net het 'waar moet het toch naar toe met Nederland' over één of ander feestje en een wildplasser die was nat gegooid werd door de bewoner en die toen maar afgetakeld heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Van Halst toch een wereldgozer!
?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Van Halst toch een wereldgozer!
Van PN.quote:NiNi schreef:
Ajax heeft helemaal niets afgeblazen. Loos bericht. Ze zijn er simpelweg nog niet uit.
NiNi
Nee, dat is Steefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef cultheld het volgende:
NiNi is god?
Ga je nu dezelfde argumenten gebruiken die wij tegen Steef hadden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef cultheld het volgende:
NiNi is god?
Bronquote:PSV versterkt zich voor komend seizoen met Slobodan Rajkovic. De 18-jarige Serviër staat op de loonlijst van Chelsea, maar speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor OFK Belgrado, en komt op huurbasis naar Eindhoven. Dezelfde constructie paste Chelsea en PSV ook al toe met Alex.
Rajkovic staat te boek als een zeer groot talent en tekende op zijn 16de al een contract bij de Engelse topclub Chelsea met een waarde van maar liefst 5,2 miljoen euro.
Die deed gisteren mee tegen Italië toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die deed gisteren mee tegen Italië toch?
Nee, maar ik weet niet wie/wat NiNi is? Werkt hij bij PSV? Zit hij bij iets als MSI/Essel? Of is hij de zoveelste supporter met een oom in het St. Anna ziekenhuis en een neef die knikkert met de zoon van Koeman?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga je nu dezelfde argumenten gebruiken die wij tegen Steef hadden?
Dit vind ik dan wel weer topquote:
NiNi is wel een van de meest betrouwbare posters op PN hoor cult.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wie/wat NiNi is? Werkt hij bij PSV? Zit hij bij iets als MSI/Essel? Of is hij de zoveelste supporter met een oom in het St. Anna ziekenhuis en een neef die knikkert met de zoon van Koeman?
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare postersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
NiNi is wel een van de meest betrouwbare posters op PN hoor cult.
Deze wordt gehuurd hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Stop eens met spelers kopen.
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare posters.
NiNi heeft in het verleden al vaak dingen goed gehad. Vermeld nu minder omdat er eerder veel gezeik was, bron vragen etc. zoals bij elke 'bron'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare posters.
Was wel iemand die hem goed kende, toen Westerhof vertrokken was is hij nooit meer gesignaleerd ook volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself was
Echt waarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself was
Marcellis zal vast wel z'n speelminuten krijgen, maar ik denk dat Koeman het (terecht) niet aandurft om hem naast Da Costa te posteren, dus die zal vooral voor Kromkamp invallen vermoed ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Hebben jullie geen jeugd die kan doorstromen naar het 1e?
Marcellis zal dit jaar doorstromen naar het 1e.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marcellis zal vast wel z'n speelminuten krijgen, maar ik denk dat Koeman het (terecht) niet aandurft om hem naast Da Costa te posteren, dus die zal vooral voor Kromkamp invallen vermoed ik.
Marcellis blijkt in Jong PSV naast 8en ook 4en te scoren. Nog niet erg constant dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.
Ajax doet het met zoveel spelers, alleen op die manier kan je zien of ze het aankunnen.
Welke jeugdspelers zijn er dan onder Ten Cate doorgebroken in ajax 1quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.
Ajax doet het met zoveel spelers, alleen op die manier kan je zien of ze het aankunnen.
Niet alleen dit jaar, maar ook voorgaande jaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke jeugdspelers zijn er dan onder Ten Cate doorgebroken in ajax 1![]()
Een ervaren verdediger in het centrum is toch wel een must bij een club als PSV. Toen Alex naar PSV kwam was hij al een vrij volwassen verdediger en kon hij ook nog naast Ooijer en Bouma spelen. Een centrum met Alcides/Da Costa of Marcellis/Da Costa zou op termijn best kunnen werken, maar eerst moeten die jongens naast een ervaren kracht wedstrijden spelen. Met ervaring bedoel ik niet persé een late twintiger of dertiger, maar een verdediger die al meer dan 30 wedstrijden op het hoogste niveau in de basis heeft gestaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat jullie vrijwel geen andere goede opties hadden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
Toen bij Ajax Stam weg was, kwam v/d Wiel daar te spelen.
Klopt, my bad....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef cultheld het volgende:
Beerens debuteerde toch al onder Hiddink?
Maar dan is hij toch wel degelijk gedebuteerd of niet sjakie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef Messenga het volgende:
Mja, Van Eijnden werd toch ook gebruikt bij een wedstrijd die er niet meer toe deed?
Wat dondert dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef Messenga het volgende:
Mja, Van Eijnden werd toch ook gebruikt bij een wedstrijd die er niet meer toe deed?
quote:
Dat iedereen jeugdspelers kan laten debuteren in wedstrijden die er niet toe doen, zo bijzonder is dat dus niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar dan is hij toch wel degelijk gedebuteerd of niet sjakie?
Zlatan zei wel dat je niet langer dan 2 jaar bij Ajax moest blijven...........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat overigens allemaal zachtaardige Belgen waren.
Zlatan, Chivu, Grygera hebben allemaal niks te klagen over de zogenaamde 'harde' instelling bij Ajax.
1 wedstrijd........quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Kenneth Perez kon in het programma De Wedstrijden van Tien nog geen duidelijkheid geven over zijn toekomst. Hij gaf wel aan dat hij een voorkeur heeft voor PSV boven Feyenoord en dat hij inmiddels persoonlijk akkoord is met de Eindhovenaren. Hij heeft zowel met Koeman als Van Marwijk gesproken. Volgens Perez is het nu aan de clubs om eruit te komen. De aanvaller gaf aan niet op de hoogte te zijn van een eventuele blokkade van Ajax-zijde. Tegenover Highlow.nl ontkende Ajax technisch Van Geel overigens geruchten over een dergelijke blokkade.
Hopen dat Marcellis dit jaar wat wedstrijdjes gaat spelen, of we moeten hem gaan verhurenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat jullie vrijwel geen andere goede opties hadden.
Ik denk dat Marcellis wel degelijk zijn wedstrijdjes mee zal pikken dit jaar.
Verder heeft Koeman genoeg jeugdspelers laten debuteren dit jaar.
Beerens, Marcellis, Zeefuik, en van Eijnden.
Nu al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zo, seizoenskaart op vak U besteld.
edit: lama, spui11 reactie mijnerzijdsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Stop eens met spelers kopen.
Kan je nu al seizoenskaarten voor het seizoen 08/09 bestellen? Ik wil!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zo, seizoenskaart op vak U besteld.
Gomes nr 2quote:Volgens Voetbal International wil PSV naast Gomes en Roorda nog een keeper aantrekken. Het zou gaan om de 20-jarige Cassio Ramos van Gremio. De keeper zou vierde keeper zijn van de Braziliaanse club, maar wel een groot talent. Hij speelt voor het nationale elftal onder 20 en werd onlangs al eens bij het A-elftal gehaald door Duna toen twee andere keepers afhaakten.
6.6 valt mij nog wel mee had verwacht dat ze er wel 8 of 9 voor op tafel zouden leggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef leolinedance het volgende:
6,6 Miljoen voor Lazovic betaald![]()
Hopelijk maakt ie het waar![]()
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Dat was toch ook het transferpotje, nietwaar?
Meende zoiets opgevangen te hebben, dat dit zo ongeveer het budget is.quote:
Ondanks krap budget werd er natuurlijk wel elk jaar voor een flink bedrag ingekocht natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meende zoiets opgevangen te hebben, dat dit zo ongeveer het budget is.
Wel apart trouwens. Jarenlang verhalen bij PSV dat jullie krap zitten en weinig ruimte voor investering is, en nu gewoon binnen een paar weken 10 miljoen uitgeven.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Als enige club CL spelen en dan de kwartfinale halen is klaarblijkelijk lucratief.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meende zoiets opgevangen te hebben, dat dit zo ongeveer het budget is.
Wel apart trouwens. Jarenlang verhalen bij PSV dat jullie krap zitten en weinig ruimte voor investering is, en nu gewoon binnen een paar weken 10 miljoen uitgeven.
Zou je niet zeggen he?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als enige club CL spelen en dan de kwartfinale halen is klaarblijkelijk lucratief.
zelfs al heeft die maar 70% van het talent van gomes is het al een goeiequote:
quote:PSV neemt Rajkovic over van Chelsea
PSV gaat opnieuw een constructie aan met het Engelse Chelsea. Ditmaal krijgt de Serviër Slobodan Rajkovic de mogelijkheid zich te ontwikkelen in Eindhoven, schrijft fansite PSVZone.
De talentvolle verdediger werd het afgelopen seizoen door de Londense club verhuurd aan OFK Belgrado. De 18-jarige mandekker tekende al op zijn zestiende een lucratief contract bij Chelsea.
Ik denk het ook.quote:
dat lees ik nu ook op de vorige pagina inderdaad.. hopen dat het niet bij een gerucht blijftquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
ondanks dat ik gisteren de eerste was die het poste
Er was volgens mij een budget van 5 miljoen (dat vertelde de voorzitter)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Met Perez erbij gerekend hebben jullie toch al zo'n 10 miljoen uitgegeven. Dat was toch ook het transferpotje, nietwaar?
Dat is wel waarschijnlijk ja. Al hoop ik dat Alcides zijn oude vorm terug gaat vinden. Dan heb je met Kromkamp - Alcides - Da Costa - Salcido een prima achterhoede. De verwachting is echter dat Zonneveld gewoon LB speelt en Da Costa en Salcido in het centrum.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef -DeJaap- het volgende:
Hoe gaat het centrum er uitzien? salcido - da costa?
Ik denk dat het voor Piet de Visser binnenkort toch echt afgelopen is. 5 (!) bypasses en een steeds terugkerende kanker? Als ik er geld op moest zetten zou ik zeggen binnen een jaar dood. Hij is al broodmager (dankzij zijn gezondheidsproblemen) en een lichaam kan nou eenmaal maar zoveel hebben...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het blijft maar terugkomen, sterkte voor hem en z'n familie!![]()
Dat is wel een risico dan gezien het afgelopen seizoen.... Ze kunnen beter een centrale verdediger die nog 2 jaartjes wil afbouwen kopen lijkt me. Salcido, Zonneveld en Alcides kunnen allemaal prima linksback spelen. En dan kan Da Costa rustiger gebracht worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is wel waarschijnlijk ja. Al hoop ik dat Alcides zijn oude vorm terug gaat vinden. Dan heb je met Kromkamp - Alcides - Da Costa - Salcido een prima achterhoede. De verwachting is echter dat Zonneveld gewoon LB speelt en Da Costa en Salcido in het centrum.
Precies, Da Costa kon afgelopen seizoen al niet met de druk omgaan, en dan moet hij dat een paar maanden later als die druk veel hoger is (hij is plotseling gebombardeerd tot 'de grote man' in de verdediging) opeens wel op niveau kunnen presteren? Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Dat is wel een risico dan gezien het afgelopen seizoen.... Ze kunnen beter een centrale verdediger die nog 2 jaartjes wil afbouwen kopen lijkt me. Salcido, Zonneveld en Alcides kunnen allemaal prima linksback spelen. En dan kan Da Costa rustiger gebracht worden.
Gelukkig spelen we nooit tegen Milan... Had toch ook graag een keer tegen Real gespeeld met Ruudjequote:PSV loot Champions League-winnaar AC Milan
13 juni 2007 16:30
PSV speelt op het toernooi in Moskou begin augustus tegen Champions League-winnaar AC Milan. Dat is woensdag zo bepaald tijdens de loting in de Russische hoofdstad, waar manager voetbalzaken Stan Valckx namens PSV aanwezig was. De andere wedstrijd gaat tussen gastheer Lokomotiv en Real Madrid.
Alex tegen AC Milan, in het voorjaar van 2005 (halve finales, 3-1).
2 augustus
De wedstrijd tussen PSV en AC Milan - een affiche dat de laatste jaren voor prachtige Europese duels zorgde - wordt gespeeld op 2 augustus. De finale van het toernooi gaat tussen de winnaar van die wedstrijd en de winnaar van het andere duel, tussen Lokomotiv en De Koninklijke. Ook is er een duel om de derde en vierde plaats. De trip naar Moskou is voor PSV de laatste serieuze halte in aanloop naar het voetbalseizoen 2007-2008, dat op zaterdag 11 augustus begint met de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Het is de enige grote buitenlandse onderneming van het team van Ronald Koeman in de voorbereiding, alle andere oefenwedstrijden zijn in de regio. Alleen het duel met MSV Duisburg is ook (net) over de grens, maar qua afstand is die wedstrijd ook heel dichtbij.
Is dat een goede spelert?quote:PSV wil de jonge Braziliaanse goalie Cássio Ramos van Grêmio.
Komt goed, er is ook nog een finale als het goed is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef AminBen het volgende:
Had PSV en Real graag tegen elkaar willen zien spelen![]()
(voor zover dat van mijn vakantieadres kan)
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind het geen supertalent maar aan de andere kant kan ie zich toch nog ver ontwikkelen.quote:'Beerens mag nu wel weg'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil PSV nu wel meewerken aan een transfer van Roy Beerens. Met nog een jaar in zijn contract te gaan ziet hij weinig perspectief bij PSV. NEC probeert nu samen met sponsors geld bijeen te brengen om Beerens te kunnen overnemen.
PSV wil zorgen dat de echte talenten uit de jeugd een kans krijgen heb ik het idee, en voor Beerens is nu nog wat geld te vangen, dus verkopen is niet echt onlogisch, helemaal als Perez erbij komt... steeds minder ruimte in de aanval en die jongen wil voetballen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind het geen supertalent maar aan de andere kant kan ie zich toch nog ver ontwikkelen.
Wolfsburg wilde hem toch ineens nietmeer kwijt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV let op Hofland is voor 1,4 miljoen op te pikken
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we nooit tegen Milan... Had toch ook graag een keer tegen Real gespeeld met Ruudje![]()
Dat zeggen ze ja omdat Leverkusen hem wou hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wolfsburg wilde hem toch ineens nietmeer kwijt?
Ze hebben toch niet veel te willen met het Webster-arrest?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wolfsburg wilde hem toch ineens nietmeer kwijt?
ik had hem nog één jaar verhuurd om zn ontwikkeling te screnen. Dan kan hij alsnog verkocht worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind het geen supertalent maar aan de andere kant kan ie zich toch nog ver ontwikkelen.
Watblief?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet veel te willen met het Webster-arrest?
'Hij zou gebruik kunnen maken van de regeling voor spelers tot 28 jaar, die na meer dan drie jaar hun nog doorlopende contract kunnen afkopen. Dat zou naar verluidt een bedrag van 1,4 miljoen euro zijn.'quote:
Ik ken hem niet, iemand hier die hem kent?quote:13/6/2007 - 'PSV heeft ook Rat in beeld voor positie linksback'
(Gepost door RvN)
Naast De Cler heeft PSV volgens Roemeense media ook Razvan Dinca Rat in beeld als mogelijke nieuwe linksback. De 26-jarige Roemeen kwam de laatste jaren uit voor Shakhtar Donetsk. Hij wordt in de diverse internationale sportmedia momenteel in verband gebracht met clubs als AS Roma, Lens, Olympiakos en PSV. Volgens Roemeense media zou PSV momenteel zijn eerste optie zijn. Transferbedragen die in de media genoemd worden variëren van 3 tot 4,5 miljoen euro.
PSV Netwerk
Ja die ken ik nog van een paar uefa cup wedstrijden tegen AZ volgens mij, aanvallend meer dan voldoende iigquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:39 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, iemand hier die hem kent?
Dat is dan ook niet zo moeilijk, Fung a Wing is ook beter als de Clerquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef cultheld het volgende:
Rat is in ieder geval veel beter dan De Cler.
Whehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we nooit tegen Milan...
Elk voordeel heb zn nadeel, zei een groot genie uit Amsterdam ooit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:Makaay ziet Feyenoord als serieuze optie als Klose komt
hij was dus echt te halen geweest want hij komt graag terug naar Nederland. WTF en wij mogen het gaan doen met Danko
Als Makaay een goeie aanbieding uit Spanje krijgt gaat ie gewoon daar naar toe hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:Makaay ziet Feyenoord als serieuze optie als Klose komt
hij was dus echt te halen geweest want hij komt graag terug naar Nederland. WTF en wij mogen het gaan doen met Danko
Het wil nog niet echt lukken...quote:In De Telegraaf haalt de zaakwaarnemer van Perez uit naar Ajax. "Henk ten Cate heeft gekregen wat hij wil. Ten Cate wil niet meer werken met Perez. Dit was geen verrassing meer voor ons. We wisten het al een half jaar. Dat moeten wij accepteren. Maar daarmee is de rol van Ten Cate uitgespeeld. Het is niet Ten Cate of Ajax die bepaalt waar Perez nu gaat spelen". Van Geel zegt dat Ajax nog niet tot een akkoord is gekomen met PSV, maar dat er verder geen blokkade is.
PSV Netwerk
Volgens het Algemeen Dagblad heeft PSV het bod op Perez al een paar keer verhoogd. Feyenoord zou dit weekend al een akkoord hebben met Ajax.
Wacht eerst nou maar eens af.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:Makaay ziet Feyenoord als serieuze optie als Klose komt
Natuurlijk belachelijk dat feyenoord en ajax al wel een akkoord hebben en dat PSV zijn bod al een paar keer heeft moeten verhogen.quote:
Niet als ze een andere club een lagere prijs laten betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:23 schreef Suijk het volgende:
Ajax mag toch vragen voor Perez wat ze willen? Als PSV hem zo graag wil moeten ze maar over de brug komen.
afaik: als een speler er sportief of financieel op vooruitgaat en de clubs komen er niet uit kan die door middel van arbitrage een transfersom laten vaststellen, als dan blijkt dat een X bedrag voor Feyenoord wel voldoende is voor Perez dan zal dat bedrag voor PSV ook voldoende moeten zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:26 schreef Suijk het volgende:
Waar staat dat beschreven dan?
Het stond ook in het ED vanochtend en die plaatsen zelden onzinnige niet op waarheid berustende informatie.quote:
Waar staat die regel beschreven? Logisch dat ze aan psv meer zouden vragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet als ze een andere club een lagere prijs laten betalen.
In mijn eigen boekjequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar staat die regel beschreven? Logisch dat ze aan psv meer zouden vragen.
"Dat staat geschreven"quote:
Ruilen voor Fehér?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
"Dat staat geschreven".
Heel goed, je eigen boekje aanhouden.
Maar goed, perez gaat toch wel naar psv.
Ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
"Dat staat geschreven".
Heel goed, je eigen boekje aanhouden.
Maar goed, perez gaat toch wel naar psv.
Zou wat zijn als wij een warme relatie met jullie zouden hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Staat nergens beschreven maar ik denk dat als Perez naar de arbitragecommissie zou stappen, dat ie wel gelijk zal krijgen. Ik zie het niet gebeuren trouwens hoor.
Al heb ik het idee dat de relatie Ajax-PSV momenteel niet echt warm te noemen is...
Zou ook niet weten waarom dat nodig is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Al heb ik het idee dat de relatie Ajax-PSV momenteel niet echt warm te noemen is...
Neuhquote:
Hoeft van mij ook niet hoor, maar enkele jaren geleden was de relatie beter volgens mij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom dat nodig is.
[..]
Neuh.
Als je al een paar jaar met 2 clubs om de titel aan het strijden bent zal het er niet warmer op worden nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet hoor, maar enkele jaren geleden was de relatie beter volgens mij.
Fehér stond hoog op het lijstje van Ten Cate toch, vorig jaar?
Puik is ook overdreven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef leolinedance het volgende:
Feher heeft het best puik gedaan in de wedstrijden die hij speelde.
Hou op met het stellen van retorische vragen Pizzaboyquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Worden jullie kampioen?
Ik was eigenlijk best serieus, misschien moet ik vaker heel vroeg opstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou op met het stellen van retorische vragen Pizzaboy
Ja morgenavond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Ga je trouwens nog naar guus meeuwis dit weekend?
Hehe, je gaat nog echt ook. Kdekkedengquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja morgenavond.
De Aftrap is gewoon open morgen als je in de buurt bent
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Hehe, je gaat nog echt ook. Kdekkedeng.
Dat worden ze ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Worden jullie kampioen?
Als we de selectie op peil kunnen houden en de rust bewaard blijft, maken we de beste kans denk ik ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Worden jullie kampioen?
Ik heb stiekem nog wel hoop dat koeman gaat lopen prutsen. In zijn 2e seizoen is hij meestal op zijn 'best'.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als we de selectie op peil kunnen houden en de rust bewaard blijft, maken we de beste kans denk ik ja.
In z'n 2e seizoen bij jullie maakte hij jullie ook kampioen (ik geloof jullie laatst gewonnen titel)quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik heb stiekem nog wel hoop dat koeman gaat lopen prutsen. In zijn 2e seizoen is hij meestal op zijn 'best'.
Dat was de laatste titel jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
In z'n 2e seizoen bij jullie maakte hij jullie ook kampioen (ik geloof jullie laatst gewonnen titel)
Doet ie bij ons ook en dan mag hij vertrekken.
Dan is Guus klaar bij Rusland en komt hij weer naar huus
Als je hem op tijd de deur wijst valt het volgens mij wel mee met dat door de mand vallenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat was de laatste titel ja.
Koeman moet een keer door de mand vallen, bij Ajax had Co Adriaanse toen al het belangrijke voorwerk gedaan, Hiddink bij jullie. Het gaat gewoon een keer mis.
Beerens gaat misschien verkocht worden..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef djnospinzone het volgende:
Opdonderen met Perez, we hebben Beerens, dat is een echte linksbuiten
Als hij dit jaar zelfs overwogen heeft om feyenoord te gaan doen dan denk ik van wel jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Vraag me af of Hiddink dan terug zou komen, zo snel al. Maar goed, eerst dit seizoen maar eens afwachten.
Wat voor belangrijk voorwerk heeft Co dan gedaan? Zorgen dat Ajax kansloos tegen Celtic ten onder ging?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat was de laatste titel ja.
Koeman moet een keer door de mand vallen, bij Ajax had Co Adriaanse toen al het belangrijke voorwerk gedaan, Hiddink bij jullie. Het gaat gewoon een keer mis.
Kijk maar eens even na welke goede spelers er onder Adriaanse en Beenhakker gehaald zijn, en welke koeman allemaal verneukt heeft daarna.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat voor belangrijk voorwerk heeft Co dan gedaan? Zorgen dat Ajax kansloos tegen Celtic ten onder ging?
Die aankopen zijn voornamelijk onder Beenhakker gehaald. Adriaanse heeft er veel te weinig uitgehaald. Blij dat hij destijds opgedonderd was ( en dat was niet alleen dankzij de matige resultaten ) en dat ben ik nu nog steeds.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kijk maar eens even na welke goede spelers er onder Adriaanse en Beenhakker gehaald zijn, en welke koeman allemaal verneukt heeft daarna.
Ik noem Beenhakker toch ook? Is neem ik aan in overleg gebeurd. Adriaanse had er misschien meer uit kunnen halen, maar het fundament lag er.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die aankopen zijn voornamelijk onder Beenhakker gehaald. Adriaanse heeft er veel te weinig uitgehaald. Blij dat hij destijds opgedonderd was ( en dat was niet alleen dankzij de matige resultaten ) en dat ben ik nu nog steeds.
oud nieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:00 schreef sjimz het volgende:
Beerens mag weg bij PSV.
ruilen voor Sankohquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beerens gaat misschien verkocht worden..
Mag wmb wel naar Groningen komen, mits redelijke prijs..
Weer ff kippenvelquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Even genieten:
http://www.youtube.com/watch?v=TUx6xo8TqFQ
![]()
Complicatie van alleen de mooie (erg mooie) momenten van het seizoenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Even genieten:
![]()
Of Mika Väyrynenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef cultheld het volgende:
Ik zie Ajax er wel voor aan om Beerens in de Perez-deal te betrekken.
Hij is rechtsbuiten toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef cultheld het volgende:
Ik zie Ajax er wel voor aan om Beerens in de Perez-deal te betrekken.
Juist ja, vandaar dat hij Bordeaux-uit besliste en de beslissende pass op Koné gaf tegen Galatasaray.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
die mag van mij ook wel weg.. die is goed voor het niveau H'Veen, maar niet CL![]()
Klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is rechtsbuiten toch?
Zou niet eens zo dom zijn eigenlijk.
Prima voetballer inderdaad. Die zie ik liever naar het buitenlander vertrekken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Juist ja, vandaar dat hij Bordeaux-uit besliste en de beslissende pass op Koné gaf tegen Galatasaray.![]()
Maar waarom krijgt hij dan nooit het vertrouwen van de coach.. hij kan beter weg gaan wat de coach vind hem niks denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Juist ja, vandaar dat hij Bordeaux-uit besliste en de beslissende pass op Koné gaf tegen Galatasaray.![]()
Dat heeft denk ik niks met het niveau aan kunnen te maken. Daar heb je meer wedstrijden voor nodig om dat te bewijzen en die krijgt hij denk ik te weinig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Vaak juist niet snel genoeg. Zo had hij Tardelli en Da Costa beter wat eerder uit de ploeg gebonjourd....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
En Koeman zegt wel heel erg snel tegen spelers dat hij ze maar niks vind naar mijn mening.
Meestal kon hij niet anders dankzij de extreem brede selectiequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vaak juist niet snel genoeg. Zo had hij Tardelli en Da Costa beter wat eerder uit de ploeg gebonjourd....
Dat is hopelijk volgend seizoen opgelostquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Meestal kon hij niet anders dankzij de extreem brede selectie![]()
Ja, hoe kon hij nou weten dat Kluivert en Afellay zo blessuregevoelig waren om maar eens iets te noemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Meestal kon hij niet anders dankzij de extreem brede selectie![]()
Centraal in de verdediging wordt het anders lachwekkend zoals het er nu naar uit ziet. 1 reservespeler, 1 talent dat zo beroerd speelde dat hij ons bijna eigenhandig de titel koste en (saillant detail!) door eerstgenoemde reservespeler uit de basis werd gespeeld plus nog een linksback die tot centrale verdediger is gebombardeerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat is hopelijk volgend seizoen opgelost
Met wat versterkingen in de verdediging zie ik het al meteen een stuk zonniger in, maar juist die lijken niet te gaan komen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Ik hoop dat meneer nog een vervanger voor zowel Cocu als Alex uit de hoge hoed tovert.Want positief zie ik het komende seizoen niet in.
Ten eerste is salcido geen linksback die gebombardeerd is toch centrale verdedigerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Centraal in de verdediging wordt het anders lachwekkend zoals het er nu naar uit ziet. 1 reservespeler, 1 talent dat zo beroerd speelde dat hij ons bijna eigenhandig de titel koste en (saillant detail!) door eerstgenoemde reservespeler uit de basis werd gespeeld plus nog een linksback die tot centrale verdediger is gebombardeerd.
Of ik Alcides mee moet rekenen weet ik niet, die heeft nog niet centraal gespeeld bij ons volgens mij. Maar goed, dat is dus ook een reservespeler, dat was hij ook al bij Koemans oude club.
Nee, dat zit wel goed centraal achterin, geen enkel probleem te verwachten![]()
![]()
...
De problemen bij Da Costa zijn simpel uit te leggen...quote:1 talent dat zo beroerd speelde dat hij ons bijna eigenhandig de titel koste en (saillant detail!) door eerstgenoemde reservespeler uit de basis wegespeeld
schitterend gemaakt !quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Even genieten:
![]()
Een waardige vervanger van Alex is niet haalbaar voor PSVquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef Sloggi het volgende:
Nounou, Hofland was heel aardig in zijn tijd bij PSV, maar is bepaald geen waardige vervanger voor Alex.
Ik snap dat niet, Feyenoord kan hem kopen.. dus PSV makkelijk, ze moeten dit keer niet even exotisch gaan denken maar slim. Neem Hoflandquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef Lemming22 het volgende:
Hofland mag van mij ook best komen, maar ik heb hem al uit mijn hoofd gezet aangezien PSV er niet echt achteraan lijkt te zitten..
Ze zullen wel wat beters op het oog hebben dan Hofland.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, Feyenoord kan hem kopen.. dus PSV makkelijk, ze moeten dit keer niet even exotisch gaan denken maar slim. Neem Hofland
in Amsterdam hoop ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:38 schreef Goldfish80 het volgende:
Waar blijft Perez nou??
Lijkt me niet bevorderlijk voor Afellay en Aissati?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef cultheld het volgende:
Zou De Guzman geen optie voor PSV zijn?
Mij wel. Afellay als diepste middenvelder, Simons controleur, De Guzman en Aissati op de flanken. De verdedigende taken van De Guzman en Aissati kunnen dan worden overgenomen door de backs, waardoor je in balbezit erg makkelijk combineert en het verdedigende/controlerende accent van het middenveld naar de backs en Simons verschuift. Zou best kunnen werken denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me niet bevorderlijk voor Afellay en Aissati?
Aissati?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
De beste voetballer van de nederlandse velden mag best naar PSV komen!![]()
Die wel ja, Perez hoeft niet zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Sneijder krijg je niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Gaan ze Sneijder ook al aan Feyenoord verkopen ?quote:
Zie je Koeman dat al doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mij wel. Afellay als diepste middenvelder, Simons controleur, De Guzman en Aissati op de flanken. De verdedigende taken van De Guzman en Aissati kunnen dan worden overgenomen door de backs, waardoor je in balbezit erg makkelijk combineert en het verdedigende/controlerende accent van het middenveld naar de backs en Simons verschuift. Zou best kunnen werken denk ik.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef cultheld het volgende:
Zou De Guzman geen optie voor PSV zijn? Geven we Feyenoord wat wisselgeld, Väyrynen en Méndez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |