quote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef Supersheep het volgende:
Ben net wakker en heb gewoon 15 uur aan één stuk doorgeslapen!![]()
Weet ik hetquote:
AVGquote:Op zondag 10 juni 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
moet ik license files hebben
nod32 is geloof ik niet m'n favoriete antivirus
ik zoek wel ff naar zonealarm
Ik probeer het nog wel even vol te houdenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te veel geslapen natuurlijk. Ik ben op zondag ook altijd zo verschrikkelijk moe en lui.
Het grote associeer met plaatjes topic #2quote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Etcetera het volgende:
die zie ik wel
en het is ook niet met alle plaatjes zo
iig wel vaak met photobucket is mijn idee
Ah, nou dat heb ik ook gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
ik zie 2 plaatjes niet, zijn lege posts bij mij
van JamesBrowny, en die heeft het bij 1 post zelf ook dat het verdwijnt
vage shit
Open er een topic overquote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef Etcetera het volgende:
ah, dan ligt het niet aan mij
en toch vind ik het niet kloppen![]()
1) Graag gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb voor de komende anderhalve week
welk boekGefeliciteerd
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik jullie nou alweer gaan feliciteren?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:40 schreef Etcetera het volgende:
oh ja is ook zo
ik heb dit weekend De Tweeling ook nog uitgelezen
SOGgenquote:
Ja, dat dusquote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef wyccie het volgende:
ik hoop dat ze een fietsenrekje bedoelt.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
Een man en een vrouw gingen met vakantie naar Jeruzalem. Tijdens hun verblijf aldaar overleed de echtgenote. De begrafenisaannemer troostte de echtgenoot en zei: "Je kunt het lichaam per schip naar huis sturen voor 5.000 dollar of je kunt haar hier begraven, in het Heilige Land, het Uitverkoren Land tegen de prijs van 150 dollar"
Wat denkt u dat de echtgenoot zal doen? En waarom hij doet wat hij meent te moeten doen? De echtgenoot dacht even na maar zei uiteindelijk dat hij haar liever naar huis wou verschepen. "Waarom toch", zei de begrafenisaannemer die niet begreep waarom de man zoveel geld wilde betalen. "Waarom wil je 5.000 dollar uitgeven om haar per boot mee te nemen naar huis , terwijl het voor u toch heerlijk moet zijn te weten dat ze hier in het Beloofde Heilige Land kan begraven worden voor slechts 150 dollar?" De man antwoordde op de koele, ernstige toon die hem al die jaren had getypeerd. "Lang geleden, zei de man, stierf hier een man, werd hier ook begraven en drie dagen later verrees hij. Ik kan dat risico niet nemen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |