quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
Mmh, blinde darm zit inderdaad meer onderinquote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Ienepien het volgende:
Ja maar zou dat niet veel meer pijn moeten doen? Plus: zit denk ik vrij laag, toch? Mijn pijn zit vlak onder de ribben.
toch die drank hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, blinde darm zit inderdaad meer onderinMaar je maag zit links schat, dus dat is het niet
Dan zou het je lever moeten zijn; die zit iets onder je ribben, rechts
Ouwe zuipschuitquote:
Ik gok op steken van pijn en dat heb ik ook wel, maar nog niet heel hevig. Die maag boorelt ook wel een beetje, maar heb geen last van brandende pijn ofzo.quote:
quote:Koliekpijn is hevige pijn die ontstaat ten gevolge van een verkramping. Deze pijn is sterk aanwezig op de voorgrond en kan niet genegeerd worden. Het is pijn waarvan men ook 's nachts wakker wordt.
De kramp treedt op in holle organen, zoals de darmen, de galwegen of de urinewegen.
* Darm: Königkrampen
* Galblaas: galsteen
* Urinewegen: niersteen
Symptomen van koliek zijn kortdurige hevige krampachtige pijn met een weerkerend karakter. Soms gepaard gaand met braken of diarree, afhankelijk van de oorsprong van de verkramping.
De behandeling is afhankelijk van het onderliggende lijden. Nierstenen worden soms conservatief en soms door middel van vergruizing behandeld. Verstopping van de galgang (ductus choledochus) door een galsteen wordt meestal opgelost door verwijdering van de steen tijdens een ERCP. Darmkrampen kunnen wijzen op een mechanische ileus (stoppen van de darmpassage door verschillende oorzaken). Pijnstillers worden alleen gegeven als de oorzaak bekend is en chirurgisch ingrijpen niet nodig is.
Snel editten hequote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik gok op steken van pijn en dat heb ik ook wel, maar nog niet heel hevig. Die maag boorelt ook wel een beetje, maar heb geen last van brandende pijn ofzo.
wiki
Sorry van het miepen, maar normaal heb ik echt nooit wat![]()
Je gaat dood... DOOD zeg ik jequote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Ienepien het volgende:
[..]
idd
Nu heb ik al een paar dagen buikpijn en af en toe steken aan de rechterkant. Heb het idee dat het mijn maag is, hoewel de klachten niet erger worden.Heb ook geen koorts en eten gaat prima. Dokter Dokter gaan of niet?![]()
Ja en jij ook, met je pootquote:
Hoe vind je de topictitelquote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja en laat mij even zielig en hulpbehoevend zijn![]()
Ja is goed, maar GEEN PICS!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hoe vind je de topictitel![]()
En ok, mijn kwaal is nu vastgesteld, ik laat wel weten wanneer ik ze uitpies![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wil jij mijn PIEEEEEEEEEEEEP niet zien?![]()
Een echte dus ?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, elke keer mis ik dit topic weer, hier nog een dellevenaar
Wat heb je dan? Nierstenenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hoe vind je de topictitel![]()
En ok, mijn kwaal is nu vastgesteld, ik laat wel weten wanneer ik ze uitpies![]()
Hoiquote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, elke keer mis ik dit topic weer, hier nog een dellevenaar
Ja, of je een echte Delvenaar was dus, of zoals de meesten hier een Delftenaarquote:Op maandag 11 juni 2007 22:00 schreef dapluiz het volgende:
Ehm, hoe echt ? Ik ben van vlees en bloed en woon al me hele leven in delluf
Bestaan er ook onechte dan? Zeker de mensen die in Delft zijn geboren en nu ergens anders wonenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, of je een echte Delvenaar was dus, of zoals de meesten hier een Delftenaar
Neej andersom juistquote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bestaan er ook onechte dan? Zeker de mensen die in Delft zijn geboren en nu ergens anders wonen
Juistquote:
Ik ookquote:
Zitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Je zat zeker met Lennart op school?
Hehe, slim welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:56 schreef warrel het volgende:
Ik ben geen echte Delfterd..![]()
Maar de was is geluktM'n schoentjes hangen aan m'n wasrek. Gelukkig kan ik morgen m'n beddegoed doen, vriendlief knoeide met de chocola
![]()
Wazzurquote:
Dan nietquote:
quote:
Uhuhquote:
Wij hebben ook onze slaap nodigquote:
Te weinig vrouwen in Delft daarvoor hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef Nachtdier het volgende:
Jee, ik kom hier weer een keertje en zie gelijk een soort van fantopic.
Wat fijn dat jullie meeleven
*toevallig voor het eerst in jaren weer keertje ergens serieus last van heeft*
Geen gezwollen lid, maar voor de verandering dit maal een nog steeds gezwollen kaakDe eerste is toch een stuk leuker.
HOI !
Geen idee, maar ik heb er vandaag geen last van, dus het zal wel weer meevallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Ienepien wat hebbie nou? Nierstenen?
Zulks een leckere alteausquote:
Ik moet nog steeds het nachtl- en stapleven in Delft gaan ontdekken eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te weinig vrouwen in Delft daarvoor he![]()
![]()
Wat heb je gedaan dan ?
Niet eens naar de huisarts gaan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds het nachtl- en stapleven in Delft gaan ontdekken eigenlijk.
Voor die kaak heb ik niets gedaan. Donderdag opeens klein pijnlijk bultje, vrijdag was ik opeens een soort van hamster met opgezwollen wangzak en kaak.
Aaaahw, das liefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn zusje heeft me vandaag onwijs geholpen in huisEn ik kreeg een gingantische bos bloemen van haar
![]()
Was echt heel erg lang geleden dat ik bloemen van iemand heb gekregen, en ik ben zo dol op bloemen![]()
Ben nu een hapje voor vanavond aan het maken, eieren uit de oven, heb ze er om half 3 in gedaan en om 19.30 mogen ze er uit![]()
Ik doe altijd 5 minutenquote:
Hahaquote:
Iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja he, ben ook echt benieuwd naar het eindresultaat![]()
Er groeit opeens wat op mijn eierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Ik snap er geen kont van hoe dat kan
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Er groeit opeens wat op mijn eieren![]()
[afbeelding]
Je hebt wel teringgrote eiers zeg; 10 cmquote:
Wat gaan we voor spannends doen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Wil jij mijn proefmonstertje van vanaaf zijn Bart![]()
Ik durf zelf niet als eerste![]()
GETVER!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwa, ik heb al etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij mag die eieren met vage sjit erop als eerste proeven![]()
Jawel, zaterdag naar de huisartsenpost bij ziekenhuis geweest na eerst de tandartsennoodlijn te hebben gebeld.quote:
Ah ok, balen manquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jawel, zaterdag naar de huisartsenpost bij ziekenhuis geweest na eerst de tandartsennoodlijn te hebben gebeld.
Die hadden het gelijk al over 100-150 euro die ik even mee moest brengen en wat ik uit het telefoongesprek begreep zouden ze me niet aan peniciline kunnen helpen, dus ben ik toch maar naar de huisartsenpost gegaan bij het ziekenhuis na daar het noodnummer van te hebben gebeld.
het goede nieuws: Ibuprofen icm met een of andere peniciline werkt gelukkig goed.
het slechte nieuws: ik wil dit niet nog een keer, dus toch maar naar de kaakchirurg:(.
Vaag...ze gaan al beetje op nootjes lijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[afbeelding]
Grunnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Autoreply het volgende:
Stemmen met je luie donder!
Leukste studentenstad van Nederland
In het CUL-topic en ik heb er ook een topic in ONZ over gemaakt, kon het niet laten met die pics erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Nachtdier het volgende:
En SOL, hoe is het met je eitjes?
Jah kan ik er wat aan doen dat ik om 6 uur alweer wakker werdquote:
We staan bovenaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Autoreply het volgende:
Stemmen met je luie donder!
Leukste studentenstad van Nederland
Yepz net de huisarts gebeld en die zei dat ik ze daar ook gewoon kon halen, dus dat gaan we vanmiddag even doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Krukken kan je gewoon bij het zorgcentrum (vlakbij de Aldi) halen, daar heb je geen recept oid voor nodig. Het is de eerste maand ook gratis geloof ik.
Niet met jouquote:
Ja, doe dr wat aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij vieze slet. Beetje m'n vriendje afnemen![]()
Neuh,quote:
Tering, dat heb ik echt een keer meegemaakt. Trauma'squote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh,
[afbeelding] + [afbeelding]
voldoet
Je gaat het nog wel een keer meemakenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tering, dat heb ik echt een keer meegemaakt. Trauma's![]()
Laatst ging ik nog met M(je weet wel wie) in de gracht zwemmen. Ging niet door vanwege baggerweerquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je gaat het nog wel een keer meemaken
Met M. ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Laatst ging ik nog met M(je weet wel wie) in de gracht zwemmen. Ging niet door vanwege baggerweer![]()
Jij hebt al zoveel mannelijke vriendjes, je kan er best één afstaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Naja, niet Marco dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met M. ?Daar geloof ik nou weer niks van
Check m'n onderschriftquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel mannelijke vriendjes, je kan er best één afstaan![]()
quote:
Das waarquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij hebt al zoveel mannelijke vriendjes, je kan er best één afstaan![]()
Neuh, wel vrouwelijk=> MSNquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, dan weet ik het nietJe bedoelt niet McD ?
Wokayquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, wel vrouwelijk=> MSN![]()
@ SOL gefeli. Lekker rondhuppen op drie krukken![]()
Door ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef Lidl het volgende:
Goffer, ik ben ontdekt, ik neem alvast afscheid
Kneusquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef Lidl het volgende:
Goffer, ik ben ontdekt, ik neem alvast afscheid
Subtielquote:
Uhuhquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik ben de subtiliteit zelve![]()
Zou dat door Delft komen? Door (vrijwel) totale afwezigheid van vrouwen word je vanzelf minder subtiel toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik ben de subtiliteit zelve![]()
Laterrrrrrrquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zou dat door Delft komen? Door (vrijwel) totale afwezigheid van vrouwen word je vanzelf minder subtiel toch?
Anyway, ik zout op. De plicht roept, nog ff betaald een paar rondjes vliegen, wat héb ik toch een kutleven![]()
Ja wtfquote:
Nou omdat ik gezongen heb voor de camera toen ik dronken was, dat is op Youtube gezet en nu word ik lastiggevallenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wtf
Waarom denk je dat je ontdekt ben dan ?
Linkquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:55 schreef Lidl het volgende:
[..]
Nou omdat ik gezongen heb voor de camera toen ik dronken was, dat is op Youtube gezet en nu word ik lastiggevallenen vechten ze allemaal erom wie mij als eerst heeft ontdekt
Ja duhquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:58 schreef Lidl het volgende:
[..]
Ohh NOES ik ben met iets anders ontdekt want me proxy werkt niet
Teringquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op het vliegveld hebben ze ook internet![]()
Daar gáát m'n sociale leven![]()
Slet?? HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
admiraal_anaal, topics verkloten in F&F, twee weken weg nu.
We staan inmiddels op twee kloons. Dat zijn onderhand vier weken, dus.
Ja hij moet wel oppassen hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Lidl het volgende:
Nog even en hij mag 5 weken niet meer komen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Slet?? HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Slet?? HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
quote:
Ik was stiekum wel weer met een boek terug naar bed gegaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 06:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik dacht dat ik vroeg wakker was
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef Ienepien het volgende:
Nog 2 weken en dan hebbik drie weken vakantie!
![]()
Het is zzzzzooooooooo lang geleden dat 3 (DRIE) weken vrij was!!![]()
kutstudentquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nog 4 weken en dan heb ik 5 weken vakantie![]()
![]()
Kut burgerquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
kutstudent![]()
De afgelopen jaren was ik telkens heel druk in mijn vakantie: met afstuderen, met mijn nieuwe huis, met bijbaantjes. En nu gewoon lekker drie weken niets!![]()
Wat zit je nou met je 9 september te pimpenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Originele_Naam het volgende:
wat zit iedereen met ze vakantie te pimpen, terwijl de vakantie niet eens begonnen is. Ik heb al vakantie tot 9 september dacht ik
Vind je t gekquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Originele_Naam het volgende:
als een speer gaan deze topics
tevens tvp
Hé, je bent er nogquote:
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Zooooo vanaf vanochtend half 11, bij de huisarts geweest, apotheek, moest nog naar een instantie, toen thuis even lunchen met de vriendin die meeging, daarna naar het ziekenhuis en foto's laten maken, en mijn pootje is niet gebroken![]()
Morgenochtend wordt mijn voetje ingetaped![]()
Je werkt er vast niet als managerquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Lidl het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, werk niet voor niets bij de Lidl
Ben eigenaar van 3 fillialenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je werkt er vast niet als manager
of wel
Ja, maar wel 3 hele kleinequote:
Medewerkers werven, duhquote:
Nee, amperquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef dapluiz het volgende:
Heh, damn dit is echt puur een SC topic he ?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef dapluiz het volgende:
Heh, damn dit is echt puur een SC topic he ?
Ja, ik vraag het me al tijden af; wie ben jijquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar als je een btje regelmatig meepost zit je er zo in hoor
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me al tijden af; wie ben jij
Koesiekoesiequote:
Ok, veel plezierquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maargoed ik ga weer mijn bedje in met pootje omhoog. Heb de TV die op het balkon stond in de slaapkamer gezet![]()
Pubers werven die gezakt zijn voor hun examenquote:
Goed geregeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Truste allemaal lieverds.
Heb heel de avond lekker in bed tv gekeken en af en toe in slaap gesukkeld tussendoor, en nu op tijd naar bed. Morgenochtend om 8 uur al bij de huisarts zijn, en om half 10 is mijn vader er al om me op te halen.
![]()
![]()
Bedankt voor de mededeling, nu slaap ik een stuk rustigerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Truste allemaal lieverds.
Heb heel de avond lekker in bed tv gekeken en af en toe in slaap gesukkeld tussendoor, en nu op tijd naar bed. Morgenochtend om 8 uur al bij de huisarts zijn, en om half 10 is mijn vader er al om me op te halen.
![]()
![]()
Ook niet echt, btje kuteinde van de avond gehad gisteren, waardoor ik moeilijk in slaap kon komen.quote:
Wat was er dan ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook niet echt, btje kuteinde van de avond gehad gisteren, waardoor ik moeilijk in slaap kon komen.
Maargoed, televisie op mijn slaapkamer is meer dan relaxed![]()
Kan je wel tof video kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef warrel het volgende:
M'n tv is kapot gegaan..Ik kan niet meer zappen, hij blijft op 0 staan. Grmbl
Haha, relaxtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:07 schreef warrel het volgende:
Oh, en met zulk soort cijfers ging ik ook m'n havoexamen in hoor.. En ik was ook in 1x geslaagd met uiteindelijk een 5 in m'n profiel. Voor wiskunde, en die weigerde ik te herkansen aangezien ik puberde en m'n vader wiskundeleraar was
Gefeliciteerd!
Logischquote:
Nu in ieder geval wel 'handig'.. Alleen het nare is, dat ik nu een tv moet vinden die precies even groot is. Hij moet in m'n schouw passen..quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef warrel het volgende:
Hahaha! Ik dacht net nog, zal ik een kwartetje maken?! Maar dan wordt jij weer zo verdrietig enzo toch?![]()
![]()
Heb je hem in je schouw staan ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Nu in ieder geval wel 'handig'.. Alleen het nare is, dat ik nu een tv moet vinden die precies even groot is. Hij moet in m'n schouw passen..
Haha, dat beeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef warrel het volgende:
[afbeelding]Dat is wel een hele oude foto van toen ik er net woonde..
Haha, wat een rotzooitjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef warrel het volgende:
Ja, die dvd had ik toen voor kerst gehad
Zo is 't nu, je kan m'n visjes zien
[afbeelding]
Kan me jouw oude kamer nog wel herinneren, dus zeg maar niksquote:
Gezellig hequote:
Ohjee, ouderlijk gezagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan me jouw oude kamer nog wel herinneren, dus zeg maar niks![]()
Ben inmiddels alweer een uurtje in BrabantMaar kan niet te lang fokken, want anders krijg ik commentaar van mijn vader, die vindt FOK!
![]()
![]()
En daar ben ik dus bijna 32 voorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Gezellig he
[..]
Ohjee, ouderlijk gezag
Ja uuh, mijn kamer was ook 6 vierkante meterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan me jouw oude kamer nog wel herinneren, dus zeg maar niks![]()
Ben inmiddels alweer een uurtje in BrabantMaar kan niet te lang fokken, want anders krijg ik commentaar van mijn vader, die vindt FOK!
![]()
![]()
2 Jaar geleden wilden ze me naar mijn kamer sturen....maar die heb ik daar al 20 jaar niet meer ofzoquote:
Whoeiiiii...je bent een heldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef warrel het volgende:
6?! OMG!
Oh, enne..
IK BEN EEN TECHNISCH WONDER!!!![]()
M'n TV doet 't weer!! Ik heb m'n afstandsbediening uit elkaar gebouwd en schoongemaakt en terug in elkaar gebouwd.
HELL YEAH!![]()
![]()
![]()
M-Kay weet 'm toch wel opgeruimd te houdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, mijn kamer was ook 6 vierkante meter
Oke vertel maar wie is er inelkaar geslagenquote:Naakte 'inbreker' blijkt vriend dochter
Uitgegeven op vrijdag 15 juni 2007 om 11:32:21
(Novum) - Een 38-jarige inwoner van Delft ontdekte donderdagavond een naakte inbreker in de slaapkamerkast. De bewoner pakte de man hardhandig beet, takelde hem toe en belde de politie.
De confrontatie vond plaats rond 19.00 uur in de Ternatestraat. Agenten begrepen al snel dat de inbreker het liefje van de dochter des huizes was. De 17-jarige jongen had een geheime afspraak met de dochter, maar zij werden gestoord door de onverwachts thuiskomende vader.
De jongen moest naar de dokter om te worden behandeld aan kneuzingen over zijn hele lichaam. Niet de 'inbreker', maar de 38-jarige vader werd door de politie meegenomen voor verhoor.
Hmmm een onbekende.... hoe ben je zomaar binnengekomen? Wie heeft het op zijn geweten? Hebben wij al een kopie van je paspoort waarin staat dat je legaal in Delft woont?quote:
Zit je nu al aan de drank?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Lidl het volgende:
[..]
Hmmm een onbekende.... hoe ben je zomaar binnengekomen? Wie heeft het op zijn geweten? Hebben wij al een kopie van je paspoort waarin staat dat je legaal in Delft woont?
Ik vind het maar verdacht hoor.... volgens mij moeten we hier oppassen Delftenaartjes want volgens mij worden we geschaduwd door de AIVD en is Dapluiz medewerker daar die stiekem wil infiltreren
quote:
Nou zuip ze dan maar mien jongquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef Lidl het volgende:
[..]![]()
me laatste vrije vrijdag, vanaf komende maandag ben ik er bijna niet meer doordeweeks dus nu mag ik wel drinken
Ik doe niet meer aan seksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:50 schreef Lidl het volgende:
[..]
Mien MILF wat doe je???!!!!?!?! Kom terug uit Brabantiek wil sex
![]()
Goffer klote dagwaardequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan seksHeb het na dagwaarde wel weer even helemaal gehad
Vorige zomer heb ik ook seksloos doorgebracht, en dat beviel me prima
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Goffer klote dagwaarde![]()
Jij meot gewoon eens goed doorgesmeerd worden![]()
quote:
Die van mij Dirty Dancingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef warrel het volgende:
[..]
De Kleine Zeemeermin
Maar dan wel in het NL
't Was m'n allereerste bioscoopfilm![]()
Moeeeeeequote:
Feestjes zijn leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeeeeee
Bijna dat tyvesverslag af en dan snel naar huis om op tijd voor het eten te zijnEn dan vanavond weer feesten omdat mn kleine lieve broertje is geslaagd
Ik heb het er maar druk mee
Whaha, heb jij gehockeyed ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Feestjes zijn leuk![]()
Ipv dat ik in Delft alleen zit, zit ik nu in Brabant alleen btw![]()
Morgen misschien toch maar mee naar 5de lustrumfeest van de Hockey-vereniging, wel leuk om allemaal weer oude bekenden tegen te komen, en het is alweer een tijd geleden dat ik op de hockey ben geweest![]()
Ik ben de enige in de familie die juist niet gehockeyd heeft, maar ging wel regelmatig mee en we wonen hier in een dorp eej kullekequote:
Aha okquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de familie die juist niet gehockeyd heeft, maar ging wel regelmatig mee en we wonen hier in een dorp eej kulleke![]()
Jaja, breezersletjes werven voor de Lidl zeker hequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeeeeee
Bijna dat tyvesverslag af en dan snel naar huis om op tijd voor het eten te zijnEn dan vanavond weer feesten omdat mn kleine lieve broertje is geslaagd
Ik heb het er maar druk mee
Nee daar doe ik het alleen voor privegebruikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, breezersletjes werven voor de Lidl zeker he![]()
quote:
Owquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Nee daar doe ik het alleen voor privegebruik
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Nee daar doe ik het alleen voor privegebruik
Ikke heb vanaaf in de tuin gegeten:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef warrel het volgende:
Had turkse pizza gegetenMoest er wel voor door de stortregen..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanaaf bimi, biefstuk en gepofte aardappel met een vulling van kwark, garnalen, bosuitjes en bieslook op![]()
(behalve de bimi dan)
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef warrel het volgende:
En ik heb een catfight met m'n huisbaasStuur ik een aardig mailtje dat ik blij ben dat de geiser eindelijk na bijna 5 weken is gemaakt, maar zet ik daar wel in dat de communicatie hopelijk de volgende keer wat vlekkelozer verloopt (ze reageerden zelden op m'n mail, want ik écht heel naar vind, want ik voel me aan de kant gezet) en nu vinden ze me onfatsoenlijk en respectloos tegenover ze..
Dat is helemaal niet waar! GRMBL!!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef warrel het volgende:
Ja! Maarja, ik durf ze niet duidelijk te maken dat ik het dus helemaal niet zo heb bedoeld. Ja, duh, ik heb rechten als huurder en dat heb ik ze flink onder de neus gedrukt, maar ik heb er wettelijk geen gebruik van gemaakt..
Damn, en dan zijn het nog de ouders van m'n huisgenootje/vriendin..
Ik zou het véél beter doen als huisbaas! GRMBL!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TuurlijkDe beste stuurlui staan aan wal
Hoppa, statement madequote:
Oewquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef warrel het volgende:
Nu ga ik lekker douchen. Heb 1.5 uur op m'n matten gestaan, ben een beetje plakkerig
Ben weer schoon!quote:
Ghehe, zit het zo diep ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben weer schoon!![]()
En ik voel me naar om dat huisbaasgedoe, gelukkig komt vriendlief strakjes, kan ik bij 'm uithuilen![]()
![]()
![]()
Ze zeiken gewoon totaal onterecht om niks, als ik het zo leesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef warrel het volgende:
En ja hoorIk begin er over tegen vriendlief en ik krijg een bibberlipje
Ik kan het gewoon niet zo hebben dat ik een heel aardig mailtje terugstuur, dat ik dan dit (We zijn je opvoedende mailtjes een beetje beu. De hele stijl getuigt van wel heel weinig respect en fatsoensnormen.) terug krijg..
Verder ben ik heel gevoelig en een beetje een jankerd![]()
quote:
Ach, da's ook wel weer schattigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef warrel het volgende:
Verder ben ik heel gevoelig en een beetje een jankerd![]()
Het echte einde van de dag kwam een paar uurtjes later, en geloof me. Die was véél stormachtiger, pfjuw!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ondanks het 'stormachtige' einde van de dag ?
quote:
Ik hoef het niet te wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Het echte einde van de dag kwam een paar uurtjes later, en geloof me. Die was véél stormachtiger, pfjuw!![]()
![]()
Want jij lag onder m'n bed?quote:
Oh damn! Nu kan ik je al m'n juicy details niet vertellenquote:
Ik weet niet wat jij allemaal insinueertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Want jij lag onder m'n bed?![]()
[..]
Oh damn! Nu kan ik je al m'n juicy details niet vertellen![]()
![]()
![]()
![]()
PMquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh damn! Nu kan ik je al m'n juicy details niet vertellen![]()
![]()
![]()
![]()
Stormachtigheidquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal insinueert
Ohja, goed idee!quote:
Uhuhquote:
Ja he!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh
Beter dat dat niet in het topic zelf stond idd![]()
Al gedaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja he!![]()
Maar je gaat het nu toch niet aan iedereen doorvertellen enzo he?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al gedaanIk had een groepsbericht gestuurd op msn naar iedereen
Zo, nu cadeautjes kopen![]()
Wat had je in gedachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Nou, dan mag je ook wel een cadeautje voor mij kopen![]()
![]()
![]()
Haha, die hebben we nog niet gehoord, hahahahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:03 schreef Hopsieflopsie het volgende:
Ghihi, een kennis van mij studeert toevallig delft
Die kan ik zelf niet echt missen atmquote:
Pfff, nu moet ik alles zelf doen dus?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kan ik zelf niet echt missen atm
dat vraagt om foto'squote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Whoeiiii, ik ben er weer![]()
Heel de dag lag i-net er hier uit![]()
Straks diner, en vanavond gala-feest![]()
Ik heb vanmiddag een poepiejieke gala-jurk gekregen, en toen ik 'm aan had voelde ik me helemaal echt een meisje![]()
![]()
Heb nooit jurken aan, en nu in ene keer zo'n hele mooie met allemaal glittertjes![]()
Balen van je rug, we zijn echt een stelletje kneuzen bij elkaar hierquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Pfff, nu moet ik alles zelf doen dus?!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Balen van je rug, we zijn echt een stelletje kneuzen bij elkaar hier![]()
Zullen vast wel foto's gemaakt worden, beetje jammer alleen van mijn voetje ingetaped en die krukken, maar goed het is niet anders.
Heb er wel heule schattige zilveren slippertjes onderaan, aangezien ik dus geen hakken kan dragen nu![]()
Van het 5e lustrum van de hockeyclubquote:
Lidlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |