Alleen suiker en azijn, geen zout?quote:Op woensdag 25 juni 2014 06:45 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet het wel beetje nat maken. Op de verpakking stond dat je het zonder suiker kon doen maar voor de zekerheid toch mijn rijst maar voorzien van 1 koffie lepel poedersuiker en 2 koffielepels rijstazijn.
euhm neen geen zout ... je soja dipsaus is je zout bij sushi en een stuk gezonder!quote:
De foto bedriegd een beetje je vult zo veel je wil uiteraard maar het moet wel blijven plakken. Bij de voorverpakte gerookte zalm is het altijd een beetje afwachten wat je krijgt. Het laatste pak waren eigenlijk minder netjes gesneden kleine plakjes als ik nog eens grotere plakjes heb ga ik proberne een cubusje te bekleden met zalmquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit!
Maarrrrr........ wat veel rijst in die blokjes. Of nee, veel rijst en erin weinig
Brrrr, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:46 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
euhm neen geen zout ... je soja dipsaus is je zout bij sushi en een stuk gezonder!
Mooie docuquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:59 schreef Catch22- het volgende:
In dit geval had ik kleur wel leuk gevonden. Wel mooi gefilmd tho
Iedereen die van sushi houdt moet de docu over de eerste/enige michelinster sushichef moeten kijken http://m.imdb.com/title/tt1772925/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |