Particulaire universiteit heh? Dat lijkt me nogal gewoon gedwongen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef boedoe het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een vrijwillige nietsnut en een noodgedwongen nietsnut..
Als goed geld verdienen en een auto van de zaak op je 20e dwang is wel jah.. nu ga ik eten en check straks nog wel even wat jullie dames ervan gemaakt hebben hier..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Particulaire universiteit heh? Dat lijkt me nogal gewoon gedwongen?
Dat is de bedoeling toch van zo'n opleiding? Particulier, bedankt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef boedoe het volgende:
[..]
Als goed geld verdienen en een auto van de zaak op je 20e dwang is wel jah.. nu ga ik eten en check straks nog wel even wat jullie dames ervan gemaakt hebben hier..
Trouwens: het is particulier en niet particulair... na 20x fout toch even corrigeren
Dat lijkt me ook, een particuliere universiteit is bijna hetzelfde als die NTI Universiteit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:27 schreef Roellio het volgende:
Aangezien het de enige particuliere Universiteit in Nederland is studeer je dus aan Nijenrode!?
Overigens heb ik meerdere vrienden en vriendinnen die Nivra-Nijenrode gedaan hebben. Zo "speciaal" is dit dus niet en ook het niveau van het onderwijs-programma is belachelijk. Let wel; ik heb het hier niet over dingen als hoeveelheid of tempo, maar alleen niveau. Nijenrode is in wezen natuurlijk gewoon een hogeschool.
Een goede zaak, zeg ik altijd maar!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef skiczukie het volgende:
Maar je moet weten, ik haal mijn wijsheid uit mijn bier.
Niemand heeft ook maar de suggestie gewekt dat dit speciaal is.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:27 schreef Roellio het volgende:
Aangezien het de enige particuliere Universiteit in Nederland is studeer je dus aan Nijenrode!?
Overigens heb ik meerdere vrienden en vriendinnen die Nivra-Nijenrode gedaan hebben. Zo "speciaal" is dit dus niet en ook het niveau van het onderwijs-programma is belachelijk. Let wel; ik heb het hier niet over dingen als hoeveelheid of tempo, maar alleen niveau. Nijenrode is in wezen natuurlijk gewoon een hogeschool.
Tilburg? Als ik door ga studeren, wordt het Tilburg, maar niet omdat ik zo graag in Tilburg wil wonen. Familie en kennissen wonen in Tilburg en die zeggen dat Tilburg een grauwe stad is. (???)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef BrauN het volgende:
Tilburg of Maastricht. Hopla.
Alleen vrouwtechnisch is het bagger. Wij hebben echter nachtnet en DH, R'dam en Leiden zijn vlakbijquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen, zonder enige twijfel.
ik ben hbo'er.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:57 schreef Skv het volgende:
Heerlijk, alle gefundeerde en onderbouwde uitspraken!
Stelletje kut-HBO'ers, geef eens een mening met argumenten![]()
Agreedquote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen, zonder enige twijfel.
Ja, debiel, ik heb bedacht dat het aan mij kan liggen dat ik graag argumentatie wil zien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat het wel eens aan jou kan liggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |