Je moet er wel wat knopjes voor indrukken, maar het kan.quote:
Bliksemschicht op fotoquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef B.ertha het volgende:
Wat heb je een?
Laat dan zien!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Supersheep het volgende:
Bliksemschicht op foto
Ja, bij jou ook niet echt gedonder lijkt me? (heel lichtjes in de verte maar hier)quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
http://s84.photobucket.com/albums/k15/Jojoortje/?action=view¤t=Onweer10-06-2007004.flv
zo dan?
daar ben ik het op zich wel mee eensquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Wou trouwens nog ff zeggen, die Rihanna maakt geen kwaliteitsmuziek (dûh), maar zeg nou eens eerlijk, dit is toch een prachtig (stukje) clip:
[afbeelding]
Vind het echt heel mooi gedaan
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ja, leuk. Nu heb ik dat Umbrellaliedje in mijn hoofd. Bedankt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Etcetera het volgende:
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en tee
oren ogen puntje van je neus
hooooooooooofd schouders knie en teen knie en teen
quote:
trusten B.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, de back-up is eindelijk af, de pc is opgeruimd, ik ben gaar en mijn bed roept me
da's idd een beetje een tegenvallerquote:
trustenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, de back-up is eindelijk af, de pc is opgeruimd, ik ben gaar en mijn bed roept me
dat lijkt me een uitstekende reden om onweer níet tof te vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom vindt iedereen dit geweldig en zou ik het liefst onder mijn bureau kruipen?
Onweer doet jou niet pijn doen hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom vindt iedereen dit geweldig en zou ik het liefst onder mijn bureau kruipen?
Vroeger, toen ik een jaar of acht was, ging ik na het eten fietsen met mijn vader. We hadden er zin in, dus we gingen een flink eind van huis. Ik had een crossfietsje (ik was niet zo van de Barbies) en mijn vader had net een nieuwe ATB. We gingen dus lekker het bos in. Midden in het bos brak plotseling de pleuris uit; het begon ineens extreem hard te regenen en onweren. Mijn vader riep alleen 'fietsen TheSilentEnigmaatje, fietsen!' Ik heb de beentjes onder mijn lijf uit gefietst, want mijn vader zei dat we zo snel mogelijk het bos uit moesten. Damn, wat was ik bang... Helemaal doorweekt en overstuur kwam ik thuis, en ik heb zeker tot mijn 12e bij iedere onweersbui onder de salontafel gezeten...
Zolang je veilig binnen zit is er weinig aan de hand. En dat licht is toch hartstikke mooi?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vroeger, toen ik een jaar of acht was, ging ik na het eten fietsen met mijn vader. We hadden er zin in, dus we gingen een flink eind van huis. Ik had een crossfietsje (ik was niet zo van de Barbies) en mijn vader had net een nieuwe ATB. We gingen dus lekker het bos in. Midden in het bos brak plotseling de pleuris uit; het begon ineens extreem hard te regenen en onweren. Mijn vader riep alleen 'fietsen TheSilentEnigmaatje, fietsen!' Ik heb de beentjes onder mijn lijf uit gefietst, want mijn vader zei dat we zo snel mogelijk het bos uit moesten. Damn, wat was ik bang... Helemaal doorweekt en overstuur kwam ik thuis, en ik heb zeker tot mijn 12e bij iedere onweersbui onder de salontafel gezeten...
Ik vind het maar een lelijke fotoquote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
Wow. Mooi hoor. Wat lijkt het nog licht bij jou. Of kwam dat echt door de flits?
Zoek je nog een mooi huisje met een rieten dak?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zat ook altijd heel hysterisch te tellen; iedere 3 seconden tussen een flits en een donder zou een kilometer zijn. De basisschool was een kleine kilometer weg, dus als het minder dan 3 seconden duurde was niet alleen ik, maar ook de school in gevaar!
De meeste kinderen zouden dat helemaal niet erg vinden.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zat ook altijd heel hysterisch te tellen; iedere 3 seconden tussen een flits en een donder zou een kilometer zijn. De basisschool was een kleine kilometer weg, dus als het minder dan 3 seconden duurde was niet alleen ik, maar ook de school in gevaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |