Die is haar vergetenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:15 schreef Etcetera het volgende:
maar hoe zit het met haar man-ex-man-niet-ex-man
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Wanneer gaat het verder?
Gaan ze nog op de wipwap?
quote:
Heb ik ook wel es gedaan, is wel leuk om te doenquote:
Ik had 'm willen zien, maar toen ging ik toch maar ff de stad in.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
The forgotten. Ik moest huilen aan het eind.
Dan moeten ze wel vrij oud zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
Het is (soms) goedkoper dan huren.
Ik stop ze in de prullenbak, daar vissen ze hem maar weer uitquote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Hehe, 'lenen', dat is een goeie. Hoe geef jij ze weer terug?
Doenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:40 schreef Neleos het volgende:
Ik heb wel zin in een gekookt eitje. Maar dat is ook weer zo'n operatie op dit uur. Zou ik toch een eitje gaan koken? Wat vinden jullie?
Ik gooi trouwens altijd eerst het ei in een pan met koud water en ga dan pas koken en dan na exact 9 minuten haal ik het ei van het vuur.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:41 schreef wyccie het volgende:
Water koken, ei erbij. Acht minuutjes wachten. Valt mee.
Doen.
Nee, maar voor het koken van een ei maak ik nooit een pan schoon, dat heeft toch geen nut he....quote:Op zondag 10 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
Eet er dan gelijk ook eentje voor mij. Ik ben te lui om een pan schoon te maken of om naar de koelkast te lopen.
Eitjes bakken, zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:49 schreef erkel het volgende:
Eitje bakken en dan tussen 2 boterhammen doen![]()
Gekookt eitje vind ik niet veel aan.
A ha, zie je wel, de eerste 2 keer dat ik een ei kookte gooide ik ze ook in kokend water, maar dan barsten ze inderdaad, hoewel dat eigenlijk voor de smaak van het ei niet eens echt iets uitmaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:50 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi het ook in koud water, dan barst het niet.
Het tweede eitje dat ik zojuist gegeten was voor jou.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
Eet er dan gelijk ook eentje voor mij. Ik ben te lui om een pan schoon te maken of om naar de koelkast te lopen.
Ik wel, eitjes smaken naar meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:22 schreef wyccie het volgende:
![]()
(Ik heb nu voor de verandering eens geen honger.)
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel vrij oud zijn. Films lenen doe ik ook vrij weinig trouwens, ik 'leen' ze meer van het internet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |