Tnx.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's inderdaad meer dan kut, zeker met Milou er bij.
Veel sterkte ermee![]()
Jij hebt ook het mijn-was-stinkt-zo-topic gelezen?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:08 schreef warrel het volgende:
Ik was van plan om in de UB te gaan studeren.. Maar ik ben bang dat het er niet meer van komt vandaag, of ik ben er pas om 15..
De wasmachine doet een kookwasje met schoonmaakazijn, en daarna moeten m'n all starretjesEn elk wasje duurt meer dan 1.5 uur..
't leek me wel een geschikte TVP.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die was speciaal voor golfer in het sushi-topic
Ik heb er zelfs gepost!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij hebt ook het mijn-was-stinkt-zo-topic gelezen?
Ja grappig he. Heb ik vooral met het CUL-gedeelte zoals afgelopen zaterdag dat ik voor het eerst sushi heb gemaakt en iedereen dat kon volgen in het sushi-topicquote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gepost!Maar m'n was stinkt niet, maar de wasmachine is af en toe zo muffig, en dat vind ik naar.
Lekker huishoudelijk met fok
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind het best zolang je 'm verder niet post, heb 'm niet voor niets alleen in CUL staan![]()
quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Och, je kent me!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou bijzonder triest en kinderachtig zijn als je het zou doen![]()
Ah, doe jij dat zo. Goede tip!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:08 schreef warrel het volgende:
De wasmachine doet een kookwasje met schoonmaakazijn, en daarna moeten m'n all starretjesEn elk wasje duurt meer dan 1.5 uur..
Ik moet ook boodschappen doen, denk dat ik straks maar even richting supermarkt strompelquote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Ah, mijn tentamen begint over 5 minuten.
Ik ga even naar de supermarkt, ontbijt regelen. brb.
Gastquote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Ah, mijn tentamen begint over 5 minuten.
Ik ga even naar de supermarkt, ontbijt regelen. brb.
Haha, goed geregeldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, erik neemt de toets voor me mee zodat ik kan oefenen voor de herkansing.
Mijn zusje komt morgen helpenquote:
Want ?quote:
géén idee.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, goed geregeldWanneer heb je herkansing dan ?
Hehe okquote:
INHolland deed ze ín de OWee.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe okWij hebben ze echt de laatste week van augustus
Lekker weer enzo
Week na de OWee
Mmh, das helemaal kutquote:
Oeiii dat is niet bestquote:Op maandag 11 juni 2007 14:14 schreef warrel het volgende:
Hehe, m'n wasmachine dacht vast 'these shoes are made for walking' toen ie vrolijk over de zolder ging waggelen bij het centrifugeren.
(Max. 5 cm uitgeweken, in z'n bak, maar dat is een klein detail)
Als je eens wat nodig hebt, wil ik ook wel eens boodschappen doenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii dat is niet best![]()
Net even wat boodschappen gedaan. Heb heel de weg mijn tranen ingehouden, doen we dus ook niet meer, wacht wel op hulptroepen.
Ja tut ik had ook wel ff voor jou boodschapjes mee kunnen nemen na het werkquote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii dat is niet best![]()
Net even wat boodschappen gedaan. Heb heel de weg mijn tranen ingehouden, doen we dus ook niet meer, wacht wel op hulptroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |