euh..... ja eh...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog eens advies nodig....
Wat is op het moment de beste Full HD tv om te kopen, lcd of plasma maakt niet uit. Grootte rond de 100cm.
Er is zoveel keuze en zoveel verschillende dingen waar je op moet/kunt letten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb 1500 uit te geven, maar had ook graag een surround setje erbij
Heb er niet veel verstand van maar lcd boven plasma.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat is op het moment de beste Full HD tv om te kopen, lcd of plasma maakt niet uit. Grootte rond de 100cm.
Er is zoveel keuze en zoveel verschillende dingen waar je op moet/kunt letten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb 1500 uit te geven, maar had ook graag een surround setje erbij
Geen verstand van eigenlijk...full HD is wel duur nog volgens mij. Dat wordt dan niet zo'n best surroundsteje erbij..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik had bij BCC een aanbieding gezien voor 13 of 1400 euro, 102cm beeldscherm full hd en een setje erbij.... Maar of het iets is? Geen idee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geen verstand van eigenlijk...full HD is wel duur nog volgens mij. Dat wordt dan niet zo'n best surroundsteje erbij..![]()
Full HD wordt nog niet eens uitgezonden. (op een enkele speciale zender na) Beter HD ready dan, die heb je volgens mij al rond de 1000 euro..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Slaap lekker!
Ik heb er ook geen verstand van, en zo'n knakker in een winkel wil alleen maar geld zien...
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben ook een gamer, en dat gaat wel op full hd 1080i. En een tv gaat neem ik aan toch wel een jaartje of 10 mee dus koop ik Full HD met het oog op de toekomst. Niet dat ik nu een HD ready koop, en over 3 jaar spijt krijg.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Full HD wordt nog niet eens uitgezonden. (op een enkele speciale zender na) Beter HD ready dan, die heb je volgens mij al rond de 1000 euro..
Genoeg tijd om ff op internet te zoeken tijdens werktijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Slaap lekker!
Ik heb er ook geen verstand van, en zo'n knakker in een winkel wil alleen maar geld zien...
Same here...1cm kleiner. En hij is dus op. Toevallig wil het zo zijn dat ik woensdag mijn belastingcentjes krijg..... en die gaan denk ik daaraan op.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
Ik heb een 82 cm breedbeeld TV met beeldbuis. Die kijk ik "op" en dan ga ik me ook eens in die materie verdiepen.![]()
Ja al genoeg gedaan, maar ik kom er maar niet achter wat nou de beste koop is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg tijd om ff op internet te zoeken tijdens werktijd.
Da's een keuze ja.. ik heb ook altijd met dat soort spullen dat ik dan gewoon het beste wil. En Full HD heeft meer beeldlijnen dan HD Ready (zover ik het begrijp tenminste)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben ook een gamer, en dat gaat wel op full hd 1080i. En een tv gaat neem ik aan toch wel een jaartje of 10 mee dus koop ik Full HD met het oog op de toekomst. Niet dat ik nu een HD ready koop, en over 3 jaar spijt krijg.
Ambilight isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja al genoeg gedaan, maar ik kom er maar niet achter wat nou de beste koop is.
De één zegt een Sony Bravia, de ander Philips Ambilight, die zegt weer Panasonic plasma, de ander Samsung lcd....
Kom er maar eens wijs uit.![]()
Mits strak interieur.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:20 schreef BeeDee het volgende:
Dat ambilight lijkt me best gaaf...mits juist geplaatst vermoedelijk..![]()
Ah... das wel heel fijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
De reden dat ik al zo wakker ben is dat ik gebeld werd dat die 500,- was overgemaakt.
Ja idd, hij zat er zelf ook wel mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:03 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ah... das wel heel fijn natuurlijk.
Werd ook tijd
Examen op zatredag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:04 schreef Duuvelke het volgende:
Dadelijk op examenDaar heb ik dus echt geen zin in
Dat kan ik me voorstellen op een zaterdagochtend....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja idd, hij zat er zelf ook wel mee.
Maar nu ben ik dus verrekte vroeg wakker op zaterdag en heb ik geen idee wat te doen. Nou eigenlijk zou ik schoolwerk moeten doen maar de motivatie om daar aan te beginnen is ver te zoeken.
Ja schandalig he, wie bedenkt nou zoiets..quote:
Waarom doe je mee danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:08 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ja schandalig he, wie bedenkt nou zoiets..
Is voor wedstrijdzwemmen om hoofdcoach te worden, maar zie het mezelf eigenlijk nog niet doen
Tezz !! Goeiemorgen...nu is je computer dus gecrashed ??? Of ben je met vakantie..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:31 schreef Tezz het volgende:
Nou jullie gingen weer lekker snel!!!! Heb niet alles teruggelezen want dat was me te veel.
Maar........BeeDee: waar is mijn PM???
en oh ja BeeDee & E.: aangezien onze computer dag en nacht aan staat ben ik altijd online, dus heb ik altijd een groep plusje voor mijn naam......ik log nooit uit namelijk. Als ik dus een rood streepje heb dan ben ik of op vakantie, of mijn computer is gecrashed.......
En goedemorgen.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz !! Goeiemorgen...nu is je computer dus gecrashed ??? Of ben je met vakantie..Toch denk ik dat als je FOK! verlaat, dat je voor FOK! Off-line bent..
En die PM ga ik nu ff sturen...was gister eik te laat/moe/onder invloed![]()
De rest ook goeiemorgen btw![]()
Leuke muziek voor de akoestische gitaar ook..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:19 schreef LudoSanders het volgende:
Schoolwerk doen met op de achtergrond Tracy Chapman.
Gezelli...gaat een lange nacht worden als ik 't zo zie..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Tezz het volgende:
Krijg een hele stapel vrienden op bezoek dadelijk. We hebben vandaag vrijgezellenfeestje van goede vrienden. Verzamelen rond een uurtje of drie bij ons (waar het bier koud staat en de hapjes ook) en dan gaan we tegen een uur of zes een of ander soap dinner spel doen en daarna rond elf uur stappen!!!!!!
Groetjes !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Tezz het volgende:
shit de bel gaat. Doei !!!!!!!!!
oeh feestje!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Tezz het volgende:
Krijg een hele stapel vrienden op bezoek dadelijk. We hebben vandaag vrijgezellenfeestje van goede vrienden. Verzamelen rond een uurtje of drie bij ons (waar het bier koud staat en de hapjes ook) en dan gaan we tegen een uur of zes een of ander soap dinner spel doen en daarna rond elf uur stappen!!!!!!
vloppie's??...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef BeeDee het volgende:
Hai Tezz....hebbie je gele vloppie al gezien ?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:11 schreef Djarum het volgende:
[..]
vloppie's??...
tegenwoordig hebben we toch jueesbeestiks?
![]()
Ik vroeg me al af waar je bleef, de asbak was al in het midden gezet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:05 schreef PeZu het volgende:
zo zal ik deze maar eens centraal zetten dan...
Leuk! Doe je 't rustig aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Tezz het volgende:
Inderdaad, het staat hier weer een beetje stil!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:56 schreef Duuvelke het volgende:
Tis maar rustig hier....
Goedeavondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:19 schreef maaike1987 het volgende:
goedeavond iedereenga zo ook weer lekker roken..
goed dat je je examen hebt gehaaldquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:19 schreef Duuvelke het volgende:
Heb het in de gaten..... Ben vanmiddag rond 13.00u weggegaan maar in die tussentijd is er maar weinig gebeurt.
Behalve dat ik super zenuwachtig was voor mijn examen maar het wel gehaald heb
Dus nu zou je een hoofdcoach voor wedstrijdzwemmen kunnen worden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:19 schreef Duuvelke het volgende:
Heb het in de gaten..... Ben vanmiddag rond 13.00u weggegaan maar in die tussentijd is er maar weinig gebeurt.
Behalve dat ik super zenuwachtig was voor mijn examen maar het wel gehaald heb
Hey maaike!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:19 schreef maaike1987 het volgende:
goedeavond iedereenga zo ook weer lekker roken..
Morgen? Zondag? Sportdag? Het moet niet gekker worden! Ben je niet bij je ouders?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goed dat je je examen hebt gehaald![]()
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik morgen mee ga doen aan een sportdag. heb nog steeds last van mijn rug![]()
Lekker geslapen? Wat moest er gesleuteld worden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
Halleluja, helemaal gesloopt van een dagje aan de auto sleutelen.![]()
Was van plan om "even" te gaan liggen rond een uur of 4, is een beetje uitgelopen.![]()
Hallo PeZu!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:42 schreef PeZu het volgende:
hoi allen
Yepsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dus nu zou je een hoofdcoach voor wedstrijdzwemmen kunnen worden?
Gefeliciteerd!
Zou het niet doen dan als je nu al last heb van je rug... kom je maandag helemaal niet meer recht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goed dat je je examen hebt gehaald![]()
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik morgen mee ga doen aan een sportdag. heb nog steeds last van mijn rug![]()
nee wat is ik?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:45 schreef oranjekoek het volgende:
Heb je al eens op PeZu gezocht in Google?
Ow grappig! Dat zal QB leuk vindenquote:
Koppeling wou niet meer. Als he het pedaal indrukte kwam hij niet meer terug.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Wat moest er gesleuteld worden?
lawlsquote:
haha met zulke ondernemingen, stuit je altijd op andere dingen, goed werk!quote:
Je mag wel ramen komen lappen en wat plinten schilderenquote:
Wat shuift het?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je mag wel ramen komen lappen en wat plinten schilderen
Wo ist das bier?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
De reden dat ik al zo wakker ben is dat ik gebeld werd dat die 500,- was overgemaakt.
Hoi!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Balisto
Verkeerde knopje op de automaat....
Hoi![]()
ik wil weer een rambo mes kopen zoals vroegerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
heb je wel gezien dat ie zijn eigen wonden dichtbrand!![]()
![]()
Net zo achterhaald als Die hard 4....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil weer een rambo mes kopen zoals vroeger
rambo IV komt ook
john rambo gaat ie heten
heb je de films al gezien dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Net zo achterhaald als Die hard 4....
De Rambo's, Rockies, Die Hards, Chuck Fuckin' Roundhouse Norisses. Alles.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je de films al gezien dan?
jeugd sentiemnet man
die hard en rambo![]()
alleen al vanwege het jeugd sentiment zijn de nwe delen verplichte kost
cheech en chongquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De Rambo's, Rockies, Die Hards, Chuck Fuckin' Roundhouse Norisses. Alles.![]()
Die goeie ouwe tijd! Je zal maar 19 jaar in coma gelegen hebben! zie FP.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
cheech en chong
bill en ted
damn wat mis ik die tijd![]()
Lalalala.... zingt ff meequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:30 schreef oranjekoek het volgende:
lalalalalaa diedaaa
sommige mensen leven alsof ze in coma liggenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd! Je zal maar 19 jaar in coma gelegen hebben! zie FP.
19 jaar is wel lang he..... dan zou ik mijn hele leven in coma hebben gelegenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige mensen leven alsof ze in coma liggen![]()
tering idd je zou maar wakker worden en denken zo vandaag ff examen doen ben je plots 5 opleidingen verderquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
19 jaar is wel lang he..... dan zou ik mijn hele leven in coma hebben gelegen![]()
Dat mag ik toch hopen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dan ben je wel uitgeslapen lijkt me.
En hoe bevalt de wereld je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
19 jaar is wel lang he..... dan zou ik mijn hele leven in coma hebben gelegen![]()
hahaaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
tering idd je zou maar wakker worden en denken zo vandaag ff examen doen ben je plots 5 opleidingen verder_!
van veel en lang slapenwordt je alleen maar luier dus ja me dunktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar toch. Stel je voor dat je 19 jaar in coma ligt en je wordt op een dag om 07:00 wakker. Zou je diezelfde avond om 23:00 naar bed gaan omdat je moe bent?
eh...gelukkig zijn er slaaptabletten!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar toch. Stel je voor dat je 19 jaar in coma ligt en je wordt op een dag om 07:00 wakker. Zou je diezelfde avond om 23:00 naar bed gaan omdat je moe bent?
Het is voor mij erg lang geleden, dus kan me er niet veel van herinnerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef PeZu het volgende:
rambo pwnt de russen nu
hij deed net alsof ie dood was maar schoot toen met een bazooka die rus in zijn heli vet kapot enzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is voor mij erg lang geleden, dus kan me er niet veel van herinneren
Nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef PeZu het volgende:
rambo pwnt de russen nu
wel vet dat die ketting met dat steentje steeds strakker gaat zittenquote:
Het verschil tussen Rambo 1 en 2.... 25kg bankdrukken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel vet dat die ketting met dat steentje steeds strakker gaat zitten_!
halle berryquote:
dat ding krijgt ie pas in 2 van dat meisje dat sterbt in zijn armenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rambo 1 en 2.... 25kg bankdrukken.
Teh time has come!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
Out where the river broke The bloodwood and the desert oak
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
A chicken and an egg are lying in bed. The chicken is leaning against the headboard smoking a cigarette, with a satisfied smile on its face.
The egg, looking a bit ticked off, grabs the sheet, rolls over, and says, "Well, I guess we finally answered THAT question."
Nou.... jummy.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Potverdorie, een heerlijke stem en nog lekker ook die Amy Lee.![]()
Ligt eraan of je onder invloed bent van speed, xtc, coke. Zoja 200km/uquote:Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, hoe snel cinculeert je bloed in km/h / meter/ph?![]()
200!!?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je onder invloed bent van speed, xtc, coke. Zoja 200km/u
oohwquote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En als je niet onder invloed bent is dat bij een volwassen persoon ongeveer 70km/hquote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is dus onder ontspannen omstandigheden?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:18 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
En als je niet onder invloed bent is dat bij een volwassen persoon ongeveer 70km/h![]()
chocomel! Nu nog?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens misselijk van de Chocomel.![]()
idd chocomelquote:
Ik werk de gekste dingen op de gekste tijden naar binnen!quote:
Die is mee!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Tezz is feesten, maar waar is BeeDee?
Dat weet ik eigenlijk niet maar die 70 km/h is inderdaad onder ontspanning omstandigheden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is dus onder ontspannen omstandigheden?
Dus als je gaat sporten kan dat naar de 200 gaan?![]()
~quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
bewijzenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik werk de gekste dingen op de gekste tijden naar binnen!![]()
Ben ook niet zo'n zuiporgel als iedereen tegenwoordig.
Ik zeg gewoon normaal dat ik na 4 drankjes (nattuurlijk wel in een bepaalde tijd) stop.Ik hoef me niet te bewijzen.
Ik vanmiddag nog!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd chocomel
wtf dat heb ik al echt lang lang niet meer gehad![]()
ik wordt er meestal strak vanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
~
Daar zou ik ook duizelig van worden
Ging het maar.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:22 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Oh en die is lekkerKun je me niet een bekertje komen brengen!
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik werk de gekste dingen op de gekste tijden naar binnen!![]()
Ben ook niet zo'n zuiporgel als iedereen tegenwoordig.
Ik zeg gewoon normaal dat ik na 4 drankjes (nattuurlijk wel in een bepaalde tijd) stop.Ik hoef me niet te bewijzen.
Je wilt het echt niet weten die verhalen hier.quote:
hehequote:
quote:
ratmquote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
'Fuck you i don't do what you tell me!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Tezz is feesten, maar waar is BeeDee?
Beelzebub85 heeft nachtdienst.....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aw..Jullie wonen wel vlak bijelkaar maar niet samen?
Goeieavondquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee heeft net een film gekeken...Zwartboek...damn! lange film, maar wel goed
![]()
Goeienavond![]()
Daar is 'ie dan hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Goeienavond![]()
wat een kutfilm vond ik dat zegquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Goeienavond![]()
aaaaaaaaw BeeDeee!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Goeienavond![]()
Paul Verhoevenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kutfilm vond ik dat zeg![]()
slecht verhaal
slecht ge-acteerd
veel dingen die niet kloppen
maja
bananenvla
In the contrary...maar smaken verschillen. Ik heb de historische punten nog even niet nagetrokken.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kutfilm vond ik dat zeg![]()
slecht verhaal
slecht ge-acteerd
veel dingen die niet kloppen
maja
bananenvla
Chocomel drinken en oogdruppels halen op dit tijdstip. Weet je zeker dat je in NL woont?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aaaaaaaaw BeeDeee!!Ik had je niet meer verwacht!
![]()
![]()
Wat moet ik dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Chocomel drinken en oogdruppels halen op dit tijdstip. Weet je zeker dat je in NL woont?
Ik zou het niet eens durven!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:31 schreef BeeDee het volgende:
M'n bier was op...ik denk ik haal nog ff een paar blikken bij de snackbar in Renesse centrum...tering, ik voel me dan oud..![]()
![]()
on the contrary ....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
In the contrary...maar smaken verschillend. Ik heb de historische punten nog even niet nagetrokken.![]()
ja dat kan dan nog welquote:Op zondag 3 juni 2007 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
De olie van de cardan as zit nog in m'n huid en het vet van de transmissie zit nog onder m'n nagels.![]()
Morgen lekkah douchen, toen ik tuiskwam was ik er te dood voor. Moest toch nergens heen.
Whatever...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
on the contrary ....
ik ging huilen van ellende_!
nee natuurlijk, natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat moet ik dan?
Niet drinken wat ik lekker vind maar smerige bende en maar wachten tot m'n oog knalrood en opgezwolle is?![]()
ik vond het echt een bizar slechte film jaquote:
Ghehe, ik zat op de bank en viel als een klein kind steeds om en schoot weer terug.quote:
Een beeetje verdriet, een beetje verdrieeet, ja hij had eeen beeeeetje verdriet.. aahaaahaaaaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
on the contrary ....
ik ging huilen van ellende_!
heidquote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef oranjekoek het volgende:
tsjoe
Ja, je weet het, als je gaat liggen, blijf je liggen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ghehe, ik zat op de bank en viel als een klein kind steeds om en schoot weer terug.![]()
Toen dacht ik maar "even" op m'n bed te gaan liggen.![]()
Weer nachtdienst btw ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dezonschijnt.
Hard tegen de muur aan rennen, is 'ie zo om.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een lange nacht wordt.
moet hij wel zorgen dat ie op tijd wakker is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hard tegen de muur aan rennen, is 'ie zo om.
Hé, maar dat zei m'n dochter ook tot voor kort als ik niesde...gezondheid en de zon schijnt is voor zo'n kleine niet uit mekaar te houden..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dezonschijnt.
Ik bel vanacht wel weer ffquote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een lange nacht wordt.
Grappig!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé, maar dat zei m'n dochter ook tot voor kort als ik niesde...gezondheid en de zon schijnt is voor zo'n kleine niet uit mekaar te houden..![]()
Nachtdienst ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé, maar dat zei m'n dochter ook tot voor kort als ik niesde...gezondheid en de zon schijnt is voor zo'n kleine niet uit mekaar te houden..![]()
Als je er een beetj verstand van hebt wel waarschijnlijk.quote:
Wil niet weten hoevaak ik vandaag die tyfus sleutels heb laten mieteren.quote:
houd je bacillen bij jequote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nachtdienst ja....
Ik zeg het nog steeds wel eens.....Of dehondschijt.....
![]()
Loop jij nog een bepaald rooster ? Ik ken het 2-2-3 0f 3-4-3 of 2-2-2 systeem...vertel..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nachtdienst ja....
Ik zeg het nog steeds wel eens.....Of dehondschijt.....
![]()
Roze gaat in de rem of ruitenwisser reservoir.quote:
Had hij maar een vast rooster....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Loop jij nog een bepaald rooster ? Ik ken het 2-2-3 0f 3-4-3 of 2-2-2 systeem...vertel..![]()
![]()
Ja, maar dan sta je in een garage met weet ik veel hoeveel tanks met allemaal leuke kleurtjes, zie jij maar degene te zoeken die je moet hebben.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[quote]Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Roze gaat in de rem of ruitenwisser reservoir.
Te lang geleden dat ik vloeistoffen heb vervangen, zoveel kleurtjes.![]()
[/quote
hahaa, ja de ruitenwisser vloeistofreservoir weet ik ook nog wel te vinden.
fam knotsquote:
Hé Broek...je weet toch wel waar je mee bezig bent ? Er komt heus niet "zomaar"ergens olie uit lopen vriend..quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil niet weten hoevaak ik vandaag die tyfus sleutels heb laten mieteren.![]()
Das dan wel weer een nadeel als je een lading oldie over je klauwen heenkrijgt als je iets losdraait waar verdomde veel olie in schuilt.![]()
nou eh.. als je het nu over schoenen had......quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je in een garage met weet ik veel hoeveel tanks met allemaal leuke kleurtjes, zie jij maar degene te zoeken die je moet hebben.
Is trouwens een machtig gevoel daarzo, ik had toegang tot een paar honder auto's.![]()
Nou, als je een leek bent.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé Broek...je weet toch wel waar je mee bezig bent ? Er komt heus niet "zomaar"ergens olie uit lopen vriend..![]()
![]()
no wayquote:
Nee, ik werk wanneer het hun uitkomt.... Heheheh.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Loop jij nog een bepaald rooster ? Ik ken het 2-2-3 0f 3-4-3 of 2-2-2 systeem...vertel..![]()
![]()
dat weet toch iedereen manquote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, als je een leek bent.![]()
Ik weet nu al superveel meer, ik onthoudt 't ook supergoed omdat ik 't leuk vind.![]()
Maar voortaan houd ik een doekje gereed als ik de cardan as uit de versnellingsbak haal.![]()
Ik vond dat hele Vila Achterwerk niks.quote:
smurfsquote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan vond je de smurfen ook niet leuk zeker.
Rembo en Remboquote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vond dat hele Vila Achterwerk niks.Dat was voor kinderen met een bepaalde opvoeding geloof ik.... heel raar.
maak daar maar vanquote:
teh bestquote:
Je bent eigenlijk gewoon een speelbal !quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee, ik werk wanneer het hun uitkomt.... Heheheh.
Deze week van vrijdag tot maandag de nacht, dinsdag vrij, woensdag en donderdag ochtenddienst, vrijdag en zaterdag vrij en dan zondag weer de ochtend.
De rest weet ik nog niet.... Ik krijg het maar per week.
De smurfen keek ik ook altijd!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha! Ik haaat smurfen. Leuke serie!
haha, zelfs dat betwijfel ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak daar maar van
dat weet toch iedere man
Dat was trouwens wel humor om te zien bij m'n Pa.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, als je een leek bent.![]()
Ik weet nu al superveel meer, ik onthoudt 't ook supergoed omdat ik 't leuk vind.![]()
Maar voortaan houd ik een doekje gereed als ik de cardan as uit de versnellingsbak haal.![]()
Ik ben een bedrijfshoer ja....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk gewoon een speelbal !Na..je hebt wel redelijk vaak weer "weekend"als ik 't goed begrijp
Ik loop zelf 't 2-2-3 rooster btw
![]()
Wat tot ik de smurfen keek...... nou toch wel jaartje of 7 á 8 geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is nog niet heel lang geleden gestopt zeker?
ow...pff... Voor mijn gevoel is het niet ZO lang geleden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wat tot ik de smurfen keek...... nou toch wel jaartje of 7 á 8 geleden
hahaa, rustig aan he! Jij komt er ook nog wel!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trusten voor hen die het niet meer aankunnen
Juust...voorwaarts.. Ik heb dus altijd of heel het "echte" weekend vrij of helemaal niet. En is om en om met een uitzondering om de 3 weken. Dus soms 2 weekenden achter elkaar werken.quote:
Ja...dat dan maar even..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
Dubbelloops peuk
Dat is wel een leuk dingetje!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dit is 'm trouwens geworden, vanmiddag kan ik 'm ophalen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Ziet er goed uit ! Is ie 1 meter diagonaal ?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
102cmquote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ! Is ie 1 meter diagonaal ?![]()
waaauuuww, is ook zo mooi als op de foto?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:12 schreef PeZu het volgende:
pezu heeft deze
[afbeelding]
staat al weken uit btw_!
jups!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
waaauuuww, is ook zo mooi als op de foto?
Dat is niet duur zeker?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kee dan ! En full HD neem ik aan...en voor die 1300 Euri ?![]()
Dan is ie uit ook mooier als aan! haha iedereen houdt de laatste post in de gaten he!quote:
Nee, je hebt niets gemist..quote:Op zondag 3 juni 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
Onze schotel is zojuist gemaakt, dus het tv-tijdperk treed zich weer aan. Heb ik veel gemist in anderhalf jaar? NEE, er is nu nog meer reclame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |