Is dat een goede spelert?quote:PSV wil de jonge Braziliaanse goalie Cássio Ramos van Grêmio.
Komt goed, er is ook nog een finale als het goed is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef AminBen het volgende:
Had PSV en Real graag tegen elkaar willen zien spelen![]()
(voor zover dat van mijn vakantieadres kan)
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind het geen supertalent maar aan de andere kant kan ie zich toch nog ver ontwikkelen.quote:'Beerens mag nu wel weg'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil PSV nu wel meewerken aan een transfer van Roy Beerens. Met nog een jaar in zijn contract te gaan ziet hij weinig perspectief bij PSV. NEC probeert nu samen met sponsors geld bijeen te brengen om Beerens te kunnen overnemen.
PSV wil zorgen dat de echte talenten uit de jeugd een kans krijgen heb ik het idee, en voor Beerens is nu nog wat geld te vangen, dus verkopen is niet echt onlogisch, helemaal als Perez erbij komt... steeds minder ruimte in de aanval en die jongen wil voetballen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind het geen supertalent maar aan de andere kant kan ie zich toch nog ver ontwikkelen.
Wolfsburg wilde hem toch ineens nietmeer kwijt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV let op Hofland is voor 1,4 miljoen op te pikken
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we nooit tegen Milan... Had toch ook graag een keer tegen Real gespeeld met Ruudje![]()
Dat zeggen ze ja omdat Leverkusen hem wou hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wolfsburg wilde hem toch ineens nietmeer kwijt?
Ze hebben toch niet veel te willen met het Webster-arrest?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wolfsburg wilde hem toch ineens nietmeer kwijt?
ik had hem nog één jaar verhuurd om zn ontwikkeling te screnen. Dan kan hij alsnog verkocht worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant vind het geen supertalent maar aan de andere kant kan ie zich toch nog ver ontwikkelen.
Watblief?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet veel te willen met het Webster-arrest?
'Hij zou gebruik kunnen maken van de regeling voor spelers tot 28 jaar, die na meer dan drie jaar hun nog doorlopende contract kunnen afkopen. Dat zou naar verluidt een bedrag van 1,4 miljoen euro zijn.'quote:
Ik ken hem niet, iemand hier die hem kent?quote:13/6/2007 - 'PSV heeft ook Rat in beeld voor positie linksback'
(Gepost door RvN)
Naast De Cler heeft PSV volgens Roemeense media ook Razvan Dinca Rat in beeld als mogelijke nieuwe linksback. De 26-jarige Roemeen kwam de laatste jaren uit voor Shakhtar Donetsk. Hij wordt in de diverse internationale sportmedia momenteel in verband gebracht met clubs als AS Roma, Lens, Olympiakos en PSV. Volgens Roemeense media zou PSV momenteel zijn eerste optie zijn. Transferbedragen die in de media genoemd worden variëren van 3 tot 4,5 miljoen euro.
PSV Netwerk
Ja die ken ik nog van een paar uefa cup wedstrijden tegen AZ volgens mij, aanvallend meer dan voldoende iigquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:39 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, iemand hier die hem kent?
Dat is dan ook niet zo moeilijk, Fung a Wing is ook beter als de Clerquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef cultheld het volgende:
Rat is in ieder geval veel beter dan De Cler.
Whehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we nooit tegen Milan...
Elk voordeel heb zn nadeel, zei een groot genie uit Amsterdam ooit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:Makaay ziet Feyenoord als serieuze optie als Klose komt
hij was dus echt te halen geweest want hij komt graag terug naar Nederland. WTF en wij mogen het gaan doen met Danko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |