quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef skiczukie het volgende:
Arnheim.
Ik was er gisteren, en ik kan je verzekeren dat het Oosten het beste stuk Nederland is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:29 schreef ghizzer het volgende:
Tukkers zijn zeker relaxt! In Enschede kom je gemakkelijk aan een kamer. Alleen het oosten des lands (lees: alles ten oosten van Deventer en Arnhem) geloof ik nu na 22 jaar wel.
Euh.. lees me niet de les. Ik heb ruim 18 jaar in Varsseveld gewoond, kom er nog elk weekend, heb een half jaar in Enschede gestudeerd en kom er omdat er familie woont nog regelmatig. Bovendien heb ik een half jaar stage gelopen en ben ik al een tijdje bezig met afstuderen in Nijverdal. Ik weet wel waar ik over praat en nee.. het Oosten (en niets ten nadele van de mensen trouwens!) is beslist niet het mooiste stukje Nederland (onder oosten versta ik dan Achterhoek en Twente).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, en ik kan je verzekeren dat het Oosten het beste stuk Nederland is.
Okee, laat ik het dan anders formuleren. Alles is beter dan het noorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Euh.. lees me niet de les. Ik heb ruim 18 jaar in Varsseveld gewoond, kom er nog elk weekend, heb een half jaar in Enschede gestudeerd en kom er omdat er familie woont nog regelmatig. Bovendien heb ik een half jaar stage gelopen en ben ik al een tijdje bezig met afstuderen in Nijverdal. Ik weet wel waar ik over praat en nee.. het Oosten (en niets ten nadele van de mensen trouwens!) is beslist niet het mooiste stukje Nederland (onder oosten versta ik dan Achterhoek en Twente).
of je ff heel erg je bek houdt kutkleuterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, laat ik het dan anders formuleren. Alles is beter dan het noorden.
Omdat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
of je ff heel erg je bek houdt kutkleuter
danku
Lees de OP.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef funkmaster het volgende:
over Arnhem --> daar kan je geen universitaire studie volgens dus het is geen studentenstad maar een scholierenstad![]()
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek hadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat?Het noorden is kut, face it.
Stelletje asociale boeren leven er.
![]()
Ow, dat is het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
Wat is je probleem? Je hoeft je niet aangevallen te voelen, je woont nb. in Eindhoven... niet bepaald Noordelijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en nu hier huilen![]()
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Je hoeft je niet aangevallen te voelen, je woont nb. in Eindhoven... niet bepaald Noordelijk!
Of zou ie zich erg verheven voelen boven de Limbo'ers?quote:
Volgens mij is-ie te vaak op zijn illike harses gestoampt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of zou ie zich erg verheven voelen boven de Limbo'ers?![]()
dan ken je de design academy nog nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef pingu_ het volgende:
Er wonen geen dames in Enschede, Eindhoven idem, dus die vallen al af.
Groningen of Amsterdam dus.
Wat weet JIJ er nou van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan ken je de design academy nog niet!
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef Skv het volgende:
Enschede is wel leuk, maar erg weinig vrouwen. Wel een superrelaxte markt met veel terrasjes!
Groningen is wel tof, maar geen leuk centrum. Utrecht is een gave stad, maar niet echt studentenstad.. Nijmegen is ook wel te pruimen. Maastricht zuigt, net als Eindhoven.
Breda is toch geen studentenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddStudentes die met een zachte g praten
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
Geen idee welke mensen jij in Breda ontmoet, maar volgens mij vrij weinig mensen met een zachte g . . .quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddStudentes die met een zachte g praten
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentenstedenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweest
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
wtf geen studentenstad?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
http://www.rug.nl/rechten/informatievoor/studiekiezers/besteBinnenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.Beste binnenstad. Groningen is zelfs een van de lelijkste in dat opzicht.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Maastricht vind ik geen kut aan, beetje doods op de een of andere manier.
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
OOH ja want dat zijn alleen studenten toch??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentensteden
heeft breda een universiteit? NEEquote:
Ik kan hier nu een onbegonnen discussie wederom opstarten, maar ik doe het maar niet.quote:
wacht je nou op kwade reacties?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Repeat het volgende:
Utrecht is zo'n dooie stad, geen hol te beleven na 8 uur 's avonds...
Nee, totaal niet hoor?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wacht je nou op kwade reacties?beetje aandacht tekort ja?
![]()
De Open Universiteit zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deventer heeft drie universiteiten sinds kort, maar dat wil ik gevoelsmatig nou geen studentenstad noemen.![]()
wat is defenitie coole "studentenstad"?? juist, dat er een universiteit is....quote:
FYI zit ik niet op een hogeschool... dus voel me in deze niet aangesproken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een onbegonnen discussie wederom opstarten, maar ik doe het maar niet.
Breda heeft geen universiteit en hbo-ers zijn geen student.
quote:Arnhem?, Breda?
ja het is zeker de schraalste...maar het is wel een erkende universitaire opleiding...al issie natuurlijk niet aan een stad gebonden en daarom irrelevant voor dit topicquote:
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
Kamer is misschien naar vinden in utrecht, maar echt wel te doen als je een beetje leuk hospiteert.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Die gozer woont in Groningen, we weten wel waar we het over hebben. Groningen-binnenstad is gewoon niet tof.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Joppy het volgende:
[..]
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs de een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.
moeten we hieruit dan dus concluderen dat Delft de beste studentenstad is? Maar dan toch zeker niet de leukste....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja het is zeker de schraalste...maar het is wel een erkende universitaire opleiding...al issie natuurlijk niet aan een stad gebonden en daarom irrelevant voor dit topic![]()
Heb je 'n punt. Om het centrum heen zijn wel veel straatjes met terrassen enzo. Maar ze hadden het centraal moeten doen. Die grote markt, daar kan zoveel moois van gemaakt worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Joppy het volgende:
[..]
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.
ik zei zelf dat ik delft helemaal niet de leukste studentenstad vind...pfff vermoeiend hoor ditquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef boedoe het volgende:
[..]
moeten we hieruit dan dus concluderen dat Delft de beste studentenstad is? Maar dan toch zeker niet de leukste....
Nijmegen en Arnhem, dat is toch bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
Waarom hoor ik niks over Nijmegen en Tilburg?
omdat nijmegen niet echt wordt beheerst door studentenleven, en tilburg denk ik beetje in de schaduw van Eindhoven zit (maar dat is slechts een idee)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
Waarom hoor ik niks over Nijmegen en Tilburg?
Ik woon in de betreffende binnenstad, die is wel tof. Alles ligt op loopafstand, er is een uitgebreid aanbod van kroegen (wat betreffende discotheken is het iets minder) en winkels en het is gewoon een mooie stad (afgezien van de lelijke wederopbouwkolossen)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die gozer woont in Groningen, we weten wel waar we het over hebben. Groningen-binnenstad is gewoon niet tof.
Is dat niet een verkapte MBO school?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
De Open Universiteit zeker.Vooropleiding niet nodig, enige toelatingseis is dat je 18 bent.
Lekkere universiteit. LOI-achtige onzin met thuisstudie.
Daar wordt straks aangewerkt, de hele oostkant gaat op de schop (oftwel eerst een paar jaar in de bouwbende zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je 'n punt. Om het centrum heen zijn wel veel straatjes met terrassen enzo. Maar ze hadden het centraal moeten doen. Die grote markt, daar kan zoveel moois van gemaakt worden.
Woon er zelf niet, maar wel redelijk aantal keer wezen stappen..
Dus de kwaliteit van de opleiding is niet het criterium? Nou dan mag Breda er best op toch? Best leuk daar, alleen niet een geweldig niveau...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik zei zelf dat ik delft helemaal niet de leukste studentenstad vind...pfff vermoeiend hoor dit![]()
je pakt gewoon alle STUDENTENsteden uit, dus niet breda, arnhem etc. en je kiest volgens jou de leukste...nou ik woon in delft en ik schrap delft er meteen af --> ik ga voor Utrecht
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wat is defenitie coole "studentenstad"?? juist, dat er een universiteit is....
vind den haag ook een vette stad maar dat is dus geen studentenstad...
en idd HBO zijn scholieren en geen studenten
fijn dat je even de definities ophelderd voor sommigen hierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
2 zich praktisch in de muziek oefenen
Niet zeiken als je niet weet waar je over praat
whahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Is dat niet een verkapte MBO school?Nee, ik heb over een paar kleine private academische instellingen:
Academia Vitae
Een dependance van de Amerikaanse universiteit Webster
De Geert Grote Universiteit
schrijf ik geheime inscripties??? waar staat dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:40 schreef boedoe het volgende:
[..]
Dus de kwaliteit van de opleiding is niet het criterium?
woordenboek, schmoordenboek...hbo = hogeSCHOOLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef boedoe het volgende:
[..]
fijn dat je even de definities ophelderd voor sommigen hier![]()
Jah, en nu zijn we je wel zat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef funkmaster het volgende:
[..]
schrijf ik geheime inscripties??? waar staat dat nou weer?
voor de laatste keer : breda heeft geen universiteit dus het is geen studentenstad
point being?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
woordenboek, schmoordenboek...hbo = hogeSCHOOL![]()
De Van Dale-definitie wil niks zeggen over hoe het in het echt zit, dat ding is voor wereldvreemde mensen. Zo heb je in Eindhoven bijv. het Eindhovens Studenten Corps. Een Corps is volgens de van dale een traditionele studentenvereniging met bla bla nog wat. Maar ze worden door de rest niet erkend als corps, dus jammer dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Tsjaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
woordenboek, schmoordenboek...hbo = hogeSCHOOL![]()
ze willen zo graag student zijn...quote:
Maar je hebt toch geen gelijk. HBO is hoger beroepsonderwijs. Niet hogeschool.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ze willen zo graag student zijn...![]()
moet je wel goed quotenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
quote:stu·dent (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die studeert in het tertiair onderwijs => studerende
2 iem. die aanleg heeft voor studie of die veel van studeren houdt => studiehoofd
quote:tertiair onderwijs
Verzamelnaam voor hoger onderwijs. In Nederland is het tertiair onderwijs volledig van universitair niveau, in Vlaanderen maakt ook het onderwijs aan de hogescholen daar deel van uit.
School -> scholierquote:
Yep, dat deed ik op school ook al...(hoewel dat tweede wat meer dan het eerste...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef skiczukie het volgende:
En we neuken en zuipen allemaal. Of zou dat het scholierenleven zijn dan.
Volgens het CBS anders niet:quote:
Maar goed, ik snap best dat mensen op het WO zich op 1 of andere manier zich genoodzaakt voelen om zich te onderscheiden omdat het anders niet zichtbaar is. Maar een studentenstad per definitie afkeuren als er geen universiteit in staat vind ik bs.quote:Tertiair onderwijs
In het hoger beroepsonderwijs en het wetenschappelijk onderwijs worden naast de ingeschrevenen de eerstejaars en de geslaagden onderscheiden. Daarnaast geven de zogenoemde cohorten inzicht in het verloop van de studie.
Terug naar standaardweergave
Goed punt, de vraag is alleen:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:52 schreef Joppy het volgende:
[..]
School -> scholier
Niet dat mij het veel uitmaakt, scholier of student. Maar het is wel zo makkelijk om duidelijk te hebben dat het niet hetzelfde is.
Wil je een studentenstad definieren kan je mijns inziens het beste kijken naar het aantal studenten (al dan niet als HBO'er) dat in de stad woont. Over het algemeen is het zo dat universitaire studenten vaker op kamers wonen. Universiteiten zijn vaak ook grotere instellingen. Dus de aanwezigheid van een universiteit in een stad maakt het dat er veel studenten in de stad komen wonen. Iets wat met de aanwezigheid van een Hogeschool niet persé het geval hoeft te zijn.
mwaa..in de zomer is het er wel erg leuk maar de winter is beetje jammerlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:02 schreef zquing het volgende:
maar in ieder geval, doet delft 't nog een beetje leuk als studentenstad? Ik hoor over 't algemeen dat het wel saai is daar
Technische Universiteit, wat wil jequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:02 schreef zquing het volgende:
maar in ieder geval, doet delft 't nog een beetje leuk als studentenstad? Ik hoor over 't algemeen dat het wel saai is daar
wat ik wil, een leuke stad als amsterdamquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Technische Universiteit, wat wil jeJe zal er best terrasjes ed hebben, maar 't is geen 'studentenstad'
Zeker als je het vergelijkt met Utrecht blijft er weinig van Delft over natuurlijk
naja je hebt natuurlijk wel R'dam en Den Haag in de buurtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:07 schreef zquing het volgende:
[..]
wat ik wil, een leuke stad als amsterdamIk zal er volgend jaar maar 't beste ervan moeten maken dan in delft
Wat 'studeer' jij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:11 schreef boedoe het volgende:
met je eens.. vrijetijdskunde ed zijn geen studies en moeten verboden worden want we hebben in Nederland inmiddels genoeg van die idioten die niks kunnen..
Het is wel relevant, want ik wil weten wat voor studie jij doet terwijl je een andere studie doelloos noemt. Maar waarschijnlijk is het net zo kansloos omdat je niet wilt zeggen wat je 'studeert'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef boedoe het volgende:
niet dat het je iets aangaat of relevant is, maar om volledig te zijn studeer ik aan Nivra-Nijenode
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:39 schreef boedoe het volgende:
ik hoef ook niet specifieker te zijn omdat dit al vrij specifiek was en met zeer geringe algemene ontwikkeling zou de richting van de opleiding je al bekend zijn.. dus zoek het maar op en trek je conclusie..
ik hoop dat je hierbij gerust gesteld bent..
Breda is nog steeds de LEUKSTe studentenstad en daarmee sluit ik af.
Wil je deze vraag kunnen beantwoorden, moet je eerst duidelijk vaststellen wat een studentenstad is. Anders is het appels met de bekende peren vergelijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:59 schreef boedoe het volgende:
[..]
Goed punt, de vraag is alleen:
Wat is de leukste studeentenstad van Nederland..
Leuk = subjectief criterium
Is dat de pauperversie van Nijenrode?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef boedoe het volgende:
niet dat het je iets aangaat of relevant is, maar om volledig te zijn studeer ik aan Nivra-Nijenode
Toch jammer dat sommige mensen niet capabel zijn een normale conversatie te voeren. Wellicht een gebrek aan intellectuele bagage? Niet het voorbeeld van een uomo universale iigquote:
Groter is ook niet altijd leuker..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef ghizzer het volgende:
Breda is een leuke stad, maar ik betwijfel sterk de leukste (studenten)stad. Bovendien rockt Zwolle ook erg hard! Het is alleen niet zo groot als steden als Amsterdam, Utrecht, TIlburg, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam.
Wat zou die gozer nou toch studeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is dat de pauperversie van Nijenrode?
Waarom vind jij het zo moeilijk om een doodnormale vraag te beantwoorden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:51 schreef boedoe het volgende:
[..]
Toch jammer dat sommige mensen niet capabel zijn een normale conversatie te voeren. Wellicht een gebrek aan intellectuele bagage? Niet het voorbeeld van een uomo universale iig![]()
Dat klopt. Nou.. ik vind Breda zeker wel een leuke stad (gebaseerd op het centrum). Maar volgens mij is het buiten het centrum zwaar bout. de Baronielaan of zo is nog wel mooi met dat groen, maar is er voor de rest wel veel groen (als zijnde bomen en parken) en water (in de zin van beken/grachten/vijvers) in de stad te vinden? Je kunt nou niet echt stellen dat Breda erg prachtig aan een rivier ligt (zoals Deventer en Nijmegen wél die allure hebben)>quote:
Omdat ik allang antwoord heb gegeven. Ik hoef het toch niet in braille op je voorhoofd te spellen ofwel?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom vind jij het zo moeilijk om een doodnormale vraag te beantwoorden?
Jah, ik las het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:11 schreef nietzman het volgende:
Iets met cijfertjes zei ik toch.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:13 schreef boedoe het volgende:
[..]
Omdat ik allang antwoord heb gegeven. Ik hoef het toch niet in braille op je voorhoofd te spellen ofwel?!
Bovendien denk ik niet dat ik jou ook maar 1 antwoord verschuldigd ben...![]()
In Groningen moet je inderdaad een bepaald soort student 'spelen'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Roellio het volgende:
Leukste stad als je echt alleen student wilt spelen? Groningen.
Leukste stad als je meer wilt, iets meer ontwikkeld bent en verder kijkt dan je neus lang is? Amsterdam
Durf je nou werkelijkwaar niet te vertellen welke studie je doet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef boedoe het volgende:
prima
Het is een heel apart cultuurtje daar. Maar zou je op een ochtend alle studenten uit de stad "beamen" zie je echt zo'n western-bosje over de Grote Markt waaien. Er is daar verder niets, alleen heel veel studenten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In Groningen moet je inderdaad een bepaald soort student 'spelen'.
De creme de la creme aan studenten met een papa.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef skiczukie het volgende:
Dus je bent student aan een particulaire universiteit?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een heel apart cultuurtje daar. Maar zou je op een ochtend alle studenten uit de stad "beamen" zie je echt zo'n western-bosje over de Grote Markt waaien. Er is daar verder niets, alleen heel veel studenten.
Die western-bosjes zijn echt stoer, trouwens. Ik wil zo'n ding.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een heel apart cultuurtje daar. Maar zou je op een ochtend alle studenten uit de stad "beamen" zie je echt zo'n western-bosje over de Grote Markt waaien. Er is daar verder niets, alleen heel veel studenten.
Tuimelkruidquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef nietzman het volgende:
Tumbleweed, n00bs.
Wat een onzin, er moet helemaal niks. Waarom zou je dat moeten, om ergens bij te horen? daar kies je dan toch zelf voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In Groningen moet je inderdaad een bepaald soort student 'spelen'.
Ik heb het dan ook niet over mezelf, maar over de student in Groningen in het algemeen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:47 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wat een onzin, er moet helemaal niks. Waarom zou je dat moeten, om ergens bij te horen? daar kies je dan toch zelf voor.
Wat is dan je probleem?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over mezelf, maar over de student in Groningen in het algemeen.
Jij geeft je mening, ik geef mijn mening, die anders is. Uit de manier waarop jij jouw mening geeft komt het op mij over alsof jij een bepaald probleem hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf is het toch met internetcommunicatie.
Wat is jouw probleem dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef Joppy het volgende:
[..]
Jij geeft je mening, ik geef mijn mening, die anders is. Uit de manier waarop jij jouw mening geeft komt het op mij over alsof jij een bepaald probleem hebt.
Ik heb een probleem met de manier waarop jij Groningen presenteert. Dit komt niet overeen met hoe ik het ervaar, en dus geef ik daar mijn mening overquote:
als je geen student bent,.. WAT doe JIJ hier dan!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef skiczukie het volgende:
Daarnaast ben ik dan ook geen student en woon ik niet Groningen.
Internet is een bitch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef boedoe het volgende:
[..]
als je geen student bent,.. WAT doe JIJ hier dan!?(no offence)
Wat studeer jij dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef boedoe het volgende:
[..]
als je geen student bent,.. WAT doe JIJ hier dan!?(no offence)
Ik dacht even dat hij het over mij had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:18 schreef Roellio het volgende:
Ik kom net m'n bed uit. Dat plaatst mij ook wel redelijk hoog op de ranking "grootste nietsnut"
Er is een verschil tussen een vrijwillige nietsnut en een noodgedwongen nietsnut..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:18 schreef Roellio het volgende:
Ik kom net m'n bed uit. Dat plaatst mij ook wel redelijk hoog op de ranking "grootste nietsnut"
Leg eens uit!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef boedoe het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een vrijwillige nietsnut en een noodgedwongen nietsnut..
Particulaire universiteit heh? Dat lijkt me nogal gewoon gedwongen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef boedoe het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een vrijwillige nietsnut en een noodgedwongen nietsnut..
Als goed geld verdienen en een auto van de zaak op je 20e dwang is wel jah.. nu ga ik eten en check straks nog wel even wat jullie dames ervan gemaakt hebben hier..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Particulaire universiteit heh? Dat lijkt me nogal gewoon gedwongen?
Dat is de bedoeling toch van zo'n opleiding? Particulier, bedankt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef boedoe het volgende:
[..]
Als goed geld verdienen en een auto van de zaak op je 20e dwang is wel jah.. nu ga ik eten en check straks nog wel even wat jullie dames ervan gemaakt hebben hier..
Trouwens: het is particulier en niet particulair... na 20x fout toch even corrigeren
Dat lijkt me ook, een particuliere universiteit is bijna hetzelfde als die NTI Universiteit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:27 schreef Roellio het volgende:
Aangezien het de enige particuliere Universiteit in Nederland is studeer je dus aan Nijenrode!?
Overigens heb ik meerdere vrienden en vriendinnen die Nivra-Nijenrode gedaan hebben. Zo "speciaal" is dit dus niet en ook het niveau van het onderwijs-programma is belachelijk. Let wel; ik heb het hier niet over dingen als hoeveelheid of tempo, maar alleen niveau. Nijenrode is in wezen natuurlijk gewoon een hogeschool.
Een goede zaak, zeg ik altijd maar!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef skiczukie het volgende:
Maar je moet weten, ik haal mijn wijsheid uit mijn bier.
Niemand heeft ook maar de suggestie gewekt dat dit speciaal is.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:27 schreef Roellio het volgende:
Aangezien het de enige particuliere Universiteit in Nederland is studeer je dus aan Nijenrode!?
Overigens heb ik meerdere vrienden en vriendinnen die Nivra-Nijenrode gedaan hebben. Zo "speciaal" is dit dus niet en ook het niveau van het onderwijs-programma is belachelijk. Let wel; ik heb het hier niet over dingen als hoeveelheid of tempo, maar alleen niveau. Nijenrode is in wezen natuurlijk gewoon een hogeschool.
Tilburg? Als ik door ga studeren, wordt het Tilburg, maar niet omdat ik zo graag in Tilburg wil wonen. Familie en kennissen wonen in Tilburg en die zeggen dat Tilburg een grauwe stad is. (???)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef BrauN het volgende:
Tilburg of Maastricht. Hopla.
Alleen vrouwtechnisch is het bagger. Wij hebben echter nachtnet en DH, R'dam en Leiden zijn vlakbijquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen, zonder enige twijfel.
ik ben hbo'er.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:57 schreef Skv het volgende:
Heerlijk, alle gefundeerde en onderbouwde uitspraken!
Stelletje kut-HBO'ers, geef eens een mening met argumenten![]()
Agreedquote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen, zonder enige twijfel.
Ja, debiel, ik heb bedacht dat het aan mij kan liggen dat ik graag argumentatie wil zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat het wel eens aan jou kan liggen?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, debiel, ik heb bedacht dat het aan mij kan liggen dat ik graag argumentatie wil zien.
![]()
goeie argumentatiequote:Omdat Groningen tof is. We hebben hier het Noorderplantsoen, we hebben een gruwelijke Döner Kebab op de Westerhave.
Eh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef P8 het volgende:
[..]
[quote]Omdat Groningen tof is. We hebben hier het Noorderplantsoen, we hebben een gruwelijke Döner Kebab op de Westerhave.[/qoute]
goeie argumentatie
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef Radjesh het volgende:
Utrecht
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:
Dat kan er maar een zijn: Utrecht
Raar dat er nog moet worden aangetoond dat Groningen ok is...quote:
Tis ook zeer goed uitgaan hier in groningen maar pauper stadjers als jij verneuken de boel vaak met jullie dierlijk gedrag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweest
en waar baseer je dat precies op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tis ook zeer goed uitgaan hier in groningen maar pauper stadjers als jij verneuken de boel vaak met jullie dierlijk gedrag.
historie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:52 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Raar dat er nog moet worden aangetoond dat Groningen ok is...
Verders is het uiteraard Amsterdam, Maastricht en ook wel Utrecht.
Zijn allemaal echte steden, historie, mooie gebouwen, mooie centrum, genoeg te doen (iig voor studenten)
Wat voor argumentatie heb jij?
quote:Groningen ontstond op de noordelijkste uitloper van de Hondsrug. De oudst bekende schriftelijke vermelding dateert uit 1040, maar vaststaat dat de huidige stad al ver voor dat jaar een bewoonde plaats was. De oudste archeologische vondsten zijn met behulp van de C14-methode gedateerd op circa 3950-3720 voor Chr. Een onafgebroken bewoning kan worden vastgesteld vanaf de derde eeuw. (wiki)
Mooie gebouwen? Zoek maar eens op architectuur en groningen.quote:De oudste vermelding van Amsterdam is in een document van 27 oktober 1275, waarin graaf Floris V de bewoners tolvrijheid verleent. Over de precieze datum waarop Amsterdam stadsrechten verkreeg is onzekerheid, maar een van de mogelijkheden is dat de Utrechtse bisschop Guy van Avesnes de plaats in 1306 stadsrechten heeft verleend. Eigenlijk kan niet meer gezegd worden dan dat het tijdstip kort na 1300 ligt.(wiki)
Je mening wordt niet gedeeld door anderen, het is zelfs beste binnenstad van nederland. FEITquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zie Groningen ook meer als een groot dorp. Het is een zeer lelijke stad met amper architectonische hoogstandjes. Ook is er vrij weinig bijzonders te doen maar het uitgaan is leuk en er zijn veel studenten. Dat maakt het de moeite waard.
Wil je zeggen dat er geen mooie gebouwen zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef P8 het volgende:
[..]
historie?
[..]
[..]
Mooie gebouwen? Zoek maar eens op architectuur en groningen.
Mooi centrum? Klein vergelijken met een stad met 3 keer meer inwoners misschien, maar ongezellig is ie niet.
genoeg te doen voor studenten? Ben je wel eens in Groningen geweest vraag ik me eigenlijk af
Edit: Maar wat boeien historie en architectuur nou voor een studentenstad? Mijn bier smaakt er echt niet minder om. En het helpt je ook echt niet te relativeren oid.
Ik zeg ook dat het een 'leuk' uitgaanscentrum is, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Je mening wordt niet gedeeld door anderen, het is zelfs beste binnenstad van nederland. FEIT
Maar dat zegt natuurlijk niks in jouw mening.
Vertel mij, wat is dan WEL mooi in jouw mening?
en waarom, nogsteeds, ben ik een soort van neaderthaler?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en nu hier huilen![]()
Leer lezen, deze reactie was niet aan jouquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het een 'leuk' uitgaanscentrum is, wat begrijp je daar niet aan?
En enkele eerdere uitspraken van jouw in dit topic doen me vermoedden dat je een vechtgrage stadjer bent.
[..]
Breda is ook leuk iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:46 schreef Oproerkraaier het volgende:
Mijn lijstje:
1: Breda: Super leuke stad, klein en gezellig, je komt altijd wel iemand tegen die je kent, leuke cafe's aardige "clubs" ook wel, maar daar kom ik niet zo vaak.
2. Maastricht: Lijkt een beetje op Breda, maar dan asocialer heb ik het idee.
3. Rotterdam: Is gewoon een hele hoop te doen, niet alleen uit gaan dus.
Slechte steden
1. Eindhoven. Saai, geen uitstraling, wel aardige studentencafés maar verder geen zooi te doen.
Dit alles onder voorbehoud.
Je zou toch maar eens moeten gaan kijken in Maastricht. Grote kans dat je, als je Breda leuk vind, je Maastricht ook leuk vind.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddIk zat nog een tijdje te twijfelen tussen Utrecht en Breda
Maastricht lijkt me absoluut niks
en Rotterdam wilde ik niet..
Utrecht is geen slechte keus geweest
hmm, beetje miscommunicatie hier. Ik dacht eerst dat je groningen niks vond, in vergelijking met amsterdam, utrecht en maastricht, omdat Groningen gebrek heeft aan historie, mooie gebouwen etc. etc.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er geen mooie gebouwen zijn?
Goed wellicht geen pyramides van -1000 voor christus maar genoeg moois. Kan bijvoorbeeld Eindhoven, Rotterdam en nog meer niet zeggen. Goed over smaak valt niet te twisten maar ik vind Groningen gezellig en ik heb alle steden gezien in NL. Amsterdam is ook een mooie stad en verder Maastricht.
Qua nivo weet ik niet zoveel 'mooiere' steden als je Groningen noteert als zeer slecht en lelijk.
En ja, ik heb er langer gewoont dan jij oud bent...
Dat is dus mijn puntquote:Op zondag 3 juni 2007 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
ja, dat straatje is leuk maar Amsterdam en Utrecht hebben zoveel meer!
Hasretquote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef P8 het volgende:
[..]
ik ben hbo'er.
En ik ga voor groningen.
Omdat Groningen tof is. We hebben hier het Noorderplantsoen, we hebben een gruwelijke Döner Kebab op de Westerhave.
trouwens, ik heb ook natuurkunde op de RuG gestudeerd.
Nou... aan de hand van je fotoboek komt dat wel aardig in de buurt já!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en waarom, nogsteeds, ben ik een soort van neaderthaler?
Wie heeft het over Amerika dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef respectmyauthority het volgende:
Een stadje als Groningen zegt de Amerikanen eigenlijk weinig tot niets.
quote:
Zwaar geniaal land!quote:
Dat is het enige wat je zeggen kan. En dit topic zegt dan ook voldoende: Amerika-kontlikkers kunnen niet discussiëren.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Zwaar geniaal land!![]()
Ik verwacht geen tegenspraak.
Ja maar wat maakt het allemaal uit, zij zijn de beste!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Undergod het volgende:
Ik durf zelfs in twijfel te trekken of amerikanen weten waar groningen is, waar utrecht is, waar amsterdam is, waar europa is.
Tenminste, dat denken ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:00 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt het allemaal uit, zij zijn de beste!![]()
Daar ken ik nog enkele mooie anekdotes van, die ik voor mij houd.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Undergod het volgende:
Ik durf zelfs in twijfel te trekken of amerikanen weten waar groningen is, waar utrecht is, waar amsterdam is, waar europa is.
Jij bent in ieder geval een sjappie die het gemiddelde van de stad naar beneden trekt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Dat denken ze terecht, want ze zijn het!![]()
Wie zegt dat ik daar studeer? En wat heb jij er eigenlijk mee te maken waar ik studeer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval een sjappie die het gemiddelde van de stad naar beneden trekt.Gelukkig studeer je in het machtig gezellige mannenstadje Delft.
Ben ik persoonlijk ook niet of nauwelijks van onder de indruk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Is Drachten al genoemd?
Leiden, Utrecht en Groningen vind ik de leukste studentensteden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leiden natuurlijk, dúh.
Amen to that!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Leiden, Utrecht en Groningen vind ik de leukste studentensteden.
Waarom?
- Niet te groot
- Leuk centrum
- Veel studenten
- Mooie steden
- Aardige man-vrouw verdeling
Dat hier Amsterdam zoveel wordt genoemd snap ik niet, dat is gewoon een hele grote stad met een universiteit erin. Net als Rotterdam overigens.
Dat vind ik geen studentenstad, een studentenstad is een niet al te grote stad waar studenten gewoon duidelijk een groot gedeelte van de bevolking uitmaken.
Hier ben ik het trouwens mee eens, hoewel voor Nijmegen ook nog wel te spreken is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat vindt de TS de leukste studentenstad?
[..]
Waarom?
- Niet te groot
- Leuk centrum
- Veel studenten
- Mooie steden
Dat hier Amsterdam zoveel wordt genoemd snap ik niet, dat is gewoon een hele grote stad met een universiteit erin. Net als Rotterdam overigens.
Dat vind ik geen studentenstad, een studentenstad is een niet al te grote stad waar studenten gewoon duidelijk een groot gedeelte van de bevolking uitmaken.
Nijmegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hier ben ik het trouwens mee eens, hoewel voor Nijmegen ook nog wel te spreken is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef Zyggie het volgende:
Kloon van bonjovi.
Dat is een achterhaald iets. De VS is op bepaalde gebieden nog te vergelijken met een ontwikkelingsland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Dat denken ze terecht, want ze zijn het!![]()
Drachten is geen studentenstad. Om een echte studentenstad te zijn, moet je minimaal HBO in je stad hebben en daar voldoet Drachten niet aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Is Drachten al genoemd?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een achterhaald iets. De VS is op bepaalde gebieden nog te vergelijken met een ontwikkelingsland.
Nee, want jij 'komt' uit Amerika en bent ondertussen al alles gewendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ben ik persoonlijk ook niet of nauwelijks van onder de indruk.
schietpartijen op terrasjes en enge thuisfeestjes.quote:
Nee, ik heb gewoon gelijk, dus niet zo brutaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee, want jij 'komt' uit Amerika en bent ondertussen al alles gewend. Flikker toch op nerdje.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Skv het volgende:
Hoewel ik er niet helemaal achter sta, toch maar Enschede..
Heeft er mee te maken dat ik het studentenleven van Eindhoven, Wageningen, Tilburg, Delft en Leiden niet erg ken..
Je kent het studentenleven van Eindhoven niet, en dan zuigt het....?quote:Enschede is wel leuk, maar erg weinig vrouwen. Wel een superrelaxte markt met veel terrasjes!
Groningen is wel tof, maar geen leuk centrum. Utrecht is een gave stad, maar niet echt studentenstad.. Nijmegen is ook wel te pruimen. Maastricht zuigt, net als Eindhoven.
Zolang HBO'ers niet meer thuiswonen (dat doet een groot deel nog wel) zijn het inderdaad gewoon toffe studenten. Thuiswonenden zijn echter net uitgegroeide scholierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef Riesj het volgende:
Overigens wil ik even vermelden dat ik het hele: "HBO en UNI verhaal" sowieso een kansloze discussie vind....
Nerds.
Enschede boven Utrecht, Nijmegen en Groningen.. Held.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Skv het volgende:
Hoewel ik er niet helemaal achter sta, toch maar Enschede..
Heeft er mee te maken dat ik het studentenleven van Eindhoven, Wageningen, Tilburg, Delft en Leiden niet erg ken..
Heel apart inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Enschede boven Utrecht, Nijmegen en Groningen.. Held.![]()
Tenminste geen opgeblazen poeha-volk. gewoon lekker nuchter, nou ja nuchterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Autoreply het volgende:
Zolang HBO'ers niet meer thuiswonen (dat doet een groot deel nog wel) zijn het inderdaad gewoon toffe studenten. Thuiswonenden zijn echter net uitgegroeide scholieren![]()
Op de uni's zit na een half jaar feitelijk iedereen op kamers, that's the difference.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Amen.
Na het VWO ben ik naar HBO gegaan omdat mijn opleiding nou eenmaal niet verkrijgbaar is op het WO.
Ben zelf gelijk het huis uit gegaan, en ging eigenlijk bijna zonder uitzondering om met mensen die ook 'op kamers' woonden. De thuiswoners verdwenen dikwijls gelijk na college richting het station.
Dat laatste zal overigens op de Uni's niet veel anders zijn.
Zal komen omdat ik hier lid ben van vereniging.. Dat heeft wel een toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Franeker ontbreekt in het rijtje!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef funkmaster het volgende:
Universiteiten in Nederland
Erasmus Rotterdam
Katholieke theologische universiteit Utrecht
Leiden universiteit
NTI university
Radabout Universiteit Nijmegen
Rijks universiteit Groningen
Technische universiteit Delft
Technische universiteit Eindhoven
Theologische universiteit Kampen
Universiteit Maastricht
Universiteit Nijenrode
Universiteit Twente
Universiteit Utrecht
Universiteit van Amsterdam
Universiteit van Humanstiek
Universiteit van Tilburg
Universiteit Wageningen
Vrije Universiteit
[..]
Iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Spankie het volgende:
Groningen!!! Geen twijfel over mogelijk. Gezellig, relatief klein, goede voorzieningen voor studenten en gewoon een hele leuke stad.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat vindt de TS de leukste studentenstad?
[..]
Waarom?
- Niet te groot
- Leuk centrum
- Veel studenten
- Mooie steden
risicospreidingquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom staat Groningen 2x in de poll-keuzes?
Vereniging maakt de ervaring zeker anders en veelal beter!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Zal komen omdat ik hier lid ben van vereniging.. Dat heeft wel een toegevoegde waarde.
Nijmegen vind ik sowieso minder leuk qua sta, Groningen en Utrecht zijn ook wel erg relaxed.
Eens!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Spankie het volgende:
Groningen!!! Geen twijfel over mogelijk. Gezellig, relatief klein, goede voorzieningen voor studenten en gewoon een hele leuke stad.
vind Groningen een van de beste... studeer d'r al 7 jaar...Maar ik moet toegeven dat utrecht en leiden toch ook leuke steden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Spankie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |