Die is haar vergetenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:15 schreef Etcetera het volgende:
maar hoe zit het met haar man-ex-man-niet-ex-man
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Wanneer gaat het verder?
Gaan ze nog op de wipwap?
quote:
Heb ik ook wel es gedaan, is wel leuk om te doenquote:
Ik had 'm willen zien, maar toen ging ik toch maar ff de stad in.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
The forgotten. Ik moest huilen aan het eind.
Dan moeten ze wel vrij oud zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
Het is (soms) goedkoper dan huren.
Ik stop ze in de prullenbak, daar vissen ze hem maar weer uitquote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Hehe, 'lenen', dat is een goeie. Hoe geef jij ze weer terug?
Doenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:40 schreef Neleos het volgende:
Ik heb wel zin in een gekookt eitje. Maar dat is ook weer zo'n operatie op dit uur. Zou ik toch een eitje gaan koken? Wat vinden jullie?
Ik gooi trouwens altijd eerst het ei in een pan met koud water en ga dan pas koken en dan na exact 9 minuten haal ik het ei van het vuur.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:41 schreef wyccie het volgende:
Water koken, ei erbij. Acht minuutjes wachten. Valt mee.
Doen.
Nee, maar voor het koken van een ei maak ik nooit een pan schoon, dat heeft toch geen nut he....quote:Op zondag 10 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
Eet er dan gelijk ook eentje voor mij. Ik ben te lui om een pan schoon te maken of om naar de koelkast te lopen.
Eitjes bakken, zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:49 schreef erkel het volgende:
Eitje bakken en dan tussen 2 boterhammen doen![]()
Gekookt eitje vind ik niet veel aan.
A ha, zie je wel, de eerste 2 keer dat ik een ei kookte gooide ik ze ook in kokend water, maar dan barsten ze inderdaad, hoewel dat eigenlijk voor de smaak van het ei niet eens echt iets uitmaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:50 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi het ook in koud water, dan barst het niet.
Het tweede eitje dat ik zojuist gegeten was voor jou.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
Eet er dan gelijk ook eentje voor mij. Ik ben te lui om een pan schoon te maken of om naar de koelkast te lopen.
Ik wel, eitjes smaken naar meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:22 schreef wyccie het volgende:
![]()
(Ik heb nu voor de verandering eens geen honger.)
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel vrij oud zijn. Films lenen doe ik ook vrij weinig trouwens, ik 'leen' ze meer van het internet
.
Ik zag ooit een mooi bordje in een WC hangen:quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Wanneer gaat het verder?
Gaan ze nog op de wipwap?
quote:
wat?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef Plasterk het volgende:
fudge hair shaper roeleert
kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb voor de komende anderhalve weekquote:Op zondag 10 juni 2007 09:14 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen dames en heren.
Om ervoor te zorgen dat een ei minder snel barst als je het in water doet, moet je het ei op een lepel leggen en langzaam in het water laten glijden. Daarnaast is het toevoegen van wat zout aan het water nuttig, mocht het ei toch breken dan stolt het eiwit meteen.
wtf is dat voor onzinquote:Op zondag 10 juni 2007 09:23 schreef iamredleader het volgende:
FOK!user aangeklaagd!
Maar vooral het onderliggende topic:
[Solomio] Met alweer deeltje 9 :)
Echt niet te geloven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welk boekquote:Op zondag 10 juni 2007 09:25 schreef iamredleader het volgende:
Goed, aangezien er niemand wakker is, ga ik me maar aankleden
Heb trouwens het boek uittof einde
andersom is zo lastigquote:Op zondag 10 juni 2007 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
waarom moet ik uitgerekend gister ziek worden en het vandaag zijn![]()
ah dat scheeltquote:Op zondag 10 juni 2007 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik snap ook wel dat ik niet gister ziek kan zijn en het dan vandaag worden
ik heb lang haar. ik heb nog nooit een echt goed stylingproduct gevonden voor lang haar, dat echt werkt en geen haarlak of schuim isquote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef Plasterk het volgende:
fudge hair shaper roeleert
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een heel beschaafd bedrag uitgegeven bij een niet nader te noemen winkel in Amsterdam, voor een prachtig cadeau voor m'n vrouw voor morgen
Dan zijn we precies 1 jaar getrouwd (religieus, niet burgerlijk)
Moet ik jullie nou alweer gaan feliciteren?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een heel beschaafd bedrag uitgegeven bij een niet nader te noemen winkel in Amsterdam, voor een prachtig cadeau voor m'n vrouw voor morgen
Dan zijn we precies 1 jaar getrouwd (religieus, niet burgerlijk)
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welk boek
ik heb net De Vliegeraar uitwauw, goed boek
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef Supersheep het volgende:
Ben net wakker en heb gewoon 15 uur aan één stuk doorgeslapen!![]()
Weet ik hetquote:
AVGquote:Op zondag 10 juni 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
moet ik license files hebben
nod32 is geloof ik niet m'n favoriete antivirus
ik zoek wel ff naar zonealarm
Ik probeer het nog wel even vol te houdenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te veel geslapen natuurlijk. Ik ben op zondag ook altijd zo verschrikkelijk moe en lui.
Het grote associeer met plaatjes topic #2quote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Etcetera het volgende:
die zie ik wel
en het is ook niet met alle plaatjes zo
iig wel vaak met photobucket is mijn idee
Ah, nou dat heb ik ook gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
ik zie 2 plaatjes niet, zijn lege posts bij mij
van JamesBrowny, en die heeft het bij 1 post zelf ook dat het verdwijnt
vage shit
Open er een topic overquote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef Etcetera het volgende:
ah, dan ligt het niet aan mij
en toch vind ik het niet kloppen![]()
1) Graag gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb voor de komende anderhalve week
welk boekGefeliciteerd
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik jullie nou alweer gaan feliciteren?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:40 schreef Etcetera het volgende:
oh ja is ook zo
ik heb dit weekend De Tweeling ook nog uitgelezen
SOGgenquote:
Ja, dat dusquote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef wyccie het volgende:
ik hoop dat ze een fietsenrekje bedoelt.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
Een man en een vrouw gingen met vakantie naar Jeruzalem. Tijdens hun verblijf aldaar overleed de echtgenote. De begrafenisaannemer troostte de echtgenoot en zei: "Je kunt het lichaam per schip naar huis sturen voor 5.000 dollar of je kunt haar hier begraven, in het Heilige Land, het Uitverkoren Land tegen de prijs van 150 dollar"
Wat denkt u dat de echtgenoot zal doen? En waarom hij doet wat hij meent te moeten doen? De echtgenoot dacht even na maar zei uiteindelijk dat hij haar liever naar huis wou verschepen. "Waarom toch", zei de begrafenisaannemer die niet begreep waarom de man zoveel geld wilde betalen. "Waarom wil je 5.000 dollar uitgeven om haar per boot mee te nemen naar huis , terwijl het voor u toch heerlijk moet zijn te weten dat ze hier in het Beloofde Heilige Land kan begraven worden voor slechts 150 dollar?" De man antwoordde op de koele, ernstige toon die hem al die jaren had getypeerd. "Lang geleden, zei de man, stierf hier een man, werd hier ook begraven en drie dagen later verrees hij. Ik kan dat risico niet nemen."
maar niet om slechte grappenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
Een vrouw vindt dat het tijd wordt voor een nieuw huis. Na een weekje zoeken koopt ze een huis. Goh denkt de vrouw, wat zal ik mijn huis nou voor een naam geven. Tijdens het denken komt er een man op een fiets langs en hij valt eraf. "Au, mijn reet!!" Ja, denkt de vrouw dat is een mooie naam en ze noemt haar huis reet. Een week later koopt ze een nieuwe hond. Goh denkt de vrouw, hoe zal ik mijn hond noemen. Tijdens het denken komt er dezelfde man op de fiets langs en valt weer van zijn fiets. "Au, mijn gat!!" Ja, denkt de vrouw, dat is een mooie naam en ze noemt haar hond gat. Een week later is haar hondje weggelopen en ze gaat naar de politie toe. Op het politiebureau aangekomen zegt: "Ik heb mijn hele reet nagezocht, maar ik kan mijn gat niet vinden!!!
TSEetseetje!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat ik mijn neus hier ook maar weer eens zien...
Nee hoor. En nee, het zijn niet zoveel episodes...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:34 schreef B.ertha het volgende:
Veel plezier
BTW: ga je iedere aflevering apart aankondigen? Want dat zullen er honderden zijn
Nee, dit is de "he jij verpest mijn mopsoemp"-avondquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Wordt vanavond de "plaats hier flauwe grappen" avond?
Samenvatting?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Ze waren beide 85 jaar oud en reeds 60 jaar getrouwd. Ook al waren ze niet jong, ze waren in goede gezondheid, veelal omdat zijn vrouw erop stond om gezond te eten en aan beweging te doen. Op een dag hielp hun goede gezondheid ze niet, toen ze op reis gingen stortte hun vliegtuig neer en gingen ze naar de hemel... St. Pieter nam ze mee naar een prachtig landhuis, met een prachtige keuken en een echte waterval in het meesterbad. In verbazing snakten ze naar adem, toen Pieter zei: "Welkom in de hemel. Dit is nu jullie nieuwe thuis." De oude man vroeg Pieter hoeveel dit alles ging kosten. "Wel, niets", zei St. Pieter. "Denk eraan, dit is jullie beloning in de hemel." De oude man keek uit het raam en hij zag een golfterrein, knapper en mooier dan er ooit een op Aarde gebouwd werd. "Wat zijn de kosten voor het groen?" vroeg de oude man. "Dit is de hemel", antwoordde St. Pieter. "Je kunt gratis spelen, elke dag, op elk tijdstip van de dag." Vervolgens gingen ze naar het clubhuis en zagen het omvangrijk buffet met elke voorstelbare gang voor zich gepresenteerd... "Vraag maar niets", zei St. Pieter tegen de man. "Dit is de hemel en alles is gratis voor jullie om van te genieten". De oude man keek rond en nam een vluchtige blik naar zijn vrouw. "Wel, waar zijn de vet-arme en lage cholesterol voeding, en decafeļne thee en koffie?" vroeg ze. "Dat is het beste eraan", antwoordde St. Pieter. "Je kunt eten en drinken zoveel je wilt of wat je maar wilt, en je zult nooit dik of ziek worden. Dit is de hemel!" De oude man vroeg: "Geen fitness studio om te trainen?" "Niet tenzij je het zelf wilt", was het antwoord. "Geen controle van bloeddruk en handenvol vitaminesupplementen slikken...?" "Nooit meer. Alles wat je hier doet is genieten." De oude man keek naar zijn vrouw en zei: "Jij met je gezond eten... We hadden hier twintig jaar eerder kunnen zijn !"....
2 oude mensen komen in de hemel, zien hoe leuk het is en wensen dan dat ze altijd fastfood hadden gegeten, dan waren ze namelijk 20 jaar eerder doodquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dit is de "he jij verpest mijn mopsoemp"-avond
En ik verveel me
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
Verhaal over schommel
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2 oude mensen komen in de hemel, zien hoe leuk het is en wensen dan dat ze altijd fastfood hadden gegeten, dan waren ze namelijk 20 jaar eerder dood
Ik zeg net tegen Vriendlief dat ik de lucht zo raar vind. Het is niet geel, niet oranje, niet bruin, niet grijs... het is gewoon raar...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom net buiten en ik dacht meteen: volgens mij is er iets mis met mijn ogenHet gaat zo heel erg onweren, dus er hangt echt een gele waas hier. Heel apart om te zien
Die valt wel uit als de bliksem in de laptop slaatquote:Op zondag 10 juni 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zusje is zo slim he
Mijn moeder zegt: Je film zal zo ook wel uitvallen
zij: oo shit, dan valt mijn computer natuurlijk ook uit!
Ten eerste: Wįįrom zou dat?
Ten tweede: Het is een LAPTOP, die kan zonder stroom
Ja, zomaar via de lucht?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die valt wel uit als de bliksem in de laptop slaat![]()
Verrek, daar zit ik onderquote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
En dat zijn allemaal blikseminslagen, die plusjes
Zo te zien trekt dat juist weg van ons. Alhoewel, het wordt wel steeds donkerder, nu meer paarsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij nog net niet onder het onweer zelf, hier ook nog niet
Nijmegenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar zit jij ergens, Schaap? Ik zit in Ede, da's al triest genoeg...
Da's niet zo gek ver uit de buurt...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Supersheep het volgende:
Nijmegen
Trekt niet weg, max 10 minuten wachten nog denk ikquote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo te zien trekt dat juist weg van ons. Alhoewel, het wordt wel steeds donkerder, nu meer paars
Zo te zien valt het nu bij jou nog wel mee, denk dat het echte onweer nog wel 20 minuten bij je vandaan isquote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's niet zo gek ver uit de buurt...
Het paarse zal wel te maken hebben met het tijdstip...
Misschien, maar het gebeurt ineens wel heel erg snelquote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's niet zo gek ver uit de buurt...
Het paarse zal wel te maken hebben met het tijdstip...
Hier zie ik de flitsen echt nog in het westenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
Hier gaat het vol los. De regen is al wat minder, dus nu zien we alles. Je ziet de flitsen ook echt, niet alleen licht
22:10quote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
Dat was om 22.00 he? Dan zit het rode nu op ons dus
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zit net te denken om nog even lekker op het balkon een boekje te gaan lezen. Dat ga ik dus maar snel doen voordat het hier ook over is.
'This file no longer exists'quote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
http://s84.photobucket.com/albums/k15/Jojoortje/?action=view¤t=Onweer10-06-2007004.flv
Filmpje van Jojoortje
Jo, doet 't.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
http://s84.photobucket.com/albums/k15/Jojoortje/?action=view¤t=Onweer10-06-2007004.flv
zo dan?
En waaraan dacht je dat te zien dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
Dacht aan je foto's in je fotoboek te zien dat je een Canon had.
Jouw beestje? Liefquote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Flapper trekt zich niets aan van het rare weer:
[afbeelding]
Kan dat vanzelf met Canon's dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
De zwart wit foto's met één kleur (je oog bijvoorbeeld).
Bij jou wel echt gedonder?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Zo he, ik dacht dat het afgelopen wasDat ging echt hard ineens!
Je moet er wel wat knopjes voor indrukken, maar het kan.quote:
Bliksemschicht op fotoquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef B.ertha het volgende:
Wat heb je een?
Laat dan zien!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Supersheep het volgende:
Bliksemschicht op foto
Ja, bij jou ook niet echt gedonder lijkt me? (heel lichtjes in de verte maar hier)quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
zo dan?
daar ben ik het op zich wel mee eensquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Wou trouwens nog ff zeggen, die Rihanna maakt geen kwaliteitsmuziek (dūh), maar zeg nou eens eerlijk, dit is toch een prachtig (stukje) clip:
[afbeelding]
Vind het echt heel mooi gedaan
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ja, leuk. Nu heb ik dat Umbrellaliedje in mijn hoofd. Bedankt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Etcetera het volgende:
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en tee
oren ogen puntje van je neus
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen
quote:
trusten B.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, de back-up is eindelijk af, de pc is opgeruimd, ik ben gaar en mijn bed roept me
da's idd een beetje een tegenvallerquote:
trustenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, de back-up is eindelijk af, de pc is opgeruimd, ik ben gaar en mijn bed roept me
dat lijkt me een uitstekende reden om onweer nķet tof te vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom vindt iedereen dit geweldig en zou ik het liefst onder mijn bureau kruipen?
Onweer doet jou niet pijn doen hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom vindt iedereen dit geweldig en zou ik het liefst onder mijn bureau kruipen?
Vroeger, toen ik een jaar of acht was, ging ik na het eten fietsen met mijn vader. We hadden er zin in, dus we gingen een flink eind van huis. Ik had een crossfietsje (ik was niet zo van de Barbies) en mijn vader had net een nieuwe ATB. We gingen dus lekker het bos in. Midden in het bos brak plotseling de pleuris uit; het begon ineens extreem hard te regenen en onweren. Mijn vader riep alleen 'fietsen TheSilentEnigmaatje, fietsen!' Ik heb de beentjes onder mijn lijf uit gefietst, want mijn vader zei dat we zo snel mogelijk het bos uit moesten. Damn, wat was ik bang... Helemaal doorweekt en overstuur kwam ik thuis, en ik heb zeker tot mijn 12e bij iedere onweersbui onder de salontafel gezeten...
Zolang je veilig binnen zit is er weinig aan de hand. En dat licht is toch hartstikke mooi?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vroeger, toen ik een jaar of acht was, ging ik na het eten fietsen met mijn vader. We hadden er zin in, dus we gingen een flink eind van huis. Ik had een crossfietsje (ik was niet zo van de Barbies) en mijn vader had net een nieuwe ATB. We gingen dus lekker het bos in. Midden in het bos brak plotseling de pleuris uit; het begon ineens extreem hard te regenen en onweren. Mijn vader riep alleen 'fietsen TheSilentEnigmaatje, fietsen!' Ik heb de beentjes onder mijn lijf uit gefietst, want mijn vader zei dat we zo snel mogelijk het bos uit moesten. Damn, wat was ik bang... Helemaal doorweekt en overstuur kwam ik thuis, en ik heb zeker tot mijn 12e bij iedere onweersbui onder de salontafel gezeten...
Ik vind het maar een lelijke fotoquote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
Wow. Mooi hoor. Wat lijkt het nog licht bij jou. Of kwam dat echt door de flits?
Zoek je nog een mooi huisje met een rieten dak?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zat ook altijd heel hysterisch te tellen; iedere 3 seconden tussen een flits en een donder zou een kilometer zijn. De basisschool was een kleine kilometer weg, dus als het minder dan 3 seconden duurde was niet alleen ik, maar ook de school in gevaar!
De meeste kinderen zouden dat helemaal niet erg vinden.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zat ook altijd heel hysterisch te tellen; iedere 3 seconden tussen een flits en een donder zou een kilometer zijn. De basisschool was een kleine kilometer weg, dus als het minder dan 3 seconden duurde was niet alleen ik, maar ook de school in gevaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |