Denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Dat was toch ook het transferpotje, nietwaar?
Meende zoiets opgevangen te hebben, dat dit zo ongeveer het budget is.quote:
Ondanks krap budget werd er natuurlijk wel elk jaar voor een flink bedrag ingekocht natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meende zoiets opgevangen te hebben, dat dit zo ongeveer het budget is.
Wel apart trouwens. Jarenlang verhalen bij PSV dat jullie krap zitten en weinig ruimte voor investering is, en nu gewoon binnen een paar weken 10 miljoen uitgeven.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
Hebben jullie geen jeugd die kan doorstromen naar het 1e?
Als enige club CL spelen en dan de kwartfinale halen is klaarblijkelijk lucratief.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meende zoiets opgevangen te hebben, dat dit zo ongeveer het budget is.
Wel apart trouwens. Jarenlang verhalen bij PSV dat jullie krap zitten en weinig ruimte voor investering is, en nu gewoon binnen een paar weken 10 miljoen uitgeven.
Zou je niet zeggen he?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als enige club CL spelen en dan de kwartfinale halen is klaarblijkelijk lucratief.
zelfs al heeft die maar 70% van het talent van gomes is het al een goeiequote:
quote:PSV neemt Rajkovic over van Chelsea
PSV gaat opnieuw een constructie aan met het Engelse Chelsea. Ditmaal krijgt de Serviër Slobodan Rajkovic de mogelijkheid zich te ontwikkelen in Eindhoven, schrijft fansite PSVZone.
De talentvolle verdediger werd het afgelopen seizoen door de Londense club verhuurd aan OFK Belgrado. De 18-jarige mandekker tekende al op zijn zestiende een lucratief contract bij Chelsea.
Ik denk het ook.quote:
dat lees ik nu ook op de vorige pagina inderdaad.. hopen dat het niet bij een gerucht blijftquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
ondanks dat ik gisteren de eerste was die het poste
Er was volgens mij een budget van 5 miljoen (dat vertelde de voorzitter)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef zjroentje het volgende:
Met Perez erbij gerekend hebben jullie toch al zo'n 10 miljoen uitgegeven. Dat was toch ook het transferpotje, nietwaar?
Dat is wel waarschijnlijk ja. Al hoop ik dat Alcides zijn oude vorm terug gaat vinden. Dan heb je met Kromkamp - Alcides - Da Costa - Salcido een prima achterhoede. De verwachting is echter dat Zonneveld gewoon LB speelt en Da Costa en Salcido in het centrum.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef -DeJaap- het volgende:
Hoe gaat het centrum er uitzien? salcido - da costa?
Ik denk dat het voor Piet de Visser binnenkort toch echt afgelopen is. 5 (!) bypasses en een steeds terugkerende kanker? Als ik er geld op moest zetten zou ik zeggen binnen een jaar dood. Hij is al broodmager (dankzij zijn gezondheidsproblemen) en een lichaam kan nou eenmaal maar zoveel hebben...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het blijft maar terugkomen, sterkte voor hem en z'n familie!![]()
Dat is wel een risico dan gezien het afgelopen seizoen.... Ze kunnen beter een centrale verdediger die nog 2 jaartjes wil afbouwen kopen lijkt me. Salcido, Zonneveld en Alcides kunnen allemaal prima linksback spelen. En dan kan Da Costa rustiger gebracht worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is wel waarschijnlijk ja. Al hoop ik dat Alcides zijn oude vorm terug gaat vinden. Dan heb je met Kromkamp - Alcides - Da Costa - Salcido een prima achterhoede. De verwachting is echter dat Zonneveld gewoon LB speelt en Da Costa en Salcido in het centrum.
Precies, Da Costa kon afgelopen seizoen al niet met de druk omgaan, en dan moet hij dat een paar maanden later als die druk veel hoger is (hij is plotseling gebombardeerd tot 'de grote man' in de verdediging) opeens wel op niveau kunnen presteren? Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Dat is wel een risico dan gezien het afgelopen seizoen.... Ze kunnen beter een centrale verdediger die nog 2 jaartjes wil afbouwen kopen lijkt me. Salcido, Zonneveld en Alcides kunnen allemaal prima linksback spelen. En dan kan Da Costa rustiger gebracht worden.
Gelukkig spelen we nooit tegen Milan... Had toch ook graag een keer tegen Real gespeeld met Ruudjequote:PSV loot Champions League-winnaar AC Milan
13 juni 2007 16:30
PSV speelt op het toernooi in Moskou begin augustus tegen Champions League-winnaar AC Milan. Dat is woensdag zo bepaald tijdens de loting in de Russische hoofdstad, waar manager voetbalzaken Stan Valckx namens PSV aanwezig was. De andere wedstrijd gaat tussen gastheer Lokomotiv en Real Madrid.
Alex tegen AC Milan, in het voorjaar van 2005 (halve finales, 3-1).
2 augustus
De wedstrijd tussen PSV en AC Milan - een affiche dat de laatste jaren voor prachtige Europese duels zorgde - wordt gespeeld op 2 augustus. De finale van het toernooi gaat tussen de winnaar van die wedstrijd en de winnaar van het andere duel, tussen Lokomotiv en De Koninklijke. Ook is er een duel om de derde en vierde plaats. De trip naar Moskou is voor PSV de laatste serieuze halte in aanloop naar het voetbalseizoen 2007-2008, dat op zaterdag 11 augustus begint met de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Het is de enige grote buitenlandse onderneming van het team van Ronald Koeman in de voorbereiding, alle andere oefenwedstrijden zijn in de regio. Alleen het duel met MSV Duisburg is ook (net) over de grens, maar qua afstand is die wedstrijd ook heel dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |