Wat is je probleem? Je hoeft je niet aangevallen te voelen, je woont nb. in Eindhoven... niet bepaald Noordelijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
je bent gewoon tevaak op je bek gestampt door noorderlingen omdat je n grote bek had
en nu hier huilen![]()
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Je hoeft je niet aangevallen te voelen, je woont nb. in Eindhoven... niet bepaald Noordelijk!
Of zou ie zich erg verheven voelen boven de Limbo'ers?quote:
Volgens mij is-ie te vaak op zijn illike harses gestoampt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of zou ie zich erg verheven voelen boven de Limbo'ers?![]()
dan ken je de design academy nog nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:35 schreef pingu_ het volgende:
Er wonen geen dames in Enschede, Eindhoven idem, dus die vallen al af.
Groningen of Amsterdam dus.
Wat weet JIJ er nou van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan ken je de design academy nog niet!
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef Skv het volgende:
Enschede is wel leuk, maar erg weinig vrouwen. Wel een superrelaxte markt met veel terrasjes!
Groningen is wel tof, maar geen leuk centrum. Utrecht is een gave stad, maar niet echt studentenstad.. Nijmegen is ook wel te pruimen. Maastricht zuigt, net als Eindhoven.
Breda is toch geen studentenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddStudentes die met een zachte g praten
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
Geen idee welke mensen jij in Breda ontmoet, maar volgens mij vrij weinig mensen met een zachte g . . .quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Breda is ook leuk iddStudentes die met een zachte g praten
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentenstedenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Groningen is momenteel 'Beste binnenstad' van Nederland, maargoed waarschijnlijk issie er nog nooit geweest
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tering, ik heb nog nooit iemand zo dom zien lullen op dit forum!
Maastricht zuigen en Enschede leuk vinden? Groningen schijnt juist een erg tof centrum te hebben! En als er iets een studentenstad is (ook al heb ik een hekel er aan) is het Utrecht wél! ik kan écht niks met je commentaar.
wtf geen studentenstad?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Breda is toch geen studentenstad![]()
Of is er tegenwoordig een UvB ofzo?
http://www.rug.nl/rechten/informatievoor/studiekiezers/besteBinnenstadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat bord hangt er ook al 3 jaar ofzo.Beste binnenstad. Groningen is zelfs een van de lelijkste in dat opzicht.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
'dom zien lullen' niet kunnen onderscheiden van 'mening geven'. Pauper.
Utrecht is het niet te doen om een kamer te vinden. Vind het jammer dat er niet één groot centraal centrum is (Neude wel, verder terrasjes langs de grachten).
Maastricht vind ik geen kut aan, beetje doods op de een of andere manier.
Centrum van groningen vind ik jammer dat de Grote markt aan een weg ligt er en verder maar een paar terrasjes aan zitten.
Graag hoor ik van jou ook minimaal één argument waarom je de mening hebt die je hier profileert, met die zeikreactie van jou kan ik écht niks.
OOH ja want dat zijn alleen studenten toch??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja...studentenstad moet wel een universitaire studie hebben vind ik...net als arnhem, dat zijn geen studentensteden
heeft breda een universiteit? NEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |