Ik was stiekum wel weer met een boek terug naar bed gegaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 06:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik dacht dat ik vroeg wakker was
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef Ienepien het volgende:
Nog 2 weken en dan hebbik drie weken vakantie!
![]()
Het is zzzzzooooooooo lang geleden dat 3 (DRIE) weken vrij was!!![]()
kutstudentquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nog 4 weken en dan heb ik 5 weken vakantie![]()
![]()
Kut burgerquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
kutstudent![]()
De afgelopen jaren was ik telkens heel druk in mijn vakantie: met afstuderen, met mijn nieuwe huis, met bijbaantjes. En nu gewoon lekker drie weken niets!![]()
Wat zit je nou met je 9 september te pimpenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Originele_Naam het volgende:
wat zit iedereen met ze vakantie te pimpen, terwijl de vakantie niet eens begonnen is. Ik heb al vakantie tot 9 september dacht ik
Vind je t gekquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Originele_Naam het volgende:
als een speer gaan deze topics
tevens tvp
Hé, je bent er nogquote:
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Zooooo vanaf vanochtend half 11, bij de huisarts geweest, apotheek, moest nog naar een instantie, toen thuis even lunchen met de vriendin die meeging, daarna naar het ziekenhuis en foto's laten maken, en mijn pootje is niet gebroken![]()
Morgenochtend wordt mijn voetje ingetaped![]()
Je werkt er vast niet als managerquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Lidl het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, werk niet voor niets bij de Lidl
Ben eigenaar van 3 fillialenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je werkt er vast niet als manager
of wel
Ja, maar wel 3 hele kleinequote:
Medewerkers werven, duhquote:
Nee, amperquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef dapluiz het volgende:
Heh, damn dit is echt puur een SC topic he ?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef dapluiz het volgende:
Heh, damn dit is echt puur een SC topic he ?
Ja, ik vraag het me al tijden af; wie ben jijquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar als je een btje regelmatig meepost zit je er zo in hoor
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het me al tijden af; wie ben jij
Koesiekoesiequote:
Ok, veel plezierquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maargoed ik ga weer mijn bedje in met pootje omhoog. Heb de TV die op het balkon stond in de slaapkamer gezet![]()
Pubers werven die gezakt zijn voor hun examenquote:
Goed geregeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Truste allemaal lieverds.
Heb heel de avond lekker in bed tv gekeken en af en toe in slaap gesukkeld tussendoor, en nu op tijd naar bed. Morgenochtend om 8 uur al bij de huisarts zijn, en om half 10 is mijn vader er al om me op te halen.
![]()
![]()
Bedankt voor de mededeling, nu slaap ik een stuk rustigerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Truste allemaal lieverds.
Heb heel de avond lekker in bed tv gekeken en af en toe in slaap gesukkeld tussendoor, en nu op tijd naar bed. Morgenochtend om 8 uur al bij de huisarts zijn, en om half 10 is mijn vader er al om me op te halen.
![]()
![]()
Ook niet echt, btje kuteinde van de avond gehad gisteren, waardoor ik moeilijk in slaap kon komen.quote:
Wat was er dan ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook niet echt, btje kuteinde van de avond gehad gisteren, waardoor ik moeilijk in slaap kon komen.
Maargoed, televisie op mijn slaapkamer is meer dan relaxed![]()
Kan je wel tof video kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef warrel het volgende:
M'n tv is kapot gegaan..Ik kan niet meer zappen, hij blijft op 0 staan. Grmbl
Haha, relaxtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:07 schreef warrel het volgende:
Oh, en met zulk soort cijfers ging ik ook m'n havoexamen in hoor.. En ik was ook in 1x geslaagd met uiteindelijk een 5 in m'n profiel. Voor wiskunde, en die weigerde ik te herkansen aangezien ik puberde en m'n vader wiskundeleraar was
Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |