quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
liev zijn wij he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef chromosoompje het volgende:die TT
Ik heb uit betrouwbare bron idd gehoord dat A_A het idd niet trekt zo'n lange ban
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef chromosoompje het volgende:
Maar zaterdag? 2 vrouwen met behoeftes? zoeken chromosoompje op? laten chromosoompje weten met een creatief idee te komen?
Waarom heb ik het idee dat het mannenbrein anders werkt dan het vrouwenbrein
we zeggen alleen maar wie we willen beebquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef chromosoompje het volgende:
Maar zaterdag? 2 vrouwen met behoeftes? zoeken chromosoompje op? laten chromosoompje weten met een creatief idee te komen?
Waarom heb ik het idee dat het mannenbrein anders werkt dan het vrouwenbrein
Maar jij kan toch alles?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef chromosoompje het volgende:
En wat zou je aan mij hebbenals ik niet weet wat jullie willen doen
Ga eens dood ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
under the wings of love, you can find a sea full of love![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
under the wings of love, you can find a sea full of love![]()
jah chromoquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef Ienepien het volgende:
alsof wij aan democratie doen....Wil je nou 2 vrouwen, of niet?
Zaterdag he? En dan mag jij de volgorde bepalen moppiequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah chromo
mogen we jou nou nemen of niet![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef chromosoompje het volgende:oke deal, zaterdag is chromosoompje voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef warrel het volgende:Pff, wat was het druk en warm in de Ikea.. Maar ik heb een hartjesfotolijstje!
![]()
nu al?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef Ienepien het volgende:
*break time*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef chromosoompje het volgende:
[..]jullie zullen wel anders piepen
als we bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent de weg kwijt
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef warrel het volgende:Pff, wat was het druk en warm in de Ikea.. Maar ik heb een hartjesfotolijstje!
![]()
Ja maar die wijst alleen maar naar de richting van mijn huis....het ding is kapoet lieffiequote:
Werken bij de Ikeaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]was je er? Ik was aan het werk
Ow nee is juist geniaal. Je wordt daar standaard 1 week geïndoctrineerd voordat je in het apepakkie gehesen wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Werken bij de IkeaIk dacht dat het leuk was tot ik het 1x gedaan had.. Wat is dat bedrijf raar georganiseerd!
Doe normaalquote:
Ik heb er dus ook 1x als uitzendkracht gewerkt. Ik moest de oude karretjes verzamelen en de nieuwe stickeren. Hele dag door de parkeergarage gewandeldquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Uitzendkracht he, geen plichten, geen Ikea-concept gedoe enzolekker centjes
leuke collega's daar!
Jij al 2 keerquote:
Ja met zo'n achterlijke avatar welquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Doe normaalGedragen jullie Delftenaren altijd zo tegen nieuwelingen?
![]()
En wat moet je nou weer met TomTom?
Met zn ondertitel is an sich toch niet zo veel mis ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja met zo'n achterlijke avatar wel![]()
![]()
Verder ga je weer in de ignore-modus tot je een normale avatar en ondertitel hebt![]()
![]()
![]()
quote:
In combi met zijn avatar welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met zn ondertitel is an sich toch niet zo veel mis ?
Ja ok, das waarquote:
Ik was wakker geworden dus, en kan geloof ik niet meer slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, das waar
Maaruhm ik ga slapen, morgen hele dag met presentaties voor de boeg, dus moet ff fris zijn![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het is bijna weekendGaan er nog mensen naar het zomerfestival?
Jepquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het is bijna weekendGaan er nog mensen naar het zomerfestival?
Ja, in beperkte mate jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:15 schreef respectmyauthority het volgende:
Wat een brutaliteiten, wat is er mis met mijn avatar? Ik dacht dat hier vrijheid van meningsuiting gold...
Hé, ophoeren klootvioolquote:
Owquote:
Zo hoppa, die zit hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Ienepien het volgende:
Vreeeeeeeeeeeeeeeede op aaaahaarde!
![]()
En de USA SUCKS!!![]()
(en ik kan het weten want ik ben er geweest)
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:09 schreef warrel het volgende:
De Ikea is lief!Ze hadden m'n ontbijtinbedtafeltje bewaard
Oohquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef Ienepien het volgende:
Hoe was je werk?
Kamelen waren ws. niet de Mooi Weer Spelen maar het Lustrum van de TU![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:37 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Oohwas dat die optocht
Was ook nog even op het plein tussen die kerken ofzo daar waren ze een heel plein aan het opbouwen ofzo?
Werk was kicken
ooh okequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:42 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat jij de Markt bedoeld: daar is op vrijdagavond altijd het grote spektakel
vaker komenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
ooh okekan je merken hoevaak ik in delft kom
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag jullie bitch toch
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag jullie bitch toch
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van jouw kwaliteiten. Kom maar eens met duidelijke voorbeelden met bronvermeldingen, misschien dat ik je uitspraken dan iets serieuzer zou kunnen nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Ienepien het volgende:
Vreeeeeeeeeeeeeeeede op aaaahaarde!
![]()
En de USA SUCKS!!![]()
(en ik kan het weten want ik ben er geweest)
Dat is geluk hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het net aan gered met boodschappen![]()
Muggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef warrel het volgende:
Als het zo hard regent, dan zijn er toch geen muggen die op zoek gaan naar openstaande ramen waar licht uit komt?
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef warrel het volgende:
Als het zo hard regent, dan zijn er toch geen muggen die op zoek gaan naar openstaande ramen waar licht uit komt?
Nou, kom jij eens met, laten we het niet tè moeilijk maken, 1 punt waarom Amerika zo supermooi prachtig enzovoort is ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van jouw kwaliteiten. Kom maar eens met duidelijke voorbeelden met bronvermeldingen, misschien dat ik je uitspraken dan iets serieuzer zou kunnen nemen.
Ze zijn geniaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, kom jij eens met, laten we het niet tè moeilijk maken, 1 punt waarom Amerika zo supermooi prachtig enzovoort is ?
Laat maarquote:
Nou, je bewijst zojuist het tegendeelquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van jouw kwaliteiten. Kom maar eens met duidelijke voorbeelden met bronvermeldingen, misschien dat ik je uitspraken dan iets serieuzer zou kunnen nemen.
Ik had ze nog een streng mailtje gestuurd toennet, ik was lekker chagrijnig dus vol inspiratiequote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Gezellig. Lekker weertje eigenlijk nu. Gister naar Comedy Theatre in A'dam geweestfeest.
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zomerfestival was geweldig!
Bravebart, ik heb jou gezien denk ik. Ik had het toen alleen niet door![]()
waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Klinkt leukMaar doordeweeks kan ik eigenlijk bijna nooit weg
![]()
in het weekend opeens wel dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb een dochter die ik niet zomaar alleen thuis kan laten![]()
In het weekend is ze regelmatig bij haar vader, en aangezien ik dus best veel vrijheid heb, ga ik ook niet nog eens doordeweeks oppas zoeken omdat ik zo nodig uit wilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
in het weekend opeens wel dan?heeft ze geen oma die ff kan helpen?
Eén of ander feestje in een kraakpand als het goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ah zoga je nog wat leuks vanavond doen dan?
Yepz... locatie krijg ik straks te horen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tof, i Delft?
Omdat ik tentamens hebquote:
Ja, maar ik leer vooral bij mn oudersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Die moet je toch in delft maken
Haiquote:
Leren tochquote:Op zondag 10 juni 2007 00:28 schreef kopieermachientje het volgende:
Hey BB wat ga je buiten de stad doen dan?
Weet ik nog niet, nog niet naar gekekenquote:
Dat dacht ik alquote:Op zondag 10 juni 2007 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg...ik was slapen maar werd hier gewoon wakker van![]()
waarom ga je de stad uit dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, nog niet naar gekeken
Nou, omdat ik in Hengelo 0 afleiding heb en dus wel kan lerenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:54 schreef kopieermachientje het volgende:
[..]
waarom ga je de stad uit dan?
kusje opquote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohja ik heb net keihard mijn voetje gestoten![]()
neequote:Op zondag 10 juni 2007 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je het sushi-topic gezien? met mij in pyjama![]()
Ik ging sushi in pyjama maken vanaaf beeb, das veul belangrijkerquote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef kopieermachientje het volgende:
[..]
nee
Maar goffer waarom mocht ik je bitch niet meer zijn![]()
Ik ga lekker tukken en ik ben niet de enige gok ik zoquote:
Wanneer? Hij heeft mij thuis gebrachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij ook jaWat ging je nou met Lennard doen ?
Ja, toen jaquote:Op zondag 10 juni 2007 09:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Wanneer? Hij heeft mij thuis gebracht
Willen we weten hoe ?quote:
Mmh, niet erg kinkyquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Prioriteiten he. Al dat aandachtsgeyle vrouwvolk![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:03 schreef NJ het volgende:
[..]
We staan inmiddels op twee kloons. Dat zijn onderhand vier weken, dus.
hoe KAN dat nouquote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij valt het op dat je in het Delfttopic blijft posten A_A![]()
Idd, heel slecht voor je studiequote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Prioriteiten he. Al dat aandachtsgeyle vrouwvolk![]()
quote:
nou dat verklaart direct waarom Ik er niet in staquote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik laat ook lekker alleen nog maar mannen en vrouwen met een leven toe in mn msn
Werkt prima
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nou dat verklaart direct waarom Ik er niet in sta![]()
ow arreme SOLquote:Op zondag 10 juni 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo naar de huisartsenpost, ben toch echt door mijn voet gegaan en kan niet meer lopen![]()
Jeutjequote:Op zondag 10 juni 2007 14:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo naar de huisartsenpost, ben toch echt door mijn voet gegaan en kan niet meer lopen![]()
Tnxquote:Op zondag 10 juni 2007 14:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Beterschap! Ik had laatst ook iets met mijn knie, 1 maand lang met een kruk rondgelopen. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.
Jeutjequote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Mijn enkelbanden zijn gescheurd![]()
Tnx.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's inderdaad meer dan kut, zeker met Milou er bij.
Veel sterkte ermee![]()
Jij hebt ook het mijn-was-stinkt-zo-topic gelezen?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:08 schreef warrel het volgende:
Ik was van plan om in de UB te gaan studeren.. Maar ik ben bang dat het er niet meer van komt vandaag, of ik ben er pas om 15..
De wasmachine doet een kookwasje met schoonmaakazijn, en daarna moeten m'n all starretjesEn elk wasje duurt meer dan 1.5 uur..
't leek me wel een geschikte TVP.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die was speciaal voor golfer in het sushi-topic
Ik heb er zelfs gepost!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij hebt ook het mijn-was-stinkt-zo-topic gelezen?
Ja grappig he. Heb ik vooral met het CUL-gedeelte zoals afgelopen zaterdag dat ik voor het eerst sushi heb gemaakt en iedereen dat kon volgen in het sushi-topicquote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gepost!Maar m'n was stinkt niet, maar de wasmachine is af en toe zo muffig, en dat vind ik naar.
Lekker huishoudelijk met fok
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind het best zolang je 'm verder niet post, heb 'm niet voor niets alleen in CUL staan![]()
quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Och, je kent me!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Weet ik, maar zou bijzonder triest en kinderachtig zijn als je het zou doen![]()
Ah, doe jij dat zo. Goede tip!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:08 schreef warrel het volgende:
De wasmachine doet een kookwasje met schoonmaakazijn, en daarna moeten m'n all starretjesEn elk wasje duurt meer dan 1.5 uur..
Ik moet ook boodschappen doen, denk dat ik straks maar even richting supermarkt strompelquote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Ah, mijn tentamen begint over 5 minuten.
Ik ga even naar de supermarkt, ontbijt regelen. brb.
Gastquote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Ah, mijn tentamen begint over 5 minuten.
Ik ga even naar de supermarkt, ontbijt regelen. brb.
Haha, goed geregeldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, erik neemt de toets voor me mee zodat ik kan oefenen voor de herkansing.
Mijn zusje komt morgen helpenquote:
Want ?quote:
géén idee.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, goed geregeldWanneer heb je herkansing dan ?
Hehe okquote:
INHolland deed ze ín de OWee.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe okWij hebben ze echt de laatste week van augustus
Lekker weer enzo
Week na de OWee
Mmh, das helemaal kutquote:
Oeiii dat is niet bestquote:Op maandag 11 juni 2007 14:14 schreef warrel het volgende:
Hehe, m'n wasmachine dacht vast 'these shoes are made for walking' toen ie vrolijk over de zolder ging waggelen bij het centrifugeren.
(Max. 5 cm uitgeweken, in z'n bak, maar dat is een klein detail)
Als je eens wat nodig hebt, wil ik ook wel eens boodschappen doenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii dat is niet best![]()
Net even wat boodschappen gedaan. Heb heel de weg mijn tranen ingehouden, doen we dus ook niet meer, wacht wel op hulptroepen.
Ja tut ik had ook wel ff voor jou boodschapjes mee kunnen nemen na het werkquote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii dat is niet best![]()
Net even wat boodschappen gedaan. Heb heel de weg mijn tranen ingehouden, doen we dus ook niet meer, wacht wel op hulptroepen.
Tnxquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja tut ik had ook wel ff voor jou boodschapjes mee kunnen nemen na het werk![]()
U Belt Maarquote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
TnxIk heb je nr iig.
Morgen komt mijn zusje, woensdag mijn moeder dus die dagen ben ik al geholpen gelukkig.
Zou morgen helpen met sportdag op Milou's school maar dat gaat dus ook niet door![]()
@Bart: ook tnx![]()
Moet ik jouw boodschappen ook gaan doen?quote:
Nou, als je dat zou willen doenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Moet ik jouw boodschappen ook gaan doen?![]()
Wie ben jijquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Originele_Naam het volgende:
ben ik weer na een tijdje een ban te hebben gehad
Dat is mn doopnaam, mag dat ook ?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Ienepien het volgende:
Ja hoho, 25 euro per keer, tenzij je SOL heet![]()
Ja, ik ookquote:
quote:
quote:
Damn, wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef sanni het volgende:
Was vandaag dus in Delft aan het werk maar heb het vroeg afgebroken en ben eerder terug naar huis in Amsterdam gegaan omdat ik/we gisteravond wat te vieren had met intimi en dat werd dusmet allerlei dit en later een een zwaar hoofd waarmee moeilijk valt te werken.
Jij was dus respectmyauthorityquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Originele_Naam het volgende:
ben ik weer na een tijdje een ban te hebben gehad
Hahaquote:
Dat ookquote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Originele_Naam het volgende:
man ik ben niet zo kansloos dat als ik een vrijwillige ban ga aanvragen om daarna een kloon te maken
Wtf doe ik nou weer verkeerdquote:Op maandag 11 juni 2007 17:17 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
als jij zo doorgaat vraag ik spontaan weer een ban aan
quote:
Ik ben zielig en heb liefde, zorg en veul aandacht nodigquote:
Aaahw, kusje erop ?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben zielig en heb liefde, zorg en veul aandacht nodig![]()
Op die foto zag ik pas echt hoe dik mijn voetje is, ik heb normaal best schattige voetjes die ook heel smal zijn, heb ook amper een wreef normaal en nu heb ik een varkenspootje![]()
Wat denk je zelfquote:
Nounou, zo kannie wel weer hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent de beste en de liefste Bart![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je bent de beste en de liefste Bart![]()
Ik woonde erquote:
Ow, ow, owquote:
Je tong hangt uit je mondquote:
iddquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je tong hangt uit je mond
[/slechte grap]
Waar rechts ?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Ienepien het volgende:
[..]
idd
Nu heb ik al een paar dagen buikpijn en af en toe steken aan de rechterkant. Heb het idee dat het mijn maag is, hoewel de klachten niet erger worden.Heb ook geen koorts en eten gaat prima. Dokter Dokter gaan of niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |