Dat is geluk hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het net aan gered met boodschappen![]()
Muggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef warrel het volgende:
Als het zo hard regent, dan zijn er toch geen muggen die op zoek gaan naar openstaande ramen waar licht uit komt?
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef warrel het volgende:
Als het zo hard regent, dan zijn er toch geen muggen die op zoek gaan naar openstaande ramen waar licht uit komt?
Nou, kom jij eens met, laten we het niet tè moeilijk maken, 1 punt waarom Amerika zo supermooi prachtig enzovoort is ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van jouw kwaliteiten. Kom maar eens met duidelijke voorbeelden met bronvermeldingen, misschien dat ik je uitspraken dan iets serieuzer zou kunnen nemen.
Ze zijn geniaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, kom jij eens met, laten we het niet tè moeilijk maken, 1 punt waarom Amerika zo supermooi prachtig enzovoort is ?
Laat maarquote:
Nou, je bewijst zojuist het tegendeelquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van jouw kwaliteiten. Kom maar eens met duidelijke voorbeelden met bronvermeldingen, misschien dat ik je uitspraken dan iets serieuzer zou kunnen nemen.
Ik had ze nog een streng mailtje gestuurd toennet, ik was lekker chagrijnig dus vol inspiratiequote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Gezellig. Lekker weertje eigenlijk nu. Gister naar Comedy Theatre in A'dam geweestfeest.
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zomerfestival was geweldig!
Bravebart, ik heb jou gezien denk ik. Ik had het toen alleen niet door![]()
waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Klinkt leukMaar doordeweeks kan ik eigenlijk bijna nooit weg
![]()
in het weekend opeens wel dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb een dochter die ik niet zomaar alleen thuis kan laten![]()
In het weekend is ze regelmatig bij haar vader, en aangezien ik dus best veel vrijheid heb, ga ik ook niet nog eens doordeweeks oppas zoeken omdat ik zo nodig uit wilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
in het weekend opeens wel dan?heeft ze geen oma die ff kan helpen?
Eén of ander feestje in een kraakpand als het goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ah zoga je nog wat leuks vanavond doen dan?
Yepz... locatie krijg ik straks te horen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tof, i Delft?
Omdat ik tentamens hebquote:
Ja, maar ik leer vooral bij mn oudersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Die moet je toch in delft maken
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |