?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Van Halst toch een wereldgozer!
Van PN.quote:NiNi schreef:
Ajax heeft helemaal niets afgeblazen. Loos bericht. Ze zijn er simpelweg nog niet uit.
NiNi
Nee, dat is Steefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef cultheld het volgende:
NiNi is god?
Ga je nu dezelfde argumenten gebruiken die wij tegen Steef hadden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef cultheld het volgende:
NiNi is god?
Bronquote:PSV versterkt zich voor komend seizoen met Slobodan Rajkovic. De 18-jarige Serviër staat op de loonlijst van Chelsea, maar speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor OFK Belgrado, en komt op huurbasis naar Eindhoven. Dezelfde constructie paste Chelsea en PSV ook al toe met Alex.
Rajkovic staat te boek als een zeer groot talent en tekende op zijn 16de al een contract bij de Engelse topclub Chelsea met een waarde van maar liefst 5,2 miljoen euro.
Die deed gisteren mee tegen Italië toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die deed gisteren mee tegen Italië toch?
Nee, maar ik weet niet wie/wat NiNi is? Werkt hij bij PSV? Zit hij bij iets als MSI/Essel? Of is hij de zoveelste supporter met een oom in het St. Anna ziekenhuis en een neef die knikkert met de zoon van Koeman?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga je nu dezelfde argumenten gebruiken die wij tegen Steef hadden?
Dit vind ik dan wel weer topquote:
NiNi is wel een van de meest betrouwbare posters op PN hoor cult.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet wie/wat NiNi is? Werkt hij bij PSV? Zit hij bij iets als MSI/Essel? Of is hij de zoveelste supporter met een oom in het St. Anna ziekenhuis en een neef die knikkert met de zoon van Koeman?
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare postersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
NiNi is wel een van de meest betrouwbare posters op PN hoor cult.
Deze wordt gehuurd hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Stop eens met spelers kopen.
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare posters.
NiNi heeft in het verleden al vaak dingen goed gehad. Vermeld nu minder omdat er eerder veel gezeik was, bron vragen etc. zoals bij elke 'bron'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, ik ken vooralsnog alleen De Kuil en RIO als betrouwbare posters.
Was wel iemand die hem goed kende, toen Westerhof vertrokken was is hij nooit meer gesignaleerd ook volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself was
Echt waarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het schijnt dat De Kuil R. Westerhof himself was
Marcellis zal vast wel z'n speelminuten krijgen, maar ik denk dat Koeman het (terecht) niet aandurft om hem naast Da Costa te posteren, dus die zal vooral voor Kromkamp invallen vermoed ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Hebben jullie geen jeugd die kan doorstromen naar het 1e?
Marcellis zal dit jaar doorstromen naar het 1e.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Hebben jullie geen jeugd die kan doorstromen naar het 1e?
Waarom niet? Zo slecht deed hij het niet in de CL en op Eredivisie zal hij ook wel mee moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marcellis zal vast wel z'n speelminuten krijgen, maar ik denk dat Koeman het (terecht) niet aandurft om hem naast Da Costa te posteren, dus die zal vooral voor Kromkamp invallen vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |