Ik had 'm willen zien, maar toen ging ik toch maar ff de stad in.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:39 schreef wyccie het volgende:
The forgotten. Ik moest huilen aan het eind.
Dan moeten ze wel vrij oud zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
Het is (soms) goedkoper dan huren.
Ik stop ze in de prullenbak, daar vissen ze hem maar weer uitquote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef wyccie het volgende:
Hehe, 'lenen', dat is een goeie. Hoe geef jij ze weer terug?
Doenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:40 schreef Neleos het volgende:
Ik heb wel zin in een gekookt eitje. Maar dat is ook weer zo'n operatie op dit uur. Zou ik toch een eitje gaan koken? Wat vinden jullie?
Ik gooi trouwens altijd eerst het ei in een pan met koud water en ga dan pas koken en dan na exact 9 minuten haal ik het ei van het vuur.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:41 schreef wyccie het volgende:
Water koken, ei erbij. Acht minuutjes wachten. Valt mee.
Doen.
Nee, maar voor het koken van een ei maak ik nooit een pan schoon, dat heeft toch geen nut he....quote:Op zondag 10 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
Eet er dan gelijk ook eentje voor mij. Ik ben te lui om een pan schoon te maken of om naar de koelkast te lopen.
Eitjes bakken, zo ver ben ik nog niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:49 schreef erkel het volgende:
Eitje bakken en dan tussen 2 boterhammen doen![]()
Gekookt eitje vind ik niet veel aan.
A ha, zie je wel, de eerste 2 keer dat ik een ei kookte gooide ik ze ook in kokend water, maar dan barsten ze inderdaad, hoewel dat eigenlijk voor de smaak van het ei niet eens echt iets uitmaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:50 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi het ook in koud water, dan barst het niet.
Het tweede eitje dat ik zojuist gegeten was voor jou.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:43 schreef wyccie het volgende:
Eet er dan gelijk ook eentje voor mij. Ik ben te lui om een pan schoon te maken of om naar de koelkast te lopen.
Ik wel, eitjes smaken naar meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:22 schreef wyccie het volgende:
![]()
(Ik heb nu voor de verandering eens geen honger.)
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel vrij oud zijn. Films lenen doe ik ook vrij weinig trouwens, ik 'leen' ze meer van het internet
.
Ik zag ooit een mooi bordje in een WC hangen:quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Wanneer gaat het verder?
Gaan ze nog op de wipwap?
quote:
wat?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef Plasterk het volgende:
fudge hair shaper roeleert
kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb voor de komende anderhalve weekquote:Op zondag 10 juni 2007 09:14 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen dames en heren.
Om ervoor te zorgen dat een ei minder snel barst als je het in water doet, moet je het ei op een lepel leggen en langzaam in het water laten glijden. Daarnaast is het toevoegen van wat zout aan het water nuttig, mocht het ei toch breken dan stolt het eiwit meteen.
wtf is dat voor onzinquote:Op zondag 10 juni 2007 09:23 schreef iamredleader het volgende:
FOK!user aangeklaagd!
Maar vooral het onderliggende topic:
[Solomio] Met alweer deeltje 9 :)
Echt niet te geloven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welk boekquote:Op zondag 10 juni 2007 09:25 schreef iamredleader het volgende:
Goed, aangezien er niemand wakker is, ga ik me maar aankleden
Heb trouwens het boek uittof einde
andersom is zo lastigquote:Op zondag 10 juni 2007 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
waarom moet ik uitgerekend gister ziek worden en het vandaag zijn![]()
ah dat scheeltquote:Op zondag 10 juni 2007 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik snap ook wel dat ik niet gister ziek kan zijn en het dan vandaag worden
ik heb lang haar. ik heb nog nooit een echt goed stylingproduct gevonden voor lang haar, dat echt werkt en geen haarlak of schuim isquote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef Plasterk het volgende:
fudge hair shaper roeleert
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een heel beschaafd bedrag uitgegeven bij een niet nader te noemen winkel in Amsterdam, voor een prachtig cadeau voor m'n vrouw voor morgen
Dan zijn we precies 1 jaar getrouwd (religieus, niet burgerlijk)
Moet ik jullie nou alweer gaan feliciteren?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een heel beschaafd bedrag uitgegeven bij een niet nader te noemen winkel in Amsterdam, voor een prachtig cadeau voor m'n vrouw voor morgen
Dan zijn we precies 1 jaar getrouwd (religieus, niet burgerlijk)
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welk boek
ik heb net De Vliegeraar uitwauw, goed boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |