schitterend gemaakt !quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Even genieten:
http://www.youtube.com/watch?v=TUx6xo8TqFQ
![]()
Een waardige vervanger van Alex is niet haalbaar voor PSVquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef Sloggi het volgende:
Nounou, Hofland was heel aardig in zijn tijd bij PSV, maar is bepaald geen waardige vervanger voor Alex.
Ik snap dat niet, Feyenoord kan hem kopen.. dus PSV makkelijk, ze moeten dit keer niet even exotisch gaan denken maar slim. Neem Hoflandquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef Lemming22 het volgende:
Hofland mag van mij ook best komen, maar ik heb hem al uit mijn hoofd gezet aangezien PSV er niet echt achteraan lijkt te zitten..
Ze zullen wel wat beters op het oog hebben dan Hofland.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, Feyenoord kan hem kopen.. dus PSV makkelijk, ze moeten dit keer niet even exotisch gaan denken maar slim. Neem Hofland
in Amsterdam hoop ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:38 schreef Goldfish80 het volgende:
Waar blijft Perez nou??
Lijkt me niet bevorderlijk voor Afellay en Aissati?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef cultheld het volgende:
Zou De Guzman geen optie voor PSV zijn?
Mij wel. Afellay als diepste middenvelder, Simons controleur, De Guzman en Aissati op de flanken. De verdedigende taken van De Guzman en Aissati kunnen dan worden overgenomen door de backs, waardoor je in balbezit erg makkelijk combineert en het verdedigende/controlerende accent van het middenveld naar de backs en Simons verschuift. Zou best kunnen werken denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me niet bevorderlijk voor Afellay en Aissati?
Aissati?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
De beste voetballer van de nederlandse velden mag best naar PSV komen!![]()
Die wel ja, Perez hoeft niet zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Sneijder krijg je niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Gaan ze Sneijder ook al aan Feyenoord verkopen ?quote:
Zie je Koeman dat al doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mij wel. Afellay als diepste middenvelder, Simons controleur, De Guzman en Aissati op de flanken. De verdedigende taken van De Guzman en Aissati kunnen dan worden overgenomen door de backs, waardoor je in balbezit erg makkelijk combineert en het verdedigende/controlerende accent van het middenveld naar de backs en Simons verschuift. Zou best kunnen werken denk ik.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef cultheld het volgende:
Zou De Guzman geen optie voor PSV zijn? Geven we Feyenoord wat wisselgeld, Väyrynen en Méndez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |