abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50450216
Ik zie Ajax er wel voor aan om Beerens in de Perez-deal te betrekken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50450492
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Even genieten:

http://www.youtube.com/watch?v=TUx6xo8TqFQ

Weer ff kippenvel
We sure are cute for two ugly people.
pi_50450667
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Even genieten:

http://www.youtube.com/watch?v=TUx6xo8TqFQ

Complicatie van alleen de mooie (erg mooie) momenten van het seizoen
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:57:10 #254
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50450795
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef cultheld het volgende:
Of Mika Väyrynen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:58:16 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50450840
Mika en Kenneth zijn wel een beetje dezelfde soort spelers
pi_50450848
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Of Mika Väyrynen
die mag van mij ook wel weg.. die is goed voor het niveau H'Veen, maar niet CL
pi_50450938
Leuk filmpje .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50451801
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Of Mika Väyrynen
Culina
We sure are cute for two ugly people.
pi_50451860
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef cultheld het volgende:
Hij is rechtsbuiten toch?

Zou niet eens zo dom zijn eigenlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:24:52 #260
159022 AminBen
El Maestro
pi_50451914
Culina en/of Vayrynen mogen van mij wel weg. Aissati komt terug en met Bakkal heb je een Eindhovenaar(en mocro ) die niet minder is.
pi_50451918
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef andre347 het volgende:

[..]

die mag van mij ook wel weg.. die is goed voor het niveau H'Veen, maar niet CL
Juist ja, vandaar dat hij Bordeaux-uit besliste en de beslissende pass op Koné gaf tegen Galatasaray.
pi_50451964
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij is rechtsbuiten toch?

Zou niet eens zo dom zijn eigenlijk.
Klopt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50451987
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Juist ja, vandaar dat hij Bordeaux-uit besliste en de beslissende pass op Koné gaf tegen Galatasaray.
Prima voetballer inderdaad. Die zie ik liever naar het buitenlander vertrekken.
pi_50452858
quote:

[..]

Maar waarom krijgt hij dan nooit het vertrouwen van de coach.. hij kan beter weg gaan wat de coach vind hem niks denk ik
pi_50455319
quote:

[..]

Dat heeft denk ik niks met het niveau aan kunnen te maken. Daar heb je meer wedstrijden voor nodig om dat te bewijzen en die krijgt hij denk ik te weinig.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:02:20 #266
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50459987
En Koeman zegt wel heel erg snel tegen spelers dat hij ze maar niks vind naar mijn mening.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50461064
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
En Koeman zegt wel heel erg snel tegen spelers dat hij ze maar niks vind naar mijn mening.
Vaak juist niet snel genoeg. Zo had hij Tardelli en Da Costa beter wat eerder uit de ploeg gebonjourd....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50461859
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vaak juist niet snel genoeg. Zo had hij Tardelli en Da Costa beter wat eerder uit de ploeg gebonjourd....
Meestal kon hij niet anders dankzij de extreem brede selectie
Patat Friet
pi_50462239
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Dat is hopelijk volgend seizoen opgelost
pi_50464866
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ja, hoe kon hij nou weten dat Kluivert en Afellay zo blessuregevoelig waren om maar eens iets te noemen . Gelukkig hebben Roy en Ismaël zich stormachtig ontwikkeld! Ik denk dat ze toch al gauw 3 tot 5 wedstrijden meer gespeeld hebben dan als ze bij PSV gebleven waren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50465035
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef andre347 het volgende:

[..]

Dat is hopelijk volgend seizoen opgelost
Centraal in de verdediging wordt het anders lachwekkend zoals het er nu naar uit ziet. 1 reservespeler, 1 talent dat zo beroerd speelde dat hij ons bijna eigenhandig de titel koste en (saillant detail!) door eerstgenoemde reservespeler uit de basis werd gespeeld plus nog een linksback die tot centrale verdediger is gebombardeerd.

Of ik Alcides mee moet rekenen weet ik niet, die heeft nog niet centraal gespeeld bij ons volgens mij. Maar goed, dat is dus ook een reservespeler, dat was hij ook al bij Koemans oude club.

Nee, dat zit wel goed centraal achterin, geen enkel probleem te verwachten ...
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:07:03 #272
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50466835
lol. Ik hoop dat meneer nog een vervanger voor zowel Cocu als Alex uit de hoge hoed tovert.Want positief zie ik het komende seizoen niet in.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50467097
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Ik hoop dat meneer nog een vervanger voor zowel Cocu als Alex uit de hoge hoed tovert.Want positief zie ik het komende seizoen niet in.
Met wat versterkingen in de verdediging zie ik het al meteen een stuk zonniger in, maar juist die lijken niet te gaan komen...
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:16:21 #274
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_50467257
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Centraal in de verdediging wordt het anders lachwekkend zoals het er nu naar uit ziet. 1 reservespeler, 1 talent dat zo beroerd speelde dat hij ons bijna eigenhandig de titel koste en (saillant detail!) door eerstgenoemde reservespeler uit de basis werd gespeeld plus nog een linksback die tot centrale verdediger is gebombardeerd.

Of ik Alcides mee moet rekenen weet ik niet, die heeft nog niet centraal gespeeld bij ons volgens mij. Maar goed, dat is dus ook een reservespeler, dat was hij ook al bij Koemans oude club.

Nee, dat zit wel goed centraal achterin, geen enkel probleem te verwachten ...
Ten eerste is salcido geen linksback die gebombardeerd is toch centrale verdediger , verdiep je eerst eens ff in een speler.

Salcido speelt in het nationale selectie meestal met een driemans verdedigingsblok de meest linkse...
Toen hij in nederland kwam, had hij nog nooit linksback gespeeld maar meer centraal. Hij is alleen niet gewend om veel ruimte in zijn rug te hebben, dus daarom ging het in het begin wat lastiger als linksback, maar hij kan het wel

Centraal vind ik hem 10 x beter uit de voeten komen. Het enige minpuntje wat ik dit seizoen aan hem vond is dat hij het soms te mooi/sierlijk wilde oplossen( arsenal uit bijvoorbeeld, net na de 1-0) Verder heeft Salcido voor mij een goed seizoen gespeeld, ondanks alle aanpassingen hier in nederland, de leefstijl (familiie is niet hier enzo) en speelstijl, veel mensen vergeten dat.

Juist in de periode dat het wat slechter ging met psv, stond salcido nog steeds zijn mannetje. Ik vond hem na Alex de beste verdediger van psv dit jaar.
quote:
1 talent dat zo beroerd speelde dat hij ons bijna eigenhandig de titel koste en (saillant detail!) door eerstgenoemde reservespeler uit de basis wegespeeld
De problemen bij Da Costa zijn simpel uit te leggen...

Je vergeet trouwens de goeie reeks voor de winterstop die hij samen met psv speelde.. 8 wedstrijden, 8 x winst, 1 goal tegen, en zelf 1 gemaakt (tegen az) Tegen vitesse (53 min) en Groningen (36 min) speelde hij dus niet de hele wedstrijd, rkc (82 min) en utrecht(72 min) en de andere 4 , de volle 90 min

En nu hoor ik je al denken, ja dat kwam door alex en gomes en door "de linksback die tot centrale verdediger is gebombardeerd" en door Kromkamp...tja hoe je het went of keert Da Costa stond ook gewoon in het veld en heeft er dus mede voor gezorgd dat psv goed speelde toen, en weinig goals tegen kreeg. (of krijgt Da Costa alleen de zwarte pief toegestuurd als psv slecht speelt? en niet een dikke wel verdiende pluim als psv wint?)

Gozer is net 21 geworden, is gewoon niet zo ervaren op eredivisie (in frankrijk 10 wedstrijden voor nancy gespeeld), en dan maak je wel eens foutjes....dat hoort er gewoon bij en daar moet hij overheen stappen/groeien.

Mooi voorbeeld (nou ja mooi ) de wedstrijd tegen ajax.... Ajax had het perfect geanalyseerd... Da Costa is een beperkte opbouwer, dus wat deed ajax, ze lieten alleen Da Costa vrij, en die maakte fout na fout in de opbouw (ook ik heb lopen zeiken op hem hoor, geloof me., ) achteraf was het gewoon slim van ajax... Door de onervarenheid van Da Costa kon hij dit ook niet oplossen...

Maar wat werd de regel in de volgende wedstrijden tegen psv.....laat Da Costa maar opbouwen ! Dus hij ging nog meer fouten maken (met als dieptepunt die blunder tegen nec)

Maar mag ik je ook nog even aan herrineren dat er ene Alex ook niet kon opbouwen toen hij hier kwam? Hij heeft de rupsen van zijn tank goed proberen neer te leggen na die beginperiode, en hij werd beter en beter.

Addo zijn kwaliteit is ....er staan als het moet ! Dat weten we van het verleden, en ook van het laatste gedeelte van het seizoen.....

Maar zet je addo in de basis 30 wedstrijden, nou geloof me, die maakt meer fouten dan Da Costa (dat heeft het verleden bewezen)

Ik vind dat je Da Costa na 15 wedstrijden in de eredivisie niet zo ff kan afschrijven... Echt die jongen heeft talent (zie je ook op het ek onder 21) , alleen hij moet hij wat sterker worden (lees: krachthonk, neem ibi en aissati ook maar mee ) en hij moet gechoach worden op het mentale vlak.
Geef hem (voorlopig) 1 opdracht in het veld, spits uitschakelen...en laat de rest (kromkamp, Salcido, affelay, nieuwe Lb, en simons) maar opbouwen..

Hey maar kom op zeg? Je geeft toch niet een 21 jarige de schuld van het bijna mislopen van de titel? Het werd elke wedstrijd minder bij iedereen en toen ze eindelijk er achter waren dat het anders moest was het al te laat.(als de andere 10 minstens op 80 % van hun niveau zaten van voor de winterstop, dan hadden we al veel eerder kampioen geworden.... ( de enige die nog een beetje in de buurt kwamen van hun niveau waren, Affelay, Cocu, Simons en Gomes, en farfan pas in de laatste wedstrijden. Alex staat daarbuiten, die was elke wedstrijd goed

En de wedstrijd thuis tegen arsenal........dat is DA COSTA

Sorry voor de lange post, maar is zo kort door de bocht om Da Costa de schuld te geven, daarom loop ik een blokje en vertel in mijn inzicht hier over
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_50467304
Er moet een leider komen voor achterin

Hofland zou perfect zijn hij is niet voor niets aanvoerder bij Wolfsburg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')