De creme de la creme aan studenten met een papa.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef skiczukie het volgende:
Dus je bent student aan een particulaire universiteit?

quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een heel apart cultuurtje daar. Maar zou je op een ochtend alle studenten uit de stad "beamen" zie je echt zo'n western-bosje over de Grote Markt waaien. Er is daar verder niets, alleen heel veel studenten.

Die western-bosjes zijn echt stoer, trouwens. Ik wil zo'n ding.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is een heel apart cultuurtje daar. Maar zou je op een ochtend alle studenten uit de stad "beamen" zie je echt zo'n western-bosje over de Grote Markt waaien. Er is daar verder niets, alleen heel veel studenten.

Tuimelkruidquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef nietzman het volgende:
Tumbleweed, n00bs.

Wat een onzin, er moet helemaal niks. Waarom zou je dat moeten, om ergens bij te horen? daar kies je dan toch zelf voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In Groningen moet je inderdaad een bepaald soort student 'spelen'.

Ik heb het dan ook niet over mezelf, maar over de student in Groningen in het algemeen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:47 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wat een onzin, er moet helemaal niks. Waarom zou je dat moeten, om ergens bij te horen? daar kies je dan toch zelf voor.

Wat is dan je probleem?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over mezelf, maar over de student in Groningen in het algemeen.

Jij geeft je mening, ik geef mijn mening, die anders is. Uit de manier waarop jij jouw mening geeft komt het op mij over alsof jij een bepaald probleem hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wtf is het toch met internetcommunicatie.

Wat is jouw probleem dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef Joppy het volgende:
[..]
Jij geeft je mening, ik geef mijn mening, die anders is. Uit de manier waarop jij jouw mening geeft komt het op mij over alsof jij een bepaald probleem hebt.

Ik heb een probleem met de manier waarop jij Groningen presenteert. Dit komt niet overeen met hoe ik het ervaar, en dus geef ik daar mijn mening overquote:

als je geen student bent,.. WAT doe JIJ hier dan!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef skiczukie het volgende:
Daarnaast ben ik dan ook geen student en woon ik niet Groningen.

Internet is een bitch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef boedoe het volgende:
[..]
als je geen student bent,.. WAT doe JIJ hier dan!?(no offence)

Wat studeer jij dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef boedoe het volgende:
[..]
als je geen student bent,.. WAT doe JIJ hier dan!?(no offence)

Ik dacht even dat hij het over mij had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:18 schreef Roellio het volgende:
Ik kom net m'n bed uit. Dat plaatst mij ook wel redelijk hoog op de ranking "grootste nietsnut"

Er is een verschil tussen een vrijwillige nietsnut en een noodgedwongen nietsnut..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:18 schreef Roellio het volgende:
Ik kom net m'n bed uit. Dat plaatst mij ook wel redelijk hoog op de ranking "grootste nietsnut"

Leg eens uit!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef boedoe het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een vrijwillige nietsnut en een noodgedwongen nietsnut..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |