quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:18 schreef skiczukie het volgende:
Arnheim.
Ik was er gisteren, en ik kan je verzekeren dat het Oosten het beste stuk Nederland is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:29 schreef ghizzer het volgende:
Tukkers zijn zeker relaxt! In Enschede kom je gemakkelijk aan een kamer. Alleen het oosten des lands (lees: alles ten oosten van Deventer en Arnhem) geloof ik nu na 22 jaar wel.
Euh.. lees me niet de les. Ik heb ruim 18 jaar in Varsseveld gewoond, kom er nog elk weekend, heb een half jaar in Enschede gestudeerd en kom er omdat er familie woont nog regelmatig. Bovendien heb ik een half jaar stage gelopen en ben ik al een tijdje bezig met afstuderen in Nijverdal. Ik weet wel waar ik over praat en nee.. het Oosten (en niets ten nadele van de mensen trouwens!) is beslist niet het mooiste stukje Nederland (onder oosten versta ik dan Achterhoek en Twente).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, en ik kan je verzekeren dat het Oosten het beste stuk Nederland is.
Okee, laat ik het dan anders formuleren. Alles is beter dan het noorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:45 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Euh.. lees me niet de les. Ik heb ruim 18 jaar in Varsseveld gewoond, kom er nog elk weekend, heb een half jaar in Enschede gestudeerd en kom er omdat er familie woont nog regelmatig. Bovendien heb ik een half jaar stage gelopen en ben ik al een tijdje bezig met afstuderen in Nijverdal. Ik weet wel waar ik over praat en nee.. het Oosten (en niets ten nadele van de mensen trouwens!) is beslist niet het mooiste stukje Nederland (onder oosten versta ik dan Achterhoek en Twente).
of je ff heel erg je bek houdt kutkleuterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, laat ik het dan anders formuleren. Alles is beter dan het noorden.
Omdat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
of je ff heel erg je bek houdt kutkleuter
danku
Lees de OP.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef funkmaster het volgende:
over Arnhem --> daar kan je geen universitaire studie volgens dus het is geen studentenstad maar een scholierenstad![]()
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek hadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat?Het noorden is kut, face it.
Stelletje asociale boeren leven er.
![]()
Ow, dat is het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |