quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Aaaah dankjewel.
Wat gooit ie erin?
Smoking Zwarte vloei, grammetje white widdow, klein plukje shag. Rollen, likken, maker is de steker. Phoooof.
Ik ga nu bekennen dat ik ga stoppen met blowen.. na dit weekend..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goud, daar begon ik mee. In ieder geval de smalle... groen en blauwIk rookte het liefst zo min mogelijk papier.
Ben al een keer ruim een jaar gestopt en damn ! Dan is gewoon een keer echt geweldig. Maar je valt dan zo verdomd makkelijk terug in een wekelijks of zelfs dagelijks ritme..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb al 2,5 jaar geen THC meer geinhalleerd.
Wil het weer eens een keer doen.
Ja dat is het gevaarlijke juist. Als je stopt, ben je niks meer gewend en krijg je weer de ouderwetse lachkicks. Als je dan weer met regelmaat gaat blowen, merk je eigenlijk niks meer ervan.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben al een keer ruim een jaar gestopt en damn ! Dan is gewoon een keer echt geweldig. Maar je valt dan zo verdomd makkelijk terug in een wekelijks of zelfs dagelijks ritme..Watch it...toch ?
![]()
Die tijd heb ik met meerdere "producten" gekend en blowen is gewoon een gewoonte die is blijven hangen, maar uiteindelijk kan je er beter vanaf zijn en de discipline op kunnen brengen om het gewoon echt zeer sporadisch te doen. Dan blijft het ook echt leuk. Maar da's moeilijk als het een paar jaar dagelijks ritueel is geweest..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja dat is het gevaarlijke juist. Als je stopt, ben je niks meer gewend en krijg je weer de ouderwetse lachkicks. Als je dan weer met regelmaat gaat blowen, merk je eigenlijk niks meer ervan.
Er zijn weken, maanden bijgeweest dat ik misschien wel voor 30 euro per dag erdoorheen rookte.
What up, je hebt je geld toch las ik? Dat moet al een reden zijn om je goed te voelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:44 schreef LudoSanders het volgende:
Na een paar biertjes voel ik me nog beroerder dan dat ik al deed. Ik had goede hoop dat bier zou helpen.
We hebben echt een exacte match qua lijstje...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Juist.
Meerdere producten die mijn bloed al vertroebeld hebben zijn:
Wiet
Hasj
Paddo's
Speed
Coke
XTC
LSD
Eigenlijk alles behalve de dingen die écht slecht zijn.... Dat vind ik not doneHeroļne en crack enzo...... doemanie.
Nu echt ziek, als in koorts en verkoudheid.. in het weekendquote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
What up, je hebt je geld toch las ik? Dat moet al een reden zijn om je goed te voelen.![]()
Kut timing, Ludo !quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu echt ziek, als in koorts en verkoudheid.. in het weekend.
XTC en paddo's vind ik nog het beste qua effect.... en in die volgorde.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We hebben echt een exacte match qua lijstje...![]()
Heb idd nooit heroļne en crack gedaan...dat vond zelfs ik te ver gaan![]()
Dat is bout ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu echt ziek, als in koorts en verkoudheid.. in het weekend.
Dat is van het beffenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja en ik heb een rode schrale neus.
Gister een ontzettende loopneus, dan denk je ik zou willen dat het vast zat. Nu zit het vast en is het zodoende nog een kutter gevoel.
Maar, misschien kun je maandag al op weekendverlof.....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik ziek ben trouwens, waarom is het nu niet doordeweeks, dan heb je er tenminste nog iets aan..
Dat ga ik zo pas doenquote:
XTC is lekker, Paddo's moet je kunnen doseren iddquote:Op zondag 3 juni 2007 03:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
XTC en paddo's vind ik nog het beste qua effect.... en in die volgorde.
Paddo's zou ik nog wel eens willen doen... de rest niet. Op de hasj en wiet na.
Komt allemaal niet zo goed uit nu, net hartstikke druk..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar, misschien kun je maandag al op weekendverlof.....![]()
Speed.... Gekke dingen op meegemaakt... fappen met iets wat niet omhoog kan komenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
XTC is lekker, Paddo's moet je kunnen doseren idd![]()
Speed..Niet meer
Coke..Wel lekker, maar niet te vaak
![]()
Zuurstoffles op de rug, anders ga ik neer denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Met een verstopte neus? Dan neem maar een snorkel mee
In the fifth, you ass goes down.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuurstoffles op de rug, anders ga ik neer denk ik.
Schei uit...alsof je een zeer koude duik in zeewater neemt...en de puisten wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Speed.... Gekke dingen op meegemaakt... fappen met iets wat niet omhoog kan komen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die had ik in die tijd sowieso al.....alhoewel....misschien kwam het daar wel van
Daar heb ik nu ook last van, zal wel met ziek zijn te maken hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die had ik in die tijd sowieso al.....alhoewel....misschien kwam het daar wel van
Ik heb het als ik een paar dagen achter elkaar veel bier drinkquote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook last van, zal wel met ziek zijn te maken hebben.
Die komen meestal op als ik veel ga stappen ofzo. Nou klinkt puisten alsof ik geheel vol zou zitten maar ik bedoel dat er gewoon 1 of 2 zichtbaar zijn.
Ja dat bedoel ik, dan kun je er de donder op zeggen dat er puisten tevoorschijn komenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb het als ik een paar dagen achter elkaar veel bier drinkCarnaval, feesjes met de dag erna afterparty enzo.
Nee, begrijp me niet verkeerd..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Juist. Toch had ik het niet willen missen
Gastquote:Op zondag 3 juni 2007 04:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk foute boel...
Hehehe. Good luck.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zo eens afsluiten, ik verwacht nog bezoek.
OMG ! wat doe je...quote:Op zondag 3 juni 2007 04:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk foute boel...
Enne? Heeft hij zo'n ruggetje dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast.
Dadelijk gaat Broekpaling weer huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |