Hou op met het stellen van retorische vragen Pizzaboyquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Worden jullie kampioen?
Ik was eigenlijk best serieus, misschien moet ik vaker heel vroeg opstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hou op met het stellen van retorische vragen Pizzaboy
Ja morgenavond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Ga je trouwens nog naar guus meeuwis dit weekend?
Hehe, je gaat nog echt ook. Kdekkedengquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja morgenavond.
De Aftrap is gewoon open morgen als je in de buurt bent
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Hehe, je gaat nog echt ook. Kdekkedeng.
Dat worden ze ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Worden jullie kampioen?
Als we de selectie op peil kunnen houden en de rust bewaard blijft, maken we de beste kans denk ik ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Worden jullie kampioen?
Ik heb stiekem nog wel hoop dat koeman gaat lopen prutsen. In zijn 2e seizoen is hij meestal op zijn 'best'.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als we de selectie op peil kunnen houden en de rust bewaard blijft, maken we de beste kans denk ik ja.
In z'n 2e seizoen bij jullie maakte hij jullie ook kampioen (ik geloof jullie laatst gewonnen titel)quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik heb stiekem nog wel hoop dat koeman gaat lopen prutsen. In zijn 2e seizoen is hij meestal op zijn 'best'.
Dat was de laatste titel jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
In z'n 2e seizoen bij jullie maakte hij jullie ook kampioen (ik geloof jullie laatst gewonnen titel)
Doet ie bij ons ook en dan mag hij vertrekken.
Dan is Guus klaar bij Rusland en komt hij weer naar huus
Als je hem op tijd de deur wijst valt het volgens mij wel mee met dat door de mand vallenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat was de laatste titel ja.
Koeman moet een keer door de mand vallen, bij Ajax had Co Adriaanse toen al het belangrijke voorwerk gedaan, Hiddink bij jullie. Het gaat gewoon een keer mis.
Beerens gaat misschien verkocht worden..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef djnospinzone het volgende:
Opdonderen met Perez, we hebben Beerens, dat is een echte linksbuiten
Als hij dit jaar zelfs overwogen heeft om feyenoord te gaan doen dan denk ik van wel jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Vraag me af of Hiddink dan terug zou komen, zo snel al. Maar goed, eerst dit seizoen maar eens afwachten.
Wat voor belangrijk voorwerk heeft Co dan gedaan? Zorgen dat Ajax kansloos tegen Celtic ten onder ging?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat was de laatste titel ja.
Koeman moet een keer door de mand vallen, bij Ajax had Co Adriaanse toen al het belangrijke voorwerk gedaan, Hiddink bij jullie. Het gaat gewoon een keer mis.
Kijk maar eens even na welke goede spelers er onder Adriaanse en Beenhakker gehaald zijn, en welke koeman allemaal verneukt heeft daarna.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat voor belangrijk voorwerk heeft Co dan gedaan? Zorgen dat Ajax kansloos tegen Celtic ten onder ging?
Die aankopen zijn voornamelijk onder Beenhakker gehaald. Adriaanse heeft er veel te weinig uitgehaald. Blij dat hij destijds opgedonderd was ( en dat was niet alleen dankzij de matige resultaten ) en dat ben ik nu nog steeds.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kijk maar eens even na welke goede spelers er onder Adriaanse en Beenhakker gehaald zijn, en welke koeman allemaal verneukt heeft daarna.
Ik noem Beenhakker toch ook? Is neem ik aan in overleg gebeurd. Adriaanse had er misschien meer uit kunnen halen, maar het fundament lag er.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die aankopen zijn voornamelijk onder Beenhakker gehaald. Adriaanse heeft er veel te weinig uitgehaald. Blij dat hij destijds opgedonderd was ( en dat was niet alleen dankzij de matige resultaten ) en dat ben ik nu nog steeds.
oud nieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:00 schreef sjimz het volgende:
Beerens mag weg bij PSV.
ruilen voor Sankohquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beerens gaat misschien verkocht worden..
Mag wmb wel naar Groningen komen, mits redelijke prijs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |