ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentenstedenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweest
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
wtf geen studentenstad?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
http://www.rug.nl/rechten/informatievoor/studiekiezers/besteBinnenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.Beste binnenstad. Groningen is zelfs een van de lelijkste in dat opzicht.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Maastricht vind ik geen kut aan, beetje doods op de een of andere manier.
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
OOH ja want dat zijn alleen studenten toch??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentensteden
heeft breda een universiteit? NEEquote:
Ik kan hier nu een onbegonnen discussie wederom opstarten, maar ik doe het maar niet.quote:
wacht je nou op kwade reacties?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Repeat het volgende:
Utrecht is zo'n dooie stad, geen hol te beleven na 8 uur 's avonds...
Nee, totaal niet hoor?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wacht je nou op kwade reacties?beetje aandacht tekort ja?
![]()
De Open Universiteit zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deventer heeft drie universiteiten sinds kort, maar dat wil ik gevoelsmatig nou geen studentenstad noemen.![]()
wat is defenitie coole "studentenstad"?? juist, dat er een universiteit is....quote:
FYI zit ik niet op een hogeschool... dus voel me in deze niet aangesproken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een onbegonnen discussie wederom opstarten, maar ik doe het maar niet.
Breda heeft geen universiteit en hbo-ers zijn geen student.
quote:Arnhem?, Breda?
ja het is zeker de schraalste...maar het is wel een erkende universitaire opleiding...al issie natuurlijk niet aan een stad gebonden en daarom irrelevant voor dit topicquote:
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
Kamer is misschien naar vinden in utrecht, maar echt wel te doen als je een beetje leuk hospiteert.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |