Tnxquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja tut ik had ook wel ff voor jou boodschapjes mee kunnen nemen na het werk![]()
U Belt Maarquote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
TnxIk heb je nr iig.
Morgen komt mijn zusje, woensdag mijn moeder dus die dagen ben ik al geholpen gelukkig.
Zou morgen helpen met sportdag op Milou's school maar dat gaat dus ook niet door![]()
@Bart: ook tnx![]()
Moet ik jouw boodschappen ook gaan doen?quote:
Nou, als je dat zou willen doenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Moet ik jouw boodschappen ook gaan doen?![]()
Wie ben jijquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Originele_Naam het volgende:
ben ik weer na een tijdje een ban te hebben gehad
Dat is mn doopnaam, mag dat ook ?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Ienepien het volgende:
Ja hoho, 25 euro per keer, tenzij je SOL heet![]()
Ja, ik ookquote:
quote:
quote:
Damn, wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef sanni het volgende:
Was vandaag dus in Delft aan het werk maar heb het vroeg afgebroken en ben eerder terug naar huis in Amsterdam gegaan omdat ik/we gisteravond wat te vieren had met intimi en dat werd dusmet allerlei dit en later een een zwaar hoofd waarmee moeilijk valt te werken.
Jij was dus respectmyauthorityquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Originele_Naam het volgende:
ben ik weer na een tijdje een ban te hebben gehad
Hahaquote:
Dat ookquote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Originele_Naam het volgende:
man ik ben niet zo kansloos dat als ik een vrijwillige ban ga aanvragen om daarna een kloon te maken
Wtf doe ik nou weer verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2007 17:17 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
als jij zo doorgaat vraag ik spontaan weer een ban aan
quote:
Ik ben zielig en heb liefde, zorg en veul aandacht nodigquote:
Aaahw, kusje erop ?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben zielig en heb liefde, zorg en veul aandacht nodig![]()
Op die foto zag ik pas echt hoe dik mijn voetje is, ik heb normaal best schattige voetjes die ook heel smal zijn, heb ook amper een wreef normaal en nu heb ik een varkenspootje![]()
Wat denk je zelfquote:
Nounou, zo kannie wel weer hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent de beste en de liefste Bart![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent de beste en de liefste Bart![]()
Ik woonde erquote:
Ow, ow, owquote:
Je tong hangt uit je mondquote:
iddquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je tong hangt uit je mond
[/slechte grap]
Waar rechts ?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Ienepien het volgende:
[..]
idd
Nu heb ik al een paar dagen buikpijn en af en toe steken aan de rechterkant. Heb het idee dat het mijn maag is, hoewel de klachten niet erger worden.Heb ook geen koorts en eten gaat prima. Dokter Dokter gaan of niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |