Logischquote:
Nu in ieder geval wel 'handig'.. Alleen het nare is, dat ik nu een tv moet vinden die precies even groot is. Hij moet in m'n schouw passen..quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef warrel het volgende:
Hahaha! Ik dacht net nog, zal ik een kwartetje maken?! Maar dan wordt jij weer zo verdrietig enzo toch?![]()
![]()
Heb je hem in je schouw staan ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Nu in ieder geval wel 'handig'.. Alleen het nare is, dat ik nu een tv moet vinden die precies even groot is. Hij moet in m'n schouw passen..
Haha, dat beeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef warrel het volgende:
[afbeelding]Dat is wel een hele oude foto van toen ik er net woonde..
Haha, wat een rotzooitjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef warrel het volgende:
Ja, die dvd had ik toen voor kerst gehad
Zo is 't nu, je kan m'n visjes zien
[afbeelding]
Kan me jouw oude kamer nog wel herinneren, dus zeg maar niksquote:
Gezellig hequote:
Ohjee, ouderlijk gezagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan me jouw oude kamer nog wel herinneren, dus zeg maar niks![]()
Ben inmiddels alweer een uurtje in BrabantMaar kan niet te lang fokken, want anders krijg ik commentaar van mijn vader, die vindt FOK!
![]()
![]()
En daar ben ik dus bijna 32 voorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Gezellig he
[..]
Ohjee, ouderlijk gezag
Ja uuh, mijn kamer was ook 6 vierkante meterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan me jouw oude kamer nog wel herinneren, dus zeg maar niks![]()
Ben inmiddels alweer een uurtje in BrabantMaar kan niet te lang fokken, want anders krijg ik commentaar van mijn vader, die vindt FOK!
![]()
![]()
2 Jaar geleden wilden ze me naar mijn kamer sturen....maar die heb ik daar al 20 jaar niet meer ofzoquote:
Whoeiiiii...je bent een heldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef warrel het volgende:
6?! OMG!
Oh, enne..
IK BEN EEN TECHNISCH WONDER!!!![]()
M'n TV doet 't weer!! Ik heb m'n afstandsbediening uit elkaar gebouwd en schoongemaakt en terug in elkaar gebouwd.
HELL YEAH!![]()
![]()
![]()
M-Kay weet 'm toch wel opgeruimd te houdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, mijn kamer was ook 6 vierkante meter
Oke vertel maar wie is er inelkaar geslagenquote:Naakte 'inbreker' blijkt vriend dochter
Uitgegeven op vrijdag 15 juni 2007 om 11:32:21
(Novum) - Een 38-jarige inwoner van Delft ontdekte donderdagavond een naakte inbreker in de slaapkamerkast. De bewoner pakte de man hardhandig beet, takelde hem toe en belde de politie.
De confrontatie vond plaats rond 19.00 uur in de Ternatestraat. Agenten begrepen al snel dat de inbreker het liefje van de dochter des huizes was. De 17-jarige jongen had een geheime afspraak met de dochter, maar zij werden gestoord door de onverwachts thuiskomende vader.
De jongen moest naar de dokter om te worden behandeld aan kneuzingen over zijn hele lichaam. Niet de 'inbreker', maar de 38-jarige vader werd door de politie meegenomen voor verhoor.
Hmmm een onbekende.... hoe ben je zomaar binnengekomen? Wie heeft het op zijn geweten? Hebben wij al een kopie van je paspoort waarin staat dat je legaal in Delft woont?quote:
Zit je nu al aan de drank?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Lidl het volgende:
[..]
Hmmm een onbekende.... hoe ben je zomaar binnengekomen? Wie heeft het op zijn geweten? Hebben wij al een kopie van je paspoort waarin staat dat je legaal in Delft woont?
Ik vind het maar verdacht hoor.... volgens mij moeten we hier oppassen Delftenaartjes want volgens mij worden we geschaduwd door de AIVD en is Dapluiz medewerker daar die stiekem wil infiltreren
quote:
Nou zuip ze dan maar mien jongquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef Lidl het volgende:
[..]![]()
me laatste vrije vrijdag, vanaf komende maandag ben ik er bijna niet meer doordeweeks dus nu mag ik wel drinken
Ik doe niet meer aan seksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:50 schreef Lidl het volgende:
[..]
Mien MILF wat doe je???!!!!?!?! Kom terug uit Brabantiek wil sex
![]()
Goffer klote dagwaardequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan seksHeb het na dagwaarde wel weer even helemaal gehad
Vorige zomer heb ik ook seksloos doorgebracht, en dat beviel me prima
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Goffer klote dagwaarde![]()
Jij meot gewoon eens goed doorgesmeerd worden![]()
quote:
Die van mij Dirty Dancingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef warrel het volgende:
[..]
De Kleine Zeemeermin
Maar dan wel in het NL
't Was m'n allereerste bioscoopfilm![]()
Moeeeeeequote:
Feestjes zijn leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeeeeee
Bijna dat tyvesverslag af en dan snel naar huis om op tijd voor het eten te zijnEn dan vanavond weer feesten omdat mn kleine lieve broertje is geslaagd
Ik heb het er maar druk mee
Whaha, heb jij gehockeyed ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Feestjes zijn leuk![]()
Ipv dat ik in Delft alleen zit, zit ik nu in Brabant alleen btw![]()
Morgen misschien toch maar mee naar 5de lustrumfeest van de Hockey-vereniging, wel leuk om allemaal weer oude bekenden tegen te komen, en het is alweer een tijd geleden dat ik op de hockey ben geweest![]()
Ik ben de enige in de familie die juist niet gehockeyd heeft, maar ging wel regelmatig mee en we wonen hier in een dorp eej kullekequote:
Aha okquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de familie die juist niet gehockeyd heeft, maar ging wel regelmatig mee en we wonen hier in een dorp eej kulleke![]()
Jaja, breezersletjes werven voor de Lidl zeker hequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeeeeee
Bijna dat tyvesverslag af en dan snel naar huis om op tijd voor het eten te zijnEn dan vanavond weer feesten omdat mn kleine lieve broertje is geslaagd
Ik heb het er maar druk mee
Nee daar doe ik het alleen voor privegebruikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, breezersletjes werven voor de Lidl zeker he![]()
quote:
Owquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Nee daar doe ik het alleen voor privegebruik
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Nee daar doe ik het alleen voor privegebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |