?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Van Halst toch een wereldgozer!
Van PN.quote:NiNi schreef:
Ajax heeft helemaal niets afgeblazen. Loos bericht. Ze zijn er simpelweg nog niet uit.
NiNi
Nee, dat is Steefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef cultheld het volgende:
NiNi is god?
Ga je nu dezelfde argumenten gebruiken die wij tegen Steef hadden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef cultheld het volgende:
NiNi is god?
Bronquote:PSV versterkt zich voor komend seizoen met Slobodan Rajkovic. De 18-jarige Serviër staat op de loonlijst van Chelsea, maar speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor OFK Belgrado, en komt op huurbasis naar Eindhoven. Dezelfde constructie paste Chelsea en PSV ook al toe met Alex.
Rajkovic staat te boek als een zeer groot talent en tekende op zijn 16de al een contract bij de Engelse topclub Chelsea met een waarde van maar liefst 5,2 miljoen euro.
Die deed gisteren mee tegen Italië toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die deed gisteren mee tegen Italië toch?
Nee, maar ik weet niet wie/wat NiNi is? Werkt hij bij PSV? Zit hij bij iets als MSI/Essel? Of is hij de zoveelste supporter met een oom in het St. Anna ziekenhuis en een neef die knikkert met de zoon van Koeman?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga je nu dezelfde argumenten gebruiken die wij tegen Steef hadden?
Dit vind ik dan wel weer topquote:
NiNi is wel een van de meest betrouwbare posters op PN hoor cult.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wie/wat NiNi is? Werkt hij bij PSV? Zit hij bij iets als MSI/Essel? Of is hij de zoveelste supporter met een oom in het St. Anna ziekenhuis en een neef die knikkert met de zoon van Koeman?
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare postersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
NiNi is wel een van de meest betrouwbare posters op PN hoor cult.
Deze wordt gehuurd hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Stop eens met spelers kopen.
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare posters.
NiNi heeft in het verleden al vaak dingen goed gehad. Vermeld nu minder omdat er eerder veel gezeik was, bron vragen etc. zoals bij elke 'bron'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare posters.
Was wel iemand die hem goed kende, toen Westerhof vertrokken was is hij nooit meer gesignaleerd ook volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself was
Echt waarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself was
Marcellis zal vast wel z'n speelminuten krijgen, maar ik denk dat Koeman het (terecht) niet aandurft om hem naast Da Costa te posteren, dus die zal vooral voor Kromkamp invallen vermoed ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Hebben jullie geen jeugd die kan doorstromen naar het 1e?
Marcellis zal dit jaar doorstromen naar het 1e.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Hebben jullie geen jeugd die kan doorstromen naar het 1e?
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marcellis zal vast wel z'n speelminuten krijgen, maar ik denk dat Koeman het (terecht) niet aandurft om hem naast Da Costa te posteren, dus die zal vooral voor Kromkamp invallen vermoed ik.
Marcellis blijkt in Jong PSV naast 8en ook 4en te scoren. Nog niet erg constant dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.
Ajax doet het met zoveel spelers, alleen op die manier kan je zien of ze het aankunnen.
Welke jeugdspelers zijn er dan onder Ten Cate doorgebroken in ajax 1quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.
Ajax doet het met zoveel spelers, alleen op die manier kan je zien of ze het aankunnen.
Niet alleen dit jaar, maar ook voorgaande jaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke jeugdspelers zijn er dan onder Ten Cate doorgebroken in ajax 1![]()
Een ervaren verdediger in het centrum is toch wel een must bij een club als PSV. Toen Alex naar PSV kwam was hij al een vrij volwassen verdediger en kon hij ook nog naast Ooijer en Bouma spelen. Een centrum met Alcides/Da Costa of Marcellis/Da Costa zou op termijn best kunnen werken, maar eerst moeten die jongens naast een ervaren kracht wedstrijden spelen. Met ervaring bedoel ik niet persé een late twintiger of dertiger, maar een verdediger die al meer dan 30 wedstrijden op het hoogste niveau in de basis heeft gestaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat jullie vrijwel geen andere goede opties hadden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef VoreG het volgende:
Toen bij Ajax Stam weg was, kwam v/d Wiel daar te spelen.
Klopt, my bad....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef cultheld het volgende:
Beerens debuteerde toch al onder Hiddink?
Maar dan is hij toch wel degelijk gedebuteerd of niet sjakie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef Messenga het volgende:
Mja, Van Eijnden werd toch ook gebruikt bij een wedstrijd die er niet meer toe deed?
Wat dondert dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef Messenga het volgende:
Mja, Van Eijnden werd toch ook gebruikt bij een wedstrijd die er niet meer toe deed?
quote:
Dat iedereen jeugdspelers kan laten debuteren in wedstrijden die er niet toe doen, zo bijzonder is dat dus niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar dan is hij toch wel degelijk gedebuteerd of niet sjakie?
Zlatan zei wel dat je niet langer dan 2 jaar bij Ajax moest blijven...........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat overigens allemaal zachtaardige Belgen waren.
Zlatan, Chivu, Grygera hebben allemaal niks te klagen over de zogenaamde 'harde' instelling bij Ajax.
1 wedstrijd........quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Kenneth Perez kon in het programma De Wedstrijden van Tien nog geen duidelijkheid geven over zijn toekomst. Hij gaf wel aan dat hij een voorkeur heeft voor PSV boven Feyenoord en dat hij inmiddels persoonlijk akkoord is met de Eindhovenaren. Hij heeft zowel met Koeman als Van Marwijk gesproken. Volgens Perez is het nu aan de clubs om eruit te komen. De aanvaller gaf aan niet op de hoogte te zijn van een eventuele blokkade van Ajax-zijde. Tegenover Highlow.nl ontkende Ajax technisch Van Geel overigens geruchten over een dergelijke blokkade.
Hopen dat Marcellis dit jaar wat wedstrijdjes gaat spelen, of we moeten hem gaan verhurenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat jullie vrijwel geen andere goede opties hadden.
Ik denk dat Marcellis wel degelijk zijn wedstrijdjes mee zal pikken dit jaar.
Verder heeft Koeman genoeg jeugdspelers laten debuteren dit jaar.
Beerens, Marcellis, Zeefuik, en van Eijnden.
Nu al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zo, seizoenskaart op vak U besteld.
edit: lama, spui11 reactie mijnerzijdsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Stop eens met spelers kopen.
Kan je nu al seizoenskaarten voor het seizoen 08/09 bestellen? Ik wil!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zo, seizoenskaart op vak U besteld.
Gomes nr 2quote:Volgens Voetbal International wil PSV naast Gomes en Roorda nog een keeper aantrekken. Het zou gaan om de 20-jarige Cassio Ramos van Gremio. De keeper zou vierde keeper zijn van de Braziliaanse club, maar wel een groot talent. Hij speelt voor het nationale elftal onder 20 en werd onlangs al eens bij het A-elftal gehaald door Duna toen twee andere keepers afhaakten.
6.6 valt mij nog wel mee had verwacht dat ze er wel 8 of 9 voor op tafel zouden leggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef leolinedance het volgende:
6,6 Miljoen voor Lazovic betaald![]()
Hopelijk maakt ie het waar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |