Hey! ik ben ook blond! najah, donkerblond, of wat ben ik? geen idee, Wie kan ff zeggen wat ik ben?quote:
ja, godver, dat bericht was dus verkeerd.quote:
Je wilt niet alleen een kind, maar ook nog eens een sappig kutje? je vraagt wel erg veel he. is dat niet een beetje te hoor gegrepen?quote:
Sebasserblond.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey! ik ben ook blond! najah, donkerblond, of wat ben ik? geen idee, Wie kan ff zeggen wat ik ben?
Veel plezier met neuken!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef teigan het volgende:
en over Mik_infra...
die net riep dat hij mij op ging vreten...
Niet, das Wiets al.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sebasserblond.
En ik ben het blondst!
nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sebasserblond.
En ik ben het blondst!
haha, grappig hoor, de vorige keer dat ik je zag had je nog emo-git-zwart haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hoi, ben ik ook weer. Ik ben trouwens ook blond
ik heb nog nooit wiets gezien. en haar trui ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze zag wel er goed uit, met dat haar.
Sperma.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
De vraag is uiteraard: Wat heeft sebasser voor geestverruimends geconsumeerd?
hehe, dat raad je toch nooit.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
De vraag is uiteraard: Wat heeft sebasser voor geestverruimends geconsumeerd?
Nee, je bent gewoon lesbo, en dat wil je graag vertellen aan de buitenwereld.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vandaag op een verjaardag bij iemand die een heel schattig zoontje had, van bijna 4 jaar. Vandaar dus. Zwangere mama was zelf ook erg schattig, trouwens
.
Damn... wat kraam ik toch een onzin uit.
lul niet. zwart haar had ik 4 a 5 jaar geleden. Je hebt me vorige maand nog gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, grappig hoor, de vorige keer dat ik je zag had je nog emo-git-zwart haar.
ik denk dat de buitenwereld dat al wel een beetje weet, hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon lesbo, en dat wil je graag vertellen aan de buitenwereld.
Dat is geen onzin hoor.
Gewoon hier in dit topic!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Zeg maar waar ze heen moeten/op moeten/whatever.![]()
Ja, dat zeg ik, toen had je ook zo'n mooie emo-haar-lok.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
lul niet. zwart haar had ik 4 a 5 jaar geleden. Je hebt me vorige maand nog gezien
http://fotoboek.fok.nl alsjeblieft.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Zeg maar waar ze heen moeten/op moeten/whatever.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat de buitenwereld dat al wel een beetje weet, hoor. Maak er tenminste geen geheim van.
Of zal ik hier nog even officieel uit de kast komen?
dnek?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Top. Als je hulp nodig hebt schiet je me maar ff aan,maar ik dnek dat het je zo wel lukt
quote:
Te warm voor seks?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat kost veels te veel energie.... En het is er te warm voor..
Dat heet toch gewoon 'Uitjeneklullen' ?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is denken voor mensen die extreem intelligent zijn.
dan doe je het naakt en langzaamquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat kost veels te veel energie.... En het is er te warm voor..
ik ben al 4 jaar weer terug op blond haar hoor. Misschien moet je wat aan je ogen laten doenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, toen had je ook zo'n mooie emo-haar-lok.
Neen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heet toch gewoon 'Uitjeneklullen' ?
sniet grappig hoor, mensen die lenzen hebben roepen dat ze wat aan hunh ogen moeten laten doen, weetje hoe diep mij dat zonet geraakt heeft?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
ik ben al 4 jaar weer terug op blond haar hoor. Misschien moet je wat aan je ogen laten doen
Hier, lees dit eens, misschien begrijp je dan dat ik wel degelijk weet dat je helemaal geen zwart emo haar hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
Zal dit werken?
Net zo lang tegen iemand zeggen dat ie zwart haar heeft tot ie het zelf gaat geloven?
Gone like afk?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:06 schreef Faelivrin het volgende:
Foto's zijn onderweg. Heb zo wel visite dus dan ben ik gone.
JANOU NU DENKT IEDEREEN DAT IK SERIEUS DACHT DAT IK DACHT DAT TARA ZWART HAAR HEEFT, TIS NIET EERLIJK.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:09 schreef Viking84 het volgende:
jouw haar is zwarter dan dat van tara, sebasser, dus wie is hier een emo?.
TARA toch? Ik heb gehoord dat die zwart haar heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
Weetje trouwens wie hier wel emo is?
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TARA toch? Ik heb gehoord dat die zwart haar heeft.
Ach, we zijn weer een paar minuten verder gekomen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh ok. To be or not to be emo. Who cares?
.
Voor een dagje?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
bij ons in het dorp is een emotheek, daar kunje zwart haar huren
Ha!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Tangarine het volgende:
ik ben ook blond!
jij bent zoveel meer dan blondquote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Tangarine het volgende:
ik ben ook blond!
iddquote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij bent zoveel meer dan blond. Als je een vrouw was wist ik het wel
.
Er mist nog iets anders, alsmede dat er iets teveel bijzit.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh. Die stem, die ogen.... Er mist alleen een mooi decolleté
.
Nee, straks komt DaD weer, gaan we weer op haar geilen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
Gaat dit een centraal "Geil hier op Tangarine topic" worden?
ook goedquote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, straks komt DaD weer, gaan we weer op haar geilen.
Waar is wiets? daar wil ik wel eens lekker op geilen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das nie liefquote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er mist nog iets anders, alsmede dat er iets teveel bijzit.
Explain.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook goed. Zit DaD nu in de trein op weg naar Groningen?
.
Sorry, ik ben geobsedeerdquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef teigan het volgende:
zo te lezen gaat het toch vooral over sex en aanverwante zaken..
We know, we know.quote:
ja bij mn ene azijn er over gegoid, maar nu heb ik een nieuwequote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We know, we know.
Heb je nog gejeukt.
Een nieuwe jeuk!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja bij mn ene azijn er over gegoid, maar nu heb ik een nieuwe
je gooit azijn over hetgeen wat je jeukt?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja bij mn ene azijn er over gegoid, maar nu heb ik een nieuwe
nee, mn moeder heeft het ingesmeerd voor me! Ik heb de tofste moeder die er is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je gooit azijn over hetgeen wat je jeukt?
Hm. het ging over sex een aanverwanten in dit topic toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn moeder heeft het ingesmeerd voor me! Ik heb de tofste moeder die er is.
zieke geestquote:Op maandag 11 juni 2007 20:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm. het ging over sex een aanverwanten in dit topic toch?
wat moet je met je moeder?
smeerlap.
quote:
AHA!quote:
HEEY WIETS !quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AHA!
Op mij wordt tenminste gereageerd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar is wiets? daar wil ik wel eens lekker op geilen.
En daar is ze!quote:
Ik heb in mn blote kont in dit topic gestaanquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:
Ik heb toch een fotoboekMaar nu ben ik wel een stuk blonder dan dat. Foto's posten is eng trouwens, echt. Als de rest nou eerst gaat durf ik misschien ook wel
Niet alleen blonder, het is ook korter.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:
Ik heb toch een fotoboekMaar nu ben ik wel een stuk blonder dan dat. Foto's posten is eng trouwens, echt. Als de rest nou eerst gaat durf ik misschien ook wel
Das ook niet zo lastig, met het soort foto's van wat jij wel al niet maakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik sta 2 á 3maal in het "ERGSTE foto van jezelf topic."
Ik gok dat jou collectie Cz. foto's nog groter is dan die van mijquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das ook niet zo lastig, met het soort foto's van wat jij wel al niet maakt.
Heyquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn collectie is immens.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gok dat jou collectie Cz. foto's nog groter is dan die van mij
Nee ahaha. Dat snap ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Wiets het volgende:
[..]
Heydoe jij eens even lief pop!
En chipzak, trui hangt weer in de kast, maar nu heb ik hem niet nodig natuurlijk
Ja, die foto's die in dat topic staan zijn ook allemaal bij jou gemaakt en 1tje bij de meetquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal met mijn foto camera's gemaakt, uit die collectie foto's, dus das enigsinds wel logisch.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gok dat jou collectie Cz. foto's nog groter is dan die van mij
Als jij nou 15 jaar ouder wasquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar is wiets? daar wil ik wel eens lekker op geilen.
Ja weet ik wel. Je mag jezelf gelukkig prijzen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal met mijn foto camera's gemaakt, uit die collectie foto's, dus das enigsinds wel logisch.
En ik heb vaker dingen gedaan met haar dan dat jij dat deed/doet.
Nee, meer op de manier waarop je ze maakt, dat het dan ook niet zo lastig is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zin om een hele foute foto van Sebast te posten, omdat hij zei dat ik altijd raar op foto's sta !![]()
Dit kan ik ook best overdrijven, kweet niet precies hoeveel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk best wel ja, ergens in de 80, misschien wel over de 100.
Er zijn dus nog mensen met een leven in dit topicquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 45 seconden geleden.
Aantal posts: 190 (gemiddeld 1 per dag)
omg.
Hey, en als we mijn leeftijd nou eens weglaten, die klopt immers toch niet.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit kan ik ook best overdrijven, kweet niet precies hoeveel.
iig veul.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AHA!
Op mij wordt tenminste gereageerd.
Nah!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dies vet kut, ik sta der kut op dus.![]()
Kan best kloppen, ik heb al mijn 10duizenden foto's op verschillende harde schijven staan, in meerdere mappen, met de raarste namen, dus dat is een beetje teveel werk om dan te gaan kijken waar wat van jou staat, en dat dan bij elkaar op te gaan tellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Het is meer dan dat.
Geloof me maar![]()
Iig wel als je ook de foto's meetelt die ik op mijn pc hebt staan.
Niet hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn dus nog mensen met een leven in dit topic.
Er staat een fout in je sig. "There are"i.p.v. "there's".
Steentje in zijn hand?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi sebasser onzeker, steentje in zn hand
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi sebasser onzeker, steentje in zn hand
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet hoor.
Hij zingt: 'there's no countries'. Vraag maar aan hem.
(ok, dat gaat wat lastig.
Doeiquote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet over een minuut ofzo weg, snel wiets, reageer snel op mijn vraag dinges, dan kan ik weg.![]()
Dak-elfje.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tahha.
Was op zijn dakterras![]()
Maarja, wist ik veel dat kamers van anderen op datzelfde dakterras uitkwamen.
Dus ik huppelde zo wat rond, kijk ik pardoes in de kamer van een gozert. Hij keek me toch vreemd aan.
... Ik ben snel weggerend.
Waar ga je heenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet over een minuut ofzo weg, snel wiets, reageer snel op mijn vraag dinges, dan kan ik weg.![]()
nee een feitquote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Steentje in zijn hand?
Is dat een gezegde ofzo?
2 beco's achter de kiezen dus ik ben (nog) nuchter! Maar ik ken 'hem' niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lees morgen nog maar eens, als je nuchter bent.
Wheheh.quote:
Kom ik ook net achter!quote:
Nou, ik weet wel ergens een land waar we legaal kunnen trouwen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef Wiets het volgende:
sorry sebasser, ben je er nog?
Als leeftijd geen rol zou spelen zou ik met je trouwen, heus![]()
HOEN!quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
Mensen die waarde hechten aan een nummer.
Dat is geen spelfout, het is duidelijk dat je het nummer niet kentquote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn dus nog mensen met een leven in dit topic.
Er staat een fout in je sig. "There are"i.p.v. "there's".
Waarde!? Aan een nummer!?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
schoenen = ook wel handig, denk ikquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, toch hier 1 minuut vandaan afgesproken.
ff sokken aan en gaan.
Jij altijd met je sokken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, toch hier 1 minuut vandaan afgesproken.
ff sokken aan en gaan.
682quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
Nee, juist met leeftijden. Shit straks ligt er een 15 jarige in m'n bed, gekte.quote:
Bij Sebas maakt dat niet uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schoenen = ook wel handig, denk ik.
Ja, gatver.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, juist met leeftijden. Shit straks ligt er een 15 jarige in m'n bed, gekte.
Hij plakt overal. Dan kom je natuurlijk nooit weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij altijd met je sokken.
Jouw kende duurt dat 10 min, als je er niet wat vaart achter gooit.![]()
Dát is een tof nummer!quote:
Imagine van John Lennonquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
2 beco's achter de kiezen dus ik ben (nog) nuchter! Maar ik ken 'hem' niet?
Ergo lied is mij onbekend.
Ik heb post angst, dat weet je tochquote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef freecell het volgende:
Wiets aanmoedig post
Hallo !quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
tvp. Ik weet nu eindelijk hoe het is om de topics niet bij te kunnen houden. Maar kolere, wat een toffe avond.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gatver.
Dat zou wat zijn zeg.
Nee, iewl.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
tvp. Ik weet nu eindelijk hoe het is om de topics niet bij te kunnen houden. Maar kolere, wat een toffe avond.
Ja, misschien alleen de wet, maar voor de rest vind ik leeftijden dikke bullshit.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, juist met leeftijden. Shit straks ligt er een 15 jarige in m'n bed, gekte.
Ik weet dat Sebast achter de pc plakt ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij plakt overal. Dan kom je natuurlijk nooit weg.
Hij post in 10 reeksen tegelijk nu.
[..]
Dát is een tof nummer!
Is mij bekend, alleen niet mijn muziek.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Imagine van John Lennon. Lennon ken je, hoop ik, wel?
SEBAST!! ZEG NOU TEGEN HOENN DAT IK VAN HEM HOUD1!;2!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, misschien alleen de wet, maar voor de rest vind ik leeftijden dikke bullshit.
Dat wil ik je nog best wel uitleggen trouwens, waarom, ik dat vind.
Maar niet nu.
Geregistreerd op: dinsdag 10 januari 2006 @ 10:25quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gatver.
Dat zou wat zijn zeg.
Nee, iewl.
Zal ik je daar eens vanaf helpen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Wiets het volgende:
[..]
Ik heb post angst, dat weet je toch![]()
echt
Behalve als hij naar de wc moet.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet dat Sebast achter de pc plakt ja.
Ergens in de 53.000.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: Verborgen
damn sebasser, waarom verberg je die razend boeiende gegevens nou?
Hoeveel p/dag?quote:
Geloof me.quote:
Waarom denk je dat ik die slaappillen slik?quote:
Jawel, want ik wil het weten.quote:
Omadt je dat zelf maar tegen hem mnoet vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel, want ik wil het weten.
En wrm reageer je niet op mijn HOENN-posts?![]()
eerder per minuut, en dat dan zo'n 10 minuten lang, waarna ik wel wat anders ga doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Sebasser post ruwweg gemiddeld bijna 100 keer per dag!
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Sebasser het volgende:
#55 Isabeau 54538
#56 Godlike02 54070
#57 Jordy-B 54013
#58 Swetsenegger 53663
#59 Sebasser 53658
[..]
Omadt je dat zelf maar tegen hem mnoet vertellen.
Ik ga even bijkomen van wiets.![]()
zo'n domper.Vanavond ga ik me doodzuipen, ha! daar heb ik tegelijk mijn ouders en iedereen die om me geeft mee te pakken, maar ook freecell, want van haar mag ik niet drinken.
Tief opquote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eerder per minuut, en dat dan zo'n 10 minuten lang, waarna ik wel wat anders ga doen.
net zoals nu.
Dag kinders.![]()
ik heb het uitgerekend net en ik vond het ook al weinigquote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eerder per minuut, en dat dan zo'n 10 minuten lang, waarna ik wel wat anders ga doen.
net zoals nu.
Dag kinders.![]()
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Wiets het volgende:
Zoo ik ga ff roseetje drinken bij freecell en tara! Post waarschijnlijk daar gewoon weer verder![]()
Ben je nou nog niet weg Sebasser lieverd?
Waar heb je het nou weer over, Monster of Loch Ness !quote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]straks staan ze aan de deur waar ik blijf.
Doei lieverdjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
net zoals nu.
Dag kinders.![]()
Once you pop, you can't stop.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik probeer 1 avond mee te posten.
Waar begin ik aan?.
Oh, jaa, de rest wel. Uiterst interessant leesvoerquote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Tangarine het volgende:
ik ben er wel, heb alleen niet zo heel veel te melden
Je mag niet drinken van mij!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee.want.
ik vind je stom.
Maar, tegelijkertijd ben ik ook nog vlieft op je.
Neeee, nu nog meer.Comazuipen noemen ze dat toch?
Ja, das wel een goed plan.
NEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
GA JE NOG WEG SEBAS?
Ja maar jij bent wel liefquote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Tangarine het volgende:
ik ben er wel, heb alleen niet zo heel veel te melden
Ik wacht.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:
lukt prima met alcohol, hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef Tangarine het volgende:
bah, zin in alcohol, maar scriptie moet af
beetje sneu iddquote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef Tangarine het volgende:
heb nog een fles witte wijn in de koelkast... maar alleen drinken is ook suf
nog maar een avond met spellen en alcohol als je proefwerkweek enzo voorbij is?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
kheb zin om me helemaal lam te zuipen, maarja, helpen doet het toch niet..
en ik moet morgen werken..
Dus maar even niet...
Zo hee, enige vorm van cynisme is jou ook vreemd, of niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in dat geval kun je het helemaal wel vergeten, arrogant ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |