quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef skiczukie het volgende:
Arnheim.
Ik was er gisteren, en ik kan je verzekeren dat het Oosten het beste stuk Nederland is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:29 schreef ghizzer het volgende:
Tukkers zijn zeker relaxt! In Enschede kom je gemakkelijk aan een kamer. Alleen het oosten des lands (lees: alles ten oosten van Deventer en Arnhem) geloof ik nu na 22 jaar wel.
Euh.. lees me niet de les. Ik heb ruim 18 jaar in Varsseveld gewoond, kom er nog elk weekend, heb een half jaar in Enschede gestudeerd en kom er omdat er familie woont nog regelmatig. Bovendien heb ik een half jaar stage gelopen en ben ik al een tijdje bezig met afstuderen in Nijverdal. Ik weet wel waar ik over praat en nee.. het Oosten (en niets ten nadele van de mensen trouwens!) is beslist niet het mooiste stukje Nederland (onder oosten versta ik dan Achterhoek en Twente).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, en ik kan je verzekeren dat het Oosten het beste stuk Nederland is.
Okee, laat ik het dan anders formuleren. Alles is beter dan het noorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Euh.. lees me niet de les. Ik heb ruim 18 jaar in Varsseveld gewoond, kom er nog elk weekend, heb een half jaar in Enschede gestudeerd en kom er omdat er familie woont nog regelmatig. Bovendien heb ik een half jaar stage gelopen en ben ik al een tijdje bezig met afstuderen in Nijverdal. Ik weet wel waar ik over praat en nee.. het Oosten (en niets ten nadele van de mensen trouwens!) is beslist niet het mooiste stukje Nederland (onder oosten versta ik dan Achterhoek en Twente).
of je ff heel erg je bek houdt kutkleuterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, laat ik het dan anders formuleren. Alles is beter dan het noorden.
Omdat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
of je ff heel erg je bek houdt kutkleuter
danku
Lees de OP.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef funkmaster het volgende:
over Arnhem --> daar kan je geen universitaire studie volgens dus het is geen studentenstad maar een scholierenstad![]()
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek hadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat?Het noorden is kut, face it.
Stelletje asociale boeren leven er.
![]()
Ow, dat is het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
Wat is je probleem? Je hoeft je niet aangevallen te voelen, je woont nb. in Eindhoven... niet bepaald Noordelijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en nu hier huilen![]()
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Je hoeft je niet aangevallen te voelen, je woont nb. in Eindhoven... niet bepaald Noordelijk!
Of zou ie zich erg verheven voelen boven de Limbo'ers?quote:
Volgens mij is-ie te vaak op zijn illike harses gestoampt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of zou ie zich erg verheven voelen boven de Limbo'ers?![]()
dan ken je de design academy nog nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef pingu_ het volgende:
Er wonen geen dames in Enschede, Eindhoven idem, dus die vallen al af.
Groningen of Amsterdam dus.
Wat weet JIJ er nou van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan ken je de design academy nog niet!
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef Skv het volgende:
Enschede is wel leuk, maar erg weinig vrouwen. Wel een superrelaxte markt met veel terrasjes!
Groningen is wel tof, maar geen leuk centrum. Utrecht is een gave stad, maar niet echt studentenstad.. Nijmegen is ook wel te pruimen. Maastricht zuigt, net als Eindhoven.
Breda is toch geen studentenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddStudentes die met een zachte g praten
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
Geen idee welke mensen jij in Breda ontmoet, maar volgens mij vrij weinig mensen met een zachte g . . .quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddStudentes die met een zachte g praten
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentenstedenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweest
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
wtf geen studentenstad?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
http://www.rug.nl/rechten/informatievoor/studiekiezers/besteBinnenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.Beste binnenstad. Groningen is zelfs een van de lelijkste in dat opzicht.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Maastricht vind ik geen kut aan, beetje doods op de een of andere manier.
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
OOH ja want dat zijn alleen studenten toch??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentensteden
heeft breda een universiteit? NEEquote:
Ik kan hier nu een onbegonnen discussie wederom opstarten, maar ik doe het maar niet.quote:
wacht je nou op kwade reacties?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Repeat het volgende:
Utrecht is zo'n dooie stad, geen hol te beleven na 8 uur 's avonds...
Nee, totaal niet hoor?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wacht je nou op kwade reacties?beetje aandacht tekort ja?
![]()
De Open Universiteit zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deventer heeft drie universiteiten sinds kort, maar dat wil ik gevoelsmatig nou geen studentenstad noemen.![]()
wat is defenitie coole "studentenstad"?? juist, dat er een universiteit is....quote:
FYI zit ik niet op een hogeschool... dus voel me in deze niet aangesproken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan hier nu een onbegonnen discussie wederom opstarten, maar ik doe het maar niet.
Breda heeft geen universiteit en hbo-ers zijn geen student.
quote:Arnhem?, Breda?
ja het is zeker de schraalste...maar het is wel een erkende universitaire opleiding...al issie natuurlijk niet aan een stad gebonden en daarom irrelevant voor dit topicquote:
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
Kamer is misschien naar vinden in utrecht, maar echt wel te doen als je een beetje leuk hospiteert.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Die gozer woont in Groningen, we weten wel waar we het over hebben. Groningen-binnenstad is gewoon niet tof.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Joppy het volgende:
[..]
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs de een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.
moeten we hieruit dan dus concluderen dat Delft de beste studentenstad is? Maar dan toch zeker niet de leukste....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja het is zeker de schraalste...maar het is wel een erkende universitaire opleiding...al issie natuurlijk niet aan een stad gebonden en daarom irrelevant voor dit topic![]()
Heb je 'n punt. Om het centrum heen zijn wel veel straatjes met terrassen enzo. Maar ze hadden het centraal moeten doen. Die grote markt, daar kan zoveel moois van gemaakt worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Joppy het volgende:
[..]
Voor Groningen moet je verder kijken dan alleen de grote markt. Daar zit je idd op het terras langs een drukke busbaan en kijk je uit naar de lelijke noord- en oostzijde. Maar er is meer dan alleen de grote markt.
ik zei zelf dat ik delft helemaal niet de leukste studentenstad vind...pfff vermoeiend hoor ditquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef boedoe het volgende:
[..]
moeten we hieruit dan dus concluderen dat Delft de beste studentenstad is? Maar dan toch zeker niet de leukste....
Nijmegen en Arnhem, dat is toch bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
Waarom hoor ik niks over Nijmegen en Tilburg?
omdat nijmegen niet echt wordt beheerst door studentenleven, en tilburg denk ik beetje in de schaduw van Eindhoven zit (maar dat is slechts een idee)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Skv het volgende:
Waarom hoor ik niks over Nijmegen en Tilburg?
Ik woon in de betreffende binnenstad, die is wel tof. Alles ligt op loopafstand, er is een uitgebreid aanbod van kroegen (wat betreffende discotheken is het iets minder) en winkels en het is gewoon een mooie stad (afgezien van de lelijke wederopbouwkolossen)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die gozer woont in Groningen, we weten wel waar we het over hebben. Groningen-binnenstad is gewoon niet tof.
Is dat niet een verkapte MBO school?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
De Open Universiteit zeker.Vooropleiding niet nodig, enige toelatingseis is dat je 18 bent.
Lekkere universiteit. LOI-achtige onzin met thuisstudie.
Daar wordt straks aangewerkt, de hele oostkant gaat op de schop (oftwel eerst een paar jaar in de bouwbende zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je 'n punt. Om het centrum heen zijn wel veel straatjes met terrassen enzo. Maar ze hadden het centraal moeten doen. Die grote markt, daar kan zoveel moois van gemaakt worden.
Woon er zelf niet, maar wel redelijk aantal keer wezen stappen..
Dus de kwaliteit van de opleiding is niet het criterium? Nou dan mag Breda er best op toch? Best leuk daar, alleen niet een geweldig niveau...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik zei zelf dat ik delft helemaal niet de leukste studentenstad vind...pfff vermoeiend hoor dit![]()
je pakt gewoon alle STUDENTENsteden uit, dus niet breda, arnhem etc. en je kiest volgens jou de leukste...nou ik woon in delft en ik schrap delft er meteen af --> ik ga voor Utrecht
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wat is defenitie coole "studentenstad"?? juist, dat er een universiteit is....
vind den haag ook een vette stad maar dat is dus geen studentenstad...
en idd HBO zijn scholieren en geen studenten
fijn dat je even de definities ophelderd voor sommigen hierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
2 zich praktisch in de muziek oefenen
Niet zeiken als je niet weet waar je over praat
whahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Is dat niet een verkapte MBO school?Nee, ik heb over een paar kleine private academische instellingen:
Academia Vitae
Een dependance van de Amerikaanse universiteit Webster
De Geert Grote Universiteit
schrijf ik geheime inscripties??? waar staat dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:40 schreef boedoe het volgende:
[..]
Dus de kwaliteit van de opleiding is niet het criterium?
woordenboek, schmoordenboek...hbo = hogeSCHOOLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef boedoe het volgende:
[..]
fijn dat je even de definities ophelderd voor sommigen hier![]()
Jah, en nu zijn we je wel zat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef funkmaster het volgende:
[..]
schrijf ik geheime inscripties??? waar staat dat nou weer?
voor de laatste keer : breda heeft geen universiteit dus het is geen studentenstad
point being?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
woordenboek, schmoordenboek...hbo = hogeSCHOOL![]()
De Van Dale-definitie wil niks zeggen over hoe het in het echt zit, dat ding is voor wereldvreemde mensen. Zo heb je in Eindhoven bijv. het Eindhovens Studenten Corps. Een Corps is volgens de van dale een traditionele studentenvereniging met bla bla nog wat. Maar ze worden door de rest niet erkend als corps, dus jammer dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
stu·de·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
2 zich praktisch in de muziek oefenen
Niet zeiken als je niet weet waar je over praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |