Weet je wat het is... Ik was bij de BCC vanmiddag voor die aanbieding....hadden ze hem niet op voorraad. Maar ik vond het kut om met lege handen naar huis te gaan, dus ben ik effe bij de MediaMarkt binnengelopen. Kijken wat ze daar hadden.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kee dan ! En full HD neem ik aan...en voor die 1300 Euri ?![]()
is een loewequote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Ik was bij de BCC vanmiddag voor die aanbieding....hadden ze hem niet op voorraad. Maar ik vond het kut om met lege handen naar huis te gaan, dus ben ik effe bij de MediaMarkt binnengelopen. Kijken wat ze daar hadden.
Dus ik zo'n verkoper aan z'n rode mouw getrokken en gevraagt of ze hem op voorraad hadden. Hadden ze, maar hij zei als ik 'm morgen (vandaag dus) kocht dat ie dan maar 999,- zou kosten. Prijsverlaging.
De winkel ging om 5 uur dicht en ik was er om kwart voor 5. Ik gevraagd of ik hem dan al niet mee kon nemen voor dat bedrag aangezien de winkel nog maar een kwartier open was. Kon niet.... Ik kon wel al betalen en hem morgen ophalen.![]()
@PeZu: Mooi dingetje... wat is het?
1000 Euri's...en dan te bedenken dat die dingen 7-8 jaar geleden voor 30.000 euro over de toonbank gingen...unbelievablequote:Op zondag 3 juni 2007 01:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Weet je wat het is... Ik was bij de BCC vanmiddag voor die aanbieding....hadden ze hem niet op voorraad. Maar ik vond het kut om met lege handen naar huis te gaan, dus ben ik effe bij de MediaMarkt binnengelopen. Kijken wat ze daar hadden.
Dus ik zo'n verkoper aan z'n rode mouw getrokken en gevraagt of ze hem op voorraad hadden. Hadden ze, maar hij zei als ik 'm morgen (vandaag dus) kocht dat ie dan maar 999,- zou kosten. Prijsverlaging.
De winkel ging om 5 uur dicht en ik was er om kwart voor 5. Ik gevraagd of ik hem dan al niet mee kon nemen voor dat bedrag aangezien de winkel nog maar een kwartier open was. Kon niet.... Ik kon wel al betalen en hem morgen ophalen.![]()
@PeZu: Mooi dingetje... wat is het?
7-8 jaar teurg gingen plasma schermen voor dat geld over de toonbankquote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
1000 Euri's...en dan te bedenken dat die dingen 7-8 jaar geleden voor 30.000 euro over de toonbank gingen...unbelievable![]()
Heb je gelijk in...maar het is toch wel TFT ook allemaal tegenwoordig ? Kijkhoek is verbeterd...maar zover ik weet is plasma beter in 't zwartgebied...am I right ? Da's een plasma die jij hebt ?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
7-8 jaar teurg gingen plasma schermen voor dat geld over de toonbank
lcd is nog nooit zo duur geweest en zo mooi ook nog niet helaas
Hoezo weg dan ? Werken morgen ?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:27 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Thx.... Ben eigenlijk nog niet echt moe, maar jah.
Weltrusten E !!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Welterusten allemaal! en werkze nog, beelzebub!![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je samenwonen met Bb85 ?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:29 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ma had al eens geroepen.
Anders blijf ik nog heel even dan![]()
Hij gaat volgend jaar het huis uit, aangezien ik dan nog met mijn opleiding bezig ben moet ik even kijken hoe het met de centjes zit.quote:
Je gaat mijn post negeren verder ?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:30 schreef PeZu het volgende:
laters bedgangers
Toch wel lief dat ik meemag hequote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ben in 2008 weg thuis... als ze het kan betalen mag ze met me mee
Jullie antwoorden eensgezind...duiveltje werkt er toch ook bij ? Moet goed komen allemaal..is jullie gegund !quote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ben in 2008 weg thuis... als ze het kan betalen mag ze met me mee
We hebben het er wel eens over gehad ja... de afgelopen 3 jaarquote:Op zondag 3 juni 2007 01:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jullie antwoorden eensgezind...duiveltje werkt er toch ook bij ? Moet goed komen allemaal..is jullie gegund !![]()
plasma heeft een natuurlijker beeldquote:Op zondag 3 juni 2007 01:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in...maar het is toch wel TFT ook allemaal tegenwoordig ? Kijkhoek is verbeterd...maar zover ik weet is plasma beter in 't zwartgebied...am I right ? Da's een plasma die jij hebt ?![]()
Ja belachelijk dure krengen zitten ertussenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
plasma heeft een natuurlijker beeld
betere ververssingsgraad
maja de plasma di eik wil kost nog steeds 15.000
mijn is gewoon een tft van loewe
Ja dat wel, maar daar kan het niet van betalen lijkt me.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jullie antwoorden eensgezind...duiveltje werkt er toch ook bij ? Moet goed komen allemaal..is jullie gegund !![]()
Yepsquote:Op zondag 3 juni 2007 01:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
We hebben het er wel eens over gehad ja... de afgelopen 3 jaar![]()
duur is een re;atief begripquote:Op zondag 3 juni 2007 01:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja belachelijk dure krengen zitten ertussen
Oke, voor wat je ervoor krijgt valt het misschien mee. Het is in ieder geval veel geld.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
duur is een re;atief begrip
sommige mensen zullen loewe ook duur vinden, ik niet
Plasma's zijn idd dus duurder momenteel, maar ze vreten ook veel meer stroom als ik 't goed heb...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
plasma heeft een natuurlijker beeld
betere ververssingsgraad
maja de plasma di eik wil kost nog steeds 15.000
mijn is gewoon een tft van loewe
Dan is er gegarandeerd weer een heeeeele nieuwe generatie TV's.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Plasma's zijn idd dus duurder momenteel, maar ze vreten ook veel meer stroom als ik 't goed heb...![]()
Zelf heb ik nu ook een Loewe televisie...82 cm breedbeeld en gewoon beeldbuis nog. Ben erg tevreden en kijk 'm helemaal op (nog een paar jaar) Daarna plasma of TFT...kijken wat de ontwikkelingen tegen die tijd zijn![]()
jupsquote:Op zondag 3 juni 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oke, voor wat je ervoor krijgt valt het misschien mee. Het is in ieder geval veel geld.
Ik ook, zoals ik gisteren al zei wil ik niet over een jaar spijt krijgen van een (dure) aankoop.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups
maar ik betaal graag voor zichtbaar betere kwaliteit
alhoewel dat zichtbaar hier de laatst etijd dus uit staat
vrouwen jaquote:Op zondag 3 juni 2007 01:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ook, zoals ik gisteren al zei wil ik niet over een jaar spijt krijgen van een (dure) aankoop.
Waarom staat ie uit dan? Geen tijd?
Precies...laat 't maar nog ff lekker door ontwikkelen...kan nooit kwaad, de kinderziektes moeten er nog uitquote:Op zondag 3 juni 2007 01:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dan is er gegarandeerd weer een heeeeele nieuwe generatie TV's.
Truste meissie !!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:42 schreef Duuvelke het volgende:
Nu ben ik echt naar bed![]()
Over tv's kan ik toch niet meepraten.
![]()
![]()
Beelzebub![]()
![]()
![]()
juppsquote:Op zondag 3 juni 2007 01:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dan is er gegarandeerd weer een heeeeele nieuwe generatie TV's.
True, hoewel de 'echte' er al wel uit zijn mag ik hopen.... niet dat ik maandag al terug moet naar de winkelquote:Op zondag 3 juni 2007 01:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Precies...laat 't maar nog ff lekker door ontwikkelen...kan nooit kwaad, de kinderziektes moeten er nog uit![]()
![]()
Was een Sony toch ? Ik heb in Sony echt wel vertrouwen qua levensduur..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
True, hoewel de 'echte' er al wel uit zijn mag ik hopen.... niet dat ik maandag al terug moet naar de winkel
jups extreme iddquote:
Ik ook wel. De tijd zal het lerenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was een Sony toch ? Ik heb in Sony echt wel vertrouwen qua levensduur..![]()
Zie je dat Beezlebub ? Had ik gister toch gelijk met m'n HD ready... verdomd PeZu, je hebt er verstand van. Nog niet te spreken over films in HD downloaden. Damn ! ben je uren bezig om minimaal 15 gig aan HD te downloaden..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups extreme idd
nog hogere resolutie
waar je dus echt niks aan hebt
net zoals true hd
als ze tv gaan uitzenden is dat in 720p dus hd ready is afdoende
en het verschil tussen 1080 en 720 op blu-ray vin ik niet noemenswaardig
mijn tip koop gewoon een goede hd ready, vaak even duur als ene goedkopen true hd maar wel vak veel beter beeld
Ja, het verschil ziet geen hond. Misschien als je ze naast elkaar zet en ze hetzelfde af laat spelen. Maar dan nog. Als je 2 Full HD's naast elkaar zet heb je ook 2 verschillende beelden.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zie je dat Beezlebub ? Had ik gister toch gelijk met m'n HD ready... verdomd PeZu, je hebt er verstand van. Nog niet te spreken over films in HD downloaden. Damn ! ben je uren bezig om minimaal 15 gig aan HD te downloaden..![]()
Ja dat zou dan het enige zijn waarvoor het te gebruiken is... gamen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:53 schreef BeeDee het volgende:
Maargoed...jij gamed ook in full HD zei je..![]()
15 gig is zo binnen hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zie je dat Beezlebub ? Had ik gister toch gelijk met m'n HD ready... verdomd PeZu, je hebt er verstand van. Nog niet te spreken over films in HD downloaden. Damn ! ben je uren bezig om minimaal 15 gig aan HD te downloaden..![]()
Daar moet ik me ook eens in gaan verdiepen. Ik heb een dvd-brander en de hele mikmak, maar nog nooit gebruikt.quote:
en dan nog valt het verschil wel meequote:Op zondag 3 juni 2007 01:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja dat zou dan het enige zijn waarvoor het te gebruiken is... gamen.
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Ik heb HD-readies gezien die schitterend beeld hadden, en full hd's die te fel en te warm waren. Maar ook andersom natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan nog valt het verschil wel mee
er zijn zat goede doorontwikkelde hd ready tv;s die er beter beeld geven dan full hd tv voor het zelfde geld
veel lees plezierquote:Op zondag 3 juni 2007 01:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar moet ik me ook eens in gaan verdiepen. Ik heb een dvd-brander en de hele mikmak, maar nog nooit gebruikt.
ik heb nog geen full hd scherm gezien van onder de 2500 die een even mooi beeld geven al smijn hd ready-tjequote:Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Ik heb HD-readies gezien die schitterend beeld hadden, en full hd's die te fel en te warm waren. Maar ook andersom natuurlijk.
Ja, dat wel...ik heb een 10 MB vebinding en een DVD 5 doe ik 45 minuten over, plus uitpakken en repareren/branden ongeveer 1 uur en een kwartier totaal om een film kijkklaar te krijgen..quote:
Eweka ftw..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel lees plezier
www.binaries4all.nl
tip neem een betaal usenet server
ik repareer echt nooitquote:Op zondag 3 juni 2007 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat wel...ik heb een 10 MB vebinding en een DVD 5 doe ik 45 minuten over, plus uitpakken en repareren/branden ongeveer 1 uur en een kwartier totaal om een film kijkklaar te krijgen..![]()
Ja, dat wordt nog een leuk verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel lees plezier
www.binaries4all.nl
tip neem een betaal usenet server
http://www.youtube.com/watch?v=Exu6uuScl84quote:Op zondag 3 juni 2007 02:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog een leuk verhaal.
Soms is reparatie (quickparren) echt wel nodig, mischien heb je een beter nieuwsserver dan eweka, maar ik heb nog wel eens incompletes..dat streamen is nieuw voor mij, maar ik heb welleens gehoord van downloaden/repareren/uitpakken en kijken via een soort van host..quote:Op zondag 3 juni 2007 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik repareer echt nooit
ik quikpar zelfs nooit, gewoon gelijk uitpakken
had vd week een leuk tooltje
kun je streamen vanaf usenet surfers, downlaoden hoeft niet meer gweoon nzb en kijken maar![]()
verkeerde topicquote:Op zondag 3 juni 2007 02:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Exu6uuScl84
ik gebruik tweaknewsquote:Op zondag 3 juni 2007 02:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Soms is reparatie (quickparren) echt wel nodig, mischien heb je een beter nieuwsserver dan eweka, maar ik heb nog wel eens incompletes..dat streamen is nieuw voor mij, maar ik heb welleens gehoord van downloaden/repareren/uitpakken en kijken via een soort van host..![]()
![]()
Hier vooralsnog resp...FTD,newsleecher, quickpar, winrar en clone DVD + Deamon Tools voor de images of DVD decrypter..quote:Op zondag 3 juni 2007 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gebruik tweaknews
als het ouder wordt dan 2 weken dan moet ik af en toe repareren
j ekan trouwens sneller checken of alles compleet is, gewoon met winrar
ftd, grabit, quikpar winrar, dvd decrypter, en idd ook deamonquote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hier vooralsnog resp...FTD,newsleecher, quickpar, winrar en clone DVD + Deamon Tools voor de images of DVD decrypter..![]()
De ontwikkeling gaat door, maar this works fine for me. Ik...Digibeet tot mei 2006 en tot nu nog steeds lerende![]()
![]()
Ik heb weleens gehoord van sites die het hele repareren en uitpakken hosten ofzo..weet jij daar iets van ? Mischien een site zoiets als binaries4all ofzo ?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ftd, grabit, quikpar winrar, dvd decrypter, en idd ook deamon
gquote:Op zondag 3 juni 2007 02:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord van sites die het hele repareren en uitpakken hosten ofzo..weet jij daar iets van ? Mischien een site zoiets als binaries4all ofzo ?![]()
Kee...nog iets nu we het er toch over hebben...ik heb heel soms dat geluid en beeld niet synchroon lopen. Nou heb ik het programmaatje G-spot om te checken of alle codecs ok zijn. maar dat helpt niet altijd. Ken jij dit fenomeen ? Ik heb bijvoorbeeld de film Donnie Brasco, maar bij die film is dat a synchroon lopen echt zwaar irritantquote:
bij donnie braco zit dat zlefs in de originele dvdquote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kee...nog iets nu we het er toch over hebben...ik heb heel soms dat geluid en beeld niet synchroon lopen. Nou heb ik het programmaatje G-spot om te checken of alle codecs ok zijn. maar dat helpt niet altijd. Ken jij dit fenomeen ? Ik heb bijvoorbeeld de film Donnie Brasco, maar bij die film is dat a synchroon lopen echt zwaar irritant..echt gewoon een halve seconde vertraging in geluid
![]()
Meen je dat nou ?! Het is idd de enigste film waar dat echt bij opvalt...verder bijna nooit last van.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij donnie braco zit dat zlefs in de originele dvd
bij mij werkt eik alles zonder gezeik nog nooit codec problemn gehad
gweoon eens in de zoveel tijd die codec all pack downen
kan ook anders heten hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 02:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Meen je dat nou ?! Het is idd de enigste film waar dat echt bij opvalt...verder bijna nooit last van.![]()
Alleen soms dat beelden licht schokkend (bij lange camerabewegingen) weergegeven worden.
Maar Codec All Pack dus...ik zal 'ns checken..thxs !![]()
forget about itquote:
Codec Pack All (ff gegoogeld) ...heeft meer betrekking op Divx geloof ik. Maar als jij zegt dat bij de originele film de sync al slecht is dan is 't eik geen issue meer. Die schokkende camerabeelden (als de camera over de horizon draait) komen meer voor. Ik heb maar weinig origineel btw...wat star wars en een paar vietnam films. Wel bijna 400 gedownloade filmsquote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook anders heten hoor
maar dat is iigg de beste
donnie brasco heb ik gewoon origineel (nog wel veeel meer origineel btw) en die film is zwaar slecht gesynced
Maar aan de ander kant, als je het meer bedoeld als afwijzing is 't; Forget about it !quote:
Iets met oncologische farmacuetische blabla ?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Quapo's
Ik draai stiekum nog een jointje...gewoon om jou nog te steunen Bb85..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Slaap lekker.
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Aaaah dankjewel.
Wat gooit ie erin?
Smoking Zwarte vloei, grammetje white widdow, klein plukje shag. Rollen, likken, maker is de steker. Phoooof.
Ik ga nu bekennen dat ik ga stoppen met blowen.. na dit weekend..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goud, daar begon ik mee. In ieder geval de smalle... groen en blauwIk rookte het liefst zo min mogelijk papier.
Ben al een keer ruim een jaar gestopt en damn ! Dan is gewoon een keer echt geweldig. Maar je valt dan zo verdomd makkelijk terug in een wekelijks of zelfs dagelijks ritme..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb al 2,5 jaar geen THC meer geinhalleerd.
Wil het weer eens een keer doen.
Ja dat is het gevaarlijke juist. Als je stopt, ben je niks meer gewend en krijg je weer de ouderwetse lachkicks. Als je dan weer met regelmaat gaat blowen, merk je eigenlijk niks meer ervan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben al een keer ruim een jaar gestopt en damn ! Dan is gewoon een keer echt geweldig. Maar je valt dan zo verdomd makkelijk terug in een wekelijks of zelfs dagelijks ritme..Watch it...toch ?
![]()
Die tijd heb ik met meerdere "producten" gekend en blowen is gewoon een gewoonte die is blijven hangen, maar uiteindelijk kan je er beter vanaf zijn en de discipline op kunnen brengen om het gewoon echt zeer sporadisch te doen. Dan blijft het ook echt leuk. Maar da's moeilijk als het een paar jaar dagelijks ritueel is geweest..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja dat is het gevaarlijke juist. Als je stopt, ben je niks meer gewend en krijg je weer de ouderwetse lachkicks. Als je dan weer met regelmaat gaat blowen, merk je eigenlijk niks meer ervan.
Er zijn weken, maanden bijgeweest dat ik misschien wel voor 30 euro per dag erdoorheen rookte.
What up, je hebt je geld toch las ik? Dat moet al een reden zijn om je goed te voelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef LudoSanders het volgende:
Na een paar biertjes voel ik me nog beroerder dan dat ik al deed. Ik had goede hoop dat bier zou helpen.
We hebben echt een exacte match qua lijstje...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Juist.
Meerdere producten die mijn bloed al vertroebeld hebben zijn:
Wiet
Hasj
Paddo's
Speed
Coke
XTC
LSD
Eigenlijk alles behalve de dingen die écht slecht zijn.... Dat vind ik not doneHeroïne en crack enzo...... doemanie.
Nu echt ziek, als in koorts en verkoudheid.. in het weekendquote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
What up, je hebt je geld toch las ik? Dat moet al een reden zijn om je goed te voelen.![]()
Kut timing, Ludo !quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu echt ziek, als in koorts en verkoudheid.. in het weekend.
XTC en paddo's vind ik nog het beste qua effect.... en in die volgorde.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We hebben echt een exacte match qua lijstje...![]()
Heb idd nooit heroïne en crack gedaan...dat vond zelfs ik te ver gaan![]()
Dat is bout ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu echt ziek, als in koorts en verkoudheid.. in het weekend.
Dat is van het beffenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja en ik heb een rode schrale neus.
Gister een ontzettende loopneus, dan denk je ik zou willen dat het vast zat. Nu zit het vast en is het zodoende nog een kutter gevoel.
Maar, misschien kun je maandag al op weekendverlof.....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik ziek ben trouwens, waarom is het nu niet doordeweeks, dan heb je er tenminste nog iets aan..
Dat ga ik zo pas doenquote:
XTC is lekker, Paddo's moet je kunnen doseren iddquote:Op zondag 3 juni 2007 03:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
XTC en paddo's vind ik nog het beste qua effect.... en in die volgorde.
Paddo's zou ik nog wel eens willen doen... de rest niet. Op de hasj en wiet na.
Komt allemaal niet zo goed uit nu, net hartstikke druk..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar, misschien kun je maandag al op weekendverlof.....![]()
Speed.... Gekke dingen op meegemaakt... fappen met iets wat niet omhoog kan komenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
XTC is lekker, Paddo's moet je kunnen doseren idd![]()
Speed..Niet meer
Coke..Wel lekker, maar niet te vaak
![]()
Zuurstoffles op de rug, anders ga ik neer denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Met een verstopte neus? Dan neem maar een snorkel mee
In the fifth, you ass goes down.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuurstoffles op de rug, anders ga ik neer denk ik.
Schei uit...alsof je een zeer koude duik in zeewater neemt...en de puisten wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Speed.... Gekke dingen op meegemaakt... fappen met iets wat niet omhoog kan komen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die had ik in die tijd sowieso al.....alhoewel....misschien kwam het daar wel van
Daar heb ik nu ook last van, zal wel met ziek zijn te maken hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die had ik in die tijd sowieso al.....alhoewel....misschien kwam het daar wel van
Ik heb het als ik een paar dagen achter elkaar veel bier drinkquote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook last van, zal wel met ziek zijn te maken hebben.
Die komen meestal op als ik veel ga stappen ofzo. Nou klinkt puisten alsof ik geheel vol zou zitten maar ik bedoel dat er gewoon 1 of 2 zichtbaar zijn.
Ja dat bedoel ik, dan kun je er de donder op zeggen dat er puisten tevoorschijn komenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb het als ik een paar dagen achter elkaar veel bier drinkCarnaval, feesjes met de dag erna afterparty enzo.
Nee, begrijp me niet verkeerd..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Juist. Toch had ik het niet willen missen
Gastquote:Op zondag 3 juni 2007 04:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk foute boel...
Hehehe. Good luck.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten, ik verwacht nog bezoek.
OMG ! wat doe je...quote:Op zondag 3 juni 2007 04:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk foute boel...
Enne? Heeft hij zo'n ruggetje dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast.
Dadelijk gaat Broekpaling weer huilen.
Dat weet ik niet, hoop voor hem van niet. Vorige keer stond er ook een smerig plaatje in het rokershoekje en die heeft hij laten verwijderen.quote:
Zie edit vorige post...mzl Ludo !quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten BD.
Hier laat het bezoek nog een kwartiertje op zich wachten.
Zoveel plannen heb ik niet meer hoor, als het goed wordt er hier nog iemand afgeleverd, drinken we nog een biertje en kick ik iedereen naar buiten op één iemand naquote:
En dan wordt het gezellig.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel plannen heb ik niet meer hoor, als het goed wordt er hier nog iemand afgeleverd, drinken we nog een biertje en kick ik iedereen naar buiten op één iemand na.
Dat is wel de bedoeling..quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 04:16 schreef Tyler..Durden het volgende:
ScHAAFWONEB. TRUSTEN
eensgelijks kerel.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:06 schreef PeZu het volgende:
morguh
Mogguh...quote:Op zondag 3 juni 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo goedemorgen. Ben weer boven water.
Ik heb vreselijk gelachen gister (vrijgezellenfeestje vrienden). We hebben eerst een paar uur hier bij ons in de tuin zitten pimpelenen daarna hebben we het soapdinnerspel gedaan. Tjeezus wat hebben we ons aangesteld, hihi!
![]()
En toen de kroeg in........en nu een kater(tje).
Hey Tezz!quote:Op zondag 3 juni 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo goedemorgen. Ben weer boven water.
Ik heb vreselijk gelachen gister (vrijgezellenfeestje vrienden). We hebben eerst een paar uur hier bij ons in de tuin zitten pimpelenen daarna hebben we het soapdinnerspel gedaan. Tjeezus wat hebben we ons aangesteld, hihi!
![]()
En toen de kroeg in........en nu een kater(tje).
jij bent ook overal zegquote:
ooh maar ik vidn het niet erg dat je over bent heurquote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Nee jij![]()
Ik verveel me een beetje..met sigaret om het ot te houden...
Ok.. dan is het goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar ik vidn het niet erg dat je over bent heur![]()
dat dacht ik alquote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ok.. dan is het goed.
Op jouw goedkeuring zat ik te wachten nl..![]()
Haha goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Wheej!!![]()
Hoest met de cavia's van je zus?
hoiquote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Wheej!!![]()
Hoest met de cavia's van je zus?
Hoe kom je daar nou op?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi
ik denk de hele tijd dat jij een kloon bent
wel een leuke maar toch
ik heb een kloon gevoel bij jou![]()
deja-vu's zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 16:51 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou op?
En ik had hier net in het echt een deja-vu!! whoehoew.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
deja-vu's zijn![]()
nou omdat ik vind dat je al aardig wegwijs bent op het forum
smiley gebruik, bepaalde reactie's etc
maar leuk ben je wel![]()
ja tis dat of een kloon zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 16:57 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Ik heb me eerst een jaar of 5 ingelezen
![]()
das wel erg tamquote:Op zondag 3 juni 2007 19:38 schreef Tezz het volgende:
pfffffff ik zit al een uur film te kijken maar kan mijn ogen echt niet open houden! Da's toch wel erg he, tis half acht! Duik er maar eens errug vroeg in vanavond. Volgens mij is dat de planning van iedereen vanavond, ha ha!
Ben ik te laat?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:59 schreef Jimbo het volgende:
biertje en peukje iemand ?
ja ik ben echt in een flauwe bui vandaag. Kan er niets aan doen maar heb echt zo'n joggingpakgevoel al de hele dag! Morgen ben ik weer gezellig, goed?quote:
biertje neerzetquote:
dealquote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik ben echt in een flauwe bui vandaag. Kan er niets aan doen maar heb echt zo'n joggingpakgevoel al de hele dag! Morgen ben ik weer gezellig, goed?
drink ik het biertje wel opquote:
rose heb ik ook nog welquote:Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef Caviidae het volgende:
Ik heb water.
Bij gebrek aan wijn.
En rose.
Alcohol in het algemeen.
Sigaretten woehoew.
De één gaat naar z'n nest, en de ander komt eruitquote:Op zondag 3 juni 2007 20:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
morgen![]()
ik ga zo lekker weer een peukie roken.. in de volgende pauze..
Waarom? Examens?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:48 schreef maaike1987 het volgende:
[quote]Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De één gaat naar z'n nest, en de ander komt eruit
[/quote
das waar... Ik heb vanmiddag ook weer even gelegenmaar ik slaap al vanaf dinsdag nacht slecht
![]()
Een kaars en een beeldje van een hondje.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:00 schreef oranjekoek het volgende:
Is er iets op tv?
hahaa, hier een ding wat bij de cinema set hoort, een mobiele telefoon en een kaars.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Een kaars en een beeldje van een hondje.
Zo'n kitsch wit ding weet je wel.
Bowling for Columbine..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
De Titanic is ervoor zag ik.
haha, de Titanic ken ik wel maar Bowling for Columbine heb ik (geloof ik) nog nooit van gehoord, ik heb een hele tijd zonder tv gezetenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Nee, maar als je moet kiezen tussen dát of Titanic...![]()
Ik dacht dat het wel een goede film was. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik Titanic gezien heb. Leonardoquote:
Leonardo.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel een goede film was. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik Titanic gezien heb. Leonardo![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
naja toen he! ik weet niet hoe het hem nu vergaat![]()
Te lekker?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef smammela het volgende:
[..]nee nooit iets aan gevonden. TE TE TE, alles té
Naja over een half uurtje is ie afgelopen, dus het heeft geen zin om nog te kijken.quote:
rats boen patsquote:
neequote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
Goed, hij is open en ik zit eronder
iedereen heeft een zwak momentquote:
Ik ben net in de douche geweest dus ik zit in een ouwe slobberbroekquote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef smammela het volgende:
rode wijn? moet je zout opgooien
Ja ik stel me weer eens aan, ik weet het.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef smammela het volgende:
ow, dan!!!
kloklokloklok, *kijkt om zich heen* wat is het hier rustig!quote:
Er zijn veel die niet van echt te onderscheiden zijn! Je zal als man maar zo'n vriendin krijgen en geen sex voor het huewelijk hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef smammela het volgende:
ieww reportage: mannen die door een slechte chirurg omgebouwd worden tot vrouw
je zou er uberhaupt maar zoeen treffenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn veel die niet van echt te onderscheiden zijn! Je zal als man maar zo'n vriendin krijgen en geen sex voor het huewelijk hebben.
*lol* *proest* damn, nu zit ik er ook onderquote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn veel die niet van echt te onderscheiden zijn! Je zal als man maar zo'n vriendin krijgen en geen sex voor het huewelijk hebben.
kan best maar het idee gewoonquote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is fantastisch hoe mooi ze worden.
Ze was de schrik der zeequote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
En de wind....huilt.....Mary!
Wat een raar idee!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik zou overigens best wel eens een dag (of een week) vrouw, hot chick willen zijn.
Ja... ik stel er wel enkele eisen aan:quote:
in je profiel staat manquote:Op zondag 3 juni 2007 23:25 schreef smammela het volgende:
weet je het zeker? je weet dat wij van venus komen?
hahahahaaaa ja je wil gewoon weten hoe een orgasme bij een vrouw voelt!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja... ik stel er wel enkele eisen aan:
-Een goed verzorgt lichaam tussen de 20 en 35 jaar oud.
-Donkere haarkleur
-Een mooie cupmaat
-Lange benen
-Niet ongesteld op het moment van de change.
Ja, dat ook. Ik zou me een hele dag laten nemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahahaaaa ja je wil gewoon weten hoe een orgasme bij een vrouw voelt!
Ow ik dacht ook dat je een man was!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef smammela het volgende:
echt?!!!! gelijk veranderen, ben echt vrouw!!
dat dacht ik eik alquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef smammela het volgende:
echt?!!!! gelijk veranderen, ben echt vrouw!!
Nou, nee.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Ik zou me een hele dag laten nemen.Denk ik.
Je hele denken steekt vreemd in elkaarquote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Smammela
Pammela
Mammela
Mamma.
Lijkt me ook female.
Doe je dat nu ook de hele dag? Ik heb liever the real deal. Dus ook als ik een vrouwke ben. Als man zou ik me niet door een kerel laten nemen, maar als vrouw wel. Als vrouw zou ik ook wel bisexueel zijn overigens.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, nee.![]()
Ik zou de hele dag aan mezelf zitten.![]()
Heet je wel Pammela? Zoja, dan moeten er pics komen!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef smammela het volgende:
op het mamma na dan
Nee niet de hele dag, heb ook koffiepauze.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doe je dat nu ook de hele dag? Ik heb liever the real deal. Dus ook als ik een vrouwke ben. Als man zou ik me niet door een kerel laten nemen, maar als vrouw wel. Als vrouw zou ik ook wel bisexueel zijn overigens.![]()
Niet alleen het denken hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hele denken steekt vreemd in elkaar![]()
als ik vrouw was dan wa sik lesbischquote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doe je dat nu ook de hele dag? Ik heb liever the real deal. Dus ook als ik een vrouwke ben. Als man zou ik me niet door een kerel laten nemen, maar als vrouw wel. Als vrouw zou ik ook wel bisexueel zijn overigens.![]()
Kun je oranjekoek ook zo uitwerken?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heet je wel Pammela? Zoja, dan moeten er pics komen!
nee, heet niet Pammelaquote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heet je wel Pammela? Zoja, dan moeten er pics komen!
kijken of ik jullie dan eindelijk snapquote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef smammela het volgende:
toch een vraagje, waarom willen jullie zo graag vrouw zijn (al is het voor 1 dag)?![]()
vergeet het maar, lukt je niet in 1 dagquote:
aw, ik weet dat ik soms een beetje onduidelijk ben, ik had niet in de gaten dat je daar zo erg mee zat!quote:
hahahaa!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oranjekoek
Oh Ranjekoek
Oh Ranjakoek
Oh de ranja koek
Oh, de ranja kookt.
Maaaatig.![]()
Zou je niet eens voor een dag man willen zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef smammela het volgende:
toch een vraagje, waarom willen jullie zo graag vrouw zijn (al is het voor 1 dag)?![]()
Maar vertel eens.... Hoe kwam je op de username oranjekoek? En bestaan ze ook echt? Want ik ken alleen maar die roze....quote:
ik weet hetquote:Op zondag 3 juni 2007 23:44 schreef smammela het volgende:
[..]
vergeet het maar, lukt je niet in 1 dag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |