Yepz zat in die doos en had zelf ook nog een fles staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je wel Japanse sojasaus in huis?
Het water loopt mij in de mond.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Speciaal voor golfer, en ik hoop niet voor je dat je er straks met de deegroller van langs krijgt van Bluezz:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt meteen met de deegroller afgestraft![]()
[afbeelding]
Die sushi-kit kwam volgens mij ook van de AH.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef Serinde het volgende:
Hé dat is best goed voor een beginner inderdaad. Als het zo kan, dan ga ik dat ook eens zelf proberen![]()
Ik ben alleen erg lui (ik laat de boodschappen bijv. altijd bezorgen) en ik zou dus ook écht niet weten waar hier een toko zit. Of zoeken, of toch maar voor de eerste keer iets van de AH. Voor een eerste keer is dat goed genoeg hoop ik
Foto's zonder pyjama dan maarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Ziet er prima uit hoor SOL.![]()
Morgen gaan wij knutselen. Zal proberen er ook een fotoreportage aan te wijden.
al dan niet met pyjama...oh, nee die heb ik niet
Tnxquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Ziet er prima uit hoor SOL.![]()
Morgen gaan wij knutselen. Zal proberen er ook een fotoreportage aan te wijden.
al dan niet met pyjama...oh, nee die heb ik niet
haha, die is leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt meteen met de deegroller afgestraft![]()
[afbeelding]
Ben benieuwd naar jouw soesjies morgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Bluezz het volgende:
SOLLIEEEEEEEE,
wat een mooie soesjies zijn het geworden![]()
Ik mis de naked-picsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ter voorbereiding van ons geknutsel van morgen heeft deze naked chef alvast Usuyaki Tamago proberen te maken (dunne omelet om in reepjes te verwerken in de sushi's).
Kan nu mooi verder afkoelen en afgesloten bewaard worden in de koelkast:
[afbeelding]
Ik had even geen recentere van mij voorhanden:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik mis de naked-picsMaargoed ik ging slapen
![]()
Ik heb liever een echte man, met een zacht buikje enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had even geen recentere van mij voorhanden:
[afbeelding]
Trusteh!
Volgens mij hebben jullie het wel gezellig samenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef golfer het volgende:
En we hebben nu nog aardig wat sushi's over, die later vanavond opgepeuzeld gaan worden.
Je legt het geheel met de vellen wel op je matje, maar je rolt het niet echt erín, het uiteinde waarmee je rolt gaat erover heen als het ware, en dan leg je je matje er nog een keer over, dus niet dóórrollen en druk het goed aan zoals hier, waarbij de voor en achterkant op je plank blijven.. het was voor ons ook een beetje rommelen ermee, dat welquote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
Oke, en dan nu waarschijnlijk de domme-vraag-van-de-week....
Hoe voorkom je dat je het bamboe matje mee IN de rol rolt, zeg maar? Je rolt met dat matje de rol op, maar die draait dan toch mee die rol in?![]()
(Daar vocht ik dus de vorige keer mee)
![]()
Nee het was niet echt knapperig of krakerig, had je wel genoeg rijst, en was je rijst niet te droog?quote:En Bluezz, is de rest van het velletje nori dan niet 'knapperig' zoals het bij mij bleef? Bij mij kraakte dat vel nog als ik er een hap van nam, van de sushi! Dat hoort niet he?
De liefde gaat vaak door de maag.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:07 schreef Greys het volgende:
(En zoals Viev ook al zei... wat zijn jullie toch leuk met zijn tweetjes! Lekker genieten enzo, lees ook altijd jullie recensies van de restaurants!)
Of.. Je stuurt het hier naartoe..!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik ben zeer trots![]()
Heb alleen teveel gemaakt, heb nog een hele rol liggen![]()
Kan je dat morgen nog eten, als lunch ofzo? Of is het dan niet meer lekker?
[afbeelding]
Dank je! Heerlijk gekliederd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaa, ziet er goed uit Greys
Lekker gekliederd? En hoe smaakte het norivel?
Als je ze koel bewaard kan dat wel maar vers is lekkerder en een dag bewaren is wel het uiterstequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat je daar per ronde 5 dingen per persoon kon bestellen zoals bij Sumo. Ben nog nooit bij Shabu Shabu geweest. Een aanrader volgens jou?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Kersje86 het volgende:
krijg echt honger van al deze fotos!! BLEHHHHH zelf maak ik alleen die rol dingen, vind die andere zo lastig, maar heb sinds kort Shabu Shabu ontdekt in Rotterdam. Voor 16 euro kan je 8 rondes eten en per ronde 8 dingen... nou ik had aan 4 rondes al genoeg, had echt keiveel gegeten ook.... oja nog een tipje voor de zalm, ik koop de zalm altijd bij de Lidl, gerookt en erg lekker.... ook lekker voor op een crackertje
Thanks! Heb het de volgende dag mee naar mijn werk genomen en met mijn collega's elk drie stukjes gesnoept als tussendoortje. Ging nog prima inderdaad!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je ze koel bewaard kan dat wel maar vers is lekkerder en een dag bewaren is wel het uiterste
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik ben zeer trots![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |