Wij hebben ook onze slaap nodigquote:
Te weinig vrouwen in Delft daarvoor hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef Nachtdier het volgende:
Jee, ik kom hier weer een keertje en zie gelijk een soort van fantopic.
Wat fijn dat jullie meeleven
*toevallig voor het eerst in jaren weer keertje ergens serieus last van heeft*
Geen gezwollen lid, maar voor de verandering dit maal een nog steeds gezwollen kaakDe eerste is toch een stuk leuker.
HOI !
Geen idee, maar ik heb er vandaag geen last van, dus het zal wel weer meevallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Ienepien wat hebbie nou? Nierstenen?
Zulks een leckere alteausquote:
Ik moet nog steeds het nachtl- en stapleven in Delft gaan ontdekken eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te weinig vrouwen in Delft daarvoor he![]()
![]()
Wat heb je gedaan dan ?
Niet eens naar de huisarts gaan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds het nachtl- en stapleven in Delft gaan ontdekken eigenlijk.
Voor die kaak heb ik niets gedaan. Donderdag opeens klein pijnlijk bultje, vrijdag was ik opeens een soort van hamster met opgezwollen wangzak en kaak.
Aaaahw, das liefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn zusje heeft me vandaag onwijs geholpen in huisEn ik kreeg een gingantische bos bloemen van haar
![]()
Was echt heel erg lang geleden dat ik bloemen van iemand heb gekregen, en ik ben zo dol op bloemen![]()
Ben nu een hapje voor vanavond aan het maken, eieren uit de oven, heb ze er om half 3 in gedaan en om 19.30 mogen ze er uit![]()
Ik doe altijd 5 minutenquote:
Hahaquote:
Iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja he, ben ook echt benieuwd naar het eindresultaat![]()
Er groeit opeens wat op mijn eierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Ik snap er geen kont van hoe dat kan
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Er groeit opeens wat op mijn eieren![]()
[afbeelding]
Je hebt wel teringgrote eiers zeg; 10 cmquote:
Wat gaan we voor spannends doen ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Wil jij mijn proefmonstertje van vanaaf zijn Bart![]()
Ik durf zelf niet als eerste![]()
GETVER!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwa, ik heb al etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij mag die eieren met vage sjit erop als eerste proeven![]()
Jawel, zaterdag naar de huisartsenpost bij ziekenhuis geweest na eerst de tandartsennoodlijn te hebben gebeld.quote:
Ah ok, balen manquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jawel, zaterdag naar de huisartsenpost bij ziekenhuis geweest na eerst de tandartsennoodlijn te hebben gebeld.
Die hadden het gelijk al over 100-150 euro die ik even mee moest brengen en wat ik uit het telefoongesprek begreep zouden ze me niet aan peniciline kunnen helpen, dus ben ik toch maar naar de huisartsenpost gegaan bij het ziekenhuis na daar het noodnummer van te hebben gebeld.
het goede nieuws: Ibuprofen icm met een of andere peniciline werkt gelukkig goed.
het slechte nieuws: ik wil dit niet nog een keer, dus toch maar naar de kaakchirurg:(.
Vaag...ze gaan al beetje op nootjes lijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[afbeelding]
Grunnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Autoreply het volgende:
Stemmen met je luie donder!
Leukste studentenstad van Nederland
In het CUL-topic en ik heb er ook een topic in ONZ over gemaakt, kon het niet laten met die pics erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Nachtdier het volgende:
En SOL, hoe is het met je eitjes?
Jah kan ik er wat aan doen dat ik om 6 uur alweer wakker werdquote:
We staan bovenaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Autoreply het volgende:
Stemmen met je luie donder!
Leukste studentenstad van Nederland
Yepz net de huisarts gebeld en die zei dat ik ze daar ook gewoon kon halen, dus dat gaan we vanmiddag even doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Krukken kan je gewoon bij het zorgcentrum (vlakbij de Aldi) halen, daar heb je geen recept oid voor nodig. Het is de eerste maand ook gratis geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |