Ben ik persoonlijk ook niet of nauwelijks van onder de indruk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Is Drachten al genoemd?
Leiden, Utrecht en Groningen vind ik de leukste studentensteden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Leiden natuurlijk, dúh.
Amen to that!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Leiden, Utrecht en Groningen vind ik de leukste studentensteden.
Waarom?
- Niet te groot
- Leuk centrum
- Veel studenten
- Mooie steden
- Aardige man-vrouw verdeling
Dat hier Amsterdam zoveel wordt genoemd snap ik niet, dat is gewoon een hele grote stad met een universiteit erin. Net als Rotterdam overigens.
Dat vind ik geen studentenstad, een studentenstad is een niet al te grote stad waar studenten gewoon duidelijk een groot gedeelte van de bevolking uitmaken.
Hier ben ik het trouwens mee eens, hoewel voor Nijmegen ook nog wel te spreken is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat vindt de TS de leukste studentenstad?
[..]
Waarom?
- Niet te groot
- Leuk centrum
- Veel studenten
- Mooie steden
Dat hier Amsterdam zoveel wordt genoemd snap ik niet, dat is gewoon een hele grote stad met een universiteit erin. Net als Rotterdam overigens.
Dat vind ik geen studentenstad, een studentenstad is een niet al te grote stad waar studenten gewoon duidelijk een groot gedeelte van de bevolking uitmaken.
Nijmegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hier ben ik het trouwens mee eens, hoewel voor Nijmegen ook nog wel te spreken is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef Zyggie het volgende:
Kloon van bonjovi.
Dat is een achterhaald iets. De VS is op bepaalde gebieden nog te vergelijken met een ontwikkelingsland.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Dat denken ze terecht, want ze zijn het!![]()
Drachten is geen studentenstad. Om een echte studentenstad te zijn, moet je minimaal HBO in je stad hebben en daar voldoet Drachten niet aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef Jack_In_The_Box het volgende:
Is Drachten al genoemd?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een achterhaald iets. De VS is op bepaalde gebieden nog te vergelijken met een ontwikkelingsland.
Nee, want jij 'komt' uit Amerika en bent ondertussen al alles gewendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ben ik persoonlijk ook niet of nauwelijks van onder de indruk.
schietpartijen op terrasjes en enge thuisfeestjes.quote:
Nee, ik heb gewoon gelijk, dus niet zo brutaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee, want jij 'komt' uit Amerika en bent ondertussen al alles gewend. Flikker toch op nerdje.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Skv het volgende:
Hoewel ik er niet helemaal achter sta, toch maar Enschede..
Heeft er mee te maken dat ik het studentenleven van Eindhoven, Wageningen, Tilburg, Delft en Leiden niet erg ken..
Je kent het studentenleven van Eindhoven niet, en dan zuigt het....?quote:Enschede is wel leuk, maar erg weinig vrouwen. Wel een superrelaxte markt met veel terrasjes!
Groningen is wel tof, maar geen leuk centrum. Utrecht is een gave stad, maar niet echt studentenstad.. Nijmegen is ook wel te pruimen. Maastricht zuigt, net als Eindhoven.
Zolang HBO'ers niet meer thuiswonen (dat doet een groot deel nog wel) zijn het inderdaad gewoon toffe studenten. Thuiswonenden zijn echter net uitgegroeide scholierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef Riesj het volgende:
Overigens wil ik even vermelden dat ik het hele: "HBO en UNI verhaal" sowieso een kansloze discussie vind....
Nerds.
Enschede boven Utrecht, Nijmegen en Groningen.. Held.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Skv het volgende:
Hoewel ik er niet helemaal achter sta, toch maar Enschede..
Heeft er mee te maken dat ik het studentenleven van Eindhoven, Wageningen, Tilburg, Delft en Leiden niet erg ken..
Heel apart inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Enschede boven Utrecht, Nijmegen en Groningen.. Held.![]()
Tenminste geen opgeblazen poeha-volk. gewoon lekker nuchter, nou ja nuchterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Autoreply het volgende:
Zolang HBO'ers niet meer thuiswonen (dat doet een groot deel nog wel) zijn het inderdaad gewoon toffe studenten. Thuiswonenden zijn echter net uitgegroeide scholieren![]()
Op de uni's zit na een half jaar feitelijk iedereen op kamers, that's the difference.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Amen.
Na het VWO ben ik naar HBO gegaan omdat mijn opleiding nou eenmaal niet verkrijgbaar is op het WO.
Ben zelf gelijk het huis uit gegaan, en ging eigenlijk bijna zonder uitzondering om met mensen die ook 'op kamers' woonden. De thuiswoners verdwenen dikwijls gelijk na college richting het station.
Dat laatste zal overigens op de Uni's niet veel anders zijn.
Zal komen omdat ik hier lid ben van vereniging.. Dat heeft wel een toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Franeker ontbreekt in het rijtje!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef funkmaster het volgende:
Universiteiten in Nederland
Erasmus Rotterdam
Katholieke theologische universiteit Utrecht
Leiden universiteit
NTI university
Radabout Universiteit Nijmegen
Rijks universiteit Groningen
Technische universiteit Delft
Technische universiteit Eindhoven
Theologische universiteit Kampen
Universiteit Maastricht
Universiteit Nijenrode
Universiteit Twente
Universiteit Utrecht
Universiteit van Amsterdam
Universiteit van Humanstiek
Universiteit van Tilburg
Universiteit Wageningen
Vrije Universiteit
[..]
Iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Spankie het volgende:
Groningen!!! Geen twijfel over mogelijk. Gezellig, relatief klein, goede voorzieningen voor studenten en gewoon een hele leuke stad.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat vindt de TS de leukste studentenstad?
[..]
Waarom?
- Niet te groot
- Leuk centrum
- Veel studenten
- Mooie steden
risicospreidingquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom staat Groningen 2x in de poll-keuzes?
Vereniging maakt de ervaring zeker anders en veelal beter!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Zal komen omdat ik hier lid ben van vereniging.. Dat heeft wel een toegevoegde waarde.
Nijmegen vind ik sowieso minder leuk qua sta, Groningen en Utrecht zijn ook wel erg relaxed.
Eens!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Spankie het volgende:
Groningen!!! Geen twijfel over mogelijk. Gezellig, relatief klein, goede voorzieningen voor studenten en gewoon een hele leuke stad.
vind Groningen een van de beste... studeer d'r al 7 jaar...Maar ik moet toegeven dat utrecht en leiden toch ook leuke steden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Spankie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |