Hm. het ging over sex een aanverwanten in dit topic toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mn moeder heeft het ingesmeerd voor me! Ik heb de tofste moeder die er is.
zieke geestquote:Op maandag 11 juni 2007 20:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm. het ging over sex een aanverwanten in dit topic toch?
wat moet je met je moeder?
smeerlap.
quote:
AHA!quote:
HEEY WIETS !quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AHA!
Op mij wordt tenminste gereageerd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar is wiets? daar wil ik wel eens lekker op geilen.
En daar is ze!quote:
Ik heb in mn blote kont in dit topic gestaanquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:
Ik heb toch een fotoboekMaar nu ben ik wel een stuk blonder dan dat. Foto's posten is eng trouwens, echt. Als de rest nou eerst gaat durf ik misschien ook wel
Niet alleen blonder, het is ook korter.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Wiets het volgende:
Ik heb toch een fotoboekMaar nu ben ik wel een stuk blonder dan dat. Foto's posten is eng trouwens, echt. Als de rest nou eerst gaat durf ik misschien ook wel
Das ook niet zo lastig, met het soort foto's van wat jij wel al niet maakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik sta 2 á 3maal in het "ERGSTE foto van jezelf topic."
Ik gok dat jou collectie Cz. foto's nog groter is dan die van mijquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das ook niet zo lastig, met het soort foto's van wat jij wel al niet maakt.
Heyquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zijn collectie is immens.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gok dat jou collectie Cz. foto's nog groter is dan die van mij
Nee ahaha. Dat snap ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Wiets het volgende:
[..]
Heydoe jij eens even lief pop!
En chipzak, trui hangt weer in de kast, maar nu heb ik hem niet nodig natuurlijk
Ja, die foto's die in dat topic staan zijn ook allemaal bij jou gemaakt en 1tje bij de meetquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal met mijn foto camera's gemaakt, uit die collectie foto's, dus das enigsinds wel logisch.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gok dat jou collectie Cz. foto's nog groter is dan die van mij
Als jij nou 15 jaar ouder wasquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar is wiets? daar wil ik wel eens lekker op geilen.
Ja weet ik wel. Je mag jezelf gelukkig prijzen wat dat betreft.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal met mijn foto camera's gemaakt, uit die collectie foto's, dus das enigsinds wel logisch.
En ik heb vaker dingen gedaan met haar dan dat jij dat deed/doet.
Nee, meer op de manier waarop je ze maakt, dat het dan ook niet zo lastig is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zin om een hele foute foto van Sebast te posten, omdat hij zei dat ik altijd raar op foto's sta !![]()
Dit kan ik ook best overdrijven, kweet niet precies hoeveel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk best wel ja, ergens in de 80, misschien wel over de 100.
Er zijn dus nog mensen met een leven in dit topicquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 45 seconden geleden.
Aantal posts: 190 (gemiddeld 1 per dag)
omg.
Hey, en als we mijn leeftijd nou eens weglaten, die klopt immers toch niet.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit kan ik ook best overdrijven, kweet niet precies hoeveel.
iig veul.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AHA!
Op mij wordt tenminste gereageerd.
Nah!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dies vet kut, ik sta der kut op dus.![]()
Kan best kloppen, ik heb al mijn 10duizenden foto's op verschillende harde schijven staan, in meerdere mappen, met de raarste namen, dus dat is een beetje teveel werk om dan te gaan kijken waar wat van jou staat, en dat dan bij elkaar op te gaan tellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Het is meer dan dat.
Geloof me maar![]()
Iig wel als je ook de foto's meetelt die ik op mijn pc hebt staan.
Niet hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn dus nog mensen met een leven in dit topic.
Er staat een fout in je sig. "There are"i.p.v. "there's".
Steentje in zijn hand?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi sebasser onzeker, steentje in zn hand
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hihi sebasser onzeker, steentje in zn hand
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet hoor.
Hij zingt: 'there's no countries'. Vraag maar aan hem.
(ok, dat gaat wat lastig.
Doeiquote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet over een minuut ofzo weg, snel wiets, reageer snel op mijn vraag dinges, dan kan ik weg.![]()
Dak-elfje.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tahha.
Was op zijn dakterras![]()
Maarja, wist ik veel dat kamers van anderen op datzelfde dakterras uitkwamen.
Dus ik huppelde zo wat rond, kijk ik pardoes in de kamer van een gozert. Hij keek me toch vreemd aan.
... Ik ben snel weggerend.
Waar ga je heenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet over een minuut ofzo weg, snel wiets, reageer snel op mijn vraag dinges, dan kan ik weg.![]()
nee een feitquote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Steentje in zijn hand?
Is dat een gezegde ofzo?
2 beco's achter de kiezen dus ik ben (nog) nuchter! Maar ik ken 'hem' niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lees morgen nog maar eens, als je nuchter bent.
Wheheh.quote:
Kom ik ook net achter!quote:
Nou, ik weet wel ergens een land waar we legaal kunnen trouwen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef Wiets het volgende:
sorry sebasser, ben je er nog?
Als leeftijd geen rol zou spelen zou ik met je trouwen, heus![]()
HOEN!quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
Mensen die waarde hechten aan een nummer.
Dat is geen spelfout, het is duidelijk dat je het nummer niet kentquote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er zijn dus nog mensen met een leven in dit topic.
Er staat een fout in je sig. "There are"i.p.v. "there's".
Waarde!? Aan een nummer!?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
schoenen = ook wel handig, denk ikquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, toch hier 1 minuut vandaan afgesproken.
ff sokken aan en gaan.
Jij altijd met je sokken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, toch hier 1 minuut vandaan afgesproken.
ff sokken aan en gaan.
682quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
Nee, juist met leeftijden. Shit straks ligt er een 15 jarige in m'n bed, gekte.quote:
Bij Sebas maakt dat niet uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schoenen = ook wel handig, denk ik.
Ja, gatver.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, juist met leeftijden. Shit straks ligt er een 15 jarige in m'n bed, gekte.
Hij plakt overal. Dan kom je natuurlijk nooit weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij altijd met je sokken.
Jouw kende duurt dat 10 min, als je er niet wat vaart achter gooit.![]()
Dát is een tof nummer!quote:
Imagine van John Lennonquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
2 beco's achter de kiezen dus ik ben (nog) nuchter! Maar ik ken 'hem' niet?
Ergo lied is mij onbekend.
Ik heb post angst, dat weet je tochquote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef freecell het volgende:
Wiets aanmoedig post
Hallo !quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
tvp. Ik weet nu eindelijk hoe het is om de topics niet bij te kunnen houden. Maar kolere, wat een toffe avond.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gatver.
Dat zou wat zijn zeg.
Nee, iewl.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
tvp. Ik weet nu eindelijk hoe het is om de topics niet bij te kunnen houden. Maar kolere, wat een toffe avond.
Ja, misschien alleen de wet, maar voor de rest vind ik leeftijden dikke bullshit.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, juist met leeftijden. Shit straks ligt er een 15 jarige in m'n bed, gekte.
Ik weet dat Sebast achter de pc plakt ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij plakt overal. Dan kom je natuurlijk nooit weg.
Hij post in 10 reeksen tegelijk nu.
[..]
Dát is een tof nummer!
Is mij bekend, alleen niet mijn muziek.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Imagine van John Lennon. Lennon ken je, hoop ik, wel?
SEBAST!! ZEG NOU TEGEN HOENN DAT IK VAN HEM HOUD1!;2!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, misschien alleen de wet, maar voor de rest vind ik leeftijden dikke bullshit.
Dat wil ik je nog best wel uitleggen trouwens, waarom, ik dat vind.
Maar niet nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |