Ikke heb vanaaf in de tuin gegeten:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef warrel het volgende:
Had turkse pizza gegetenMoest er wel voor door de stortregen..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanaaf bimi, biefstuk en gepofte aardappel met een vulling van kwark, garnalen, bosuitjes en bieslook op![]()
(behalve de bimi dan)
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef warrel het volgende:
En ik heb een catfight met m'n huisbaasStuur ik een aardig mailtje dat ik blij ben dat de geiser eindelijk na bijna 5 weken is gemaakt, maar zet ik daar wel in dat de communicatie hopelijk de volgende keer wat vlekkelozer verloopt (ze reageerden zelden op m'n mail, want ik écht heel naar vind, want ik voel me aan de kant gezet) en nu vinden ze me onfatsoenlijk en respectloos tegenover ze..
Dat is helemaal niet waar! GRMBL!!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef warrel het volgende:
Ja! Maarja, ik durf ze niet duidelijk te maken dat ik het dus helemaal niet zo heb bedoeld. Ja, duh, ik heb rechten als huurder en dat heb ik ze flink onder de neus gedrukt, maar ik heb er wettelijk geen gebruik van gemaakt..
Damn, en dan zijn het nog de ouders van m'n huisgenootje/vriendin..
Ik zou het véél beter doen als huisbaas! GRMBL!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TuurlijkDe beste stuurlui staan aan wal
Hoppa, statement madequote:
Oewquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef warrel het volgende:
Nu ga ik lekker douchen. Heb 1.5 uur op m'n matten gestaan, ben een beetje plakkerig
Ben weer schoon!quote:
Ghehe, zit het zo diep ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ben weer schoon!![]()
En ik voel me naar om dat huisbaasgedoe, gelukkig komt vriendlief strakjes, kan ik bij 'm uithuilen![]()
![]()
![]()
Ze zeiken gewoon totaal onterecht om niks, als ik het zo leesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef warrel het volgende:
En ja hoorIk begin er over tegen vriendlief en ik krijg een bibberlipje
Ik kan het gewoon niet zo hebben dat ik een heel aardig mailtje terugstuur, dat ik dan dit (We zijn je opvoedende mailtjes een beetje beu. De hele stijl getuigt van wel heel weinig respect en fatsoensnormen.) terug krijg..
Verder ben ik heel gevoelig en een beetje een jankerd![]()
quote:
Ach, da's ook wel weer schattigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef warrel het volgende:
Verder ben ik heel gevoelig en een beetje een jankerd![]()
Het echte einde van de dag kwam een paar uurtjes later, en geloof me. Die was véél stormachtiger, pfjuw!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ondanks het 'stormachtige' einde van de dag ?
quote:
Ik hoef het niet te wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Het echte einde van de dag kwam een paar uurtjes later, en geloof me. Die was véél stormachtiger, pfjuw!![]()
![]()
Want jij lag onder m'n bed?quote:
Oh damn! Nu kan ik je al m'n juicy details niet vertellenquote:
Ik weet niet wat jij allemaal insinueertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Want jij lag onder m'n bed?![]()
[..]
Oh damn! Nu kan ik je al m'n juicy details niet vertellen![]()
![]()
![]()
![]()
PMquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh damn! Nu kan ik je al m'n juicy details niet vertellen![]()
![]()
![]()
![]()
Stormachtigheidquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal insinueert
Ohja, goed idee!quote:
Uhuhquote:
Ja he!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh
Beter dat dat niet in het topic zelf stond idd![]()
Al gedaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja he!![]()
Maar je gaat het nu toch niet aan iedereen doorvertellen enzo he?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al gedaanIk had een groepsbericht gestuurd op msn naar iedereen
Zo, nu cadeautjes kopen![]()
Wat had je in gedachtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:24 schreef warrel het volgende:
[..]
Nou, dan mag je ook wel een cadeautje voor mij kopen![]()
![]()
![]()
Haha, die hebben we nog niet gehoord, hahahahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:03 schreef Hopsieflopsie het volgende:
Ghihi, een kennis van mij studeert toevallig delft
Die kan ik zelf niet echt missen atmquote:
Pfff, nu moet ik alles zelf doen dus?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kan ik zelf niet echt missen atm
dat vraagt om foto'squote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Whoeiiii, ik ben er weer![]()
Heel de dag lag i-net er hier uit![]()
Straks diner, en vanavond gala-feest![]()
Ik heb vanmiddag een poepiejieke gala-jurk gekregen, en toen ik 'm aan had voelde ik me helemaal echt een meisje![]()
![]()
Heb nooit jurken aan, en nu in ene keer zo'n hele mooie met allemaal glittertjes![]()
Balen van je rug, we zijn echt een stelletje kneuzen bij elkaar hierquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Pfff, nu moet ik alles zelf doen dus?!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Balen van je rug, we zijn echt een stelletje kneuzen bij elkaar hier![]()
Zullen vast wel foto's gemaakt worden, beetje jammer alleen van mijn voetje ingetaped en die krukken, maar goed het is niet anders.
Heb er wel heule schattige zilveren slippertjes onderaan, aangezien ik dus geen hakken kan dragen nu![]()
Van het 5e lustrum van de hockeyclubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |