abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 18:48:34 #76
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50304632
Vandaag weer gemaakt. Lekker in de tuin zitten rollen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50307473
Ons sushi avontuur, wij ook gezellig gerold idd
Fotostrippie :

HET RUIKT HIER NAAR VIS MAMMIE

VOOR SOL :

zondag 10 juni 2007 @ 20:14:14 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50307561
En we hebben nu nog aardig wat sushi's over, die later vanavond opgepeuzeld gaan worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 10 juni 2007 @ 20:15:19 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50307598
Ziet er heerlijk uit!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 10 juni 2007 @ 20:23:49 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50308008
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef golfer het volgende:
En we hebben nu nog aardig wat sushi's over, die later vanavond opgepeuzeld gaan worden.
Volgens mij hebben jullie het wel gezellig samen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50308607
Ziet er helemaal geweldig uit Bluezz en Golfer
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juni 2007 @ 20:38:31 #82
163650 Greys
pi_50308663
Ik krijg trek van dit topic, elke keer weer
Wil het ook graag maken, maar ben zo bang dat het rollen mislukt. Heb het jaren geleden eens geprobeerd en toen waren de norivellen te droog ofzo, want het leek wel crepepapier ipv het zachte velletje wat er omheen hoort te zitten. En de uiteindjes bleven dus ook niet plakken dus rolde het elke keer open.

* Greys is dol op sushi, kan prima koken maar sushi ben ik een beetje bang voor om zelf te maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50308900
Oh, maar het lukte ons ook niet al te goed hoor, gewoon wat water aan de randjes van de velletjes en flink aandrukken met de matjes
Ze zijn dan ook niet foutloos, maar gewoon leuk, en lekker

Ja Vivi, wij hebben het altijd wel gezellig samen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juni 2007 @ 20:52:56 #84
163650 Greys
pi_50309304
Oke, en dan nu waarschijnlijk de domme-vraag-van-de-week....
Hoe voorkom je dat je het bamboe matje mee IN de rol rolt, zeg maar? Je rolt met dat matje de rol op, maar die draait dan toch mee die rol in? (Daar vocht ik dus de vorige keer mee)

En Bluezz, is de rest van het velletje nori dan niet 'knapperig' zoals het bij mij bleef? Bij mij kraakte dat vel nog als ik er een hap van nam, van de sushi! Dat hoort niet he?

Ik klink als een enorme debiel nu, maar verder ben ik vrij keukenprinsessespullerig, maar die sushi...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50309601
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
Oke, en dan nu waarschijnlijk de domme-vraag-van-de-week....
Hoe voorkom je dat je het bamboe matje mee IN de rol rolt, zeg maar? Je rolt met dat matje de rol op, maar die draait dan toch mee die rol in? (Daar vocht ik dus de vorige keer mee)
Je legt het geheel met de vellen wel op je matje, maar je rolt het niet echt erín, het uiteinde waarmee je rolt gaat erover heen als het ware, en dan leg je je matje er nog een keer over, dus niet dóórrollen en druk het goed aan zoals hier, waarbij de voor en achterkant op je plank blijven.. het was voor ons ook een beetje rommelen ermee, dat wel

quote:
En Bluezz, is de rest van het velletje nori dan niet 'knapperig' zoals het bij mij bleef? Bij mij kraakte dat vel nog als ik er een hap van nam, van de sushi! Dat hoort niet he?
Nee het was niet echt knapperig of krakerig, had je wel genoeg rijst, en was je rijst niet te droog?

Wij zijn ook niet echt keukenprinsen, wij hobby-en, prutsen en proberen ook maar wat hoor
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juni 2007 @ 21:07:38 #86
163650 Greys
pi_50309840
Dank je! Ik geloof dat ik het nu begrijp, dat het matje er overheen gaat en dan een stukje opschuiven en dan weer rollen! Van de week ga ik het weer proberen, eerst even met zo'n setje van de Appie en dan zelf lekker spulletjes halen om er in te stoppen. Mocht ik dat rollen dan eens onder de knie hebben ga ik verder experimenteren
En ik denk dus idd dat de rijst te droog was, want anders zou het vocht in de rijst wel zorgen dat die vellen zachter worden lijkt me.

Je hebt me in ieder geval genoeg gerustgesteld en geleerd om het nog eens te gaan proberen
(En zoals Viev ook al zei... wat zijn jullie toch leuk met zijn tweetjes! Lekker genieten enzo, lees ook altijd jullie recensies van de restaurants!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juni 2007 @ 21:10:49 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50309956
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:07 schreef Greys het volgende:

(En zoals Viev ook al zei... wat zijn jullie toch leuk met zijn tweetjes! Lekker genieten enzo, lees ook altijd jullie recensies van de restaurants!)
De liefde gaat vaak door de maag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_50311016
Nog een tip voor het rollen, bedek heel het velletje met rest behalve de bovenste 10(of kleiner voor minder bredere sushi)% ofzo, dan leg je gewoon de dingentjes in het midden op de rijst - als je gaat rollen pak je de nori onderaan, doe je in een floeps, stevig, over de ingredienten heen. Alsof je hem zeg maar dubbelklapt maar het wel een rolletje krijgt. Oefening baart kunst maar zo krijg je hele mooie rollen, zonder ''uitstekende'' nori, wat ik zelf erg lelijk vind ^^. Deze tip krijg van een oud lief koreaans vrouwtje die een toko hier heeft waar ik mijn ingredienten haal.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 juni 2007 @ 19:50:42 #89
163650 Greys
pi_50343689
Dank allen! Ik ga het morgen proberen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 19:29:57 #90
163650 Greys
pi_50382765
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik ben zeer trots
Heb alleen teveel gemaakt, heb nog een hele rol liggen
Kan je dat morgen nog eten, als lunch ofzo? Of is het dan niet meer lekker?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:57:21 #91
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50386281
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Greys het volgende:

[afbeelding]
Of.. Je stuurt het hier naartoe..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50388163
Jaaaaaaaa, ziet er goed uit Greys
Lekker gekliederd? En hoe smaakte het norivel?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 22:22:57 #93
163650 Greys
pi_50390006
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaa, ziet er goed uit Greys
Lekker gekliederd? En hoe smaakte het norivel?
Dank je! Heerlijk gekliederd! De rijstkorrels lagen (plakten ) echt overal.
Met natte handen de rijst verdelen, dus steeds je handen onder de kraan, dus steeds meer rijst in de gootsteen enzo! Maar ik denk dat de rijst de vorige keer te droog is geweest, want nu waren de vellen niet meer knapperig en krakerig, nadat ik er rollen van had gemaakt. Het was echt heeeeeerlijk
En nog goed voor de lijn ook he, toch?

Heb tonijn en komkommer gedaan. Had ook nog surimisticks, maar die ben ik vergeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50391500
Oh maar 2 dingen kan toch ook, wij doen er ook nog wat mayo overheen, wij hadden ook veel over en zaten best vol, of het 'goed voor de lijn' is, geen idee daar doen wij niet aan
Wij hadden bakjes water op tafel staan en daar hebben we zitten kleien en kliederen, op den duur lag er wel heel veel rijst onderin het bakje ja
pi_50424605
krijg echt honger van al deze fotos!! BLEHHHHH zelf maak ik alleen die rol dingen, vind die andere zo lastig, maar heb sinds kort Shabu Shabu ontdekt in Rotterdam. Voor 16 euro kan je 8 rondes eten en per ronde 8 dingen... nou ik had aan 4 rondes al genoeg, had echt keiveel gegeten ook.... oja nog een tipje voor de zalm, ik koop de zalm altijd bij de Lidl, gerookt en erg lekker.... ook lekker voor op een crackertje
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:21:53 #96
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50426427
quote:
Als je ze koel bewaard kan dat wel maar vers is lekkerder en een dag bewaren is wel het uiterste
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50438152
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Kersje86 het volgende:
krijg echt honger van al deze fotos!! BLEHHHHH zelf maak ik alleen die rol dingen, vind die andere zo lastig, maar heb sinds kort Shabu Shabu ontdekt in Rotterdam. Voor 16 euro kan je 8 rondes eten en per ronde 8 dingen... nou ik had aan 4 rondes al genoeg, had echt keiveel gegeten ook.... oja nog een tipje voor de zalm, ik koop de zalm altijd bij de Lidl, gerookt en erg lekker.... ook lekker voor op een crackertje
Ik dacht dat je daar per ronde 5 dingen per persoon kon bestellen zoals bij Sumo. Ben nog nooit bij Shabu Shabu geweest. Een aanrader volgens jou?
pi_50443304
nope 8 dingen per persoon... dan heb je wel dat sommige per 2 of 3 stuks gaan he, dat telt gwn als 1.... maar Shabu Shabu is zeker een aanrader, ik vind het lekkerder dan Sumo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 juni 2007 @ 14:04:11 #99
163650 Greys
pi_50448836
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als je ze koel bewaard kan dat wel maar vers is lekkerder en een dag bewaren is wel het uiterste
Thanks! Heb het de volgende dag mee naar mijn werk genomen en met mijn collega's elk drie stukjes gesnoept als tussendoortje. Ging nog prima inderdaad!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50451374
quote:

[afbeelding]
Ziet er ook helemaal lekker uit
pi_50457284
quote:

[afbeelding]
Dat ziet er heel goed uit Greys en wat een mooie foto!
pi_50457368
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Klopt. Denk er wel aan de sushi bij hooguit 4 graden Celsius te bewaren, i.v.m. de rauwe vis.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:00:22 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_50458167
Oh! Ik krijg trek van dit topic. Moet het zelf nog steeds eens proberen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_50459461
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef Escaflowne het volgende:

Klopt. Denk er wel aan de sushi bij hooguit 4 graden Celsius te bewaren, i.v.m. de rauwe vis.
Dat is een hele goeie opmerking.
En ik kende jou niet
Hoi
pi_50462059
Iemand nog een goed idee om tussen de sushi te leggen? We gaan dit weekend weer eens aan de slag, zalm, avacado, garnaaltjes, sushimi, komkommer, tonijn met mayo zijn al geprobeerd (en goed bevonden). Samen met het sushi in ei gewikkeld.

Ik ben even inspiratieloos.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_50463389
krabsalade maar wel zorgen dat rijst helemaal niet meer warm is , anders is het vies
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 juni 2007 @ 22:16:06 #107
163650 Greys
pi_50467243
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:35 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Dat ziet er heel goed uit Greys en wat een mooie foto!
Dankjewel!
En hoe bedoel je 'mooie foto', want ik vond het bij nader inzien maar een raar gezicht, mijn sushi op mijn oerhollandse delftsblauwe Ikea-bord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50469182
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:34 schreef Kersje86 het volgende:
krabsalade maar wel zorgen dat rijst helemaal niet meer warm is , anders is het vies
De rijst is bij ons nooit warm, ik laat het rustig afkoelen tot kamertemp. Meestal twee uurtjes nodig om het goed te krijgen 1x zo stom geweest het bij een open raam te zetten, dus dat plakte voor geen meter meer.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:10:56 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50471783
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Pheno het volgende:
Iemand nog een goed idee om tussen de sushi te leggen? We gaan dit weekend weer eens aan de slag, zalm, avacado, garnaaltjes, sushimi, komkommer, tonijn met mayo zijn al geprobeerd (en goed bevonden). Samen met het sushi in ei gewikkeld.

Ik ben even inspiratieloos.
Rauwe tarbotfilet is ook heerlijk, mits goed gesneden.
Inktvis kan ook.

Nou ja, eigenlijk elke goede kwaliteit verse vis kan er tussen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_50476026
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

De rijst is bij ons nooit warm, ik laat het rustig afkoelen tot kamertemp. Meestal twee uurtjes nodig om het goed te krijgen 1x zo stom geweest het bij een open raam te zetten, dus dat plakte voor geen meter meer.
Ik dacht dat je sushirijst juist zo snel mogelijk moest laten afkoelen? Hier schep ik het met een houten lepel door elkaar terwijl een waaier of fan voor coole lucht zorgt.
pi_50476216
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:20 schreef aceHigh het volgende:

[..]

Ik dacht dat je sushirijst juist zo snel mogelijk moest laten afkoelen? Hier schep ik het met een houten lepel door elkaar terwijl een waaier of fan voor coole lucht zorgt.
De twee uur is inclusief spoelen, koken etc
Maar te koude lucht heeft bij mij 1x de rijst helemaal doen mislukken, dus ik zal wel iets ongelovelijks verkeerd hebben gedaan....
pi_50478150
TVP

ik ga vandaag ook sushi maken pas 1x gedaan en ik heb het geleerd van een Italiaan, dus dat zal vast niet authentiek ofzo worden, maar lekker wel hoop ik

Ertussen denk ik:

Surimi
avocado
komkommer... uh... zalm... meer ideeen? En iemand tips voor hoe de rijst te koken? Anders lees ik wel ff het vorige topic door. En de camera ligt in de lader dus fotos komen er ook!

Kusies
pi_50478518
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef Perruche het volgende:
En iemand tips voor hoe de rijst te koken?
http://www.videojug.com/film/how-to-make-sushi-rice

Ik doe zelf trouwens nooit dashi door de rijst. Iemand die dit wel doet en komt dat de smaak ten goede?
pi_50478648
Thanks acehigh!

dashi? ik ga geen kei-dure dingen kopen,ik ga een pak sushirijst halen, zo een rolmatje, nori, dingen voor erin... wasabi natuurlijk en sojasaus! Oh ja, nog 1 vraagje... dat ei, wat ook heirboven staat, hoe heet het of hoe maak je het? Want dat is echt superlekker!
pi_50483116
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:14 schreef Perruche het volgende:
TVP

En iemand tips voor hoe de rijst te koken?
In de OP staat ook een uitgebreide beschrijving Of je leest even op de zak/pak rijst hoe je het moet bereiden
pi_50484449
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

In de OP staat ook een uitgebreide beschrijving Of je leest even op de zak/pak rijst hoe je het moet bereiden
sorry SoL ik ben lui aangelegd en de tekst op de pakjes is hier in het russisch of ests en daar snap ik geen drol van

Maar ik neem een voorbeeld aan jous sushi, keukenprinses
pi_50485254
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

sorry SoL ik ben lui aangelegd en de tekst op de pakjes is hier in het russisch of ests en daar snap ik geen drol van

Maar ik neem een voorbeeld aan jous sushi, keukenprinses
Dat schiet niet op dan idd. Dan maar volgens de OP, lijkt me
pi_50486796
Geweldig topic dit, ben al een tijdje aan het meelezen en nu gaat het er dan toch van komen!

Ik ga ook proberen om sushi te maken, maar ik vraag me eigenlijk af hoelang ik daarvoor in de keuken moet staan.. hoeveel tijd kost het ongeveer in totaal?

dan weet ik wanneer ik moet beginnen als ik het rond half 7 klaar wil hebben..

alvast bedankt!
Sas
Babe In Totale Control of Herself
pi_50486897
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef Sassefras het volgende:
Geweldig topic dit, ben al een tijdje aan het meelezen en nu gaat het er dan toch van komen!

Ik ga ook proberen om sushi te maken, maar ik vraag me eigenlijk af hoelang ik daarvoor in de keuken moet staan.. hoeveel tijd kost het ongeveer in totaal?

dan weet ik wanneer ik moet beginnen als ik het rond half 7 klaar wil hebben..

alvast bedankt!
Sas
Gewoon lekker op je gemakje 's middags beginnen. De rijst laten afkoelen duurt nog het langst

Oja en wel foto's maken he, dat is zo'n beetje verplicht geworden in dit topic

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2007 14:26:55 ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:28:03 #120
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50486959
gewoon op tijd beginnen, je kan alles in de koelkast laten liggen.
dat is zelfs fijner als je het later wil snijden, dan is het geheel wat steviger
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50487045
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Gewoon lekker op je gemakje 's middags beginnen. De rijst laten afkoelen duurt nog het langst

Oja en wel foto's maken he, dat is zo'n beetje verplicht geworden in dit topic
ben niet zo goed in foto's uploaden enzo, maar ik zal het proberen.. ik den dat ik dan zo maar eens moet gaan beginnen.. hahah
nog tips?
pi_50487361
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Sassefras het volgende:

[..]

ben niet zo goed in foto's uploaden enzo, maar ik zal het proberen.. ik den dat ik dan zo maar eens moet gaan beginnen.. hahah
nog tips?
Je mag ze mij mailen, dan wil ik ze wel voor je uploaden en posten

Tips? Gewoon alles lekker op je gemakje doen en niet stressen
pi_50487897
ik wil ook dat ei maken, ik is 3 eiren te veel? dan die ik 2 ei in de pan, opkloppen eerst natuurlijk, 1 theelepel suiker en een beetje soyasaus?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:56:53 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50488041
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef Perruche het volgende:
ik wil ook dat ei maken, ik is 3 eiren te veel? dan die ik 2 ei in de pan, opkloppen eerst natuurlijk, 1 theelepel suiker en een beetje soyasaus?
Het recept voor die Usuyaki Tamago kan je hier vinden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_50488124
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]

danku!
pi_50490569
Sassefras, lukt het een beetje? Het is zo stil
pi_50491315
ik heb nu alle ingedienten klaar staan.. maar moet de rijst echt helemaal koud zijn of mag het ook lauw zijn?
pi_50491960
hmmm.. volgens mij is mijn eerste rol veelste slap.. gelukkig heb ik nog 3 pogingen.. de laatste wordt vast het mooist! Ik ben foto's aan het maken, maar weet nog niet hoe ik die hier krijg..
pi_50493135
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Sassefras het volgende:
ik heb nu alle ingedienten klaar staan.. maar moet de rijst echt helemaal koud zijn of mag het ook lauw zijn?
Ik had 'm iig helemaal koud
pi_50493146
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef Sassefras het volgende:
hmmm.. volgens mij is mijn eerste rol veelste slap.. gelukkig heb ik nog 3 pogingen.. de laatste wordt vast het mooist! Ik ben foto's aan het maken, maar weet nog niet hoe ik die hier krijg..
ben benieuwd.
pi_50493565
Nou, ik heb 4 rolletjes af!! Ik heb ze nu heel in de koelkast gezet, omdat mijn ventje pas over een uur thuis is. als hij thuis is snijd ik ze pas aan. Kan dat wel eigenlijk?

Hoe doe je dat met de zijkanten eigenlijk? Hoe druk je die aan? dat is nu zo'n slap stukje zeg maar.
(ik ga ff mijn foto's tot dusver proberen te uploaden.)
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:38:48 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50493633
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:36 schreef Sassefras het volgende:
Nou, ik heb 4 rolletjes af!! Ik heb ze nu heel in de koelkast gezet, omdat mijn ventje pas over een uur thuis is. als hij thuis is snijd ik ze pas aan. Kan dat wel eigenlijk?
Ja hoor.
quote:
Hoe doe je dat met de zijkanten eigenlijk? Hoe druk je die aan? dat is nu zo'n slap stukje zeg maar.
(ik ga ff mijn foto's tot dusver proberen te uploaden.)
Eraf snijden.

Overigens het snijden moet je met een ultrascherp mes doen doe een beetje met water nat is gemaakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_50493752
TADDA!!:

Nu ga ik even een scherp mes zoeken, en als ik ze gesneden heb, maak ik nog een foto en zal ik met jullie delen of het uberhaupt te eten is of niet..

mmm zijn wel kleine foto's.. is het uberhaupt te zien?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sassefras op 15-06-2007 17:52:33 (grotere foto\'s!) ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:47:24 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50493829
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:44 schreef Sassefras het volgende:

mmm zijn wel kleine foto's.. is het uberhaupt te zien?
Ik heb mijn leesbrilletje erbij opgezet.

Ze mogen wel iets groter hoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_50493874
whaha.. ff kijken of ik dat voor elkaar krijg...
pi_50493935
nu maar wachten op mijn vent....
pi_50494474
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:20 schreef aceHigh het volgende:

[..]

oh dat doe ik niet... na 15 min ofzo begin ik al... ik vind dat wanneer hij niet helemaal afgekoeld is beter is om op te scheppen en te verspreideren over het zeewierblaadje

Ik ben meestal binnen 2 uur al klaar.... voor ongeveer 10 rollen

Enne vroeg me af waar jullie je zeewierblaadjes halen? bij de gewone supermarkt? daar zijn ze echt keiduur hoor.... voor de mensen de in een grote stad wonen, kan je het beste bij de chinese toko halen, stuk goedkoper

en kvind dat wanneer je ze in de koelkast heb gehad een heel stuk minder lekker zijn, omdat het wat harder word enzo

[ Bericht 17% gewijzigd door Kersje86 op 15-06-2007 18:17:47 ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:18:16 #138
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50494622
xenos heeft vaak norivellen voor weing
pi_50494814
goedkoper dan 50 blaadjes voor 4/5 euro?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:25:51 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50494872
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:24 schreef Kersje86 het volgende:
goedkoper dan 50 blaadjes voor 4/5 euro?
ik vind 50 blaadjes wel veel.
ik gebruik er nooit zoveel in 1 keer, ne maak sushi niet vaak, dus dan liggen ze te verpieteren in de kast, en kan ik ze weggooien. geef mij maar wat kleinere verpakkingen
pi_50494970
mjah ik maak ook niet zo vaak maar... maar ik gebruik iig per x wel 10 blaadjes dus , om de 2 weken.... binnen 1,5 maand was het weer weg
pi_50495784
Nou het was heerlijk! Ik zit vreselijk vol.. en dan heb ik nog 2 rollen over! Ik wist niet dat dit zo goed vulde.. Mijn ventje was ook erg onder de indruk..

vrijdag 15 juni 2007 @ 19:00:33 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50495925
Ziet er lekker uit Sassefras!

Morgen ga ik mijzelf weer eens met sushi verwennen.
Wil alleen van Golfer en Bluezz ff weten hoe je dat ei zo mooi hebt gebakken?

Klutsen van tevoren?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_50496131
Jaaaaaaaa, nog een soesjie fan
Goed gelukt
pi_50496206
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef Sanne het volgende:
Ziet er lekker uit Sassefras!

Morgen ga ik mijzelf weer eens met sushi verwennen.
Wil alleen van Golfer en Bluezz ff weten hoe je dat ei zo mooi hebt gebakken?

Klutsen van tevoren?
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef golfer het volgende:

vrijdag 15 juni 2007 @ 19:11:46 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50496247
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[..]
tx babe, ik had erover heen gelezen.
pi_50496534
Sassefras

Ziet er helemaal geweldig uit

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2007 19:20:49 ]
pi_50499994
Ik geloof dat de rijst op kamer temperatuur moet zijn en dat nori nou juist knapperig moet blijven.
*kijkt uit naar Mirugai*
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:22:57 #149
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50500821
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef n0a het volgende:
Ik geloof dat de rijst op kamer temperatuur moet zijn en dat nori nou juist knapperig moet blijven.
*kijkt uit naar Mirugai*
Voor zo ver ik weet is dat de juste manier
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:15:36 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50505011
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik had even geen recentere van mij voorhanden:

[afbeelding]

Trusteh!
Had je nog zo gevraagd die foto van mij niet te plaatsen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')